مشاوره بازاریابی دیجیتال | شرکت مشاوره بازاریابی و برندینگ اینترنتی

خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ پیشگامان

✔️ تجزیه و تحلیل مخاطبان و بازار
✔️ بررسی و آنالیز رقبا
✔️ تدوین استراتژی تبلیغات اینترنتی
✔️ انتخاب رسانه تبلیغاتی مناسب
✔️ اندازه‌گیری و بهبود وضعیت تبلیغات

جهت مشاوره اولیه رایگان با ما تماس بگیرید

امتیاز دهی :

مشاوره بازاریابی دیجیتال | شرکت مشاوره بازاریابی و برندینگ اینترنتی

مشاوره بازاریابی اینترنتی

راه‌های کسب موفقیت در دنیای دیجیتال

برای کسب و کارهای امروز، بازاریابی اینترنتی به عنوان یک راهکار اساسی و قدرتمند برای جذب مشتریان و افزایش فروش شناخته می‌شود. مشاوره بازاریابی اینترنتی این امکان را به کسب و کارها می‌دهد تا از طریق استراتژی‌های بازاریابی دیجیتالی به نتایج موفقی دست یابند

در حال حاضر، بازاریابی اینترنتی تبدیل به یک ضرورت برای تمام کسب و کارها شده است. مشاوره بازاریابی اینترنتی به شما امکان می‌دهد تا با بهره‌گیری از روش‌ها و استراتژی‌های دیجیتالی، به توسعه و رشد پایدار دست یابید. بیش از 71 میلیون کاربر اینترنتی در سراسر ایران وجود دارد که از موتورهای جستجو، شبکه های اجتماعی، ایمیل و... استفاده می کند. فرصت برای تبلیغات اینترنتی بسیار زیاد است، اما استفاده صحیح از آنها به آسانی نیست. شرکت پیشگامان دامنه فناوری با 15 سال تجربه انواع خدمات بازاریابی دیجیتال و مشاوره بازارهای آنلاین را برای کسب و کارهای مختلف ارائه می کند، با ما تماس بگیرید و از مشاوره های ما استفاده کنید.

مشاوره بازاریابی اینترنتی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره بازاریابی اینترنتی به معنای ارائه راهنمایی، استراتژی و تجربه‌های موفق در زمینه بازاریابی در فضای آنلاین است. این مشاوره شامل بهینه‌سازی و تبلیغات در وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی، محتواهای دیجیتالی و سایر راه‌های ارتباطی با مشتریان است. با استفاده از استراتژی‌های مناسب، می‌توان به بهبود دسترسی به مخاطبان و افزایش فروش دست‌یافت.

مزایای تبلیغات اینترنتی

مزایای تبلیغات اینترنتی ارائه خدمات به تمام کشور

امروزه تمامی افراد اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات را از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و... به دست می آورند. تبلیغات اینترنتی راهی برای نمایش پیشنهادات خود برای بیش از 71 میلیون کاربر وب در سراسر ایران است. شما به راحتی می توانید تمام کشور را از طریق اینترنت هدف قرار دهید.

مزایای تبلیغات اینترنتی صرفه جویی در هزینه

با توجه به شیوه بازاریابی آنلاین ، حداقل هزینه برای دستیابی مخاطبان سه برابر ارزان‌تر از روش‌های تبلیغات سنتی است و با هر میزان بودجه می‌توان یک کمپین دیجیتال راه اندازی نمود، بنابراین هر بیزینسی از یک کسب‌وکار خانوادگی کوچک گرفته تا یک شرکت بزرگ می‌تواند از تبلیغات آنلاین استفاده کند و بیشترین بهره را از منابع مالی خود ببرد.

