طراحی سایت 

حرفه ای شروع کنید، قدرتمند عمل کنید

همه هدف ها به موفقیت ختم نمی شوند، این ابزار و تجربه است که درصد موفقیت را افزایش می دهند. کسب و کارهای زیادی در این سالها وارد بازار آنلاین شده اند اما همه موفق نشدند!!! اولین کلید برای موفق شدن داشتن یک سایت کاربردی، ساده و امن است.

مهمترین مواردی که در طراحی سایت باید در نظر داشته باشیم مواردی همچون بهینه بودن کدها، طراحی گرافیکی مناسب (UI, UX)، نمایش در مناسب در موبایل و سرعت بارگزاری بالا می باشد.

شرکت پیشگامان دامنه فناوری نزدیک به 15 سال است که با کسب و کارهای زیادی همراه بوده و آنها را در مسیر رسیدم به اهدافشان همراهی کرده است. ما همراه و مشاور شما در مسیر پیچیده تجارت آنلاین هستیم.

طراحی سایت
طراحی اپلیکیشن موبایل

کدنویسی حرفه ای

استفاده از آخرین متدهای برنامه نویسی جهت افزایش سرعت و کارایی
طراحی سایت

طراحی ریسپانسیو

طراحی و بهینه سازی شده جهت نمایش در موبایل و تبلت
بازاریابی دیجیتال

سئو و بهینه سازی شده

تمامی کدها بر اساس پارامترهای موتورهای جستجو بهینه شده
طراحی فروشگاه اینترنتی

پنل مدیریت پیشرفته

مدیریت ساده وب سایت بدون نیاز به داشتن دانش فنی

امکانات سیستم طراحی سایت پیشگامان

چرا شرکت طراحی سایت پیشگامان؟

نکاتی که باید در خرید سایت در نظر بگیریم

خرید سایت چرا به دنبال طراحی سایت برای کسب و کار خود هستید؟
خرید سایت آیا برای داشتن یک سایت کاربردی، تاکنون چند بار هزینه کرده اید؟

این دو سوال، دو نکته مهم در انتخاب سایت و بازاریابی دیجیتال را دربردارد، اول اینکه تمام افرادی که به دنبال کسب سود هستند به فکر طراحی سایت می افتند اما با هر سایتی به هدف خود نخواهند رسید!!! دوم اینکه سایت بدون پشتیبانی، سایت با طراحی غیر اصولی، سایت با کدهای بهینه نشده، هیچگاه شما را به هدفتان نخواهد رساند و بابت رسیدن به هدف، علاوه بر هزینه بیشتر، زمان را نیز از دست خواهید داد.

ما در شرکت پیشگامان دامنه فناوری، 15 سال در زمینه طراحی سایت فعالیت کرده ایم و یکی از بهترین و پیشرفته ترین سیستم های مدیریت سایت و فروشگاه اینترنتی را با آخرین تکنولوژی های برنامه نویسی، با میدیرت کاملا ساده ایجاد نموده ایم. ما را با رقبا از نظر امکانات و رتبه بندی مقایسه کنید و  از مشاوره های رایگان ما هم می توانید استفاده کنید!!!

با طراحی سایت حرفه ای و اصولی در دنیای اینترنت، برندی قدرتمند بسازید

ویژگی های سیستم طراحی سایت پیشگامان دامنه فناوری

نوآوری در طراحی گرافیکی UI

نوآوری در طراحی گرافیکی UI

تیم توسعه و طراحی سایت پیشگامان، همواره بر ساخت سایت‌های خلاقانه ای تاکید و تمرکز دارند و از ایده های نو در زمینه طراحی سایت استفاده می کنند. طراحی یک وب سایت جذاب، باعث جذب خود به خود کاربران به سمت آن می شود. تجزیه و تحلیل رفتار کاربران قبل از طراحی نقش به سزایی در موفق سایت‌های طراحی شده پیشگامان دارد.

