یکشنبه 31 تیر 1403

فناوری و تکنولوژی

دسترسی همگانی به اینترنت باعث افزایش چشمگیر تعداد کسب و کارهایی شده است که پلتفرم‌هایی را برای اتصال کاربران برای برقراری ارتباط یا تجارت ارائه می‌دهند. کارآفرینان بیشتر به این پلتفرم‌ها جذب می‌شوند زیرا با استفاده از آنها ارزش قابل توجهی ایجاد کرده و هزینه‌های عملیاتی کمی دارند. علاوه بر آن اثرات شبکه‌ای از موقعیت آنها پس از اجرا محافظت می‌کند (کاربران به ندرت یک پلتفرم پررونق را ترک می‌کنند).
ادامه
چهارشنبه 27 تیر 1403

فناوری و تکنولوژی

این مقاله به بررسی استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ در حوزه پزشکی و سلامت می‌پردازد که یک بازاریاب دیجیتال در حوزه سلامت و تندرستی می‌تواند برای جذب مخاطب بیشتر، افزایش درآمد و مهم‌تر از همه، حفظ مشتریان وفادار به کار گیرد.
ادامه
چهارشنبه 13 تیر 1403

فناوری و تکنولوژی

این راهنما برای ساخت وب سایت املاک، چه یک مشاور مستقل باشید و چه یک کارگزاری املاک، شما را با عناصر کلیدی برای ایجاد یک محصول با عملکرد بالا که نتایج خوبی به همراه دارد، راهنمایی می کند. بیایید مطمئن شویم که حضور آنلاین شما خریداران و فروشندگان مناسب را جذب می کند.
ادامه
سه شنبه 12 تیر 1403

فناوری و تکنولوژی

ربات‌های چت، تست‌های A/B، قیف‌های بازاریابی پیچیده، همه این‌ها را فراموش کنید! اگر کسب و کار کوچکی دارید، هیچ کدام از این موارد نباید تمرکز اصلی کسب و کار شما باشد. استراتژی‌های بازاریابی دیجیتالی که باید به آن توجه شود، شاید غیرجذاب به نظر برسند. در این مقاله، ما به هفت مورد از این استراتژی‌ها و چگونگی کارآمد کردن آن‌ها برای شما بر اساس تجربه، نه فقط تئوری، می‌پردازیم.
ادامه
شنبه 9 تیر 1403

فناوری و تکنولوژی

آیا می دانستید که 73 درصد از کل فروش تجارت الکترونیک در سال 2023 از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام شده است؟ با توجه به اینکه تعداد بیشتری از مصرف کنندگان راحتی خرید با تلفن های هوشمند خود را ترجیح می دهند، داشتن یک اپ تجارت الکترونیک کاربرپسند برای رقابت پذیری ضروری است.
ادامه
یکشنبه 13 خرداد 1403

فناوری و تکنولوژی

دراپ‌ شیپینگ روشی کم‌خطر و پرسود برای فروش آنلاین محصولات است. هنگامی که مشتری از فروشگاه آنلاین دراپ‌ شیپینگ شما سفارش می‌دهد، تامین‌کننده محصول را به طور مستقیم ارسال می‌کند، بنابراین شما نیازی به نگهداری محصولات در انبار ندارید و هزینه‌های سربار کسب و کار شما پایین می‌آید.
ادامه
دوشنبه 22 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

آیا شما هم از موفقیت بازارهای آنلاین چیزی شنیده اید؟ آیا می خواهید بدانید که چگونه یک بازار آنلاین ایجاد کنید؟ در این راهنمای گام به گام، همه چیزهایی که در مورد ایجاد یک بازار مارکت پلیس باید بدانید را مرور خواهیم کرد. از توسعه یک وب‌سایت آنلاین گرفته تا راه‌اندازی و رشد کسب‌وکارتان.
ادامه
دوشنبه 23 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

در سالهای اخیر با رشد تکنولوژی، این صنعت نیز رشد زیادی در حوزه های خردی آنلاین بلیط، رزرو هتل و اقامتگاه، و معرفی اماکن و جاذبه ها داشته است. در این مقاله به معرفی اپلیکیشن های پرطرفدار در زمینه اقامت می پردازیم.
ادامه
یکشنبه 8 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

مهم نیست که شما کالای دست ساز منحصر به فردی برای فروش دارید یا اینکه می خواهید یک تجارت عمده فروشی یا دراپ شیپینگ راه اندازی کنید، برای رسیدن به موفقیت آنلاین به یک وب سایت عالی با قابلیت تجارت الکترونیک نیاز دارید. در حال حاضر می توان با هزینه های اولیه نسبتاً کم یک وب سایت تجارت الکترونیک را آسان تر از همیشه ایجاد نمود. در این مقاله، نحوه راه اندازی یک آنلاین شاپ را تنها در هشت مرحله آسان به شما نشان خواهیم داد. امروز تجارت الکترونیک رویایی خود را محقق کنید!
ادامه
سه شنبه 21 آذر 1402

فناوری و تکنولوژی

اگر درباره اینکه چگونه یک اپلیکیشن برای کسب و کار خود بسازید، گیر کرده‌اید، باید با تعریف مفهوم اپلیکیشن برای خود، مخاطبان هدف و ویژگی‌ها شروع کنید، سپس به ایجاد یک wireframe و رابط کاربری، تست و آپلود در فروشگاه های اپلیکیشن مانند کافه بازار و گوگل پلی ادامه دهید. با ما در این مقاله همراه شوید و با نکات مهم در زمینه ساخت اپلیکیشن آشنا شوید.
ادامه
دوشنبه 15 آبان 1402

فناوری و تکنولوژی

نرم افزار‌ها در تمام پلتفرم ها (موبایل، وب یا دسکتاپ) تأثیر عمیقی بر زندگی روزمره ما دارند. اپ‌ها در انواع و اندازه‌های مختلفی برای برآورده کردن نیازهای خاص کاربران مختلف وجود دارند، از بازی‌ها گرفته تا سبک زندگی و همه این‌ها به لطف وجود و گسترش اینترنت است که باعث شده تا یافتن و دانلود کردن اپ‌های مورد نظر ما ساده شود.
ادامه
یکشنبه 5 آذر 1402

فناوری و تکنولوژی

ما به عنوان یک شرکت تکنولوژی محور همواره در تلاشیم تا خدمات بروز، سریع و امنی را جهت کسب رضایت حداکثری به کاربران خود ارائه نماییم. اندازه پذیری و تطبیق محصولات پیشگامان با نیازهای مختلف کسب و کارها برای ارائه خدمات آنلاین با کیفیت در سطح ایران و دنیا مهمترین ویژگی محصولات و پلتفرم های ما است.
ادامه