بازاریابی محتوایی
یک بازاریابی محتوایی موثر برای یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی، شامل کمپینهای ایمیلی، کمپین های موفق کلیکی، استراتژی رسانههای اجتماعی و سایر موارد کلیدی است. وقتی صحبت از استراتژی کلی بازاریابی اینترنتی می شود، محتوا تنها رشته ای است که همه چیز را به هم وصل می کند. بدون وجود یک استراتژی بازاریابی محتوای موثر، پیامهای شما ممکن است به نظر ناهماهنگ، غیرصادقانه یا گیج کننده به نظر برسد، که هر یک از این موارد برای شما و کسب و کارتان هزینه زیادی را به همراه خواهد داشت. به علاوه، هیچ وسیله ای بهتر از یک استراتژی بازاریابی محتوا خوب و سنجیده برای افزایش سئو وجود ندارد. اما اگر در بازاریابی محتوا تازه کار هستید، فکر کردن به همه عواملی که نیاز به ایجاد یک استراتژی محتوای هوشمند دارد ممکن است در ابتدا، سخت به نظر برسد. در این مقاله ما بهترین روش های ایجاد محتوا را بیان کردیم، با پیشگامان همراه باشید.
ادامه
یکی از مهمترین موارد در داشتن یک وب سایت خوب محتوای بی نقص و مناسب است . یک محتوای خوب محتوایی است که هم مخاطبین از خواندن آن لذت ببرند و هم مناسب موتورهای جستجو باشد . در این مقاله به توضیح نکاتی در مورد نوشتن یک مقاله خوب می پردازیم , پس با ما همراه باشید
ادامه
اهمیت وب سایت ها و فروشگاههای اینترنتی هر روز در حال افزایش است , شرکت های زیادی در پی ارتقا رتبه های جستجو و تولید محتوای مناسب برای وب سایت خود می باشند . رتبه صفحات سایت برای شرکت ها و کسب و کار های اینترنت حائز اهمیت است , نکات زیادی راجع به سئو و بهینه سازی وجود د ارد که برخی از آنها درست و برخی نادرست می باشد .
در ادامه مطلب همراه ما باشید
ادامه
نوعی از بازاریابی است که به فرایند تولید و به اشتراک گذاری محتوایی که باعث حفظ مشتریان قبلی و بدست آوردن مشتریان جدید میشود، میپردازد. این محتوا و اطلاعات میتواند به انواع مختلفی چون اخبار تحلیلی، ویدیو، کتاب الکترونیکی، اینفوگرافی، مطالعه موردی، راهنما و دستور العملها، سوالات و پاسخ، مقالات و تصاویر و… تولید و منتشر گردد .
*** همراه با پیشگامان باشید***
ادامه