مزایای تبلیغات اینترنتی جذب ترافیک هدفمند

هر چه تعداد بازدیدکنندگان سایت بیشتر باشد، مشتریان بالقوه بیشتری خواهید داشت  که  منجر به  افزایش فروش می شوند. تبلیغات اینترنتی با هدف جلب توجه کاربران و خرید از وب سایت شما انجام می شود. پیشنهادات نمایش داده شده در تبلیغات دیجیتال باید حس کنجکاوی را برانگیزد و به مردم دلیل خوبی برای کلیک کردن در سایت شما بدهد.

مزایای تبلیغات اینترنتی بازار هدف

برخلاف رسانه‌های بازاریابی سنتی که بدون فیلتر کردن برای همه افراد تبلیغ می‌کنند، تبلیغات اینترنتی پیام را برای مخاطبان هدف‌ در نظر می گیرد . افرادی که به احتمال زیاد به مشتری تبدیل می‌شوند. به عنوان مثال، یک شرکت تجهیزات مسافرتی ممکن است از تبلیغات رسانه های اجتماعی برای تبلیغات برای کاربرانی که علاقه مند به سفر هستند، استفاده کند و لایک ها و اشتراک گذاری ها را تشویق کند.

مزایای تبلیغات اینترنتی یادآوری

 تبلیغات اینترنتی راهی برای گفتن این جمله است: «هی، به نظر می رسد چند روز پیش این توستر را بررسی کردی. من اینجا برای شما یک مورد شگفت انگیز دارم، اگر بسیاری از مشتریان بالقوه بدون خرید چیزی از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شما بازدید می‌کنند، با تبلیغات بنری که در وب‌سایت‌هایی که آنها را مرور می‌کنند نمایش داده می‌شوند، برند خود را به آنها یادآوری کنید.

مزایای تبلیغات اینترنتی انتخاب پلتفرم تبلیغاتی درست

تبلیغات اینترنتی به شما کمک می کند تا در مکان مناسب و در زمان مناسب برای ارتباط با مخاطبان خود ظاهر شوید. اگر صاحب یک نانوایی کوچک هستید، از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و پینترست برای نمایش محصولات استفاده کنید. برای به اشتراک گذاشتن اخبار و ایجاد روابط طولانی مدت با مخاطبان خود، آنها را با بازاریابی ایمیلی تقویت کنید. با ترکیب عاقلانه انواع مختلف تبلیغات دیجیتال، می توانید نشان دهید که شرکت شما همیشه حاضر و آماده خدمت رسانی است.

مزایای تبلیغات اینترنتی امکان گزارش‌گیری

اگر شما تبلیغات خود را در تلویزیون منتشر کنید، شاید به سختی بتوانید آماری افرادی که از طریق این تبلیغات شما را پیدا کرده و تبدیل به مشتری شده‌اند را پیدا کنید. اما در تبلیغ اینترنتی، ابزارهایی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توان فهمید مخاطبان از کدام کمپین تبلیغاتی به سایت مراجعه کرده‌اند، حتی سن، جنسیت، محل و سایر مشخصات مخاطبانی که از هر پلتفرم جذب شده‌اند را جمع آوری کرد و از این اطلاعات برای بهبود تبلیغات بعدی استفاده کرد.

چرا مشاوره بازاریابی اینترنتی اهمیت دارد؟

ممکن است این سوال به ذهن شما بیافتد که چرا نیاز به مشاوره بازاریابی اینترنتی داریم؟ پاسخ بسیار ساده است. با توجه به رقابت شدید در فضای آنلاین، نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از روش‌های نوین بازاریابی حیاتی است. مشاوران با تجربه می‌توانند شما را از تلفیق استراتژی‌های موثر در زمینه تبلیغات پرداخته و به کسب‌وکارتان دسترسی گسترده‌تری به مخاطبان فراهم کنند.

مشاوره بازاریابی اینترنتی باعث ارتقاء دسترسی به مشتریان، بهره‌برداری و انتخاب بهتر ابزارهای دیجیتالی و افزایش رقابت پذیری را در بازار اینترنتی برای کسب و کارها به ارمغان خواهد داشت.