طراحی ساده و کاربردی UX

طراحی ساده و کاربردی UX

طراحی و پیاده سازی ساده سایت و فروشگاه اینترنتی، باعث جذب و ارتباط بهتر کاربران با سایت های طراحی شده می شود، ما همیشه این نکته را دقت می کنیم که اگر وب سایت شما به صورت پیچیده ای طراحی شود و دارای صفحات مختلف با پیچیدگی‌ های فراوان باشد کاربران خیلی سریع از استفاده کردن آن خسته می‌شوند و به سرعت سایت شما را ترک می‌ کنند.

کدهای بهینه سازی شده از نظر سئو

کدهای بهینه سازی شده از نظر سئو

یکی از مهمترین مواردی که باید در طراحی سایت در نظر داشت، کدهای بهینه آن برای موتورهای جستجو است، در صورت طراحی سایت با کدهای بهینه نشده از نظر سئو، شما متحمل هزینه های بعدی برای بهینه کردن آنها و همچنین از دست دادن زمان خواهید شد.  بهینه سازی کدها باید در ابتدا انجام شود تا بتوان به جایگاه خوب در رتبه بندی دست یافت. 

طراحی ریسپانسیو

طراحی ریسپانسیو

یکی از نکات بسیار مهمی در طراحی سایت، اجرای بی نقص آن در انواع مرورگرها و سخت افزارهاست،  شاید یک سایت در رایانه شخصی، طراحی زیبایی داشته باشد ، اما اگر در موبایل و تبلت به خوبی نمایش داده نشود، موفق نخواهد شد. حدود 80 درصد بازدید ها از سایت و فروشگاه های اینترنتی از طریق موبایل می باشد که نمی‌توان آنرا نادیده گرفت.

سرعت بارگزاری بالا

سرعت بارگزاری بالا

سرعت بالای بارگزاری بالا به مواردی همچون کدهای بهینه، رابط کاربری سبک و سرورهای قدرتمند بستگی دارد. ما تمام موارد مربوط به بارگزاری سریع را در نظر گرفته ایم و کمترین زمان بارگزاری را برای سایت های به ارمغان آورده ایم. سرعت بارگزاری سایت را می توان با ابزار گوگل تست اسپید بصورت رایگان بررسی نمود.

مدیریت سریع و آسان

مدیریت سریع و آسان

یکی از مشکلات سایت های وردپرس، مدیریت پیچیده آن است و باید برای مدیرت آن آموزش دیده باشید، اما سیستم های مدیریت سایت پیشگامان بصورت کاملا ساده طراحی شده تا حتی کاربرانی که هیچگونه دانشی در مورد سایت ندارند، بتوانند به سادگی سایت خود را مدیریت نمایند.

طراحی یکپارچه سایت و اپلیکیشن

طراحی یکپارچه سایت و اپلیکیشن

مهمترین ویژگی سیستم مدیریت محتوای پیشگامان (CMS)، طراحی یکپارچه سیستم مدیریت اپلیکیشن و سایت است، شما می توانید با کمترین زمان و هزینه آنرا از مزایای داشتن اپلیکیشن بدون بارگزاری محتوای جدید بهره مند شوید. طراحی یکپارچه باعث شده تا مدیریت محتوا و محصولات سایت و اپلیکیشن از یک پنل مدیریت میسر باشد.

بروزرسانی های مستمر سیستم

بروزرسانی های مستمر سیستم

یکی از مهمترین جنبه های یک سایت خوب، بروزرسانی های مستمر آن است، تیم پشتیبانی و فنی پیشگامان به صورت دوره‌ ای سایت ها و سیستم مدیریت آنرا بررسی و بروزرسانی می کند تا کاربران در هنگام استفاده از آنها بتوانند اعتماد کامل به امنیت سایت داشته باشند. علاوه بر بروزرسانی های امنیتی، هسته سیستم نیز با آخرین تکنولوژی های نرم افزار بروز رسانی می شود.

مشاوره و پشتیبانی

مشاوره و پشتیبانی

شرکت پیشگامان برای ارائه بهتر خدمات خود به مشتریان بهترین متخصصین این حوزه را دعوت به همکاری نموده است تا بتواند برای مشتریان خود بهترین بازدهی را به ارمغان آورد. متخصصین دیجیتال مارکتینگ پیشگامان در تمام مسیر همراه شما هستن تا بتوانید بازدهی مناسب را از تجارت آنلاین خود داشته باشید.

