ساخت اپلیکیشن مثل اسنپ ✔️ هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

هزینه طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی به عوامل و پارامترهای مختلفی مثل امکانات، نوع پلتفرم، زبان برنامه نویسی ، مدت ساخت و...بستگی دارد. یکی از پارمترهای مهم سفارش ساخت اپلیکیشن تاکسی اینترنتی، انتخاب شرکت طراحی اپلیکیشن معتبر و حرفه ای است.

ساخت اپلیکیشن اسنپ

اپلیکیشن اسنپ یک اپلیکیشن چند پلتفرمی (سوپر اپلیکیشن) است که در آن خدماتی مانند اسنپ تاکسی، اسنپ فود، اسنپ تریپ، فروشگاه، پزشکی و ... ارائه می شود. با توجه به تکنولوژی بالای اپلیکیشن اسنپ در پاسخگویی تعداد زیادی کاربر، شما نیاز به یک تیم حرفه ای و متخصص طراحی اپلیکیشن مانند شرکت پیشگامان دامنه فناوری دارید تا بتوانید آنرا پیاده سازی و اجرا نمایید، همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

ساخت اپلیکیشن اسنپ

دسترسی سریع به محتوا: برای مشاهده اطلاعات و جزئیات بر روی مورد دلخواه کلیک کنید.

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

اپلیکیشن درخواست پیک موتوری

اپلیکیشن درخواست پیک موتوری

اپلیکیشن درخواست وانت

اپلیکیشن درخواست وانت

اپلیکیشن سفارش غذا

اپلیکیشن سفارش غذا

اپلیکیشن گردشگری

اپلیکیشن گردشگری

اپلیکیشن خدمات پزشکی و پرستاری

اپلیکیشن خدمات پزشکی و پرستاری

اپلیکیشن سوپر مارکت

اپلیکیشن سوپر مارکت

سوپر اپلیکیشن

سوپر اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن تاکسی مشابه اسنپ

تاکسی اسنپ اولین و پرمخاطب ترین سرویس اسنپ است که دارای اپلیکیشن کاربر، اپلیکیشن راننده و پنل مدیریت سیستم است. اگر به دنبال طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ هستید، سرویس تاکسی انلاین پیشگامان می تواند به شما کمک کند، مهمترین ویژگی های اپلیکیشن تاکسی پیشگامان شامل موارد زیر است:

✔️ ثبت نام سریع و آسان کاربر و راننده
✔️ درگاه پرداخت به همراه کیف پول
✔️ ارائه کد تخفیف عمومی و اختصاصی
✔️ درخواست سرویس تک و چند سفره
✔️ درخواست سرویس برای دیگران
✔️ ذخیره آدرس ها و سوابق سفرها
✔️ نرخ دهی هوشمند
✔️ مشاهده تاکسی بر روی نقشه
✔️ چت آنلاین با راننده
✔️ نظردهی و امتیازدهی به راننده
✔️ اندروید، IOS و وب اپ
✔️ تعریف سرویس ویژه کودکان و بانوان

طراحی اپلیکیشن تاکسی

هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ

هزینه طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ چقدر است؟ این سوال یکی از اصلی ترین سوالاتی است که مشتریان از ما می پرسند. هزینه ساخت اپلیکیشن به مواردی همچون میزان سفارشی سازی، انتخاب پلتفرم (اندروید و iOS) و قابلیت های درخواستی بستگی دارد. با توجه به اینکه اکثر اپلیکیشن های این حوزه به صورت کاملا سفارشی پیاده سازی می شود، قیمت آن بسیار می تواند متفاوت باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق با ما تماس بگیرید.

