چگونه یک وب سایت املاک بسازیم

این راهنما برای ساخت وب سایت املاک، چه یک مشاور مستقل باشید و چه یک کارگزاری املاک، شما را با عناصر کلیدی برای ایجاد یک محصول با عملکرد بالا که نتایج خوبی به همراه دارد، راهنمایی می کند. بیایید مطمئن شویم که حضور آنلاین شما خریداران و فروشندگان مناسب را جذب می کند.

نحوه طراحی سایت املاک

در دنیای خرید، فروش و اجاره املاک، همیشه «موقعیت فیزیکی املاک» حرف اول را می زده است. اما امروزه در عصر دیجیتال، داشتن یک وب سایت حرفه ای و اختصاصی برای کسب و کارهای املاک به همان اندازه مهم است. بیشتر خریداران خانه در طول فرآیند خرید ملک به صورت آنلاین جستجو می کنند. وب سایت شما، درست مانند نمای جلوی یک ملک، ویترین جدید کسب و کار املاک شماست.

این راهنما برای ساخت وب سایت املاک، چه یک مشاور مستقل باشید و چه یک کارگزاری املاک، شما را با عناصر کلیدی برای ایجاد یک محصول با عملکرد بالا که نتایج خوبی به همراه دارد، راهنمایی می کند. بیایید مطمئن شویم که حضور آنلاین شما خریداران و فروشندگان مناسب را جذب می کند.

بررسی اجمالی بازار املاک آنلاین

اینترنت نحوه خرید و فروش خانه توسط مردم را متحول کرده است. اکنون معاملات بیشتری به صورت آنلاین انجام می شود. در سال ۲۰۲۳، ۵۲ درصد از خریداران خانه ای را که خریداری کردند در اینترنت پیدا کردند. با چنین تغییر بزرگی به سمت آنلاین شدن، داشتن یک وب سایت موثر املاک ضروری است. وب سایت شما اغلب اولین تصویری است که خریداران از کسب و کار شما دریافت می کنند. پلتفرم های آنلاین املاک، مشاهده عکس های ملک، دریافت جزئیات محله و حتی انجام تورهای مجازی را آسان می کنند.

چرا یک وب سایت املاک ایجاد کنیم؟

اینترنت جایی است که مردم به دنبال هر چیزی که لازم دارند می گردند. یک وب سایت با طراحی خوب می تواند ابزاری قدرتمند برای جذب مشتریان جدید، نمایش لیست های شما و برندینگ شما باشد. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا باید توسعه وب سایت برای املاک را شروع کنید:

افزایش دید و دسترسی: با ۵.۳۵ میلیارد کاربر فعال اینترنت در سراسر جهان، ایجاد یک وب سایت، دسترسی شما را فراتر از منطقه محلی تان گسترش می دهد. خریداران و فروشندگان بالقوه می توانند به راحتی از طریق جستجوی آنلاین شما را پیدا کنند. این به شما مخاطب بیشتری می دهد و فرصت های بیشتری برای ارتباط با مشتریان ایجاد می کند.

دسترسی ۲۴/۷: برخلاف دفاتر سنتی، یک وب سایت به صورت شبانه روزی در دسترس است. وب سایت شما حتی زمانی که شما خواب هستید کار می کند. این امکان را به مشتریان می دهد که لیست ها را مرور کنند، در مورد خدمات شما اطلاعات کسب کنند و در زمان مناسب با شما تماس بگیرند. این سطح از دسترسی می تواند در بازار پر سرعت مسکن یک مزیت قابل توجه باشد.

بازاریابی مقرون به صرفه: حفظ حضور آنلاین از طریق وب سایت اغلب نسبت به روش های بازاریابی سنتی مانند تبلیغات چاپی یا بیلبوردها مقرون به صرفه تر است. با یک وب سایت، می توانید لیست ها و خدمات خود را با بخش کوچکی از هزینه به مخاطبان جهانی ارائه دهید.

افزایش اعتبار :در عصر اطلاعات، یک وب سایت حرفه ای به کسب و کار شما اعتبار می بخشد. مشتریان بیشتر به شرکتی املاک با یک وب سایت آموزنده و با طراحی خوب اعتماد می کنند. این وب سایت نشان دهنده تخصص و تعهد آنها به ارائه خدمات با کیفیت است.

