راهنمای جامع کسب درآمد از سایت طلا و جواهرات ✔️

آمار نشان می‌دهد فروش آنلاین جواهرات تا سال 2021 (یازد درصد) رشد خواهد کرد. اگر در دنیای جواهرات فعالیت می‌کنید یا دوست دارید وارد این کسب‌وکار شوید هم اکنون بهترین فرصت برای شروع کار است

راهنمای جامع کسب درآمد از سایت طلا و جواهرات

جواهرات قرن‌ها است که در بین انسان‌ها وجود داشته است، سالیان پیش در ابتدا از جواهرات برای حفاظت از خطرات و نشانه‌ای از موقعیت یا جایگاه استفاده می‌کردند. با گذشت زمان جواهرات معنای متفاوتی پیدا کردند و نشانی از ارتباط و تعهد بین انسان‌ها شدند.
با دنبال کردن تاریخچه جواهرات به این نکته پی خواهیم برد که قدیمی‌ترین آثار جواهرات را می‌توان در تمدن‌های که در مدیترانه و ایران شکوفا شد دید، این جواهرات معمولاً مهره‌های سنگی، گردنبندها یا آویزها بودند که هرکدام معانی معنوی و خاصی را می‌رساندند. محبوبیت جواهرات در بین مردم نشان دهنده فرصت بیشتر برای فروش به صورت آنلاین است.
درست است که رقابت شاید کمی پیچیده به نظر برسد اما اگر با استراتژی خاص پیش بروید احتمال موفقیت شما بسیار زیاد است. آمار نشان می‌دهد فروش آنلاین جواهرات  تا سال 2022  (یازد درصد) رشد خواهد کرد. اگر در دنیای جواهرات فعالیت می‌کنید  یا دوست دارید وارد این کسب‌وکار شوید هم اکنون بهترین فرصت برای شروع کار است 

3 نوع جواهراتی که می توانید بفروشید:

1_جواهرات نقره و بدلی

اولین مورد برای فروش آنلاین جواهرات نقره و بدلی هستند، این جواهرات زیبا برای استفاده روزمره استفاده می‌شوند و بین مردم بسیار محبوب و پرفروش هستند علت آن‌هم مشخصاً به دلیل قیمت مناسب آن است.
یکی از سایت‌های معتبر که در این حوزه فعالیت می‌کند و بسیار موفق است (BaubleBar) پیشنهاد می‌کنم حتماً از این وب سایت بازدید کنید و از ایده‌های جدید آن برای رونق کسب‌وکار خود استفاده کنید.
BaubleBar ابتدا کار خود را با جواهرات قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه شروع کرد و هنگامی‌که به شهرت رسید خط تولید جواهرات لوکس برند خود را راه اندازی کرد.
اگر به فکر فروش در این حوزه هستید؛یک استراتژی قیمت‌گذاری برای خود تعیین کنید در غیر این صورت مشتریان بالقوه زیادی را از دست خواهید داد.

2_ جواهرات گرانبها

جواهرات ظریف یا سنگینی که از سنگ‌های گران‌بها مثل الماس، یاقوت، طلا و.. ساخته‌ می شوند همیشه طرفداران مخصوص به خود را دارند. این زیورآلات شیک و خاص بهترین انتخاب برای سبک زندگی تجملاتی هستند و معمولاً برای مناسبت‌های خاص استفاده می‌شود.
به‌عنوان مثال Brilliant Earth یک برند موفق در این حوزه است که حلقه‌های ازدواج و نامزدی فوق‌العاده شیک و لوکس ارائه می‌دهد. Brilliant Earth یک تجربه متفاوت از خرید آنلاین در حوزه جواهرات را به خریدارن می‌دهد؛ این برند موفق امکان شخصی‌سازی کامل حلقه را به شما می‌دهد به‌عنوان مثال شما می‌توانید نوع فلز، سنگ قیمتی، طراحی و دیزاین انگشتر را خودتان انتخاب کنید و قطعا چه چیزی بهتر از این می‌تواند باشد.

