آموزش دیجیتال مارکتینگ
جستجو
یک بازاریابی محتوایی موثر برای یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی، شامل کمپینهای ایمیلی، کمپین های موفق کلیکی، استراتژی رسانههای اجتماعی و سایر موارد کلیدی است. وقتی صحبت از استراتژی کلی بازاریابی اینترنتی می شود، محتوا تنها رشته ای است که همه چیز را به هم وصل می کند.
ادامه بازاریابی ویدئویی استفاده از ویدئو برای تبلیغ برند، محصول یا خدمات و راهی جذاب برای ارتباط با مشتریان و جلب توجه آنها در بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی است. ویدئو میتواند ارتباطی صمیمی بین محصول و مصرفکننده ایجاد کند، به گونهای که با متن نمیتوان آنرا ایجاد کرد، به خصوص اگر کسبوکارها از افراد مختلف در ویدیوهای خود استفاده کنند.
ادامه با توجه به اینکه خرید آنلاین یکی از بهترین شیوههای ممکن برای افراد پرمشغله است اما برای لذت دوچندان، میبایست با راهکارهای خرید درست و اصلی آشنا بشویم در این مقاله به بهترین آنها پرداختیم
ادامه اگر میخواهید اکانت اینستاگرام شما دچار محدودیت نشود ( بلاک ) باید از قوانین و محدودیت های اینستاگرام مطلع شوید ، محدودیت هایی مانند تعداد لایک ، فالو ، آنفالو ، تعداد ارسال پیام و ... .
ادامه شاید شما هم تمایل دارید در اینستاگرام تبلیغات محصول و یا خدمات خود را انجام دهید اما نمیدانید چطور و چگونه اینکار انجام شود . ما در این مقاله سعی کردیم تمامی موارد مربوط به تبلیغات در اینستاگرام را بصورت کامل و مختصر شرح دهیم .
ادامه اینستاگرام ، یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی است که کاربران در آن قادرند تا تصاویر و ویدئو های خود را به اشتراک بگذارند . از اینستاگرام میتوان برای اهداف تجاری خود استفاده کنید و در آن به معرفی کالا و خدمات خود بپردازید، در این مقاله ما به توضیح استراتژی های بازاریابی محتوا جهت افزایش بازخورد در اینستاگرام پرداخته ایم .
ادامه ✳️ اصطلاح لینک جویس ( Link juice ) در سئو به مفهوم ارزش و اعتباری بوده که از طریق هایپر لینک های یک سایت و یا صفحه به سایت و فروشگاه اینترنتی دیگر داده میشود. موتورهای جستجو برای هایپرلینکها ارزش قائلند و در رتبه بندی نیز این موضوع را لحاظ می کنند .
ادامه بهینه سازی یک سایت فروشگاهی بر اساس فاکتورهای سئو کار بسیار پیچیده و دشواری است زیرا برای بهینه سازی کلیه محصولات بسیار زمان بر و سخت خواهد بود . بجز مسئله زمان در سئو فروشگاه اینترنتی موارد دیگری هم هست که باید در نظر بگیریم مثلا بات های موتورهای جستجو , بودجه محدودی را برای سایت ها در نظر میگیرند , این موضوع برای سایت های با محتوای کم , مهم نیست اما اگر شما سایتی با محتوا زیاد دارید قطعا مورد اهمیت خواهد بود .
ادامه شاید برایتان پیش آمده باشد که به شدت بر روی سایت و یا فروشگاه اینترنتی خود کار کرده اید اما محتوای شما در صفحات گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار نگرفته اند , اگر فکر میکنید که تلاشتان ارزشمند بوده پس شاید مشکل از ایندکس شدن سایت در موتورهای جستجو باشد.
ادامه راه اندازی و تبلیغات بازاریابی دیجیتال دارای پارامترهای زیادی است که رعایت و دقت در آنها باعث رشد و پیشرفت کسب و کار ما می شود . هنگام شروع یک کمپین بازاریابی دیجیتال ثبت کلیه بازخوردها و بررسی و آنالیز ها در موفقیت کمپین شما نقش زیادی دارند . در این مقاله سعی شده تا نکات و توصیه های لازم را در جهت تدوین یک کمپین دیجیتال خوب بیان شود .
ادامه پیشرفت در کسب و کارهای آنلاین مستلزم داشتن یک استراتژی سئو می باشد , داشتن یک استراتژی مناسب باعث افزایش رتبه بندی محصولات و مقالات شما خواهد شد تا زمانیکه کاربران محتوا مربوط به شما را جستجو می کنند , به وب سایت و فروشگاه اینترنتی شما دسترسی داشته باشند .
ادامه بک لینک (Backlink) در سایت به معنای پیوند صفحات به یکدیگر است و وب سایت ها و فروشگاه هایی که ارتباطات قوی تری بین صفحاتشان داشته باشند , اعتبار بیشتری خواهند داشت . در این مطلب به توضیح نکات مربوط به کیفیت بک لینک ها می پردازیم .
ادامه