جذب مشتری: یک وب سایت می تواند یک ابزار عالی برای جذب مشتری باشد. شما می توانید ابزارهای جستجوی ملک، فرم های تماس و مکانیزم های جذب مشتری را در آن بگنجانید. بنابراین، می توانید اطلاعات ارزشمندی در مورد مشتریان بالقوه جمع آوری کنید. سپس، بازاریابی برای آنها با محتوای مناسب آسان تر می شود.

آنالیز و بینش: بسیاری از پلتفرم های وب سایت ابزارهای تحلیلی ارائه می دهند که بینش ارزشمندی در مورد رفتار کاربر، منابع ترافیک و معیارهای تعامل ارائه می دهند. این بینش های مبتنی بر داده می توانند به شما در بهبود استراتژی های بازاریابی، بهینه سازی وب سایت و تصمیم گیری آگاهانه در مورد کسب و کارتان کمک کنند.

چگونه یک وب سایت املاک کار می کند؟

قبل از اینکه به سراغ نحوه ایجاد یک وب سایت املاک برویم، بیایید نحوه عملکرد آن را بررسی کنیم. یک وب سایت مسکن یک پلتفرم آنلاین است که به افراد امکان می دهد املاکی را برای خرید یا اجاره جستجو کنند. این یک بازار دیجیتال است که خریداران/مستاجران را به فروشندگان متصل می کند. بیایید نحوه عملکرد این سایت ها را تجزیه و تحلیل کنیم.

نمای کاربر (UI/UX)

وقتی از یک وب سایت ملک بازدید می کنید، اولین چیزی که می بینید رابط کاربری است. این رابط کاربری با فیلترهای جستجو، صفحات لیست، تصاویر، نقشه ها و سایر ابزارها برای کمک به جستجوی املاک شما است. هدف از طراحی این است که مرور لیست ها را آسان و مشخص کند.

این بخش را مانند قدم زدن در یک دفتر املاک پر از بروشورهای املاک تصور کنید. این "دفتر" مجازی از فناوری برای محدود کردن سریع گزینه های مرتبط بر اساس معیارهای جستجوی شما استفاده می کند. این معیارها می توانند محدوده قیمت، مکان، تعداد اتاق خواب/حمام و غیره باشند.

بخش مدیریتی

در حالی که بخش کاربر (UI/UX) چیزی است که کاربران به طور مستقیم با آن تعامل دارند، بخش مدیریتی (بک-اند) موتور محرک تجربه وب سایت است. این بخش مدیریت ذخیره سازی داده، محاسبات، پردازش جستجو و موارد دیگر را در پشت صحنه انجام می دهد.

با ادامه قیاس دفتر املاک ما، بخش مدیریتی (بک-اند) مانند داشتن یک تیم بسیار کارآمد است که تمام فایل های املاک را با ورود لیست های جدید و فروش املاک قدیمی مدیریت و به روز می کند. با این تفاوت که این "تیم" نرم افزار و پایگاه داده هایی هستند که به طور خودکار آخرین اطلاعات را همگام سازی می کنند.

پردازش داده ها

برای اینکه یک سایت جستجوی خانه کار کند، به یک جریان دائمی از داده های املاک از منابع مختلف نیاز دارد. این منابع شامل خدمات لیستینگ، آژانس های املاک، صاحبان خانه و ... هستند. بخش مدیریتی دارای سیستم هایی برای دریافت داده ها است. آنها داده ها را به یک فرمت استاندارد پردازش می کنند و آن را با ابزارهای جستجو/فیلتر در بخش کاربر (فرانت-اند) ادغام می کنند.

این مانند صحبت کردن به زبان های مختلف است. وب سایت به عنوان یک مترجم عمل می کند، داده های لیست املاک متنوع را به یک زبان مشترک تبدیل می کند که ابزارهای جستجوی آن می توانند درک کنند و با سوالات کاربر مطابقت دهند.