پکیج استاندارد

تماس بگیرید
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • اپلیکیشن سفیر
  • محدودیت 900 سرویس
  • مدیریت امور مالی
  • گزارش فروش سالانه و ماهانه
  • مشاهده دقیق موقعیت مکانی تاکسی
  • طراحی رابط کاربری
  • طراحی سایت
  • اپلیکیشن کاربر ( مسافر)
  • سرویس VOIP

پکیج حرفه ای

تماس بگیرید
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • اپلیکیشن سفیر
  • طراحی سایت
  • مدیریت امور مالی
  • گزارش فروش سالانه و ماهانه
  • مشاهده دقیق موقعیت مکانی تاکسی
  • طراحی رابط کاربری
  • بدون محدویت سرویس
  • طراحی وب اپلیکیشن
  • اپلیکیشن کاربر ( مسافر)

پکیج ویژه

تماس بگیرید
  • پنل مدیریت حرفه ای
  • اپلیکیشن سفیر
  • طراحی سایت
  • مدیریت امور مالی
  • گزارش فروش سالانه و ماهانه
  • مشاهده دقیق موقعیت مکانی تاکسی
  • طراحی رابط کاربری
  • اپلیکیشن کاربر ( مسافر)
  • طراحی وب اپلیکیشن
  • سرویس VOIP

ویژگی های ضروری اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

  • ✔️ سیستم پرداخت

    سیستم پرداخت از جنبه های مهم و ضروری اپلیکیشن تاکسی اینترنتی محسوب میشود. در حقیقت این بسیار مهم است ک کاربران هنگام پرداخت هیچ مشکلی نداشته باشند. شیوه های پرداخت مثل کیف پول، پرداخت آنلاین و پرداخت نقدی گزینه های است که باید همیشه در دسترس مشتری قرار بگیرد.

  • ✔️ موقعیت جغرافیایی

    برنامه تاکسی آنلاین مجهز به GPS به مسافران این امکان را می دهد تا با روشن کردن موقعیت مکانی در گوشی هوشمند خود، مکان خود را به رانندگان نشان دهند و به رانندگان این امکان را می دهد تا مبدا و مقصد را به سرعت پیدا کنند. مسافران همچنین می توانند تاکسی خود را پس از رزرو ردیابی کنند، بنابراین این ویژگی اپلیکیشن را به یک برنامه کاربر پسند تبدیل می کند.

  • ✔️ ردیابی مسیر

    این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که در حین سفر مسیر خود را ردیابی کنند. کاربران می توانند به طور مداوم مکان خود را در تاکسی نظارت کنند و با خیال راحت سفر کنند و در صورت بروز هر مشکلی سفر را به پشتیبانی گزارش دهند.

  • ✔️ امکان ارسال پیام به سفیر یا برقراری تماس امن

    راننده و مسافر در صورتی که قبل از شروع سفر نتوانند یکدیگر را پیدا کنند یا مشکلات دیگری را تجربه کنند، باید یک خط ارتباط مستقیم داشته باشند. ایجاد یک چت داخلی برای چنین مواردی خوب است. به همین ترتیب، به دلیل محرمانه بودن شماره تلفن کاربران، ویژگی تماس باید از طریق سانترال تلفن انجام شود.

  • ✔️ مقصدهای ذخیره شده

    این ویژگی به کاربران اجازه می دهد مکان هایی را که مرتباً انتخاب می کنند ذخیره کرده و بعداً از آنها استفاده کنند. به عنوان مثال، اگر اغلب از اداره به خانه و خانه به اداره سفر می کنند، می توانند آن را با نام خود نگه دارند.

  • ✔️ امنیت

    زمانی که شما تاکسی اینترنتی را رزرو می کنید همه جزئیات مانند مشخصات فردی راننده، اطلاعات ماشین و شماره تماس برای شما ارسال میشود تا در صورت بروز هرگونه مشکل از این اطلاعات استفاده کنید. این گزینه به شما یک امنیت خاطر میدهد که با یک غریبه سفر نمی کنید.

  • ✔️ سیستم قیمت دهی هوشمند

    به دلایل تجاری مسافر و راننده باید قبل از شروع سفر ازهزینه سفر مطلع شوند تا در سفر هیچ مشکلی پیش نیاید. از نقطه نظر تجاری راننده با توجه به هزینه سفر حق انتخاب دارد و مسافر هم با مشاهده هزینه سفر مطمئن می شود که راننده درخواست هزینه بیشتری نکند.

  • ✔️ رتبه بندی ها

    این ویژگی هم برای مسافران و هم برای رانندگان مفید است. مسافران می توانند با توجه به تجربه سفر امتیاز بدهند. در عین حال، راننده می تواند رتبه مشتری خود را از نظر رفتار خود نیز ارائه دهد. کاربران می توانند نظر خود را به صورت کتبی و عددی یا ستاره دار ارائه دهند.