آموزشهای مستمر

آموزش های مستمر

بخش پیشگامان آکادمی سایت ، بصورت روزانه آخرین ایده های و آموزش های دیجیتال مارکتینگ و کسب و کارهای آنلاین را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. ویدئو های آموزشی تهیه شده در زمینه تبلیغات اینترنتی و مباحث سئو می تواند در موفقیت شما نقش زیادی داشته باشد.

با طراحی سایت پیشگامان، مدیریت سایت ساده تر از همیشه

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد اپلیکیشن و سایت و دریافت مشاوره رایگان ، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره    تماس تلفنی  

مراحل طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی

طراحی UI و UX

با توجه به ایده و کسب و کار شما، طراح های اولیه سایت مورد بررسی و پیاده سازی قرار می گیرد.

طراحی سایت اختصاصی

پیاده سازی کدها

رابط کاربری طراحی شده به سیستم مدیرین محتوای اختصاصی پیشگامان متصل شده و سایت آماده بهره برداری می شود

طراحی سایت اختصاصی

بارگزاری اولیه محتوا

با توجه به کسب و کار شما ساختار منو و بارگزاری اولیه محتوا با اصول سئو انجام شده و سایت آماده تحویل به مشتری خواهد شد.

طراحی سایت حرفه ای

سایتی را می توان حرفه ای گفت که تمام اصول و نکات فنی در کدنویسی و تمام نکات مربوط به کاربری و تجربه کاربری در طراحی رعایت شده باشد. ویژگی های یک سایت حرفه ای عبارتست از کدهای بهینه، نمایش ریسپانسیو و دارا بودن ابزارهای کامل برای مدیریت سایت که تمام این موارد در سایت ساز پیشگامان رعایت شده است. 

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت فروشگاهی

تفاوت سایت های فروشگاهی با سایت های شرکتی در قابلیت های خرید آن است. فروشگاه های اینترنتی علاوه بر سبد خرید دارای تنظیمات ارسال، تنظیمات درگاه پرداخت، مدیریت مشتریان، سیستم ارسال پیامک، سیستم مدیریت موجودی و انبار می باشد . فروشگاه های اینترنتی را می توان به CRM و نرم افزارهای حسابداری و انبارداری نیز متصل نمود.

طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت مشهد شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن

شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن پیشگامان دامنه فناوری تاکنون به بیش از 500 کسب و کار ارائه خدمات در زمینه های مختلف تجارت الکترونیک نموده است و می تواند شریکی مطمئن در همراهی شما در بستر خدمات دیجیتال باشد.

پلتفرم های شرکت پیشگامان شامل سیستم مدیریت محتوای سایت و فروشگاه اینترنتی CMS برای بیشتر از 15 کسب و کار مختلف، سیستم مدیریت اپلیکیشن با بیش از 25 عنوان مختلف و انواع پلتفرم های خدمات شهری و کسب و کاری می باشد. کلیه سیستم های طراحی شده پیشگامان قابلیت تجمیع و یکپارچه سازی را دارد.

علاوه بر ارائه خدمات زیر ساخت، تیم مشاوره پیشگامان، با برگزاری جلساتی با مدیران کسب و کار، به کشف نیازهای آنها پرداخته و با درک موانع قرار گرفته در سر راه کسب و کارها برای رسیدن هر چه بیش تر موفقیت آنها اقدام می‌نماید که این موضوع در کنار سیستم های قدرتمند، باعث شده تا به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت و اپلیکیشن در ایران تبدیل شود. شرکت پیشگامان عضو اتحادیه رایانه خراسان رضوی و شورای انفورماتیک کشور بوده و دارای رتبه 4 در زمینه تولید نرم افزار می باشد.