 مشاوره بازاریابی اینترنتی

تفاوت تبلیغات و بازاریابی چیست؟

تبلیغات بخشی از بازاریابی است، برای روشن شدن موضوع، اجازه دهید هر دو اصطلاح را تعریف کنیم.

بازاریابی : فرآیندی برای تبلیغ محصولات شما به مخاطبان هدف است، این شامل تحقیقات بازار، شناسایی شخصیت خریدار و تجزیه و تحلیل است. این شامل فعالیت هایی است که پیشنهاد شما را به مشتریان ارائه می دهد.

تبلیغات : یکی از آن فعالیت‌هایی است که به گسترش نام تجاری شما کمک می‌کند. تبلیغات یکی از عناصر بازاریابی است. سایر موارد عبارتند از روابط عمومی، ترویج فروش، فروش مستقیم و فروش شخصی. بنابراین، تبلیغات بخشی از بازاریابی است، در حالی که بازاریابی صرفاً تبلیغات نیست.

اصول اولیه مشاوره بازاریابی اینترنتی

  • مشاوره بازاریابی اینترنتی تحلیل مخاطبان و بازار

    تجزیه و تحلیل مهمترین اصل در مشاوره بازاریابی اینترنتی است. با بهینه‌سازی محتوا و وب‌سایتتان برای کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار، می‌توانید در صفحات اول نتایج جستجو ظاهر شده و جذب ترافیک ارگانیک بیشتری را تجربه کنید.

  • مشاوره بازاریابی اینترنتی استفاده از شبکه های اجتماعی

    رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک ابزار قدرتمند در بازاریابی آنلاین مطرح هستند. با استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف، می‌توانید به تعامل مستقیم با مخاطبانتان بپردازید و محتواهایتان را به اشتراک بگذارید. این اقدام نه تنها به افزایش نام و اعتبار شما کمک می‌کند، بلکه باعث افزایش احتمال تبدیل مخاطبان به مشتریان نیز می‌شود.

  • مشاوره بازاریابی اینترنتی رصد و اندازه‌گیری نتایج

    مشاوره بازاریابی اینترنتی به شما کمک می‌کند تا بهبود و پیشرفت کسب‌وکارتان را به‌طور مستمر رصد و اندازه‌گیری کنید. با استفاده از ابزارهای تحلیلی، می‌توانید عملکرد واقعی استراتژی‌های بازاریابی خود را ارزیابی کرده و در صورت نیاز تغییرات لازم را اعمال کنید.

انواع تبلیغات اینترنتی

بازاریابی موتورهای جستجو

با وارد کردن یک کلمه کلیدی، مردم به طور عمده روی نتایج صفحه اول تمرکز می‌کنند. بازاریابی موتور جستجو به قرار گرفتن صفحات سایت شما در بالاترین رتبه‌های گوگل و موتورهای جستجو مربوط است، چه به صورت ارگانیک چه با پرداخت هزینه. Google Ads نتایج پرداخت شده را بر اساس حراج رتبه آگهی نمایش می‌دهد. شرکت‌ها قیمت خود را برای یک کلمه کلیدی خاص ذکر می‌کنند، در حالی که گوگل کیفیت و ارتباط محتوا را تحلیل می‌کند.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ بازاریابی مبتنی بر ارتباط از طریق ایمیل می‌باشد که یکی از قدیمی‌ترین و تطبیق‌پذیرترین روش‌های تبلیغ اینترنتی است. چراکه بازاریابان ایمیل همیشه در جستجوی نوآوری هستند، مانند ایمیل‌های amp تعاملی که به تازگی راه اندازی شده‌اند.

