طراحی اپلیکیشن خدمات نظافتی ☄️ ساخت اپلیکیشن نظافتی

☑️ طراحی اپلیکیشن خدمات نظافتی

☴ مناسب برای شرکت های نظافتی و خدماتی
☴ عضویت آسان کاربر و نیروی کار
☴ سیستم نرخ دهی هوشمند و پویا
☴ دارای پنل مدیریت، اپ کاربر و اپ نیروی کار
☴ پیاده سازی در بستر اندروید، iOS و PWA
☴ دارای کیف پول داخلی و درگاه پرداخت
☴ طراحی رابط کاربری اختصاصی
☴ یکسال پشتیبانی رایگان

☎️ جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

امتیاز دهی :

طراحی اپلیکیشن خدمات نظافتی ☄️ ساخت اپلیکیشن نظافتی

طراحی اپلیکیشن خدمات نظافتی

زمان، زندگی در آپارتمان و مشغله‌های روزمره سه دلیل واضح برای استفاده از خدمات نظافتی برای منزل و آپارتمان است. به طور عادی شرکت های خدماتی را می توان به سختی در اینترنت پیدا نمود اما وجود یک اپلیکیشن خدمات نظافتی بسیار کاربردی تر و در دسترس تر است. در اپلیکیشن نظافتی می توان خدماتی از قبیل اعزام نیرو برای نظافت داخل منزل، اعزام نیرو برای نظافت ساختمان، شستشوی مبل و قالیشویی را در نظر گرفت.

شرکت طراحی اپلیکیشن پیشگامان با داشتن تیم فنی قوی، اقدام به طراحی اپلیکیشن نظافتی با قبلیت های ویژه و سفارشی با پنل مدیریت ساده و آسان نموده است. جهت مشاوره رایگان در زمینه طراحی اپلیکیشن و دریافت دمو با ما تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن خدماتی

خدمات قابل ارائه در اپلیکیشن نظافتی

نظافت داخل منزل

نظافت داخل منزل

نظافت ساختمان و پارکینگ

نظافت ساختمان و محل کار

شستشوی مبل در محل

شستشوی مبل در محل

امکانات اپلیکیشن نظافتی

اپ موبایل

اپلیکیشن موبایل

وب اپ

دارای وب اپلیکیشن

خدمات

تعریف نوع خدمات

نرخ دهی

نرخ دهی هوشمند

نرخ توافقی

نرخ دهی توافقی

خدمات

تعریف خدمات اضافه

سوابق

سوابق خدمات

ثبت نام کاربر

ثبت نام کاربر

ثبت نام نیرو

ثبت نام نیرو

شرکت نظافتی

ثبت نام شرکت ها

رزرو

رزرو خدمات

درخواست

تعریف مشخصات درخواست

کد تخفیف

تعریف کد تخفیف

پشتیبانی

پشتیبانی آنلاین

پروفایل

پروفایل خدمات دهنده

نظرات

ثبت امتیاز و نظرات

کیف پول داخلی

کیف پول داخلی

درگاه

درگاه پرداخت

مزایا

ساخت اپلیکیشن نظافتی چه مزیت‌هایی دارد؟

اپلیکیشن خدماتی یک سیستم کاملا آنلاین به ‌منظور ارتباط بهتر و رزرو خدمات بین کاربران و خدمات دهنده است. ساخت اپلیکیشن خدماتی باعث بهبود و رشد کسب و کار، دسترسی بهتر و سریعتر کاربران به خدمات ، مدیریت و نظارت بهتر بر خدمات انجام شده  و توسعه فروش و ارائه خدمات می شود. داشتن اپلیکیشن خدمات نظافتی یک سرمایه گذاری بلند مدت در کسب و کارتان است که مزایای طولانی مدت زیادی برایتان به ارمغان خواهد داشت و موجب مدیریت بهتر و سریعتر شما خواهد گشت.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد اپلیکیشن و سایت و دریافت مشاوره رایگان ، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره    تماس تلفنی  

طراحی اپلیکیشن خدمات نظافتی: کلید موفقیت در راهکارهای نظافتی مدرن

در سال‌های اخیر، ظهور و توسعه فناوری های دیجیتال باعث تغییر صنایع مختلف شده است و حوزه نظافت هم از این قاعده مستثنی نیست. با رشد روزافزون استفاده از گوشی های تلفن‌های همراه و گسترش استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل، صنعت نظافت نیز با معرفی اپلیکیشن‌های خدمات نظافتی در این تحول پیشگام بوده است. طراحی اپلیکیشن‌های خدمات نظافتی برای کسب‌وکارهای این حوزه امری حیاتی شده است تا بتوانند به بهترین نحو از نیازها و درخواست های مشتریان خود پاسخ دهند.