مدیریت سرنخ (لید)

هنگامی که خریداران یا مستأجران بالقوه ملکی را پیدا می کنند که به آن علاقه مند هستند، وب سایت های املاک سعی می کنند اطلاعات آنها را به عنوان یک "سرنخ" برای اتصال آنها به یک کارگزار یا طرف لیست مرتبط ثبت کنند. ابزارهایی برای برقراری ارتباط، تنظیم زمان بازدید و فرآیندهای درخواست در گردش کار داخلی وب سایت تعبیه شده است. این احتمالا مهم ترین عملکرد وب سایت است. کل هدف تسهیل ارتباط بین طرف عرضه و تقاضا در بازار مسکن است.

انواع وب سایت های املاک

امروزه وب سایت های جستجوی خانه در انواع مختلفی وجود دارند. برخی به خرید و فروش خانه کمک می کنند. برخی دیگر به اجاره املاک یا مدیریت آنها کمک می کنند. بیایید انواع آن را بررسی کنیم.

وب سایت لیست ملک

این وب سایت ها به مشاوران و کارگزاران املاک اجازه می دهد تا املاک موجود را معرفی کنند. خریداران می توانند بر اساس معیارهایی مانند مکان، قیمت، متراژ، امکانات و تعداد اتاق خواب به جستجو در لیست ها بپردازند.

یک ویژگی کلیدی، صفحات لیست با جزئیات است. آنها تمام اطلاعات مهم ملک را نشان می دهند. این بدان معنی است که خریداران قبل از تعیین زمان بازدید، اطلاعات کاملی به دست می آورند. بسیاری از سایت های لیست ملک همچنین دارای ابزارهایی برای دنبال کردن لیست های جدید یا ذخیره موارد دلخواه هستند. در این سایت ها خدماتی همچون خرید، فروش، رهن، اجاه و تهاتر ارائه می شود.

بازارگاه های املاک (marketplace املاک)

بازارگاه ها خریداران و فروشندگان املاک را به هم متصل می کنند. آنها را به عنوان یک مکان ملاقات آنلاین برای معاملات در نظر بگیرید. هر دو طرف حساب کاربری ایجاد می کنند و لیست یا جستجوی ملک را ارسال می کنند. این سایت ها به شما امکان جستجو در لیست ها، مشاهده عکس ها/جزئیات و تماس با فروشندگان را می دهند. سایت های مانند جاباما در زمینه اجاره روزانه یا دیوار از نمونه های این مورد هستند.

با حذف واسطه گری کارگزاران املاک، بازارگاه ها هزینه های معامله را برای هر دو طرف کاهش می دهند. فروشندگان به جای پرداخت کمیسیون های سنگین به کارگزاران، هزینه های لیستینگ متوسطی را پرداخت می کنند.

بسیاری از بازارگاه ها خدمات اضافی املاک را نیز ارائه می دهند. نمونه هایی از این خدمات شامل ماشین حساب وام مسکن، مشاوره حقوقی، زمان بندی بازرسی و موارد دیگر است. هدف این است که یک فروشگاه جامع برای تکمیل فروش باشند.

وب سایت های مشاوره ملکی

این نوع از وب سایت های املاک به شما در هنگام خرید ملک خدمات مشاوره ای می دهند، خدماتی مانند بررسی قیمت، کیفیت ساخت، اطلاعات سازه، تاسیسات و ... .

در این حالت کاربر با درخواست مشاور، یک کارشناس معمار یا مهندس ساختمانی برای وی اعزام می گردد و این کارشناس به بررسی کامل ملک و بنا می پردازد.

توسعه وب سایت املاک

روندهای فناوری در توسعه وب سایت املاک

از جمله مهم ترین روندهای فناوری می توان به تورهای مجازی املاک با واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، آنالیز داده ها و اینترنت اشیا اشاره کرد.

واقعیت افزوده  (AR)

واقعیت افزوده (AR) امکان تورهای مجازی سه بعدی و همه جانبه از املاک را فراهم می کند. خریداران خانه می توانند به صورت مجازی ملک را مشاهده کرده و در فضای آن حرکت کنند. واقعیت افزوده یک تجربه مشاهده بسیار واقعی را ارائه می دهد.

واقعیت مجازی  (VR)

واقعیت مجازی (VR) یک تجربه سه بعدی حتی فراگیرتر از واقعیت افزوده ارائه می دهد. خریداران بالقوه می توانند با استفاده از هدست های واقعیت مجازی یا فیلم های ۳۶۰ درجه "وارد" ملک شوند.