طراحی سوپر اپلیکیشن مشابه اسنپ

سوپر اپلیکیشن نسل جدیدی از اپلیکیشن است که در آن چندین سرویس در یک اپ به کاربر ارائه می شود و کاربر برای استفاده از سرویس های مختلف نیاز به نصب جداگانه ندارد. شما اگر کسب و کاری دارید که سرویس ها و خدمات متنوعی ارائه می دهد می توانید از این نوع اپلیکیشن برای توسعه مشتریان خود استفاده کنید.

مزایای سیستم

توسعه اپلیکیشن
ما یک سیستم ایستا نیستیم و همراه با توسعه و پیشرفت تکنولوژی، سیستم را ارتقا می دهیم، علاوه بر ارتقا هسته سیستم، ما کلیه خدمات را به روز می کنیم تا بهترین کارایی را برای کاربران داشته باشد.

حداقل سخت افزار و امکانات
در این سیستم سعی شده تا با کمترین منابع سخت افزاری، سیستم راه اندازی گردد، این ویژگی باعث می شود تا برای شروع، نیاز به هزینه های سنگین اولیه نباشد و همزمان با افزایش کاربران به راحتی منابه مورد نیاز سیستم را ارتقا داد.

همه خدمات در یکجا
کاربران سیستم قادرند تا بیش از 20 سرویس مختلف را یکجا دریافت نمایند، از خرید روزمره گرفته تا درخواست تاکسی و پیک موتوری، کاربران می توانند کلیه خدمات و محصولات مورد نیاز خود دریافت و با روش های پرداخت متنوع، درب منزل دریافت نمایند.

زیرساخت قدرتمند
توسعه سوپر اپلیکیشن با پلتفرم ها و زبان های برنامه نویسی سریع و امن انجام شده است، یکی از اهداف اصلی در انتخاب این زبان ها و پلتفرم ها سادگی در بهره برداری با ابتدایی ترین امکانات سخت افزاری در بخش سرور و همچنین امکان توسعه و به روزرسانی آن است. در طراحی و توسعه سوپر اپلیکیشن، بیش از 10 تکنولوژی و فریم ورک مختلف استفاده شده است.

سوپر اپلیکیشن پیشگامان

طراحی اپلیکیشن پیک موتوری مشابه اسنپ باکس

پلتفرم پیک موتوری یکی از سرویس های پرمخاطب در خدمات شهری است که اکثر کسب و کارها و افراد از آن استفاده می کنند، این سرویس بر روی سیستم عامل های اندروید، iOS و همچنین وب اپلیکیشن قابل ارائه است که دارای نسخه کاربر، راننده و پنل مدیریت است. سیستم درخواست پیک مناسب برای پیک موتوری های متوسط و بزرگ، شرکت های ارسال کالا و فروشگاه های آنلاین است. در شرکت ها و فروشگاه های آنلاین این سرویس برای مدیریت ناوگان مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحی اپلیکیشن پیک موتوری

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا مشابه اسنپ فود

پلتفرم های سفارش غذا یک سرویس پرنخاطب در بین اپلیکیشن ها است که بیشتر بازار آن در دست اسنپ فود می باشد. اگر شما دارای رستوران زنجیره ای هستید این سرویس مناسب شماست زیرا در هزینه های شما صرفه جویی کرده و برند شما را تقویت می نماید. در اپ سفارش غذا کاربران به راحتی می توانند غذا، پیش غذا و نوشیدنی خود را انتخاب نموده و تمامی مراحل آنرا پیگیری نمایند، در این سیستم مدیریت پیک های ارسال نیز انجام میشود.

طراحی اپلیکیشن سفارش غذا

طراحی اپلیکیشن فروش بلیط و رزرو هتل

سیستم دیگر سوپر اپلیکیشن اسنپ، پلتفرم اسنپ تریپ است که در آن می توان بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس را خریداری نموده و همچنین نسبت به رزرو هتل های داخلی و خارجی و همچنین ویلا و اقامتگاه اقدام نمایید. اگر قصد راه اندازی این سیستم را دارید، پلتفرم گردشگری پیشگامان می تواند شما را برای رسیدن به هدفتان کمک کند. در پلتفرم گردشگری پیشگامان شما می توانید انواع بلیط های مسافرتی (قطار، هواپیما و اتوبوس) را ارائه نمایید همچنین امکان رزرو هتل، رزرو تور، مجله گردشگری و خیلی امکانات دیگر را داشته باشید.

