چگونه ایده های عالی و خوب برای بازار آنلاین پیدا کنیم ✔️

✔️ چگونه فرصت های بازار را شناسایی کنیم و آنها را به ایده های تجاری عالی تبدیل کنیم. مقاله دوم راهنمای نحوه ایجاد یک بازار آنلاین (مارکت پلیس) بر ایده‌های خوب بازار آنلاین تمرکز دارد، چگونه می‌توان به یکی از این ایده‌ها دست پیدا کرد و فهمید که آیا این ایده خوب است یا خیر.

چگونه ایده های خوب و منحصر به فرد برای بازار آنلاین خود پیدا کنیم؟

چگونه فرصت های بازار را شناسایی کنیم و آنها را به ایده های تجاری عالی تبدیل کنیم.

مقاله دوم راهنمای نحوه ایجاد یک بازار آنلاین (مارکت پلیس) بر ایده‌های خوب بازار آنلاین تمرکز دارد، چگونه می‌توان به یکی از این ایده‌ها دست پیدا کرد و فهمید که آیا این ایده خوب است یا خیر.

شاید شما در حال حاضر یک ایده کسب و کار دارید که نمی توانید آن را از ذهن خود خارج کنید، یا شاید شما در حال فکر کردن در مورد ایجاد یک طرح اقتصاد مشارکتی هستید و در حال حاضر در حال بررسی ایده های مختلف هستید. در هر صورت، ما فرض می کنیم که شما علاقه مند به ایجاد یک تجارت موفق در بازار آنلاین با هزاران کاربر هستید.

 نحوه ایجاد یک بازار آنلاین

بر اساس کتاب راه اندازی استارت آپ سام آلتمن، چهار چیز برای موفقیت حیاتی است: ایده، محصول، تیم و اجرا. چه در حال ساختن یک تجارت جهانی یا یک کسب و کار محلی یا شخصی هستید، همان اصول اولیه اعمال می شود، همه چیز با ایده شروع می شود!!!

در این مقاله قصد داریم به موضوعات زیر بپردازیم:

✔️ چرا باید یک مشکل ملموس را حل کنید؟
✔️ چگونه بازارهایی را پیدا کنیم که آماده آنلاین شدن هستند؟
✔️ چگونه می توان راه حل های موجود را با افزودن یک لایه اعتماد بهبود بخشید؟
✔️ چگونه بر روی موردی خاص تمرکز کنیم؟
✔️ نحوه انجام تحقیقات بازار
✔️ یک مشکل واقعی را برای کاربران خود حل کنید

نکته مهم:

این مقاله دومین مقاله از سری مقالات آموزش صفر تا صد طراحی و پیاده سازی فروشگاه آنلاین و مارکت پلیس است، پیشنهاد می کنیم مقالات را پشت سر هم و از ابتدا مطالعه نمایید تا بهترین بازخورد را از کسب و کار آنلاین خود بدست آورید.

برای مشاهده و مطالعه مقالات اینجا کلیک کنید

وقتی با کارآفرینان خلاق ملاقات می‌کنم، آنها معمولاً درباره ایده‌شان بسیار هیجان‌زده هستند و دیدگاهی بزرگ برای مفاهیم خود دارند. از سوی دیگر، آنها معمولاً زمان بسیار بیشتری را صرف تعریف ارزش پیشنهادی برای کاربران خود دارند یا اینکه چه نوع استراتژی را برای جلب توجه آنها به کار خواهند برد.

وقتی کسی ایده ای برای بازار دارد، معمولاً در ذهن خود اینگونه توصیف می کنند که وقتی دیگران از آن استفاده کنند چقدر برایشان عالی و کاربردی است. بیایید موضوع اشتراک گذاری را در نظر بگیریم، بازاری که در آن افراد از سراسر جهان ابزارهای خود را با همسایگان خود به اشتراک می گذارند، ارتباط با این مفهوم آسان است. بیشتر مردم می خواهند در دنیایی زندگی کنند که در آن همه چیز با یکدیگر به اشتراک گذاشته شود، اکثر مردم به شما خواهند گفت که این ایده را دوست دارند!!! اما متأسفانه، این کافی نیست تا آنها واقعاً از این سرویس استفاده کنند. اگر آنها به ابزار نیاز نداشته باشند یا ابزارهای استفاده نشده برای اشتراک گذاری نداشته باشند، بازاری برای اشتراک گذاری ابزارها هیچ مشکل ملموسی را برای آنها حل نخواهد کرد.