3_ جواهرات دست ساز

محبوبیت فروشگاه‌های آنلاین مثل Etsy نشان می دهد که مشتریان مایل به خرید جواهرات دست‌ساز هستند. در حالی که جواهرات دست‌ساز را نمی‌توان به‌صورت عمده تولید کرد اما همیشه خریداران زیادی خواهان این زیورآلات منحصربه‌فرد هستند. اگرچه بازارهایی مانند Etsy  فرصت بسیار خوبی برای هنرمندان جواهرات فراهم می‌کند تا آثار سفارشی خود را به فروش برسانند و طرفداران زیادی را دنبال کنند اما می‌تواند رقابتی نیز باشد

آمار درخشان بازار جواهرات

اگرچه رقابت بسیار بالایی در صنعت طلا و جواهرات وجود دارد، اما همیشه با تحقیق و استراتژی می توانید موفق شوید. در ادامه به آمار درخشان این حوزه می‌پردازیم تا احتمال موفقیت خود را بیشتر از قبل بسنجید:

  • 1_ اندازه بازار صنعت جواهرات

    انتظار می رود صنعت جواهر تا  سال 2025 به  480 میلیارد دلار برسد . آسیا، ایالات متحده و کشورهای سراسر اروپا همگی بازارهای خوبی برای جواهرات دارند. با این حال، انتظار می‌رود کشورهای صنعتی جدیدتر سهم بیشتری از فروش جواهرات را داشته باشند، زیرا درآمد سرانه آنها همچنان در حال افزایش است.

  • 2_ جواهرات خاص و دست ساز به درخشش ادامه می دهند

    جواهرات خاص و دست ساز بیش از  43 درصد  از کل فروش این صنعت را تولید می کنند. پیدا کردن یک فضای منحصر به فرد در بازار جواهرات به شما کمک می کند تا از رقبا متمایز شوید.

  • 3_جواهرات قیمت مناسب پیشتاز فروش هستند

    هنگام خرید آنلاین، خریداران تمایل بیشتری به خرید جواهرات با قیمت مقرون به صرفه دارند، زیرا انجام یک خرید آنلاین بزرگ بدون امتحان کردن آن کار سختی است.20 درصد از فروش تجارت الکترونیک اختصاص به جواهرات مقرون به صرفه دارد .

فروش آنلاین جواهرات

چه مهارت هایی برای تبدیل شدن به یک صاحب کسب و کار جواهر فروشی آنلاین نیاز دارید؟

 برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین قبل از هر چیز، نیاز به کسب مهارت‌های کافی در حوزه طراحی و ساخت جواهرات دارید که تمامی این‌ها مستلزم داشتن استعداد، خلاقیت، دانش طراحی و اشتیاق به کار شما است. اما راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین جواهرسازی به چیزی بیش از مهارت حرفه‌ای نیاز دارد.

راهنمای جامع کسب درآمد از سایت طلا و جواهرات

6مرحله مهم و اساسی در فروش آنلاین جواهرات

1_ نام و هویت بصری برند خود را انتخاب کنید
2_ سایت فروشگاهی جواهر فروشی راه اندازی کنید
3_ عکاس صنعتی استخدام کنید
4_ طراح گرافیک را فراموش نکنید
5_ شبکه های اجتماعی برند را از قلم ندازید
6_ سئو کار و ادمین شبکه های اجتماعی فروش شما را دو چندان می کنند.

برای موفقیت سایت فروشگاهی طلا و جواهرات موارد زیر را به خاطر بسپارید:

1_ طراحی وب کاربر پسند ( ریسپانسیو)
2_ ثبت محصولات با تصاویر کیفیت بالا و توضیحات کامل
3_ اتصال سایت به شبکه های اجتماعی
4_ رعایت کامل اصول seo در سایت
5- راه اندازی کمپین های تبلیغاتی
6_ امکان انتخاب حمل و نقل و ارسال مرسوله
7_ درگاه پرداخت امن
8_ سیاست های بازگشت مرسوله در صورت عدم رضایت
9_ صفحه تماس با ما و درباره ما