بهینه سازی سایت بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت و کدها موضوعی است که باید همان ابتدا در پیاده سازی سایت در نظر گرفته شود و عده ای به اشتباه فکر می کنند که سایت باید بعد از طراحی بهینه سازی سئو بر روی آن انجام شود. علاوه بر بهینه سازی اولیه، وجود برخی تنظیمات سئو در بارگزاری محصولات و محتوا می تواند به رشد سریعتر و بهتر سایت کمک نماید.

شرکت پیشگامان دامنه فناوری با توجه به دستورالعمل های موتور های جستجو (گوگل و بینگ) تمامی کدها را بصورت کاملا بهینه با آخرین ورژن های زبان های برنامه نویسی پیاده سازی نموده  تا رشد کسب و کار شما را در اینترنت تضمین نماید.

با پیشگامان، جلوتر از رقبا حرکت کنید

بهترین سئو      بالاترین سرعت بارگزاری       امنیت بالا        نمایش بهتر در موبایل

هزینه طراحی سایت مشهد قیمت طراحی سایت

در تعیین هزینه طراحی سایت موارد زیادی را باید در نظر گرفت ، از مواردی که باید در قیمت طراحی سایت در نظر بگیریم مواردی نظیر کیفیت هاست، نوع کدنویسی سایت، کیفیت طراحی قالب، میزان بهینه سازی کدها از نظر سئو، امنیت سایت و نحوه پشتیبانی از آن است.  پکیج هایی که در زیر مشاهده می کنید صرفا پکیج های آماده هستند و شما می توانید بسته به نیاز خود امکاناتی را به پکیج خود اضافه کنید یا از آن کم کنید.

طراحی سایت مشهد

پکیج استاندارد

8 میلیون تومان
  • پنل مدیریت اختصاصی
  • قالب ریسپانسیو
  • بهینه سازی کدها برای سئو
  • امکان انتخاب قالب
  • سیستم مدیریت بلاگ
  • گالری تصاویر نامحدود
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • تنظیمات سئو
  • یکسال پشتیبانی رایگان
  • آموزش کامل پنل و سئو اولیه
  • 1 ماه سئو رایگان
  • UI/ UX طراحی قالب اختصاصی
  • ارائه اپلیکیشن موبایل

پکیج حرفه ای

19 میلیون تومان
  • پنل مدیریت اختصاصی
  • قالب ریسپانسیو
  • بهینه سازی کدها برای سئو
  • امکان انتخاب قالب
  • سیستم مدیریت بلاگ
  • گالری تصاویر نامحدود
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • تنظیمات سئو
  • یکسال پشتیبانی رایگان
  • آموزش کامل پنل و سئو اولیه
  • 2 ماه سئو رایگان
  • UI/ UX طراحی قالب اختصاصی
  • ارائه اپلیکیشن موبایل

پکیج ویژه

58 میلیون تومان
  • پنل مدیریت اختصاصی
  • قالب ریسپانسیو
  • بهینه سازی کدها برای سئو
  • امکان انتخاب قالب
  • سیستم مدیریت بلاگ
  • گالری تصاویر نامحدود
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • تنظیمات سئو
  • یکسال پشتیبانی رایگان
  • آموزش کامل پنل و سئو اولیه
  • 6 ماه سئو رایگان
  • UI/ UX طراحی قالب اختصاصی
  • ارائه اپلیکیشن موبایل

نمونه کار های طراحی سایت

شرکت پیشگامان تا کنون بیش از 500 سایت در زمینه های مختلف را برای مشتریان خود طراحی نموده است . نمونه کارها شامل طراحی سایت شرکتی , سایت فروشگاهی , سایت خرید بلیط و رزرو تور و... است . جهت مشاهده بیشتر نمونه کارهای طراحی سایت به بخش نمونه کارها در منوی اصلی سایت مراجعه کنید.