کلان داده ها  (Big Data)

این صنعت حجم عظیمی از داده ها را در مورد املاک، معاملات، جمعیت شناسی و غیره تولید می کند. استفاده از کلان داده ها امکان تحلیل بهتر برای استراتژی های قیمت گذاری، هدفمند کردن بازاریابی و شناسایی مناطق داغ را فراهم می کند.

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین ( AI و  ML )

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین می توانند مجموعه داده های بزرگی را برای کشف الگوها و بینش هایی که انسان ها ممکن است از دست بدهند، تجزیه و تحلیل کنند. برنامه های کاربردی آن شامل مدل های خودکار ارزیابی املاک و تحلیل پیش بینی است.

اینترنت اشیا  (IoT)

دستگاه های اینترنت اشیا مانند سیستم های خانه هوشمند، دوربین های امنیتی، لوازم خانگی و غیره در املاک به استاندارد تبدیل می شوند. اینترنت اشیا (IoT) ممکن است به یک خریدار بالقوه این امکان را بدهد تا به سوابق جامع تعمیر و نگهداری یک ملک دسترسی داشته باشد. این می تواند نیاز به هزینه های بالای بازرسی خانه را از بین ببرد.

راهنمای ۶ مرحله ای برای طراحی سایت املاک

ایجاد یک وب سایت املاک می تواند برای کسب و کار شما یک تحول اساسی ایجاد کند. این به شما امکان می دهد تا لیست های خود را به نمایش بگذارید، با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید و عملیات خود را ساده سازی کنید. در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه ساخت یک وب سایت املاک برای کمک به شما در شروع کار وجود دارد.

تحقیقات بازار

اولین قدم درک مخاطب هدف شماست. مشتریان شما چه کسانی هستند؟ نیازها و مشکلات آنها چیست؟ تحقیقات بازار را انجام دهید تا بینش هایی را جمع آوری کنید که محتوای وب سایت و عملکرد آن را شکل دهد.

نوع وب سایت املاک مورد نظر برای توسعه را انتخاب کنید.

تصمیم بگیرید که چه نوع وب سایتی می خواهید بسازید. آیا این یک پلتفرم لیست بندی، یک ابزار مدیریت املاک یا یک گردآورنده املاک خواهد بود؟ این تصمیم فرآیند توسعه شما را هدایت می کند.

طراحی رابط کاربری | تجربه کاربری  (UI/UX)

برای ایجاد یک رابط کاربری و تجربه کاربری بصری و کاربرپسند، زمان بگذارید. وب سایت شما باید به راحتی قابل پیمایش باشد و یک تجربه یکپارچه برای بازدیدکنندگان شما فراهم کند.

توسعه

با توسعه بخش بک-اند و فرانت-اند، وب سایت خود را راه اندازی کنید. فناوری مناسب را انتخاب کنید، امنیت داده ها را تضمین کنید و وب سایت را برای سرعت و عملکرد بهینه سازی کنید.

محصول با حداقل ویژگی های قابل اجرا (MVP) را توسعه دهید

با یک محصول با حداقل قابلیت پذیرش (MVP) شروع کنید تا مفهوم خود را آزمایش کنید و بازخورد جمع آوری کنید. این به شما کمک می کند تا وب سایت خود را اصلاح کنید و با ارزش ترین ویژگی ها را اضافه کنید.

پیشنهاد مطالعه:MVP چیست و چه اهمیتی دارد "

راه اندازی، تست و بهبود

دامنه املاک خود را ثبت کنید. وب سایت خود را راه اندازی کنید، عملکرد آن را زیر نظر داشته باشید و به طور مداوم آن را بر اساس بازخورد کاربران و تجزیه و تحلیل، اصلاح کنید. محتوای خود را به طور منظم به روز کنید، برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید و با تغییرات بازار سازگار شوید.

ویژگی های ضروری یک وب سایت املاک

در اینجا ویژگی های کلیدی مورد نیاز وب سایت شما آورده شده است:

ثبت نام

به خریداران اجازه دهید حساب کاربری ایجاد کنند تا لیست ها و جستجوهای مورد علاقه خود را ذخیره کنند. ثبت نام همچنین امکان ردیابی سرنخ ها و به روز رسانی های ایمیل شخصی و شماره همراه در مورد املاک مطابق را فراهم می کند.

