انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی ✔️

بسیاری از توسعه دهندگان اپلیکیشن اندرویدی و IOS برای انتشار اپلیکیشن های ساخته شده نیازمند مارکت های فراگیر و در دسترس هستند . توسعه دهندگان ایرانی برای انتشار اپلیکیشن ها در گوگل پلی و اپ استور به عنوان بزرگترین فروشگاه های اپلیکیشن دنیا نیازمند ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی یا اپ استور است که متأسفانه به دلیل وجود محدودیت‌ها برای توسعه دهندگان ایرانی، امکان ساخت این حساب‌ها برای آنها وجود ندارد! . با انتشار اپ در گوگل پلی و اپ استور ، نه‌تنها اپلیکیشن به بازار جهانی معرفی می‌شود، بلکه توسعه‌دهنده می‌تواند از طریق برنامه خود کسب درآمد دلاری بسیار ارزشمندی نیز داشته باشد.

امتیاز دهی :

انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی ✔️

انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی

بسیاری از توسعه دهندگان اپلیکیشن اندرویدی  و IOS برای انتشار اپلیکیشن های ساخته شده نیازمند مارکت های فراگیر و در دسترس هستند . توسعه دهندگان ایرانی برای انتشار اپلیکیشن ها در گوگل پلی و اپ استور به عنوان بزرگترین فروشگاه های اپلیکیشن دنیا نیازمند ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی یا اپ استور است که متأسفانه به دلیل وجود محدودیت‌ها برای توسعه دهندگان ایرانی، امکان ساخت این حساب‌ها برای آنها وجود ندارد ! . با انتشار اپ در گوگل پلی و اپ استور ، نه ‌تنها اپلیکیشن به بازار جهانی معرفی می‌شود، بلکه توسعه‌دهنده می‌تواند از طریق برنامه خود کسب درآمد دلاری بسیار ارزشمندی نیز داشته باشد.

اپ استور کمپانی اپل قوانین سختگیرانه ای برای تایید اپلیکیشن ها دارد و تنها اپلیکیشن هایی مورد تایید آن قرار میگیرند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند و امنیت کاربران خود را به خطر نمی اندازد . این سختگیری یک مزیت برای کاربران نهایی به همراه دارد و آن این است که تنها محصولات باکیفیت به اپ استور راه پیدا میکنند و گزینه های محدودتری در اختیار کاربران قرار میگیرد. از سوی دیگر زمان و هزینه زیادی صرف تولید اپلیکیشن های IOS می شود و باید محصولی توسعه داده شود که مطابق استاندارهای اپ استور باشد.

گوگل پلی استور برای انتشار اپلیکیشن سختیگری های کمتری را دارد و به ندرت اپلیکیشن ها را رد می کند , بنابر این توسعه دهندگان شانس بیشتری را برای انتشار اپلیکیشن های خود دارند . یکی از مزیت های گوگل پلی نسبت به اپ استور ، قابلیت جستجوی قدرتمند و پیشرفته آن است که از نام اپلیکیشن تا توضیحات تکمیلی را مورد جستجو قرار میدهد و نتایج کامل تری را به کاربران خود نمایش میدهد که باعث بهتر دیده شدن اپلیکیشن ها در گوگل پلی خواهد شد .

انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی

انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی چرا باید اپلیکیشن را در Google Play قرار دهیم ؟

گوگل پلی  (Google Play) بیش از ۱٫۴ میلیارد کاربر فعال (active user) دارد که باعث نصب بالای نرم افزارها در گوگل پلی خواهد شد ,  کمترین نصب برنامه های رایگان بروی Google play برابر با ۴۰۰۰۰ هزار نصب فعال است که این عدد برای توسعه دهندگان جذاب خواهد بود .

انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی  مزایای انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی و اپ استور

انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی و اپ استور باعث افزایش اعتبار جهانی برند شما خواهد شد , علاوه بر آن شما با مخاطبین بیشتری سر و کار دارین و می توانید پلن های سود آور بیشتری را برای خود برنامه ریزی کنید .

انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی چگونه اپلیکیشن های خود را در گوگل پلی بارگذاری کنیم ؟

برنامه خود را ایجاد و راه اندازی کنید
پس از ایجاد حساب توسعه‌دهنده Google Play، شما می‌توانید برنامه‌ها را ایجاد کرده و با استفاده از کنسول Play آنرا انتشار دهید.