مشاهده نمونه کارها

سایت های تخصصی طراحی شده توسط پیشگامان

طراحی سایت آتلیه و مزون

طراحی سایت آتلیه و مزون در مشهد

آتلیه عکاسی و مزون ازجمله مشاغل پرطرفدار در حوزه ودینگ هستند که برای پیشی گرفتن از رقبا و ارائه خدمات نیاز مبرهن به سایت دارند، ازجمله افتخارات تیم طراحی سایت پیشگامان نمونه کارهای موفق و پیشرو در این حوزه است

طراحی سایت آژانس مسافرتی

طراحی سایت آژانس مسافرتی در مشهد

طراحی سایت آژانس مسافرتی به‌صورت عمومی شامل کلیه خدمات موردنیاز آژانس‌های مسافرتی مثل فروش بلیط، رزرواسیون هتل، فروش تور و... است و در طراحی اختصاصی بنا به درخواست مشتری طراحی و پیاده سازی می شود

طراحی سایت رستورانی

طراحی سایت رستورانی در مشهد

راه‌اندازی سایت رستوران اقدام بسیار مناسبی در جهت دیده شدن دو چندان برای صاحبان این شغل است، سایت رستورانی شامل بخش‌هایی ازجمله ارائه منو کامل رستوران، موقعیت مکانی، سیستم سفارش آنلاین و ... است

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی در مشهد

در دنیای امروز افراد قبل از اینکه به سراغ یک شرکت در فضای فیزیکی بروند ابتدا با موتورهای جستجو آن را جستجو می کنند، سایت شرکتی در واقع بستری مناسب برای معرفی شرکت، اهداف، خدمات و محصولات آن می باشد.

طراحی سایت آموزش مجازی

طراحی سایت آموزش مجازی در مشهد

طراحی سایت آموزشی پیشگامان امکان دسترسی آسان به خدمات و دوره‌های آموزشی را به کاربران اینترنت می‌دهد تا در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند و همواره بروز باشند.

طراحی سایت کارخانجات صنعتی

طراحی سایت کارخانه در مشهد

تیم پیشگامان دامنه فناوری طراحی سایت کارخانجات و صنایع با را با تکیه بر جدیدترین تکنولوژی ، ظاهری زیبا و اختصاصی ، انجام می دهد

طراحی سایت پزشکان

طراحی سایت پزشکی در مشهد

طراحی سایت پزشکی یکی دیگر از خدمات شرکت پیشگامان است که در جهت بهبود خدمات پزشکی به شهروندان ارائه می شود. با توجه به خیل عظیم اطلاعات دارویی و درمانی و گسترش دانش پزشکی، طراحی سایت در این حوزه می تواند به امر اطلاع رسانی کمک شایانی داشته بکند

طراحی سایت طلافروشی

طراحی سایت طلا فروشی در مشهد

تیم پیشگامان دامنه فناوری با دارا بودن صدها نمونه موفق طراحی سایت کلیه نیازهای صنف طلا و نقره را بررسی کرده و پکیج طراحی سایت فروش طلا، نقره و جواهرات با قابلیت چند زبانه را پیشنهاد می دهد

طراحی سایت اجاره خودرو

طراحی سایت اجاره خودرو در مشهد

سایت اجاره و رزرو خودرو , این امکان را به کاربران میدهد تا خودرو مورد علاقه خود را با راننده و یا بدون راننده داخل یا خارج از شهر , در تاریخ مشخص اجاره نمایند . دسته بندی خودروها و یل نوع خودروها ( با انتخاب مدیر سیستم ) در سیستم قرار داده می شود .

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد اپلیکیشن و سایت و دریافت مشاوره رایگان ، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره    تماس تلفنی  

طراحی سایت

چرا بهتر است سایت داشته باشیم؟

اگر شما صاحب بهترین محصولات و خدمات باشید اما نتوانید آنها را به خوبی به دیگران معرفی و ارائه کنید، کسب‌وکار شما رشد زیادی نخواهد داشت و حتی ممکن است شکست بخورد.
طبق آمار شاپرک، خرید اینترنتی سالانه ایران 65 درصد رشد داشته است و 1.5 میلیارد تراکنش در حوزه تجارت الکترونیک ثبت‌شده است.
 به‌صورت کلی طراحی وب‌سایت به کسب‌وکار اعتبار می‌بخشد، مشتریان جدید را جذب می‌کند  و 24 ساعت شبانه‌روز در دسترس است.