طراحی اپلیکیشن فروش بلیط

ساخت اپلیکیشن خدمات پزشکی و پرستاری

 بخش جدید دیگر در سوپر اپلیکیشن اسنپ، بخش داروخانه، پزشکی و مشاوره است. اگر شما در زمینه سلامت فعالیت می کنید و دارای بیمارستان، کلینیک و ... هستید می توانید این سرویس ها را راه اندازی کنید. شرکت پیشگامان دامنه فناوری در این زمینه پلتفرم های داروخانه، پزشکی، پرستاری در محل و نگهداری از سالمندان را ارائه می دهد. این پلتفرم ها قابلیت سفارشی سازی بر اساس طرح و ایده شما را دارد.

ساخت اپلیکیشن خدمات پزشکی

ساخت اپلیکیشن حمل بار مشابه درخواست وانت و کامیون اسنپ

در سالهای گذشته برای حمل بارهای سبک و بزرگ به سختی می توانستیم وانت و یا کامیونت پیدا کنیم، اما اکنون به راحتی و با قیمت مناسب می توانیم اینکار را انجام دهیم. اگه شما باربری دارید این سرویس مناسب شماست، به راحتی می توانید درخواست حمل انواع بارهای داخل و حتی خارج شهر را مشاهده و تایید کنید. اپلیکیشن باربری آنلاین پیشگامان قابلیت سفارشی سازی بر اساس کسب و کار شما را دارد.

ساخت اپلیکیشن حمل بار

اپلیکیشن فروشگاهی، یک نیاز روزانه

همه ما در جامعه با مشکل وقت مواجهیم و برای خریدهای روزانه خود گاهی اوقات دچار مشکل می شویم، اپلیکیشن فروشگاهی اسنپ در واقع یک مارکت پلیس است که در آن خدمات فروشگاهی سوپر مارکتی، شیرینی، میوه، نان و مواد پروتئینی ارائه می شود. اگر می خواهید یک مارکت پلیس (چند فروشگاهی) راه اندازی کنید، پیشگامان می تواند به شما کند.

اپلیکیشن فروشگاهی

 انواع اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

تاکسی‌های اینترنتی امکان پرداخت آنلاین، دسترسی آسان در هر نقطه از شهر، امکان رهگیری سفر، امنیت زیاد و … را فراهم کرده است. در عصر تکنولوژی روز به روز محبوبیت تاکسی های اینترنتی بیشتر شده و رقابت نیز افزایش می‌یابد و طبیعتا اپلیکیشن‌های جدیدی که در این حوزه توسعه پیدا می‌کنند باید نقطه قوت خیلی قوی داشته باشند و ما در ادامه این بخش قصد داریم به طور کامل هر یک از اپ های تاکسی یاب ایرانی را برای شما معرفی کنیم و ویژگی های هر یک را برای شما عزیزان شرح دهیم.

 اپلیکیشن تاکسی اینترنتی اسنپ

یکی از مشهورترین اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در ایران، اسنپ نام دارد. امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که اسنپ را نشناخته و حداقل یکبار از آن استفاده نکرده باشد. اسنپ تاکسی اینترنتی امن و مقرون به صرفه می‌باشد که علاوه بر خدمات تاکسی، خدمات پیک موتوری، وانت و … را برای کاربران در اکثر شهرهای ایران ارائه می‌دهد. همچنین اسنپ دارای تاکسی مخصوص بانوان نیز میباشد. اسنپ همیشه سعی بر ایجاد پلتفرمی امن با رانندگی مطمئن برای مسافران می‌باشد که با نظرخواهی از مسافران در مورد شرایط سفر اطلاعات زیادی به دست می‌آورد. قابل ذکر است که اسنپ فقط یک تاکسی اینترنتی نیست، دارای فروشگاه، رستوران بوده و همچنین زمینه سرمایه گذاری را نیز برای کاربران ارائه می‌دهد. تنها با دانلود یک اپلیکیشن می‌توانید از تمامی این خدمات بهره مند شوید