اما چگونه در اقتصاد مشارکتی برنده شویم، نشان می دهد که اکثر مردم به همان دلایلی که محصولات را مصرف می کنند از بازارهای همتا به همتا برای به دست آوردن قیمت ارزان تر و کیفیت بهتر استفاده می کنند. مردم ممکن است ادعا کنند که حمایت از تولید داخل و احساس جامعه برای آنها ارزش های مهمی است، اما این ارزش ها لزوماً اقدامات آنها را هدایت نمی کند!!! اگر چیزی که آنها نیاز دارند گران است، یا کیفیت آن بد است، یا خیلی در دسترس نیست، پس این یک مشکل واقعی است. در مثال مقاله قبل ما، جاباما نمونه ای عالی از بازاری است که با حل چنین مشکلی شروع شد، ارائه محل اقامت و صبحانه برای مخاطبانی که نمی توانستند هتل رزرو کنند!!

حل نکردن یک مشکل واقعی یکی از رایج ترین دلایل شکست بازار است. اطمینان حاصل کنید که بازار شما در این دام نیفتد.

چگونه می توانید مطمئن شوید که مشکلی را پیدا کرده اید که ارزش حل کردن را دارد؟ بازارها آنلاین دشوارتر هستند زیرا شما باید یک مشکل را برای هر دو طرف حل کنید، مشتری و خدمات دهنده. به عبارت دیگر، حل یک مشکل بزرگ ممکن است کافی نباشد، به احتمال زیاد شما نیاز به حل دو مشکل دارید.

حتی اگر پول همیشه بهترین معیار نباشد، می تواند تمرین خوبی برای اندازه گیری اندازه مشکل از نظر پول باشد. اگر کسی مشکل را برای شما حل کند حاضرید چقدر پول بدهید؟ به همین دلیل است که بازارهای اقتصاد اشتراکی که با اقلام با ارزش بالا سروکار دارند، عموماً عملکرد بهتری دارند. پیدا کردن یک ماشین در زمانی که نیاز دارید بسیار ارزشمندتر از قرض گرفتن یک دریل است که به آن نیازی ندارید!!!

بهترین اعتبارسنجی معمولاً پس از راه اندازی چیزی که مردم می توانند از آن استفاده کنند، اتفاق می افتد. به همین دلیل است که ایده ای خوبی است که هر چه زودتر راه اندازی شود. با این حال، کارهایی نیز وجود دارد که می توانید(و باید) قبل از ساخت اولین محصول خود انجام دهید (نمونه اولیه). ما این ایده ها را در فصل آینده درباره اعتبار بخشیدن به ایده شما پوشش خواهیم داد.

قفل دارایی های بیکار را باز کنید

یک استراتژی رایج برای بازارهای موفق، باز کردن ارزش اقتصادی دارایی‌های بی‌کار است. یکی از مدیران تاکسی اینترنتی نقل کرده: "هر روز حدود 100 تا 120 میلیون صندلی ماشین خالی در کشور وجود دارد." ماموریت ما این است که این صندلی ها را با مسافران پر کنیم و از خودرو به شیوه ای کارآمدتر استفاده کنیم. به گفته رابین چیس، رهبر اندیشه اقتصاد اشتراکی، هدف هر پلتفرم بازاری «آزادسازی ارزش نهفته در ظرفیت مازاد با درگیر کردن دارایی، زمان، تخصص و خلاقیت دیگران در کارها است.»

قفل دارایی های بیکار را باز کنید

وقت آن است که «عینک اقتصاد مشارکتی» خود را به چشم بزنید و به دنیای اطراف خود نگاه کنید. سعی کنید ظرفیت مازاد، منابع کم استفاده و دارایی هایی را پیدا کنید که به طور کارآمد استفاده نمی شوند. به کار و سرگرمی های خود فکر کنید. آیا در تئاتر کار می کنید؟ بازاری برای اجاره لباس چطور؟ آیا شما معلم هستید؟ بازاری برای فروش مطالب آموزشی شما. آیا شما مربی هاکی نوجوانان هستید؟ بازاری برای فروش اسکیت های دست دوم و سایر تجهیزات. آیا باغبانی را دوست دارید؟ بازاری برای اشتراک گیاهان و دانه ها. فرصت ها همه جا هستند.