مزایای طراحی اپلیکیشن خدمات نظافتی ویژگی های طراحی اپلیکیشن نظافتی:

اپلیکیشن خدماتی یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن ها برای کسب و کارهای نظافتی است که بصورت گسترده مورد نیاز خانواده ها است. از مزایای اپلیکیشن نظافتی آنلاین می توان به موارد زیر اشاره نمود:

◀️معرفی بهتر خدمات و برند سازی
◀️نیاز همیشگی کاربران به خدمات
◀️ارائه خدمات بدون در نظر گرفتن محدودیت زمان و مکان
◀️افزایش تعداد مشتریان
◀️صرفه جویی در زمان و هزینه
◀️ارتباط موثر و دائمی با مشتریان
◀️اطلاع رسانی جهت یادآوری زمان خدمات
◀️دریافت درخواست های مشتریان و پاسخگویی به آنها
◀️نظرسنجی از مشتریان برای کیفیت خدمات
◀️سرمایه گذاری بلند مدت در کسب و کار

طراحی اپلیکیشن نظافتی

مراحل طراحی اپلیکیشن نظافتی

  • قدم اول مشاوره اولیه رایگان
    کارشناسان پیشگامان در ابتدا بصورت کاملا رایگان نیازهای شما را بررسی کرده و بهترین راه حل را متناسب با فعالیت شما پیشنهاد می دهند.

  • قدم دوم طراحی و پیاده سازی رابط کاربری
    متخصصین ما در حوزه ui/ux قابلیتهای مورد نیاز شما را با توجه به ویژگی های اختصاصی شما به زیباترین شکل طراحی و آماده سازی می کنند و به تایید شما می رس

  • قدم سوم آماده سازی سیستم
    بعد از تایید رابط کاربری مراحل کدنویسی و اتصال به زیرساخت نرم افزاری انجام شده و خروجی اپلیکیشن بر اساس سیستم عامل های اندروید و iOS بنا به درخواست مشتری به ایشان تحویل داده می شود.

  • قدم چهارم پشتیبانی سیستم
    پس از تحویل اپلیکیشن پشتیبانی سیستم شروع می شود، اپلیکیشن می تواند توسط تیم پیشگامان در انواع مارکت های داخلی و خارجی بارگزاری گردد، در مدت پشتیبانی کلیه کدها و زیرساخت سیستم با توجه به آخرین متدهای برنامه نویسی بروزرسانی می شود تا امنیت و سرعت پاسخگویی به مشتریان بهبود یابد.

اپلیکیشن ارائه خدمات یک سرمایه گذاری بلند مدت

نیازهای زندگی شهری به خدمات آنلاین هر روز بیشتر می شود و زندگی ما به آنها گره خورده است. همه ما ماهیانه چند بار از خدمات نظافت آپارتمان استفاده میکنیم و ممکن است از خدماتی که می گیریم ناراضی باشیم و به دنبال جایگزین کردن خدمات دهنده باشیم، داشتن یک اپلیکیشن خدمات نظافتی کاربردی باعث می شود ما همیشه از کیفیت خدمات مطلع شویم و بر رفتار و عملکرد نیروها نظارت داشته باشیم و از طرفی کاربران سیستم از برنامه نظافت آپارتمان و منزل خود مطلف شوند، از همه مهمتر با داشتن برنامه های وفادار سازی مانند کدتخفیف عضویت اولیه و برنامه های تبلیغاتی مشتریان خود را افزایش دهیم.