 اپلیکیشن تاکسی اینترنتی تپسی

از دیگر تاکسی های اینترنتی مشهور که همه آن را می‌شناسند، تپسی نام دارد. همانطور که می‌دانید تپسی، سامانه‌ای آنلاین برای درخواست خودرو می‌باشد که سعی دارد کیفیت خوب، قیمت معقول و امکانات مناسبی برای کاربران ارائه دهد. برای استفاده از سرویس‌های تپسی کافیست در وب سایت یا اپلیکیشن تپسی ثبت نام کنید. در مراحل ثبت نام علاوه بر اطلاعات مرسوم، باید جزئیات اطلاعات کارت اعتباری و شماره تلفن خود را نیز وارد کنید. شماره تلفن برای این از شما خواسته می شود که اگر راننده مکان سوار کردن مشتری را پیدا نکرد، بتواند با وی تماس تلفنی برقرار کند. میزان کرایه شما نیز به صورت اتوماتیک از حساب کارت اعتباری وارد شده کم می شود. شما امکان پرداخت نقدی نیز دارید. زمانی که اپلیکیشن تپسی را باز می کنید، مکان شما روی نقشه مشخص است و در کنار آن یک پین دیده می شود که به وسیله آن میتوانید محل سوار شدن بر تاکسی سفارشی را مشخص کنید. از جمله تفاوت‌های تپسی با تاکسی‌های معمولی انتخاب ماشین مورد نظر خود در هنگام ثبت سفارش است. پس از ثبت سفارش خود، می توانید محل حضور تاکسی سفارشی خودتان را روی نقشه دنبال کنید. در کنار محل تاکسی، اطلاعات راننده و نوع مدل تاکسی نمایش نیز داده می شود.

 اپلیکیشن تاکسی اینترنتی ماکسیم

ماکسیم یکی از عظیم ترین شرکت های IT روسیه را دارد که توانسته سامانه حمل و نقل اینترنتی را در کشورهای مختلف به راه انداخته و اکنون جای خود را در بین کاربران ایرانی نیز باز کرده است. این شرکت از سال 2014 فعالیت خود را در سایر کشورها آغاز نمود و در سال 1396 برای اولین بار در تهران نیز صورت گرفت. پس از تهران شهرهای پرجمعیت نیز به سامانه ماکسیم پیوستند و هم اکنون از آن استفاده می کنند. ماکسیم در کشورهایی مانند روسیه، ایران، شیلی، ایتالیا، قزاقستان، بلاروس و… در حال فعالیت است. در کشورمان ایران نیز این امکان در شهرهایی مانند شیراز، تهران، کرمان، مشهد و بسیاری از شهرهای دیگر فعال است.

فقط کافیست در مورد نیاز کسب و کار خود با ما تماس بگیرید. مشاوران متخصص ما بهترین راه حل را به شما ارائه خواهند داد.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد اپلیکیشن و سایت و دریافت مشاوره رایگان ، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره    تماس تلفنی  