استارت‌آپ‌های خوبی در حمل‌ونقل، کالا، فضا و پول ظهور کرده‌اند، اما هنوز فرصت‌های زیادی برای راه‌حل‌ها در زمینه‌های دیگر مانند خدمات شهری، بهداشت، سلامت، شرکت‌ها و شهرداری‌ها وجود دارد. ما هنوز در روزهای اولیه صنعت بازار هستیم. در سال 2021، بازارهای خدمات و کالاهای فیزیکی بیشترین موفقیت را داشتند.

به دنبال بازارهای پراکنده باشید

بازارهای آنلاین در تجمیع محصولات یا خدمات در یک مکان عالی عمل می کنند و مشتریان را به راحتی در دسترس و جستجو می کنند. بازارهای آنلاین در مناطقی رشد می کنند که تعداد زیادی از فروشندگان کوچک خدمات خود را به جای ارائه دهندگان بزرگ و متمرکز ارائه می دهند.

آچاره بازار خدمات کسب و کارهای محلی را از لوله کش گرفته تا مدرس گیتار انتخاب کرده است. پونیشا و کارلنسر به فریلنسرهایی که خدمات دیجیتالی ارائه می دهند، پاسخ می دهند. باسلام به افراد کمک می کند صنایع دستی خود را از طریق مدل بازار چند فروشنده بفروشند. این نوع ارائه دهندگان خدمات برای مدت طولانی وجود داشته اند، اما قبل از ظهور بازارها فاقد یک مارکت پلیس آنلاین بودند. شما می توانید نمونه های خوب دیگری را در اجتماع پیدا کنید که هر کدام به نوعی مشکلی را حل کرده اند.

به دنبال بازارهای پراکنده باشید

از دیدگاه مشتری، مارکت پلیس یک فروشگاه یک‌ پارچه است که در آن همه ارائه‌دهندگان کالا و خدمات در آن سرویس می دهند و قادرند به راحتی محصولات را مقایسه و انتخاب کنند. از دیدگاه ارائه دهنده خدمات، بازار آنلاین مشتریان بیشتری را برای آنها به ارمغان می آورد، هر دو طرف خریدار و فروشنده مشکلات خود را حل می کنند و همه برنده می شوند. (بازار برد برد)

با افزودن یک لایه اعتماد، راه حل موجود را بهبود بخشید

هیچ چیز جدیدی در برخوردهای دنیای واقعی وجود ندارد که  بازارهای آنلاین را تسهیل کنند. سوارکاری، فروش لباس‌های دست دوم، اجاره ابزار و اشتراک‌گذاری آپارتمان‌ها، مدت‌ها قبل از ظهور موج جدید استارت‌آپ‌های بازار آنلاین، در بازار سنتی وجود داشتند اما آنچه در راه حل های مدرن تازگی دارد این است که چگونه می توان با غریبه ها تعامل کرد و اعتماد آنها را جلب نمود؟

سال‌ها پیش، بارها از یک سایت اجاره برای یافتن اتاقی در یک آپارتمان مشترک در تهران استفاده کردم و به یاد دارم که فقط فهرست‌هایی را انتخاب کردم که دارای تصاویر بودند؛ علاوه بر تصویر در مورد نحوه نگارش پست نیز بسیار حساس بودم. آن سایت در آن زمان شهرت نداشت، بنابراین من باید به شهود تکیه می‌کردم تا تصمیم بگیرم که آیا آپارتمان ارزش بازدید دارد و آیا هم اتاقی‌های بالقوه‌ام خوب هستند یا خیر. یافتن یک اتاق از طریق آن یک فرآیند خسته کننده بود، برای فیلتر کردن لیست ها و بازدید از آپارتمان های بالقوه برای یافتن آپارتمان مناسب، به زمان زیادی نیاز داشت.

لایه اعتماد

اما تجربه با جاباما کاملاً متفاوت است، من می توانم بررسی های آپارتمان را ببینم، مالکان تأییدیه دارند، و امکانات و غذا را ببینم. جاباما اعتماد را به بازاری آورده است که قبلاً در آن وجود نداشت، و به همین دلیل، آنها تجربه را برای همه لذت بخش تر می کنند.