فیلترهای جستجو

قابلیت های جستجوی قدرتمندی را برای ساده سازی فرآیند جستجو ارائه دهید. فیلترهای رایج شامل موقعیت مکانی، محدوده قیمت، تعداد اتاق خواب/حمام، متراژ مربع و امکانات رفاهی می شود. گزینه های پیشرفته مانند کلمات کلیدی، مناطق مشخص شده روی نقشه و زمان رفت و آمد، تعیین دقیق نیازها را تسهیل می کند.

امکانات نقشه

یک نقشه تعاملی که لیست ها را نمایش می دهد برای تجسم گزینه ها در مناطق مورد نظر ضروری است. نشانگرهایی که نشان دهنده املاک، مرزهای محله، نقاط مورد علاقه و حمل و نقل هستند، زمینه مفیدی برای موقعیت مکانی را فراهم می کنند.

تجسم ملک

امروزه مردم انتظار یک تجربه آنلاین بی نقص را دارند. ۸۹ درصد از خریداران می گویند که به مشاهده املاک با جزئیات لیست، عکس، فیلم و تورهای مجازی به صورت آنلاین بیشتر علاقه مند هستند. تورهای مجازی که تجربه یک بازدید حضوری را بازسازی می کنند، یک ابزار فروش قدرتمند هستند. پلان های دقیق طبقات، تورهای سه بعدی و فیلم های پهپاد تمایز لیستینگ های برتر را ایجاد می کنند.

چگونه با وب سایت های املاک درآمد کسب کنیم؟

ایجاد یک وب سایت مسکن موفق نیاز به کار دارد، اما راه های مختلفی برای کسب درآمد از آن و تبدیل آن به یک پولساز وجود دارد. در اینجا چهار مدل رایج کسب درآمد برای بررسی وجود دارد:

تبلیغات

یکی از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد از طریق تبلیغات است. می توانید برای نمایش تبلیغات در سایت خود در گوگل ادسنس ثبت نام کنید و با کلیک کاربران روی آنها درآمد کسب کنید. همچنین می توانید فضای تبلیغاتی را به طور مستقیم به مشاغل مرتبط مانند املاک و مستغلات، کارگزاران وام مسکن و بانک ها بفروشید. هزینه تبلیغات را بر اساس عواملی مانند کدپستی، هزینه به ازای کلیک یا هزینه به ازای سرنخ محاسبه کنید.

مدل رایگان-محدود  (Freemium)

با این رویکرد، ویژگی های اساسی بصورت رایگان ارائه می شود، اما برای ابزارها و خدمات خاص هزینه دریافت می کنید. کاربران رایگان دسترسی محدودی دارند، در حالی که مشترکین پولی قفل فیلترهای جستجوی پیشرفته، لیستینگ های ویژه، تجزیه و تحلیل و قابلیت های با ارزش تر را باز می کنند. کلید این است که ارزش رایگان کافی برای جذب یک پایگاه کاربری گسترده ارائه دهید، سپس می توانید به نسخه پریمیوم بفروشید.

بسته های اشتراک

مشابه مدل رایگان-محدود (Freemium) اما جامع تر. شما سطوح قیمت گذاری متفاوتی ایجاد می کنید که دسترسی به داده ها، ابزارها و خدمات پلتفرم شما را می دهد. اشتراک های ماهانه یا سالانه را برای انواع مختلف کاربران مانند خریداران، فروشندگان، کارگزاران و غیره ارائه دهید.

کارمزد تراکنش

اگرچه کمتر رایج است، می توانید بخشی از معاملاتی را که از طریق بازار املاک شما انجام می شود، دریافت کنید. برای انجام این کار، باید یک درگاه پرداخت قابل اعتماد پیدا کنید و تصمیم بگیرید که چه درصد کمیسیون برای معاملات انجام شده دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه:بررسی مدل های کسب درآمد "

هزینه ساخت یک وب سایت املاک چقدر است؟

انتظار داشته باشید برای یک وب سایت مسکن مدرن و پاسخگو، بیش از 100 میلیون تومان هزینه کنید. هزینه ها به نرخ توسعه دهنده و ویژگی های سایت و حتی افزودن اپلیکیشن در کنار سایت بستگی دارد.