divider
divider

محصولات مرتبط

⚡ طراحی و پیاده سازی انواع اپلیکیشن اندروید، iOS، وب اپلیکیشن و PWA ✒️ برنامه نویسی سفارشی با متدهای جدید ✒️ طراحی بصورت cross-platform ✒️ قابل انتشار بر روی تمامی مارکت های نرم افزاری معتبر مانند گوگل پلی و اپ استور ✒️ بروزرسانی سریع و آسان ✒️ سیستم مدیریت آسان و پیشرفته ◀️ مشاوره رایگان + یکسال پشتیبانی رایگان ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
⚜️ سرویس حمل و نقل آنلاین پیشگامان ☳ اپلیکیشن تاکسی آنلاین به صورت اختصاصی ☳ امکان سفارشی سازی برای آژانس های حمل و نقل درون و برون شهری ☳ امکان ارائه سرویس ویژه بانوان و سرویس مدارس ☳ دارای نسخه اندروید ، iOS و وب اپلیکیشن ☳ قابلیت درخواست سرویس از طریق اپلیکیشن , وب سایت و تماس تلفنی . ☳ تعریف خدمات شرکتی و سازمانی ☳ پرداخت هزینه سفر از طریق کیف پول و درگاه بانکی. ☳ نرخ دهی هوشمند کرایه و تماس امن ☳ امکان ارائه پیک موتوری، وانت تلفنی و تاکسی اینترنتی در یک اپلیکیشن ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
⬅️ ساخت اختصاصی اپلیکیشن پیک موتوری با برند شما ✒️ طراحی رابط کاربری اختصاصی ✒️ مناسب برای ارسال بسته های درون شهری ✒️ امکان ارائه همزمان پیک موتوری، وانت تلفنی و تاکسی اینترنتی در یک اپلیکیشن ✒️ قابل ارائه در سه نسخه اندروید، IOS، وب اپلیکیشن ✒️ قابلیت سفارشی سازی خدمات ✒️ نرخ دهی هوشمند و دستی ✒️ دارای کیف پول و درگاه پرداخت ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
♨️ طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا پیشگامان ✏️ ایجاد دسته بندی های متنوع برای غذا، نوشیدنی و پیش غذا ✏️ سیستم پرداخت آنلاین، کیف پول و پرداخت در محل ✏️ پیگری لحظه ای سفارش غذا ✏️ ارسال پیام و نوتیفیکیشن به کاربر ✏️ اعمال کد تخفیف و هدیه ✏️ پیاده سازی در بستر اندروید، IOS و وب اپلیکیشن ✏️ یکسال پشتیبانی رایگان ✏️ امنیت بالا و هزینه پیاده سازی مناسب ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ✏️ طراحی کاملا سفارشی با کدنویسی اختصاصی ✏️ رابط کاربری UI/UX اختصاصی ✏️ پنل مدیریت پیشرفته ✏️ دارای نسخه اندروید، iOS و وب اپلیکیشن ✏️ دارای کیف پول و اتصال به انواع درگاه‌های بانکی ✏️ امکان بارگزاری در استورهای نرم افزاری مانند گوگل پلی و بازار ✏️ مدیریت یکپارچه اپلیکیشن و سایت ✏️ امکان اخذ نماد اعتماد ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
⚙️ طراحی مارکت پلیس بصورت سفارشی ✏️ امکان افزودن چندین فروشگاه ✏️ دارای پنل ادمین، فروشنده و کاربر ✏️ طراحی سفارشی با کدنویسی اختصاصی ✏️ طراحی UI/UX اختصاصی ✏️ دارای اپ اندروید، iOS و PWA ✏️ اتصال به درگاه بانکی ✏️ دارای تمامی قابلیت های سبد خرید ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه

ثبت نظر

ولی علیزاده
ولی علیزاده
جمعه 1 اردیبهشت 1402

سلام وقت بخیر.بنده درمورد اپلیکیشن تاکسی انلاین سوالی داشتم هزینه کل یعنی راه اندازی چقدر هزینه میخواهد؟ یا شما پشتیبانی میکنید یاخیر؟.

admin picture
پاسخ مدیر به ولی علیزاده
دوشنبه 4 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز هزینه طراحی در حالت اشتراکی و اختصاصی متفاوته و بین 1م تا 150م میتونه باشه

محمد صالحی
محمد صالحی
یکشنبه 27 فروردین 1402

سلام وقت بخیر میشه بفرمایید هزینه ساخت اپلیکیشن اسنپ میخواستم بدونم

admin picture
پاسخ مدیر به محمد صالحی
دوشنبه 4 اردیبهشت 1402

سلام دوست عزیز هزینه طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ از ماهی 1میلیون تومان در حالت اشتراکی و حداکثر 150 میلیون تومان در حالت اختصاصی می باشد. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09154522751 تماس بگیرید

امیر رئوفی
امیر رئوفی
سه شنبه 13 دی 1401

سلام ببخشید میشه بفرمایید در طراحی اپلیکیشن شبیه اسنپ امکان افزودن پیک موتوری و باربری هم به اپلیکیشن دارید؟؟ من میخواستم یک اپلیکیشن جامع در حوزه حمل و نقل در شهر گرگان راه اندازی کنم . ممنونم میشم به من اطلاع بدینه

admin picture
پاسخ مدیر به امیر رئوفی
سه شنبه 13 دی 1401

سلام بله ما امکان ارائه چندین سرویس و خدمت رو در یک اپلیکیشن جامع داریم در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در قسمت تماس با ما درخواست تماس داده تا با شما تماس گرفته شود