اپلیکیشن ارائه خدمات یک سرمایه گذاری بلند مدت

روش تبلیغات اپلیکیشن کارهای خدماتی

روش تبلیغات اپلیکیشن کارهای نظافتی

برای شروع می توانید مشتریان فعلی خود را ترغیب به ثبت نام در اپلیکیشن نمایید و خدمات خود را بهتر به آنها معرفی کنید، با دادن کد معرفی به کاربران می توانید آنها را برای معرفی به دوستانشان ترغیب کنید. برای افزایش کاربران می توانید از تراکت های معرفی اپلیکیشن در محلاتی که خدمات می دهیم می توانیم اطلاع رسانی کنیم و بر تعداد مشتریان خود بیافزاییم.

مزایای اپلیکیشن‌های خدمات نظافتی

همیشه در دسترس

اپلیکیشن‌های خدمات نظافتی با ارائه یک طراحی ساده و کاربرپسندانه، آسانی را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. با چند کلیک ساده روی تلفن همراه، کاربران می‌توانند درخواست خدمات نظافت حرفه‌ای برای خانه یا دفتر کار خود را ارسال کنند. این امکان باعث حذف نیاز به تماس‌های طولانی و جستجوی دستی برای یافتن ارائه دهندگان خدمات نظافتی می‌شود.

در دسترس

مجموعه وسیعی از خدمات

طراحی اپلیکیشن‌های خدمات نظافتی به کسب‌وکارها امکان ارائه مجموعه گسترده‌ای از خدمات نظافتی را از طریق پلتفرم خود می‌دهد. از نظافت منزل گرفته تا شستشوی فرش، شستشو و نصب پرده، شستشوی مبل، شستشوی ساختمان و تمیزکردن پنجره‌ها، کاربران به راحتی می‌توانند خدمت مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

مجموعه خدمات

کیفیت و افزایش اعتماد

با استفاده از یک اپلیکیشن خدمات نظافتی، کاربران می‌توانند به کیفیت و قابل اعتماد بودن خدمات نظافتی که دریافت می‌کنند، اطمینان حاصل کنند. این اپلیکیشن‌ها معمولاً با شرکت‌های خدمات نظافتی یا تمیزکاران فردی همکاری می‌کنند که از طریق فرایندهای سنجیده شده و بررسی‌های پیشرفته انتخاب می‌شوند. همچنین، بررسی‌ها و نظرات کاربران قبلی نیز در ارزیابی کیفیت خدمات بسیار کمک می‌کند.

اعتماد

امکان زمانبندی انعطاف‌پذیر

یکی از ویژگی‌های مهم اپلیکیشن‌های خدمات نظافتی، امکان تعریف زمانبندی است بدین صورت که کاربران می‌توانند زمان مورد نظر خود برای انجام خدمات را انتخاب کنند. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه روزانه خود را براساس نیازهای خود و خدمات نظافتی مورد نظر تنظیم کنند. از اپلیکیشن‌های خدمات نظافتی معمولاً می‌توان در هر ساعت از روز و حتی در تعطیلات رسمی استفاده کرد.

زمانبندی

ارتباط آسان با مشتریان

طراحی اپلیکیشن‌های خدمات نظافتی برای کاربران امکان ارتباط آسان با مشتریان را ایجاد می‌کند. از طریق این اپلیکیشن‌ها، کاربران می‌توانند با ارائه نظرات، پیشنهادات یا انتقادات خود و همچنین ارتباط مستقیم با تیم پشتیبانی یا ارائه دهنده خدمات برقرار کنند. این امکان باعث افزایش رضایت کاربران و بهبود کیفیت خدمات می‌شود.

ارتباط با مشتری

 ساخت اپلیکیشن نظافتی

ساخت اپلیکیشن خدمات نظافتی به صنعت نظافت چهره ای جدید بخشیده است. این اپلیکیشن‌ها در دسترس تمام افراد بوده و امکانات و قابلیت هایی همچون ارائه مجموعه‌ای گسترده از خدمات، کیفیت و قابل اعتمادی، امکان زمانبندی انعطاف‌پذیر و ارتباط آسان با مشتریان، به کاربران امکان می‌دهند به راحتی و با صرفه‌جویی در زمان خدمات نظافتی حرفه‌ای را دریافت کنند. با توجه به این مزایا، ساخت اپلیکیشن‌های خدمات نظافتی به عنوان یک راهکار مدرن و مناسب برای تامین نیازهای نظافتی در زندگی روزمره به شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافتی توصیه می‌شود.

