چهارشنبه 1 شهریور 1396
3989

بازاریابی و برندینگ

ادامه تبلیغات به زبان ساده
ادامه
چهارشنبه 25 مرداد 1396
4446

بازاریابی و برندینگ

ادامه بخش تبلیغات به زبان ساده *** با پیشگامان همراه باشید ***
ادامه
شنبه 21 مرداد 1396
4143

بازاریابی و برندینگ

ادامه بخش دوم .... *** همراه با پیشگامان باشید ***
ادامه
پنجشنبه 19 مرداد 1396
4961

بازاریابی و برندینگ

ادامه بخش اول *** همراه با پیشگامان باشید ***
ادامه
چهارشنبه 18 مرداد 1396
6030

بازاریابی و برندینگ

تبلیغات یعنی مجموعـه روش هایی که با پیام دادن، معرفی کردن، نشان دادن یا بـر شمـردن محاسن و موارد استفاده از یک کالا یا خدمت در مصرف کننده احتمالی کشش و انگیزه ایجاد نموده و در انتخاب او اثر می گذارد. *** همراه با پیشگامان باشید ***
ادامه
شنبه 14 مرداد 1396
2605

بازاریابی و برندینگ

روابط عمومی شامل ایجاد یک ارتباط مطلوب براي شرکتها و محصولاتی است که طرفداران اصلی آنها از انواع راهها و ابزار ارتباطی استفاده می کنند. در قدیم، متخصصان روابط عمومی و اعضاي یک رسانه خبري به منظور ایجاد یک تصویر مطلوب در رابطه با محصول و شرکت، از طریق تبلیغ سازمان و یا محصول به وسیله رسانه هاي مختلف، فعالیت می کردند اما امروزه نقش روابط بسیار گسترده است و شامل: - ایجاد آگاهی و تصویر مطلوب براي شرکت و مشتري از طریق رسانه هاي مرتبط با موضوع - کنترل دقیق رسانه هاي مختلف بر نظرات عمومی در رابطه با شرکت و محصولات - کنترل بحران ها و مشکلاتی که شرکت و محصولاتش را تهدید می کند - ایجاد حسن نیت در میان افراد جامعه در مورد شرکت مورد نظر در اینجا بیشتر توجه ما بر این که چگونه روابط عمومی از طریق تولید محصولات و آرم شرکت بازار را حمایت می کند، معطوف می گردد. در ابتدا باید به این مسئله اشاره کرد که شرکتهاي سهام داري وجود دارند که به اهداف روابط عمومی دست می یابند، از جمله کارمندان و گروههاي غیر شخصی در بازار. بعضی رسانه ها بیشتر توجه خود را بر روي شرکت و محصولاتی که اغلب در اختیار مخاطبان قرار می دهند متمرکز می کنند و به بازاریابان و فروشندگان سودهاي کلانی را پیشنهاد می دهند. در بسیاري از شرکتهاي بزرگ روابط میان سرمایه داران و روابط مالی که بین آنها وجود دارد در نوع خود منحصر به فرد و ویژه است. *** همراه با پیشگامان باشید***
ادامه
یکشنبه 8 مرداد 1396
2915

بازاریابی و برندینگ

در اینجا چند مورد از کلیپ های تبلیغاتی خلاق قرار داده شده است . *** همراه با پیشگامان باشید ***
ادامه
یکشنبه 8 مرداد 1396
2308

بازاریابی و برندینگ

اتوماسیون اداری ( office-automation ) اتوماسیون اداری به ادغام کارهای اداری مرتبط با مدیریت اطلاعات اشاره دارد. ابزارهای متعددی برای خودکار سازی کارهای اداری استفاده می شود , با گسترش پیشرفت در بخش سخت افزار و شبکه تجهیزاتی مانند دستگاههای کپی و پرینترها نیز در اتوماسیون ها قرار گرفته اند .ذخیره سازی داده های خام، انتقال داده های الکترونیکی و مدیریت اطلاعات کسب و کار الکترونیکی شامل فعالیت های اساسی یک سیستم اتوماسیون اداری می باشد. *** همراه با پیشگامان باشید***
ادامه
یکشنبه 8 مرداد 1396
3463

بازاریابی و برندینگ

خودکارسازی اداری (اتوماسیون اداری) مجموعه‌ای از روش‌های کاری و نرم‌افزار و سخت‌افزار رایانه است که برای ذخیره و بازیابی و مبادله اسناد و اطلاعات اداری به کار می‌رود. *** برای ادامه مقاله همراه با پیشگامان باشید***
ادامه
دوشنبه 2 مرداد 1396
2508

بازاریابی و برندینگ

پیشرفت اتوماسیون های کسب و کار چگونه می تواند به کسب و کار کمک کند ؟ استفاده از هوشی مصنوعی میزان بهره‌وری را در شناسایی و هدف قراردادن مشتری‌های مناسب افزایش خواهد داد؛ اما چگونه می‌توان از آن برای حفظ رابطه میان شرکت و مشتری‌ استفاده کرد؟ ۴ روش زیر به شما در این مورد کمک خواهند کرد. ***با پیشگامان همراه باشید***
ادامه
پنجشنبه 22 تیر 1396
2488

بازاریابی و برندینگ

همانطور که بازاریابی دیجیتال برای یک شرکت بسیار با اهمیت است ، ندانستن بهترین راه که کسب و کار شما را به سوی موفقیت هدایت کند میتواند خطرناک باشد. اگر شما به دنبال راهی برای بهبود تلاش های بازاریابی دیجیتال خود هستید، در این مقاله 10 مورد از استراتژی های پرطرفدار که می تواند افراد بیشتری را به سمت وب سایتتان جذب نماید بیان شده است که به شما این امکان را می دهد تا با مشتریان جدید یا مشتریان گذشته دوباره ارتباط برقرار کنید و استراتژی جدید بازاریابی دیجیتالی را خلق کنید. *** با پیشگامان باشید ***
ادامه
چهارشنبه 21 تیر 1396
9205

بازاریابی و برندینگ

بررسی رستورانهای زنجیره ای مک دونالد
ادامه