پیشنهاد مطالعه: " هزینه طراحی اپلیکیشن "

نتیجه

یک وب سایت قدرتمند می تواند به شما در ایجاد سرنخ های بیشتر، ایجاد شهرت برند و ساده سازی عملیات کمک کند. با این حال، با وجود تعداد زیادی از سایت های املاک در اینترنت، ایجاد سایتی که واقعاً از رقبا متمایز شود کار آسانی نیست. این امر نیازمند برنامه ریزی استراتژیک، طراحی جذاب و عملکرد قوی متناسب با نیازهای منحصر به فرد صنعت مسکن است. ساخت یک سایت با تمام ویژگی ها و عملکردهایی که کسب و کار شما نیاز دارد می تواند یک کار پیچیده باشد.

اینجاست که متخصصان پیشگامان وارد می شوند. تیم ما تجربه گسترده ای در ساخت راه حل های قدرتمند و متناسب با نیازهای منحصر به فرد هر مشتری دارد.

در زیر، پاسخ هایی به سوالات رایج در مورد نحوه ایجاد وب سایت برای املاک و مستغلات را پاسخ داده ایم.

سوالات متداول

وب سایت املاک چیست؟
یک وب سایت املاک، فایل های فروش و اجاره املاک را به نمایش می گذارد، اطلاعاتی در مورد آن ارائه می دهد و به ایجاد سرنخ از خریداران یا فروشندگان بالقوه کمک می کند.
مدت زمان توسعه یک وب سایت املاک سفارشی چقدر است؟
بسته به پیچیدگی و ویژگی های سایت، جدول زمانی توسعه می تواند متفاوت باشد. یک وب سایت حرفه ای ممکن است 2-4 ماه طول بکشد. سایت های پیشرفته تر با قابلیت های سفارشی می توانند بیش از 6 ماه طول بکشند.
هزینه طراحی یک وب سایت املاک چقدر است؟
هزینه ها برای سایت های حرفه ای و راه حل های کاملاً سفارشی متفاوت است، این مبلغ می تواند از حدود 100 میلیون تومان برای سایت های سفارشی و تخصصی شروع شود. عواملی مانند طراحی، ارائه همزمان اپلیکیشن، ادغام لیستینگ ها و ویژگی های موجود بر قیمت نهایی تأثیر می گذارد. میزبانی و نگهداری مداوم هزینه های سالانه اضافی را به همراه خواهد داشت.
divider
divider

محصولات مرتبط

⚡ طراحی و پیاده سازی انواع اپلیکیشن اندروید، iOS، وب اپلیکیشن و PWA ✒️ برنامه نویسی سفارشی با متدهای جدید ✒️ طراحی بصورت cross-platform ✒️ قابل انتشار بر روی تمامی مارکت های نرم افزاری معتبر مانند گوگل پلی و اپ استور ✒️ بروزرسانی سریع و آسان ✒️ سیستم مدیریت آسان و پیشرفته ◀️ مشاوره رایگان + یکسال پشتیبانی رایگان
ادامه
✍️ چرا شرکت طراحی سایت پیشگامان دامنه فناوری ؟ ☰ 15 سال سابقه فعالیت + بیش از 500 مشتری ☰ پیاده سازی طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای اختصاصی ☰ مدیریت سریع و آسان سایت بدون نیاز به داشتن دانش فنی ☰ تحویل سریع + قیمت مناسب + بهینه سازی و سئو اولیه ☰ قابلیت نمایش بر روی موبایل (ریسپانسیو) ☰ دوره های آموزش سئو و بازاریابی دیجیتال اولیه رایگان ☎️ جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید
ادامه
❇️طراحی اپلیکیشن مشاوره، خرید و فروش ملک ☵ ثبت نام آسان کاربران در سیستم ☵ تعریف مشاورین و کارگزاران در سیستم ☵ فیلتر و جستجوی پیشرفته ☵ امکانات تماس و چت با مشتری ☵ ماشین حساب محاسبه قیمت آنلاین ☵ ارائه در بستر اندروید و iOS ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه

ثبت نظر