چهارشنبه 18 مرداد 1396
6540

بازاریابی و برندینگ

تبلیغات یعنی مجموعـه روش هایی که با پیام دادن، معرفی کردن، نشان دادن یا بـر شمـردن محاسن و موارد استفاده از یک کالا یا خدمت در مصرف کننده احتمالی کشش و انگیزه ایجاد نموده و در انتخاب او اثر می گذارد. *** همراه با پیشگامان باشید ***
ادامه
شنبه 14 مرداد 1396
2776

بازاریابی و برندینگ

روابط عمومی شامل ایجاد یک ارتباط مطلوب براي شرکتها و محصولاتی است که طرفداران اصلی آنها از انواع راهها و ابزار ارتباطی استفاده می کنند. در قدیم، متخصصان روابط عمومی و اعضاي یک رسانه خبري به منظور ایجاد یک تصویر مطلوب در رابطه با محصول و شرکت، از طریق تبلیغ سازمان و یا محصول به وسیله رسانه هاي مختلف، فعالیت می کردند اما امروزه نقش روابط بسیار گسترده است و شامل: - ایجاد آگاهی و تصویر مطلوب براي شرکت و مشتري از طریق رسانه هاي مرتبط با موضوع - کنترل دقیق رسانه هاي مختلف بر نظرات عمومی در رابطه با شرکت و محصولات - کنترل بحران ها و مشکلاتی که شرکت و محصولاتش را تهدید می کند - ایجاد حسن نیت در میان افراد جامعه در مورد شرکت مورد نظر در اینجا بیشتر توجه ما بر این که چگونه روابط عمومی از طریق تولید محصولات و آرم شرکت بازار را حمایت می کند، معطوف می گردد. در ابتدا باید به این مسئله اشاره کرد که شرکتهاي سهام داري وجود دارند که به اهداف روابط عمومی دست می یابند، از جمله کارمندان و گروههاي غیر شخصی در بازار. بعضی رسانه ها بیشتر توجه خود را بر روي شرکت و محصولاتی که اغلب در اختیار مخاطبان قرار می دهند متمرکز می کنند و به بازاریابان و فروشندگان سودهاي کلانی را پیشنهاد می دهند. در بسیاري از شرکتهاي بزرگ روابط میان سرمایه داران و روابط مالی که بین آنها وجود دارد در نوع خود منحصر به فرد و ویژه است. *** همراه با پیشگامان باشید***
ادامه
یکشنبه 8 مرداد 1396
3084

بازاریابی و برندینگ

در اینجا چند مورد از کلیپ های تبلیغاتی خلاق قرار داده شده است . *** همراه با پیشگامان باشید ***
ادامه
یکشنبه 8 مرداد 1396
2499

بازاریابی و برندینگ

اتوماسیون اداری ( office-automation ) اتوماسیون اداری به ادغام کارهای اداری مرتبط با مدیریت اطلاعات اشاره دارد. ابزارهای متعددی برای خودکار سازی کارهای اداری استفاده می شود , با گسترش پیشرفت در بخش سخت افزار و شبکه تجهیزاتی مانند دستگاههای کپی و پرینترها نیز در اتوماسیون ها قرار گرفته اند .ذخیره سازی داده های خام، انتقال داده های الکترونیکی و مدیریت اطلاعات کسب و کار الکترونیکی شامل فعالیت های اساسی یک سیستم اتوماسیون اداری می باشد. *** همراه با پیشگامان باشید***
ادامه
یکشنبه 8 مرداد 1396
3717

بازاریابی و برندینگ

خودکارسازی اداری (اتوماسیون اداری) مجموعه‌ای از روش‌های کاری و نرم‌افزار و سخت‌افزار رایانه است که برای ذخیره و بازیابی و مبادله اسناد و اطلاعات اداری به کار می‌رود. *** برای ادامه مقاله همراه با پیشگامان باشید***
ادامه
دوشنبه 2 مرداد 1396
2692

بازاریابی و برندینگ

پیشرفت اتوماسیون های کسب و کار چگونه می تواند به کسب و کار کمک کند ؟ استفاده از هوشی مصنوعی میزان بهره‌وری را در شناسایی و هدف قراردادن مشتری‌های مناسب افزایش خواهد داد؛ اما چگونه می‌توان از آن برای حفظ رابطه میان شرکت و مشتری‌ استفاده کرد؟ ۴ روش زیر به شما در این مورد کمک خواهند کرد. ***با پیشگامان همراه باشید***
ادامه
پنجشنبه 22 تیر 1396
2609

بازاریابی و برندینگ

همانطور که بازاریابی دیجیتال برای یک شرکت بسیار با اهمیت است ، ندانستن بهترین راه که کسب و کار شما را به سوی موفقیت هدایت کند میتواند خطرناک باشد. اگر شما به دنبال راهی برای بهبود تلاش های بازاریابی دیجیتال خود هستید، در این مقاله 10 مورد از استراتژی های پرطرفدار که می تواند افراد بیشتری را به سمت وب سایتتان جذب نماید بیان شده است که به شما این امکان را می دهد تا با مشتریان جدید یا مشتریان گذشته دوباره ارتباط برقرار کنید و استراتژی جدید بازاریابی دیجیتالی را خلق کنید. *** با پیشگامان باشید ***
ادامه
چهارشنبه 21 تیر 1396
9634

بازاریابی و برندینگ

بررسی رستورانهای زنجیره ای مک دونالد
ادامه
سه شنبه 20 تیر 1396
1986

بازاریابی و برندینگ

یک خبر خوب ! حقیقتا همه ی میلیونرها با هیچ شروع کردند .
ادامه
سه شنبه 20 تیر 1396
1650

بازاریابی و برندینگ

ویژگی هایی که یک کسب و کار برای موفقیت باید داشته باشد ***با پیشگامان باشید ***
ادامه
سه شنبه 20 تیر 1396
1636

بازاریابی و برندینگ

صرف نظر از تعريفي كه از موفقيت مي شود، ويژگيهاي مشتركي بين تاجران موفق وجود دارد. ميتوانيد كنار هر يك از اين ويژگيهايي كه در وجود خود حس ميكنيد علامت بزنيد و به اين طريق متوجه انباشته خودتان شويد. حتي اگر همهي اين ويژگيها را نداشته باشيد نبايد نگران بشويد، بيشتر آنها با تمرين و پرورش دادن نگرشهاي موفقيت آميز بدست ميآيد، مخصوصاً اگر هدفهايي را براي خود انتخاب كنيد و از طريق برنامه ريزيهاي استراتژيك آنها را به كار بريد تا در زمان كوتاه و طي مراحل مشخص و معلومي به آنها برسيد . *** با پیشگامان باشید ***
ادامه
دوشنبه 19 تیر 1396
1975

بازاریابی و برندینگ

اصولا" دوام تجارت هر بنگاه وابسته به خدمات ارایه شده از سوی آن بنگاه به مشتریان خود در جهت وفادارسازی آنها بوده که این امر مستلزم یک حرکت دوجانبه است که وزنه سنگین در این حرکت دو سویه بر عهده بنگاه است ، یعنی بنگاه باید تمام تلاش خود را در جهت رضایت مشتریان به کار گیرد و مایحتاج آنها را تامین نماید،تا مشتری نیز وفاداری خود را به بنگاه نشان دهد. اما این اصل چگونه ممکن است و آیا اصولا" امکان پذیر است یا خیر ؟ واگر هست چگونه ؟ با پیشگامان باشید
ادامه