تبلیغات شبکه‌های اجتماعی

این روش شامل تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، پینترست، یوتیوب، لینکدین و… است. شرکت‌ها اخبار و تبلیغات خود را از طریق رسانه‌های اجتماعی از دو طریق متناسب با مخاطبان هدف تهیه می‌کنند:

به صورت ارگانیک: در این حالت با تولید محتوای ارزشمند، دعوت از دیگران برای به اشتراک گذاری آن و دیگر اقدامات حرفه‌ای می‌توانید به طور طبیعی و ارگانیک مخاطب جذب کنید.

در ازای پرداخت پول: در این حالت، می‌توانید با نشان دادن پست‌های تبلیغاتی که بر اساس سن، جنس، فعالیت‌های مورد علاقه و سایر موارد مشترک آن‌ها برای مخاطبان شما در نظر گرفته شده است، از عملکرد رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید. بسیاری از شبکه‌های اجتماعی اکانت بیزینس را برای کسب و کارها در نظر گرفته‌اند.

تبلیغات ویدیویی

همانطور که از نام آن پیداست، این تبلیغات در قالب ویدیویی هستند و در سرویس هایی مانند آپارات قرار می گیرند. این نوع تبلیغات تقریبا گران قیمت است، اما در عین حال موثر است، زیرا ویدیوهای با کیفیت بالا ممکن است به سرعت وایرال شوند.

پوش نوتیفیکیشن

این قابلیت به شما این امکان را می دهد که هر زمان که کاربران آنلاین هستند توجه کاربران را به خود جلب کنید. این پیام ها در گوشه صفحه نمایش شما ظاهر می شوند و با کلیک بر روی آن کاربر به یک صفحه وب خاص هدایت می شود. به عنوان مثال، یک کافی شاپ می تواند قبل از ساعت 10 صبح، یک اطلاعیه صبحگاهی در مورد تخفیف 20 درصدی برای سفارش ارسال کند. کاربران در  اعلان‌های فشار مشترک می‌شوند تا با برند در ارتباط باشند و اولین کسانی باشند که از اخبار و به‌روزرسانی‌ها مطلع می‌شوند.

خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ شرکت پیشگامان

  • تحلیل و برنامه‌ریزی

    تحلیل و برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال شامل شناسایی مشتریان هدف، تحلیل رقبا و بازار و تعیین اهداف بازاریابی می شود که توسط کارشناسان شرکت با استفاده از ابزارهای پیشرفته انجام می شود و باعث می شود تا بهترین استراتژی بازاریابی تدوین گردد.

  •  استراتژی‌های محتوا

    تولید محتوای اصولی و هدفمند مهمترین بخش در بازاریابی اینترنتی است که شامل تولید محتوای متنی، تولید محتوای چندرسانه‌ای و بهینه‌سازی محتوا برای موتورهای جستجو می باشد.

  • تبلیغات آنلاین

    در کنار سئو ارگانیک سایت، تبلیغات کلیکی می تواند در جذب سریع مخاطب کمک به سزایی داشته باشد. تبلیغات آنلاین شامل تبلیغات پرداخت به‌کلیک (PPC) که خود انواع مختلفی دارد، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات نمایشی و بنری می باشد که مطابق با پرسونای مخاطب تعیین و برنامه ریزی می گردد.

  • بهینه‌سازی تجربه کاربری

    طراحی اصولی رابط کاربری و تجربه کاربری (UI/UX) برای جذب و نگهداری مخاطب بسیار دارای اهمیت است. طراحی وبسایت کاربرپسند، بهبود سرعت بارگیری وبسایت، نمایش صحیح در تلفن‌همراه و تبلت مهمترین مواردی است که توسط تیم پیشگامان مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز اصلاح و بهینه سازی می گردد.

  • اندازه‌گیری و بهبود

    پس از تدوین و پیاده سازی استراتژی بازاریابی آنلاین باید تمام موارد زیر نظر گرفته شود، برای آنالیز اطلاعات نیاز به نصب و پیکربندی ابزارهای آنالیز وب مانند سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس می باشد که از طریق آن بتوان پیگیری موفقیت استراتژی‌ها و ارتقاء مستمر بر اساس بازخورد را مورد بررسی و اصلاح قرار داد.

