نکات طلایی بازاریابی در اینستاگرام
نکات طلایی بازاریابی در اینستاگرام

اینستاگرام ، یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی است که کاربران در آن قادرند تا تصاویر و ویدئو های خود را به اشتراک بگذارند . از اینستاگرام میتوان برای اهداف تجاری خود استفاده کنید و در آن به معرفی کالا و خدمات خود بپردازید . اینستاگرام می تواند در انتقال ترافیک مخاطبین به سمت کسب و کار نقش تاثیر گذاری داشته باشد و می تواند به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی مطرح گردد . یکی از مهمترین موارد در جذب مخاطبین در اینستاگرام , داشتن استراتژی محتوایی مناسب با فضای ایستاگرام می باشد , در این مقاله ما به توضیح استراتژی های بازاریابی محتوا جهت افزایش بازخورد در اینستاگرام پرداخته ایم .

ادامه
Link juice چیست؟
Link juice چیست؟

اصطلاح لینک جویس( Link juice ) در سئو به مفهوم ارزش و اعتباری بوده که از طریق هایپر لینک های یک سایت و یا صفحه‌ به سایت و فروشگاه اینترنتی دیگر داده می‌شود. موتورهای جستجو برای هایپرلینک‌ها ارزش قائلند و در رتبه بندی نیز این موضوع را لحاظ می کنند .

ادامه
راهنمای انتخاب سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی سایت
راهنمای انتخاب سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی سایت

اگر یک کسب و کار سنتی دارید و به فکر توسعه آن هستید و میخواهید یک فروشگاه اینترنتی و یا یک وب سایت راه اندازی کنید , ممکن است این نکته که چه سیستم مدیریت محتوا یا CMSرا انتخاب کنید , برایتان دشوار باشد . ما در این مقاله به معرفی چند سیستم مدیریت محتوا به همراه مزایا و معایب آن پرداخته ایم تا بتوانید انتخاب ساده تری داشته باشید .

ادامه
5 نکته برای بهبود سئو فروشگاه اینترنتی
5 نکته برای بهبود سئو فروشگاه اینترنتی

بهینه سازی یک سایت فروشگاهی بر اساس فاکتورهای سئو کار بسیار پیچیده و دشواری است زیرا برای بهینه سازی کلیه محصولات بسیار زمان بر و سخت خواهد بود . بجز مسئله زمان در سئو فروشگاه اینترنتی موارد دیگری هم هست که باید در نظر بگیریم مثلا بات های موتورهای جستجو , بودجه محدودی را برای سایت ها در نظر میگیرند , این موضوع برای سایت های با محتوای کم , مهم نیست اما اگر شما سایتی با محتوا زیاد دارید قطعا مورد اهمیت خواهد بود .

ادامه