مجوزهای شرکت پیشگامان دامنه فناوری

نظام صنفی رایانه

نظام صنفی رایانه

کد عضویت 51010258 در نظام صنفی رایانه خراسان رضوی

انجمن انفورماتیک

انجمن انفورماتیک ایران

اعضاء حقوقی فعال در حوزه خدمات اینترنت، درگاه و میزبانی

وزارت کشور

صلاحیت خدمات انفورماتیک

رتبه 4 در زمینه تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارشی

شرکت خلاق

گواهی شرکت خلاق

عضو شرکت های خلاق در زمینه ساخت نرم افزارهای خدمات شهری

زیرساخت و زبان های برنامه نویسی مورد استفاده در اپلیکیشن ها

زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل

ویژگی های شرکت طراحی اپلیکیشن پیشگامان

ساخت اپلیکیشن در تمامی پلت فرم ها

یکی از نکات بسیار مهمی در طراحی اپلیکیشن موبایل، اجرای بی نقص آن در انواع دستگاه‌هاست، یک اپلیکیشن طراحی شده، اگر مشکل نصب در دستگاه های مختلف را داشته باشد، حتی اگر کاربردی و محبوب باشد، موفق نیست. طراحی اپلیکیشن در بستر اندروید و iOS می تواند کاربران بیشتری را جذب نماید.

نوآوری در طراحی اپلیکیشن

تیم توسعه و طراحی اپلیکیشن پیشگامان، همواره بر ساخت اپلیکیشن هایی خلاقانه ای تاکید و تمرکز دارند و از ایده های نو در زمینه طراحی اپلیکیشن استفاده می کنند. طراحی یک اپلیکیشن جذاب، باعث جذب خود به خود کاربران به سمت اپلیکیشن ها می شود. تجزیه و تحلیل رفتار کاربران قبل از طراحی نقش به سزایی در موفق اپلیکیشن های پیشگامان دارد.

دوری از پیچیدگی ها

طراحی و پیاده سازی ساده اپلیکیشن، باعث جذب و ارتباط بهتر کاربران با سیستم شرکت پیشگامان شده است، ما همیشه این نکته را دقت می کنیم که  اگر اپلیکیشن‌ها به صورت پیچیده و غیرکاربردی طراحی شود، کاربران خیلی سریع آنرا کنار گذاشته و به سرعت اپلیکیشن را ترک می‌ کنند. با طراحی حرفه ای، مشتریان و کاربران قادر خواهند بود به صورت بهینه تری از اپلیکیشن استفاده کرده و آنرا به دیگران توصیه کنند.

گرافیک و زیبایی بصری

طراحی اپلیکیشن های مفید و کاربردی، تاثیر بسیار زیادی در افزایش کاربران اپلیکیشن دارد، اما اگر اپلیکیشن زیبا و کاربردی نباشد، معمولا نمی ‌تواند افراد زیادی را جذب کند. استفاده از رنگ های مناسب و کاربر پسند هنگام طراحی اپلیکیشن، باعث می شود تا کاربران در هنگام کار کردن با آن احساس بهتری داشته باشند. تیم طراحی پیشگامان همه موارد مهم در زیبایی و کاربردی بودن اپلیکیشن را در نظر گرفته و بهترین خروجی را برای شما به ارمغان می آورند.

انتشار در تمام اپ مارکت ها

مارکت ها معمولا بهترین محل برای تبلیغ و انتشار اپلیکیشن هستند، معمولا اکثر افرادی که دارای گوشی های هوشمند هستند در بسیاری از مارکت ها مانند کافه بازار و گوگل پلی عضو هستند تا اپلیکیشن های مورد نیاز خود را دریافت کنند. تیم طراحی اپلیکیشن پیشگامان با رعایت تمام ضوابط و استانداردهای مارکت ها، امکان بارگزاری بدون مشکل را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.

بروزرسانی های مستمر سیستم

یکی از مهمترین جنبه های یک اپلیکیشن خوب داشتن امنیت و سرعت مناسب است، تیم پیشگامان به صورت مستمر کلیه سیستم ها را بررسی کرده تا در صورت بروز مشکل آنرا رفع نمایند، علاوه بر بروزرسانی های امنیتی، هسته سیستم نیز با آخرین تکنولوژی های نرم افزار بروز رسانی می شود تا یک اپلیکیشن سریع و بدون مشکل را برای کاربران خود ایجاد کند.

