انتشار اپلیکیشن در اپ استور

اپ استور یکی از شناخته شده ترین فروشگاه های اپلیکیشن در دنیا برای کاربران IOS می باشد که در آن میلیون ها نرم افزار در زمینه های مختلف توسط برنامه نویسان انتشار یافته است . از آن جا که اپ استور تنها مرجع معتبر دانلود اپلیکیشن برای کاربران iOS است ، انتشار برنامه در اپ استور برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان از اهمیت بالایی برخوردار است .

انتشار اپلیکیشن در اپ استور

اپ استور یکی از شناخته شده ترین فروشگاه های اپلیکیشن در دنیا برای کاربران IOS می باشد که در آن میلیون ها نرم افزار در زمینه های مختلف توسط برنامه نویسان انتشار یافته است . از آن جا که اپ استور تنها مرجع معتبر دانلود اپلیکیشن موبایل برای کاربران iOS است ، انتشار برنامه در اپ استور برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان از اهمیت بالایی برخوردار است .

برای ثبت اپلیکیشن در اپ استور , نیاز به رجیستر کردن خود در سایت اپل و معرفی خود به عنوان یک Developer می باشد . پس باید یک اکانت iOS Developer ایجاد کنند , اما این روزها با گسترش تحریم های نرم افزاری , شاهد حذف تعداد زیادی نرم افزار  ایرانی از اپ استور و گوگل پلی بودیم که باعث ایجاد مشکلات برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان گردید و امکان ثبت برنامه ها دیگر مقدور نیست. موضوع عدم انتشار نرم افزار در اپ استور حساس تر است زیرا کاربران IOS مانند کاربران آندروید امکان نصب نرم افزار را بصورت مستقیم ندارند .

پیش نیازهای لازم برای انتشار اپلیکیشن iOS در اپ استور

اولین پیش نیاز برای ثبت اپلیکیشن در اپ استور , رعایت قوانین شرکت اپل می باشد . مهمترین مشکل بر سر راه برنامه نویسان ایرانی عدم امکان ساخت حساب توسعه دهندگان است , شرکت پیشگامان دامنه فناوری این امکان را برای شما ایجاد خواهد نمود تا بتوانی به آسانی اکانت خود را ایجاد کنید .

مطابقت اپلیکیشن با قوانین اپ استور

اپ استور با بیش از 2.5 میلیارد اپلیکیشن ، یکی از بزرگترین و امن ترین فروشگاه های اپلیکیشن دنیا محسوب می شود , برای انتشار اپلیکیشن در اپ استور باید از قوانین اپ استور آگاهی داشته باشید . اپ استور خواهان امنیت کاربران خود می باشد پس امن بودن نرم افزار یکی از مهمترین مواردی است که باید برنامه نویسان به آن بپردازند . بخشی از مواردی که برای انتشار اپلیکیشن در اپ استور حتما باید رعایت شوند شامل موارد زیر می شود:

✔️ اپلیکیشن نباید حاوی محتوای نژاد پرستانه ، جنسیت زده ، جهت گیری مذهبی ، موارد جنسی یا اطلاعات دروغین باشد.
✔️ 
اپلیکیشن نمی‌تواند حاوی محتوایی باشد که از نظر حقوقی متعلق به شخص دیگری است.
✔️ 
هیچ‌گونه امکان به وجود آمدن ضرر یا آسیب فیزیکی برای کاربر وجود نداشته باشد.
✔️ 
اطلاعات توسعه دهنده باید به صورت کامل و بروز باشد تا کاربران بتوانند برای سوال هایشان با توسعه دهنده ارتباط برقرار کنند.

فراهم نمودن  اطلاعات لازم برای انتشار اپلیکیشن

قبل از انتشار اپلیکیشن در اپ استور , شما باید یک سری اطلاعات برای نرم افزار خود فراهم نمایید , این اطلاعات شامل موارد زیر می‌شوند:
✔️ یک آیکن : آیکن برنامه‌ی شما در بخش‌های مختلف اپ استور نشانگر برنامه‌ی شما خواهد بود
✔️ یک اسکرین شات : پیش نمایش از محیط اپلیکیشن تا کاربر بتواند با آن‌ها ارتباط برقرار کند و با محیط برنامه آشنا شود .
✔️ متادیتا : توضیحات کامل برنامه شامل نام اپلیکیشن , شماره‌ی نسخه , دسته‌بندی اپلیکیشن , یک توضیح کامل با جزئیات , کلیدواژه‌های فرعی

یکی از بخش‌هایی که ممکن است به رد شدن اپ شما منجر شود بخش دیسکریپشن یا توضیحات است. سعی کنید در این بخش ویژگی‌های واقعی اپلیکیشن خود را نام ببرید.

ساده ترین و سریع ترین راه برای انتشار برنامه در اپ استور

همانطور که اشاره شد , انتشار نرم افزارهای ایرانی در اپ استور با موانعی مواجه است بطور مثال پیش نیاز انتشار برنامه در اپ استور داشتن حساب توسعه دهندگان است که هزینه ی آن 99 دلار می باشد که نیازمند داشتن حساب بانکی بین المللی است که برای کاربران ایرانی این امکان وجود ندارد .

حال اگر امکان ایجاد حساب توسعه ندارید می توانید از کارشناسان شرکت پیشگامان دامنه فناوری جهت ثبت و انتشار نرم افزار خود در اپ استور کمک بگیرید . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

محصول مرتبط:     طراحی اپلیکیشن موبایل

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد اپلیکیشن و سایت و دریافت مشاوره رایگان ، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره    تماس تلفنی  

divider
divider

محصولات مرتبط

⚡ طراحی و پیاده سازی انواع اپلیکیشن اندروید، iOS، وب اپلیکیشن و PWA ✒️ برنامه نویسی سفارشی با متدهای جدید ✒️ طراحی بصورت cross-platform ✒️ قابل انتشار بر روی تمامی مارکت های نرم افزاری معتبر مانند گوگل پلی و اپ استور ✒️ بروزرسانی سریع و آسان ✒️ سیستم مدیریت آسان و پیشرفته ◀️ مشاوره رایگان + یکسال پشتیبانی رایگان ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
شرکت دیجیتال مارکتینگ پیشگامان ✔️ ارائه کامل خدمات دیجیتال مارکتینگ ✔️ مشاوره در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی ✔️ مشاوره در زمینه توسعه برند ✔️ مشاوره و راه اندازی کسب و کار آنلاین ✔️ ارائه خدمات سئو داخلی و خارجی ✔️ تولید محتوای تخصصی ✔️ تحقیق کلمات کلیدی و بررسی رقبا ✔️ بک لینک و ریپورتاژ آگهی ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید ⬇️⬇️⬇️
ادامه
بسیاری از توسعه دهندگان اپلیکیشن اندرویدی و IOS برای انتشار اپلیکیشن های ساخته شده نیازمند مارکت های فراگیر و در دسترس هستند . توسعه دهندگان ایرانی برای انتشار اپلیکیشن ها در گوگل پلی و اپ استور به عنوان بزرگترین فروشگاه های اپلیکیشن دنیا نیازمند ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی یا اپ استور است که متأسفانه به دلیل وجود محدودیت‌ها برای توسعه دهندگان ایرانی، امکان ساخت این حساب‌ها برای آنها وجود ندارد! . با انتشار اپ در گوگل پلی و اپ استور ، نه‌تنها اپلیکیشن به بازار جهانی معرفی می‌شود، بلکه توسعه‌دهنده می‌تواند از طریق برنامه خود کسب درآمد دلاری بسیار ارزشمندی نیز داشته باشد.
ادامه

ثبت نظر