برنامه خود را ایجاد کنید
بارگزاری اپلیکیشن در گوگل پلی  کنسول Play را باز کنید.
بارگزاری اپلیکیشن در گوگل پلی  All apps > Create app را انتخاب کنید.
بارگزاری اپلیکیشن در گوگل پلی  یک زبان پیش فرض را انتخاب کنید و نام برنامه خود را همانطور که می خواهید در Google Play نمایش داده شود اضافه کنید.(می توانید بعداً این مورد را تغییر دهید.)
بارگزاری اپلیکیشن در گوگل پلی  مشخص کنید که برنامه شما یک برنامه کاربردی است یا یک بازی.(می توانید بعداً این را تغییر دهید.)
بارگزاری اپلیکیشن در گوگل پلی  مشخص کنید که برنامه شما رایگان است یا پولی.
بارگزاری اپلیکیشن در گوگل پلی  یک آدرس ایمیل اضافه کنید تا کاربران Play Store بتوانند از آن برای تماس با شما در مورد این برنامه استفاده کنند.
بارگزاری اپلیکیشن در گوگل پلی  در بخش "اعلامیه ها (Declarations)":
اعلامیه‌های «سیاست‌های برنامه توسعه‌دهنده» و «قوانین ایالات متحده» را تأیید کنید.
شرایط خدمات برنامه Play را بپذیرید.
بارگزاری اپلیکیشن در گوگل پلی ایجاد برنامه را انتخاب کنید.

انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی برنامه خود را تنظیم کنید

پس از ایجاد برنامه، می توانید شروع به انجام تنظیمات آن کنید. داشبورد برنامه، شما را در تمام مراحل قرار دادن برنامه در Google Play راهنمایی می کند.
در ابتدا با ارائه جزئیات در مورد محتوای برنامه و وارد کردن اطلاعات شروع می کنید، پس از آن، می توانید به بخش انتشار برنامه بروید. این بخش شما را از طریق مدیریت برنامه قبل از انتشار، آزمایش و ارتقاء قبل از انتشار راهنمایی می کند. مرحله آخر راه اندازی برنامه در Google Play است که آنرا در دسترس میلیاردها کاربر قرار می دهد.
برای شروع راه اندازی برنامه خود، داشبورد (Dashboard ) را در منوی سمت چپ انتخاب کنید. برای مراحل بعدی، به تنظیمات برنامه در داشبورد برنامه بروید.

انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی برنامه و بسته نرم افزاری خود را مدیریت کنید

Google Play  از Android App Bundles برای تولید و ارائه فایل‌های APK که برای پیکربندی در هر دستگاه بهینه‌سازی شده‌اند، استفاده می‌کند و برنامه‌های کارآمدتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این بدان معناست که برای پشتیبانی از APKهای بهینه‌سازی شده برای طیف گسترده‌ای از پیکربندی‌های دستگاه، فقط باید یک بسته برنامه را بسازید، قرارداد انتشار را تایید کرده و آپلود کنید. سپس Google Play فایل های APK توزیع برنامه شما را مدیریت و ارائه می کند.

نام‌های بسته برای فایل‌های برنامه منحصربه‌فرد و دائمی هستند، بنابراین لطفاً آنها را با دقت نام ببرید. نام بسته ها را نمی توان در آینده حذف یا دوباره استفاده کرد.
برنامه شما می تواند یکی از سه وضعیت را داشته باشد:
Draft: فایل‌های APK که هنوز به کاربران ارائه نشده‌اند
Active : فایل‌های APK در حال حاضر به کاربران ارائه می‌شوند
Archived : فایل‌های APK که زمانی فعال بودند اما دیگر به کاربران ارائه نمی‌شوند
فهرست و تنظیمات فروشگاه خود را تنظیم کنید
فهرست فروشگاه برنامه شما در Google Play نمایش داده می‌شود و شامل جزئیاتی است که به کاربران کمک می‌کند درباره برنامه شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

✳️ انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی و اپ استور با کمک تیم پیشگامان دامنه فناوری در وقت و هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند و دیگر نیازی نیست در مورد انتشار اپ های خود نگران باشید , جهت مشاوره با ما تماس بگیرید .

مجوزهای شرکت پیشگامان دامنه فناوری

نظام صنفی رایانه

نظام صنفی رایانه

کد عضویت 51010258 در نظام صنفی رایانه خراسان رضوی

انجمن انفورماتیک

انجمن انفورماتیک ایران

اعضاء حقوقی فعال در حوزه خدمات اینترنت، درگاه و میزبانی

وزارت کشور

صلاحیت خدمات انفورماتیک

رتبه 4 در زمینه تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارشی

skolkova

تاییده پارک تکنولوژی روسیه

تاییدیه کیفی محصولات نرم افزاری در پارک فناوری SkolKovo

کلمات کلیدی: انتشار بازی در گوگل پلی، انتشار رایگان برنامه در گوگل پلی، قوانین انتشار اپ در گوگل پلی، خدمات انتشار اپ در گوگل پلی، انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی

نظر بدهید

user
سهیل اسلامی
جمعه 5 اسفند 1401
عالی

user
Ahmad
سه شنبه 17 آبان 1401
آیا امکان بارگزاری بازی در گوگل پلی وجود داره ؟

admin
پاسخ مدیر به Ahmad
یکشنبه 13 آذر 1401

سلام دوست عزیز بله ، امکان بارگزاری بازی بصورت رایگان و پولی در گوگل استور میسر می باشد.

user
ادرین ازادی
سه شنبه 29 شهریور 1401
به بازی کالاف دیوتی لایت خوش امدید توی این بازی بجنگ و برنده باش

user
ادرین ازادی
سه شنبه 29 شهریور 1401
عالی هست