مشاوره کسب و کار در مشهد

مشاوره بازاریابی اینترنتی یک ابزار قدرتمند برای رشد و توسعه کسب‌وکارهای آنلاین است. با دسترسی به استراتژی‌های موثر و نوآورانه، می‌توانید به جذب مخاطبان، افزایش فروش و تقویت اعتبار خود در بازار آنلاین بپردازید. استفاده از خدمات مشاوره پیشگامان در راه اندازی و توسعه کسب و کارهای اینترنتی می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک زیادی نماید. مشاوره های پیشگامان بصورت حضوری، تلفنی و تماس تصویری انجام می شود.

مشاوره کسب و کار در مشهد

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد مشاوره دیجیتال مارکتینگ و دریافت مشاوره رایگان ، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره    تماس تلفنی  

سوالات متداول

مشاوره بازاریابی اینترنتی چیست؟
مشاوره بازاریابی اینترنتی به معنای ارائه راهنمایی و استراتژی‌های مؤثر برای تبلیغ و فروش آنلاین است. این مشاوره شامل بهینه‌سازی وب‌سایت، تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی و سایر ابزارهای بازاریابی دیجیتال است.
آیا مشاوره بازاریابی اینترنتی به کسب‌وکارهای کوچک نیز مناسب است؟
بله، مشاوره بازاریابی اینترنتی برای کسب‌وکارهای هر اندازه‌ای مناسب است. در واقع، برای کسب‌وکارهای کوچک این نوع مشاوره می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای رشد و جذب مشتریان جدید عمل کند.
آیا می‌توانم خودم استراتژی‌های بازاریابی را پیاده‌سازی کنم؟
بله، اما داشتن تجربه و دانش کافی در زمینه بازاریابی آنلاین ضروری است. مشاوره بازاریابی اینترنتی به شما کمک می‌کند تا از استراتژی‌های موثر و به‌روز بهره‌مند شده و از اشتباهات رایج در این حوزه جلوگیری کنید. مشاوره بازاریابی اینترنتی می‌تواند به شما در دستیابی به نتایج بهتر کمک کند.
چگونه می‌توانم مشاور بازاریابی اینترنتی خوبی را انتخاب کنم؟
برای انتخاب مشاور مناسب، به تجربه، دانش، نمونه‌کارها و نظرات مشتریان اهمیت دهید. همچنین، مهارت‌های ارتباطی و توانایی درک نیازهای کسب‌وکار شما نیز مهم است.
آیا مشاوره بازاریابی اینترنتی هزینه‌بر است؟
هزینه مشاوره بازاریابی اینترنتی به وابستگی به اندازه و نوع کسب‌وکار شما دارد. اما ارتقاء بهبود و رشد کسب‌وکار از این نوع سرمایه‌گذاری باز می‌گردد.
چگونه می‌توانم محتوای مناسب برای وبسایتم ایجاد کنم؟
برای ایجاد محتوای موثر، باید به نیازها و مشکلات مشتریان خود توجه کنید و محتوایی ارائه دهید که به حل این مشکلات کمک کند.
آیا تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی ارزش دارد؟
بله، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان هدف خود دسترسی بهتری پیدا کنید.
چگونه می‌توانم تاثیر استراتژی‌هایم را اندازه‌گیری کنم؟
استفاده از ابزارهای آنالیز وب و پیگیری اهداف تعیین شده به شما کمک می‌کند تا اثربخشی استراتژی‌هایتان را ارزیابی کنید.
چگونه می‌توانم سرعت بارگیری وبسایتم را افزایش دهم؟
استفاده از تکنیک‌های فشرده‌سازی تصاویر، بهینه‌سازی کدها و استفاده از سرورهای قوی می‌تواند به بهبود سرعت بارگیری کمک کند.

نظر بدهید