اگر به دنبال راه اندازی یک بازار هستید، مطالعه دسته بندی های سایت Craigslist راهی عالی برای درک بازارهای خاص و یافتن ایده است. هرچه فهرست های بیشتری در یک دسته خاص وجود داشته باشد، تقاضا در آن دسته بیشتر است. آیا می توانید دسته ای پیدا کنید که به نظر می رسد اعتماد کافی بین ارائه دهندگان وجود ندارد؟ این دسته ممکن است فرصت شما باشد.

چگونه یک سیستم قابل اعتماد طراحی کنیم تا اعتماد بازار را جلب کنیم؟ این یک سوال بسیار بزرگ است و ما در مقاله بعدی این راهنما به آن خواهیم پرداخت.

بر روی بازاری خاص متمرکز شوید

برخی پلتفرم های آنلاین مانند ترب و ایمالز بر روی بازارهای زیادی تمرکز دارند و اصطلاحا پلتفرم های افقی هستند اما پلتفرم هایی مانند جاباما بر روی مشکلی خاص تمرکز دارند که به آن پلتفرم عمودی می گویند.

پلت فرم های عمودی نسبت به پلتفرم های افقی برتری دارند. از آنجایی که آنها فقط روی یک چیز تمرکز می کنند، اغلب قادر به ارائه خدمات و محصولات بهتری هستند. آن‌ها می‌توانند پلتفرم خود را صرفاً حول یک مشکلی که کاربرانشان دارند بسازند و در نتیجه یک تجربه عالی ارائه دهند.

یکی دیگر از مشکلات پلتفرم های افقی در کنار درست حل نکردن مشکلات، تمرکز بیش از حد گسترده است. تمرکز محدود به ویژه در روزهای اولیه کسب و کار شما که منابع شما کم است مهم است. ساختن یک محصول برای یک گروه هدف خاص بسیار ساده تر از ساختن برای گروه های گسترده است، شما می توانید پیام و ویژگی های خود را فقط با در نظر گرفتن آن گروه تنظیم کنید.

ما هنگام کار با کارآفرینان در مراحل اولیه، تمرکز بیش از حد گسترده آنها مشکلی است که من بارها و بارها با آن مواجه می شوم، و متقاعد کردن بنیانگذاران برای محدود کردن تمرکزشان همیشه یک چالش است. داشتن تمرکزی کمی گسترده‌تر می‌تواند یک استراتژی خوب در مراحل اولیه برای یافتن بهتر جایگاه شما باشد، اما پس از یافتن آن، تمرکز بر یک محصول یا خدمات عمودی راهی مناسب برای اکثر بازارهای آنلاین است. ممکن است برایتان مفید باشد که به این فکر کنید که بزرگترین شرکت ها چگونه شروع به کار کردند برای مثال آمازون فقط با فروش کتاب شروع کرد، دیجی کالا با فروش دوربین دیجیتال و موبایل شروع کرد.

آیا ایده خوبی برای یک بازار دارید اما احساس می کنید در حال حاضر غول های زیادی در آن بازار وجود دارند که نمی توانید با آنها رقابت کنید؟ اولین استراتژی این است که تمرکز خود را از نظر جغرافیایی و از نظر محصولات یا خدمات ارائه شده محدود کنید. شاید نخواهید با جاباما برای ایجاد یک پلتفرم کشوری برای اسکان موقت رقابت کنید، اما شاید تمرکز فقط بر اجاره ویلاهای تفریحی در شمال، یک مزیت رقابتی شما را به ارمغان بیاورد.

شما در آینده می توانید زمانی که به حالت عمودی اولیه خود رسیدید تمرکز خود را گسترش دهید. شرکت های زیادی ابتدا با تمرکز بسیار گسترده شروع کردند و پس از شکست در جلب توجه مخاطبان، آن را محدود کردند و بر روی محصولی خاص تمرکز کردند. هنگامی که آنها در آن بخش موفق شدند، پیشنهادات خود را تعمیم دادند.

من انتظار دارم که با کاهش هزینه‌های ایجاد کسب‌وکار در بازار آنلاین، شاهد بازارهای تخصصی‌تر و بیشتری باشیم که در ارائه خدمات به بخش‌های کاربری و جغرافیای بسیار خاص برتری دارند

ببینید دیگران چه کار می کنند

بعد از اینکه به یک ایده عالی رسیدید، گام بعدی تحقیقات بازار است، آیا کسی قبلاً همین کار را انجام می دهد؟ من کارآفرینان زیادی را ملاقات کرده ام که اظهار می کنند "اولین بازاری هستند که به مردم اجازه می دهد لباس های خود را کرایه دهند!!!" یا "اولین بازار برای به اشتراک گذاشتن تجهیزات بیکار بین شرکت ها هستند" در حالی که در واقع بازارهای مشابه آن از قبل وجود داشته است.