راهنمای جامع کسب درآمد از سایت طلا و جواهرات

انواع فروشگاه آنلاین جواهرات و زیورآلات طلا و نقره

اگر در حوزه جواهرات و طلا فروشی صاحب برندی هستید یا دوست دارید در این صنعت مشغول بکار شوید به 2 شیوه می توانید محصولات خود یا دیگران را بفروشید:

1_ فروشگاه آنلاین جواهرات و زیورآلات راه اندازی کنید

این نوع فروشگاه تنها بر روی یک برند واحد تمرکز دارد و طیف گسترده ای را شامل نمی شود. برای مثال فقط امکان خرید زیورآلات نقره دست ساز وجود دارد؛ مزیت این فروشگاه آنلاین این است که کاربران و مشتریان واقعی دارد و شما به عنوان صاحب برند با افرادی سروکار دارید که دقیقا می دانند چه می خواهند و قرار است چقدر بودجه خرج کنند. 

2- سایت جواهراتی که شامل چندین مارکت یا فروشنده است

اصطلاحاً به چنین فضایی مارکت پلیس می‌گویند، این فضا بستری مانند دیجیکالا دارد و شما به‌عنوان صاحب برند می‌توانید در آن به فعالیت بپردازید. مزیت‌های این نوع از فروشگاه آنلاین بسیار زیاد است؛ خریدارن در این بستر با تنوع زیاد جواهرات و قیمت‌ها روبرو می‌شوند و می‌توانند جواهر موردنظر خود را به‌آسانی انتخاب کنند. برای صاحبین جواهرفروشی نیز بستری مناسب است زیرا با تعدادی زیاد از مشتریان روبرو می‌شوند، نیاز به انبار داری ندارد، دیگر نمی‌خواهد هزینه تبلیغات بدهند و ده‌ها مزیت دیگر

ویژگی های یک فروشگاه آنلاین موفق طلا و جواهرات

1_ عکاسی حرفه ای از محصولات
2_ سیاست بازگشت محصولات
3_ بسته بندی سفارشی و خاص
4_ راهنمایی خرید طلا و جواهرات
5_فاکتور اصل بودن جواهرات

محصول مرتبط:     طراحی سایت طلا فروشی

divider
divider

محصولات مرتبط

✍️طراحی فروشگاه اینترنتی ☰ پیاده سازی با CMS اختصاصی ☰ امکان ارائه اپلیکیشن موبایل (اندروید و IOS) ☰ بارگزاری نامحدود محصولات ☰ پنل مدیریت سریع و آسان ☰ کدنویسی بهینه شده برای سئو ☰ روشهای پرداخت متنوع (پرداخت آنلاین، کیف پول، پرداخت در محل) ☰ اتصال به سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان CRM ☰ امکان اتصال به نرم افزار حسابداری جهت بروز رسانی قیمت ها و موجودی ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
✍️طراحی سایت طلا و جواهر با امکانات ویژه⭐ ☰ پنل مدیریت اختصاصی و حرفه ای ☰ امکان ارائه اپلیکیشن موبایل فروشگاهی در دو نسخه اندروید و IOS به درخواست مشتری ☰ بارگزاری نامحدود محصولات ☰ پنل مدیریت سریع و آسان ☰ کدنویسی بهینه شده برای سئو ☰ روشهای پرداخت متنوع (پرداخت آنلاین، کیف پول، پرداخت در محل) ☰ اتصال به سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان CRM ☰ سیستم هوشمند بروز رسانی قیمت طلا بر اساس نرخ لحظه ای ☎️ جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید
ادامه
⚙️ طراحی مارکت پلیس بصورت سفارشی ✏️ امکان افزودن چندین فروشگاه ✏️ دارای پنل ادمین، فروشنده و کاربر ✏️ طراحی سفارشی با کدنویسی اختصاصی ✏️ طراحی UI/UX اختصاصی ✏️ دارای اپ اندروید، iOS و PWA ✏️ اتصال به درگاه بانکی ✏️ دارای تمامی قابلیت های سبد خرید ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه

ثبت نظر

احمدی
احمدی
شنبه 11 دی 1400

بسیار عالی بود