دوشنبه 22 اسفند 1401

فناوری و تکنولوژی

آیا شما هم از موفقیت بازارهای آنلاین چیزی شنیده اید؟ آیا می خواهید بدانید که چگونه یک بازار آنلاین ایجاد کنید؟ در این راهنمای گام به گام، همه چیزهایی که در مورد ایجاد یک بازار مارکت پلیس باید بدانید را مرور خواهیم کرد. از توسعه یک وب‌سایت آنلاین گرفته تا راه‌اندازی و رشد کسب‌وکارتان.
ادامه
دوشنبه 23 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

در سالهای اخیر با رشد تکنولوژی، این صنعت نیز رشد زیادی در حوزه های خردی آنلاین بلیط، رزرو هتل و اقامتگاه، و معرفی اماکن و جاذبه ها داشته است. در این مقاله به معرفی اپلیکیشن های پرطرفدار در زمینه اقامت می پردازیم.
ادامه
یکشنبه 8 بهمن 1402

فناوری و تکنولوژی

مهم نیست که شما کالای دست ساز منحصر به فردی برای فروش دارید یا اینکه می خواهید یک تجارت عمده فروشی یا دراپ شیپینگ راه اندازی کنید، برای رسیدن به موفقیت آنلاین به یک وب سایت عالی با قابلیت تجارت الکترونیک نیاز دارید. در حال حاضر می توان با هزینه های اولیه نسبتاً کم یک وب سایت تجارت الکترونیک را آسان تر از همیشه ایجاد نمود. در این مقاله، نحوه راه اندازی یک آنلاین شاپ را تنها در هشت مرحله آسان به شما نشان خواهیم داد. امروز تجارت الکترونیک رویایی خود را محقق کنید!
ادامه
سه شنبه 21 آذر 1402

فناوری و تکنولوژی

اگر درباره اینکه چگونه یک اپلیکیشن برای کسب و کار خود بسازید، گیر کرده‌اید، باید با تعریف مفهوم اپلیکیشن برای خود، مخاطبان هدف و ویژگی‌ها شروع کنید، سپس به ایجاد یک wireframe و رابط کاربری، تست و آپلود در فروشگاه های اپلیکیشن مانند کافه بازار و گوگل پلی ادامه دهید. با ما در این مقاله همراه شوید و با نکات مهم در زمینه ساخت اپلیکیشن آشنا شوید.
ادامه
دوشنبه 15 آبان 1402

فناوری و تکنولوژی

نرم افزار‌ها در تمام پلتفرم ها (موبایل، وب یا دسکتاپ) تأثیر عمیقی بر زندگی روزمره ما دارند. اپ‌ها در انواع و اندازه‌های مختلفی برای برآورده کردن نیازهای خاص کاربران مختلف وجود دارند، از بازی‌ها گرفته تا سبک زندگی و همه این‌ها به لطف وجود و گسترش اینترنت است که باعث شده تا یافتن و دانلود کردن اپ‌های مورد نظر ما ساده شود.
ادامه
یکشنبه 5 آذر 1402

فناوری و تکنولوژی

ما به عنوان یک شرکت تکنولوژی محور همواره در تلاشیم تا خدمات بروز، سریع و امنی را جهت کسب رضایت حداکثری به کاربران خود ارائه نماییم. اندازه پذیری و تطبیق محصولات پیشگامان با نیازهای مختلف کسب و کارها برای ارائه خدمات آنلاین با کیفیت در سطح ایران و دنیا مهمترین ویژگی محصولات و پلتفرم های ما است.
ادامه
چهارشنبه 10 آبان 1402

فناوری و تکنولوژی

ما در دوران موبایل قرار داریم و تعداد کاربران موبایلی با سرعت رو به افزایش است. بیشتر کسب و کارها نیاز به جلب مشتریان بیشتر را با استفاده موثر از کانال‌های موبایل فهمیده اند، این تازه شروع مسیر است!!! کسب و کارها برای موفقیت بیشتر باید سایت و اپلیکیشن های خود را بهینه سازی کنند تا تجربه کاربری را بهبود بخشیده و نرخ تبدیل خود را افزایش دهند.
ادامه
دوشنبه 20 آذر 1402

فناوری و تکنولوژی

در این مقاله به توضیح و معرفی اپلیکیشن های خرید و تخفیف به همراه لینک دانلود آنها از طریق بازار پرداخته ایم، درصورتیکه شما هم در زمینه ارائه تخفیف و خدمات فروش کالا و خدمات فعال هستید می توانید در بخش نظرات در انتهای مقاله، نرم افزار خود را به ما معرفی نمایید، ما پس از بررسی آنرا در لیست قرار می دهیم.
ادامه
سه شنبه 9 آبان 1402

فناوری و تکنولوژی

مطابق این آیین‌نامه شرکت خلاق به شرکت‌ها و موسسات خصوصی نوآوری اطلاق می‌شود که یا در صنایع خلاق و فرهنگی مشغول بوده و یا الگوهای نوین کسب‌وکار را در ارائه محصولات و خدمات خود به کار گرفته باشند.
ادامه
دوشنبه 8 آبان 1402

فناوری و تکنولوژی

در این مقاله ما به توضیح ارزش برنامه‌های تجارت الکترونیکی موبایل برای کسب و کارها، موارد مهمی را که قبل از شروع توسعه برنامه باید در نظر بگیریم و هفت گام برای ایجاد یک راه‌حل موبایلی برای فروش آشنا می شویم.
ادامه
چهارشنبه 3 آبان 1402

فناوری و تکنولوژی

در این مقاله ما به توضیح انواع روش های توسعه اپلیکیشن، معرفی انواع کاربردهای اپلیکیشن و بررسی اندروید و iOS پرداخته ایم.
ادامه
چهارشنبه 3 آبان 1402

فناوری و تکنولوژی

در دوران دیجیتالی امروز، اپلیکیشن‌های موبایل نقش پررنگی در زندگی روزمره ما ایفا می‌کنند. از شروع روز با استفاده از اپلیکیشن همراه برای بیدار شدن شروع می شود تا خرید اینترنتی، ارتباط با دوستان و همکاران و حتی پیگیری خبرها. اپلیکیشن‌ها جای خود را در کنار ما پیدا کرده‌اند و بسیاری از فعالیت های روزانه ما را تحت تاثیر قرار داده اند.
ادامه