اگر ایده شما خوب است، به احتمال زیاد شخص دیگری در حال حاضر روی همان موضوع در حال کار  کردن است. این را بخاطر داشته باشید که بهترین ایده ها معمولاً به طور همزمان به ذهن چندین نفر می رسد اما از این کار ناامید نشوید، در نهایت، اجرا مهم است. همانطور که در بالا توضیح داده شد، یک راه خوب برای مبارزه با رقابت، محدود کردن تمرکز خود، چه از نظر جغرافیایی و چه بر اساس بخش های بازار و خدمات است.

شما نباید از رقابت دلسرد شوید، این موضوع اولویت دارد که نگاهی گذرا به بازار بیندازید تا ببینید چگونه دیگران در تلاش برای حل همان مشکلی هستند که شما آنرا شناسایی کرده اید. برای انجام کارآمد این کار، استفاده از نوعی روش شناسی توصیه می شود. در اینجا رویکرد معمول من هنگام جستجوی اطلاعات در مورد رقبا یا پروژه های مشابه است، این روش به این صورت است که:

marketplace ابتدا از گوگل برای یافتن اطلاعات اولیه در مورد طرح های مشابه و رقبای بالقوه استفاده کنید.

این ما را به سمت رقیبی سوق داد که مراکز و خدمات مورد نظر ما را هدف قرار می دهد. ما به این نتیجه رسیدیم که عرضه آنها بر اساس پایگاه های داده ساخته شده است. ما همچنین دو پروژه جالب و موفق دیگر را کشف کردیم که به ما بینشی برای کمک به تعریف استراتژی ما داد. این ایده خوبی است که فهرستی از تمام پرس و جوهای جستجویی که می توانید ایجاد کنید تهیه کنید و نتایج را یک به یک بررسی کنید.

marketplace در مورد تاریخچه این شرکت ها بیشتر بدانید

من از ویژگی فاصله تاریخ Google برای یافتن مقالات خبری سال های گذشته با اطلاعات مرتبط در مورد استراتژی و محورهای آنها استفاده کردم. با استفاده از این ویژگی، متوجه شدم که یکی از شرکت ها نام خود را تغییر داده است و یک محور تعیین کننده در مدل کسب و کار خود دارد.

marketplace در مورد تیم ها و وضعیت بودجه آنها بیشتر بدانید.

اطلاعاتی که در این سایت‌ها پیدا می‌کنید 100% دقیق نیستند، اما همچنان به شما ایده‌ای درباره وضعیت شرکت‌ها می‌دهد. به عنوان مثال، من متوجه شدم که یک شرکت به تازگی یک گروه سرمایه گذار اولیه را جمع آوری کرده است.

market place من در فهرست های بازار جستجو کردم.

تعداد زیادی دایرکتوری و مجله وجود دارد که از آن می توانید لیست رقبا را پیدا کرده و بررسی کنید .

در مورد ایده خود با همه صحبت کنید

همانطور که گفته شد، اگر ایده شما خوب است، می توانید انتظار داشته باشید که دیگران نیز روی این ایده کار کنند، این بدان معنی است که شما نباید از صحبت کردن در مورد ایده خود با دیگران بترسید. برعکس، باید با همه کسانی که می شناسید در مورد آن صحبت کنید.

 همانطور که سم آلتمن اشاره می کند:

"نیازی نیست در مورد ایده خود خیلی رازدار باشید. هزار برابر افرادی که ایده های خوبی دارند افرادی وجود دارد که مایلند کارهایی را که برای تبدیل یک ایده عالی به یک شرکت بزرگ لازم است انجام دهند." حتی اگر به مردم بگویید چه کار می کنید، ممکن است کمک کنند."

