فناوری و تکنولوژی
جستجو
مهمترین معیارهایی که تمام فعالیت های بازاریابی و رشد شما را ثابت می کند. واقعاً کدام معیارهای بازار آنلاین را باید دنبال کنید تا بدانید بازار شما موفق است؟ ممکن است کسی فکر کند که رشد پایگاه تعداد کاربران شما و انجام تراکنش ها معیاری مهم است. با این حال، همه چیز کمی ظریف تر از آن است که به نظر می رسد.
ادامه بعد از اینکه بازار آنلاین خود را برای جذب مخاطبین اولیه آماده کردین و طرفدارانی برای آن پیدا کردید، زمان آن فرا رسیده که به رشد فکر کنید. در اینجا نحوه یافتن کانال رشد مناسب برای بازار اولیه شما آورده شده است. کلید رشد یک بازار، رسیدن به یک چرخه عالی و مناسب است: ارائهدهندگان با کیفیت بالا مشتریان بیشتری را به ارمغان میآورند، و پایگاه مشتری رو به رشد، به نوبه خود، ارائهدهندگان بیشتری را جذب خواهد کرد. در این فصل به چگونگی دستیابی به این چرخه می پردازیم، پیشنهاد میکنم که مقالات قبل را برای دریافت بازخورد بهتر مطالعه کنید.
ادامه زمان آن فرا رسیده است که بازار مارکت پلیس خود را در اولین آزمایش واقعی خود قرار دهید: آیا می توانید معاملات بین مشتریان و ارائه دهندگان خود را تسهیل کنید؟ آیا بازار شما واقعاً برای کاربران ارزش ایجاد می کند؟
ادامه چگونه اولین ارائه دهندگان مناسب را قبل از اینکه پلتفرم شما مشتری داشته باشد وارد کنید. در مقایسه با تجارت الکترونیک سنتی، بیشتر چالشهای منحصربهفرد یک بازار ناشی از دو طرف بازار است: مشتریان و ارائهدهندگان. هنگام راهاندازی یک بازار آنلاین، شما باید مشکل مرغ و تخممرغ را حل کنید، چگونه مشتریانی را با عرضه کنندگان محدود به دست آوریم و چگونه میتوانیم عرضه کنندگان بازار را تنها با چند مشتری جذب کنیم.
ادامه بسیاری از کارآفرینان در مراحل اولیه بازار آنلاین توجه زیادی به تعداد کاربرانی دارند که در بازار آنها ثبت نام می کنند. این اشتباه است. تعداد کاربر به اصطلاح معیاری است که به شما نمی گوید آیا بازار واقعاً نیازهای کاربران شما را برآورده می کند یا خیر. هدف هر بازاری تسهیل معاملات بین کاربران است. بدون تراکنش، بازار شما برای کسی ارزشی ایجاد نمی کند به همین دلیل است که برای طراحی دقیق فرآیند خرید در فروشگاه آنلاین باید زمان صرف کرد.
ادامه چگونه به مشتریان خود کمک کنید تا آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند موفقیت شما به این بستگی دارد که بتوانید تقاضاها را به عرضه کنندگان متصل کنید، در این مقاله ما در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.
ادامه طبق آمار Statista، درآمد جهانی اپلیکیشن های تلفن همراه در سال ۲۰۲۰ به ۹/۵۸۱ میلیارد دلار رسیده است. به همین دلیل است که توسعه دهندگان وب هنگام ایجاد یک وب سایت برای بهبود تجربه کاربران تلفن همراه، روی واکنشگرا بودن آن تمرکز می کنند. اما اخیراً گزینه جدیدی محبوب شده و آن هم اپلیکیشن های تحت وب (PWA) است. PWA به رقیبی برای برنامه های موبایل بومی تبدیل شده است. و ما تصمیم گرفتیم بین PWA و برنامه های بومی مقایسه ای انجام دهیم. فاصله بین اپلیکیشنهای موبایل و تحت وب امروز کمتر شده است، بنابراین در این مقاله عمیقاً به این موضوع می پردازیم و شما را در انتخاب درست راهنمایی می کنیم.
ادامه با رشد سریع تعداد خدمات آنلاینی که برای جلب توجه مردم رقابت می کنند، دامنه توجه مردم کمتر شده استT اگر در عرض چند ثانیه روی کاربران خود تأثیری نگذارید، آنها پلتفرم شما را رها خواهند کرد.
ادامه هنگام ایجاد اولین نسخه از پلتفرم مارکت خود باید روی آن چه تمرکز کنید. هنگامی که مراحل اولیه کشف مشکلات مشتری را طی کردید، باید ایده نسبتا خوبی در مورد مشکلات واقعی کاربران خود و نحوه حل آنها داشته باشید. به عبارت دیگر، شما باید به تناسب مشکل/راه حل نزدیک باشید. گام بعدی دستیابی به تناسب محصول/بازار است، یافتن یک بازار نسبتا بزرگ با محصولی که بتواند آن بازار را راضی کند.
ادامه طبق ادعای فوربس، تنها به ۷ ثانیه زمان نیاز است تا برداشت اولیه در مشتریان شکل گیرد، این بدان معناست که داشتن یک برند شایسته به شما این امکان را می دهد تا به هدف خود برسید و مشتریان بیشتری به دست آورید. بنابراین اگر فکر می کنید که در مسیر برندینگ خود عقب افتاده اید، قدم بعدی شما اصلاح و بهبود برند باید باشد.
ادامه پلتفرم بدون کاربر نسازید. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید برای اعتبار بخشیدن به ایده بازار آنلاین خود انجام دهید. تشخیص یک ایده بازار آنلاین خوب یا یک مدل کسب و کار قابل اجرا معمولا دشوار است. اگر شما یک کارآفرین مشتاق و خلاق هستید که در نظر دارید کسب و کار خود را در بازار آنلاین ایجاد کنید، به احتمال زیاد قبلاً در مورد این موضوع مورد نظر خود تحقیق کرده اید و امیدوارم فصل های قبلی این راهنمای ایجاد یک بازار مارکت پلیس را مطالعه کرده باشید. شما اکنون ایده بازار آنلاین خود را متبلور کرده اید و یک مدل کسب و کار برای بازار خود انتخاب کرده اید.
ادامه یک استراتژی قیمت گذاری را پیدا کنید که برای همه مناسب باشد، برای شما، ارائه دهندگان و مشتریان پلتفرم. به عنوان مالک مارکت پلیس، قیمت گذاری خدمات یکی از مهم ترین تصمیماتی است که باید بگیرید. این امر به ویژه زمانی صادق است که از رایج ترین مدل درآمد بازار یعنی مدل دریافت کمیسیون استفاده می کنید. اما اندازه کمیسیون شما چقدر باید باشد؟ چه میزان از هر فروش؟
ادامه