چرا شرکت طراحی اپلیکیشن پیشگامان دامنه فناوری ؟

شرکت پیشگامان دامنه فناوری یکی از شرکت های برتر در حوزه برنامه نویسی است که تجربه زیادی در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن دارد. از ویژگی های مهم این شرکت می‌توان به مشاوره اختصاصی، تیم فنی باتجربه و کاربلد، نمونه کارهای باکیفیت، هزینه مقرون به صرفه، استفاده از تکنولوژی های به روز، قابل توسعه بودن، کدنویسی حرفه ای، یکسال پشتیبانی رایگان و قابل اجرا بودن اپلیکیشن در هر دو پلتفرم اندروید وios اشاره کرد.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد اپلیکیشن و سایت و دریافت مشاوره رایگان ، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره    تماس تلفنی  

سوالات متداول

هزینه طراحی اپلیکیشن نظافتی به چه صورت محاسبه می‌شود؟
با توجه به طرح یا ایده شما، برآورد اولیه زمان و امکانات محاسبه شده و مطابق آن هزینه محاسبه و اعلام می گردد.
آیا امکان طراحی رابط کاربری مطابق سلیقه مشتری وجود دارد؟
بله، با توجه به طرح و خدمات تعریف شده، رابط کاربری متناسب با درخواست و سلیقه کاربر طراحی و پیاده سازی می گردد.
پشتیبانی خدمات پیشگامان فناوری دامنه فناوری چگونه است؟
کلیه محصولات شرکت پیشگامان دامنه فناوری دارای یک سال پشتیبانی و آموزش رایگان می باشد، در این مدت زیرساخت سیستم مرتبا بروزرسانی شده تا امنیت و سرعت آن تضمین گردد.
چگونه می‌توانم یک اپلیکیشن خدمات نظافتی را دانلود کنم؟
برای دانلود یک اپلیکیشن خدمات نظافتی، کافیست به فروشگاه اپلیکیشن (مانند اپ استور اپل یا گوگل پلی و کافه بازار و مایکت) مراجعه کرده و نام اپلیکیشن مورد نظر را جستجو کنید. سپس بر روی دکمه دانلود کلیک کنید و منتظر بمانید تا اپلیکیشن بر روی دستگاه شما نصب شود.
آیا امکان ارائه زمانبندی خدمات نظافتی در اپلیکیشن وجود دارد؟
بله، امکان تعریف قابلیت درخواست خدمات بصورت زمانبندی شده در اپلیکیشن وجود دارد. کاربران می‌توانید با ورود به حساب کاربری خود در اپلیکیشن، زمان هایی که می توانند درخواست خدمات کنند را مشاهده کرده و با توجه به زمان های تعریف شده توسط ارائه دهنده خدمات، زمان مناسبی را انتخاب کنند.
آیا امکان تعریف تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه در اپلیکیشن نظافتی وجود دارد؟
بله، بسیاری از اپلیکیشن‌های خدمات نظافتی دارای تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه برای کاربران خود هستند. شما نیز می توانید از این قابلیت در اپلیکیشن تظافتی خود استفاده کنید، فقط کافیست به بخش تعریف تخفیف‌ها و پیشنهادات اپلیکیشن مراجعه کرده و کمپین مورد نظر خود را تعریف کنید.
آیا کاربران می توانند نظرات و بازخوردهای خود را در مورد خدمات نظافتی در اپلیکیشن ثبت کنند؟
بله، اکثر اپلیکیشن‌های خدمات نظافتی امکان ثبت نظرات و بازخوردهای کاربران را فراهم می‌کنند. کاربران شما می‌توانند پس از دریافت خدمات، نظرات و بازخوردهای خود را در اپلیکیشن ثبت کرده تا به ارائه دهنده خدمات و سایر کاربران در دریافت خدمات بهتر کمک کنند.
آیا اپلیکیشن‌های خدمات نظافتی امن هستند؟
بله، ما در هنگام طراحی اپلیکیشن‌های خدمات نظافتی تلاش می‌کنیم تا اطلاعات شخصی و مالی کاربران را به صورت امن و رمزنگاری شده نگهداری شود.

نظر بدهید