به اشتراک گذاشتن ایده خود با دیگران یک راه عالی برای دریافت بازخورد مرتبط و شاید شنیدن در مورد پروژه های مرتبط است. ایده خود را با دوستان و خانواده، افرادی که در فضای کار مشترک خود هستند، افرادی که در رویدادهای شبکه های اجتماعی با آنها ملاقات می کنید، افرادی که در یک باشگاه ورزشی ملاقات می کنید، هر کسی و در هر مکانی به اشتراک بگذارید. به یاد می‌آورم که در یک همایش در مشهد بودم که شخصی هیجان‌زده بود که من را با موسس یکی از شرکت های بزرگ معرفی کند، فقط به این دلیل که می‌دانست من در بازار برای کسب و کارهای آنلاین که قبلاً ذکر کردم کار می‌کنم. اگر کسی با کسب و کار شما آشنا نباشد، نمی تواند به شما کمک کند.

همچنین ممکن است ایده خوبی باشد که با شرکت های دیگر در زمینه خود تماس بگیرید. این به شما امکان می دهد درباره آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید، نقاط قوت و ضعف آنها را درک کنید و ایده بهتری در مورد جایی که باید روی آنها تمرکز کنید داشته باشید.

خلاصه این مقاله

یافتن یک ایده عالی گامی حیاتی در ایجاد یک کسب و کار در بازار پایدار است. باید مطمئن شوید که با این ایده، مشکل واقعی و بزرگ را هم برای مشتریان و هم برای ارائه دهندگان بازار خود حل می کنید. در روزهای اولیه، تمرکز بر روی یک مسیر برای آن هدف بسیار مهم است.

بسیاری از ایده‌های بازارهای بزرگ مبتنی بر باز کردن دارایی‌های بی‌کار یا جمع‌آوری فروشندگان و خدمات دهندگان کوچک از بازارهای پراکنده است. در بسیاری از موارد، می توانید راه حل های موجود را با ایجاد لایه ای از اعتماد در بازار خود بهبود بخشید.

هنگامی که به ایده ای رسیدید، در آن زمینه تحقیق کنید تا متوجه شوید که دیگران چه می کنند. اگر ایده شما خوب است، احتمالاً دیگران نیز روی آن کار می کنند اما ناامید نشوید ، در عوض درباره ایده خود به طور علنی با همه صحبت کنید و سعی کنید زاویه و استراتژی منحصر به فردی برای تمرکز بر روی آن پیدا کنید.

از قبل یک ایده عالی دارید؟ عالی است، بیایید برای انتخاب مدل کسب و کار مناسب برای بازار خود به جلو حرکت کنیم. ما در شرکت پیشگامان دامنه فناوری بهترین راه حل ها را برای شما ارائه خواهیم کرد، از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.

محصول مرتبط:     طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد اپلیکیشن و سایت و دریافت مشاوره رایگان ، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره    تماس تلفنی  

divider
divider

محصولات مرتبط

⚡ طراحی و پیاده سازی انواع اپلیکیشن اندروید، iOS، وب اپلیکیشن و PWA ✒️ برنامه نویسی سفارشی با متدهای جدید ✒️ طراحی بصورت cross-platform ✒️ قابل انتشار بر روی تمامی مارکت های نرم افزاری معتبر مانند گوگل پلی و اپ استور ✒️ بروزرسانی سریع و آسان ✒️ سیستم مدیریت آسان و پیشرفته ◀️ مشاوره رایگان + یکسال پشتیبانی رایگان
ادامه
✍️ چرا شرکت طراحی سایت پیشگامان دامنه فناوری ؟ ☰ 15 سال سابقه فعالیت + بیش از 500 مشتری ☰ پیاده سازی طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای اختصاصی ☰ مدیریت سریع و آسان سایت بدون نیاز به داشتن دانش فنی ☰ تحویل سریع + قیمت مناسب + بهینه سازی و سئو اولیه ☰ قابلیت نمایش بر روی موبایل (ریسپانسیو) ☰ دوره های آموزش سئو و بازاریابی دیجیتال اولیه رایگان ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
⚙️ طراحی مارکت پلیس بصورت سفارشی ✏️ امکان افزودن چندین فروشگاه ✏️ دارای پنل ادمین، فروشنده و کاربر ✏️ طراحی سفارشی با کدنویسی اختصاصی ✏️ طراحی UI/UX اختصاصی ✏️ دارای اپ اندروید، iOS و PWA ✏️ اتصال به درگاه بانکی ✏️ دارای تمامی قابلیت های سبد خرید ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه



ثبت نظر