همین حالا شروع کنید

پیشگامان در تمام مراحل همراه شماست

تیم مشاوره و پشتیبانی پیشگامان در تمام مراحل در کنار شماست، شما می توانید از طریق ایمیل، چت آنلاین و تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید.
ما در تمام مسیر همراه شما هستیم تا شما به بهترین نتایج برسید.

پشتیبانی پیشگامان

پشتیبانی پیشگامان

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد اپلیکیشن و سایت و دریافت مشاوره رایگان ، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره    تماس تلفنی  

تفاوت سایت سایز پیشگامان با وردپرس

سیستم مدیریت محتوای پیشگامان یک پلتفرم اختصاصی است که توسط تیم توسعه وب پیشگامان بررسی و پیاده سازی شده است و تمام قابلیت های مورد نیاز کسب و کارها در آن قرار گرفته است. در کنار امکانات فراوان این سیستم، کاربری و مدیریت آن نیز بسیار ساده بوده و از امنیت بالایی برخورد است.

وردپرس نیز یکی از  پرطرفدارترین سیستم های مدیریت محتوای سایت است که قابلیت های زیادی را در خود جای داده است اما داشتن یک سایت وردپرسی نیازمند آموزش کار با آن است و از طرفی با توجه به متن باز بودن آن به نسبت سایت های اختصاصی امنیت کمتری را دارد. سایت های وردپرس بیشتر مناسب کسب و کارهای کوچک است و برای کار با آن باید حتما با طراحی سایت آشنا باشید، به این نکته هم توجه داشته باشید که اکثر سایت های قدرتمند از سیستم های اختصاصی مشابه پیشگامان استفاده می کنند.

سایت سایز پیشگامان

مجوزهای شرکت پیشگامان دامنه فناوری

نظام صنفی رایانه

نظام صنفی رایانه

کد عضویت 51010258 در نظام صنفی رایانه خراسان رضوی

انجمن انفورماتیک

انجمن انفورماتیک ایران

اعضاء حقوقی فعال در حوزه خدمات اینترنت، درگاه و میزبانی

وزارت کشور

صلاحیت خدمات انفورماتیک

رتبه 4 در زمینه تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارشی

skolkova

تاییده پارک تکنولوژی روسیه

تاییدیه کیفی محصولات نرم افزاری در پارک فناوری SkolKovo

زیرساخت و زبان های برنامه نویسی مورد استفاده در پلتفرم پیشگامان

زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
زیرساخت و زبان های برنامه نویسی
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل
طراحی اپلیکیشن موبایل

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد اپلیکیشن و سایت و دریافت مشاوره رایگان ، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره    تماس تلفنی  

سوالات متداول

طراحی سایت چیست؟
طراحی سایت یعنی داشتن مجموعه صفحات اختصاصی در اینترنت به منظور ارائه خدمات , محصولات , آموزش ها و یا اهداف خاص طراحی سایت اصلی ترین لازمه ورود به دنیای اینترنت است و از طریق آن می توان مخاطبین زیادی را از سراسر دنیا جذب نمود .
طراحی سایت چقدر طول می کشد؟
حداقل زمان طراحی سایت 7 روز کاری است؛ البته این زمان برای سایت های با ویژگی های خاص با توجه به کدنویسی آن ممکن است زمان بیشتری نیاز داشته باشد
هزینه طراحی سایت چقدر است؟
هزینه طراحی سایت به پارامتر های مختلفی بستگی دارد، طراحی و پیاده سازی سایت با امکانات پایه به همراه CMS اختصاصی 8 میلیون تومان است.
تفاوت وب سایت اختصاصی با وب سایت وردپرسی چیست؟
سایت های دارای CMS اختصاصی مطابق آنچه که درخواست شماست طراحی و پیاده سازی می‌شود و دارای امنیت بالاتر، مدیریت آسانتر می‌باشد و نیازی به داشتن دانش طراحی نخواهید داشت. از طرفی سایت های وردپرس به علت متن باز بودن امنیت کمتری داشته و شما برای مدیریت سایت حتما باید به وردپرس مسلط شوید.

ثبت نظر