نحوه راه اندازی و کسب درآمد از طریق وب سایت ✔️

در حالی که فضای کسب و کار آنلاین تحت سلطه شرکت های عمده مانند آمازون و eBay است (در ایران دیجی کالا و بامیلو و ... ) ، فرصت های زیادی برای کارآفرینان اینترنتی برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین سودآور وجود دارد. هر منطقه ای که هستید , هر محصولی که دارید , به هر کسب و کاری مشغولید , بازاری برای شما وجود دارد. به لطف استفاده از ابزارها، خدمات و استراتژی های اثبات شده برای کارآفرینان آنلاین ، هیچ چیز آسان تر از شروع یک کسب و کار آنلاین , برای کارآفرین پر سود نیست. *** با پیشگامان باشید ***

نحوه راه اندازی سایت و کسب درآمد از طریق آن

در حالی که فضای کسب و کار آنلاین تحت سلطه شرکت های عمده مانند آمازون و eBay است (در ایران دیجی کالا) ، فرصت های زیادی برای کارآفرینان اینترنتی برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین سودآور وجود دارد.

هر منطقه ای که هستید , هر محصولی که دارید , به هر کسب و کاری مشغولید , بازاری برای شما وجود دارد. به لطف استفاده از ابزارها، خدمات و استراتژی های اثبات شده برای کارآفرینان آنلاین ، هیچ چیز آسان تر از شروع یک کسب و کار آنلاین کسب , برای کارآفرین پر سود نیست.

فرصت و پتانسیل سود،  تنها در بازار آنلاین بهتر و بیشتر می شود. در روندهای کسب و کار آنلاین , عوامل مثبت متعددی وجود دارد. مردم بیشتر از همیشه خرید آنلاین انجام می دهند ، به گفته صنعت مینتل، 69 درصد از آمریکایی ها به طور مرتب خرید آنلاین انجام می دهند.
نرم افزار و ابزارهای آنلاین این امکان را برای هر کسی فراهم می کند تا وب سایت تجارت الکترونیک را مدیریت و کنترل کند و شما می توانید آن را با کمترین هزینه راه اندازی کنید، بازاریابی آنلاین ارزان و آسان است ( تاکید دوباره، هر کسی می تواند آن را انجام دهد), با کمک رسانه ای اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و.... میتوان مشتریان و مخاطبین زیادی جذب کرد .

اما چگونه میتوان شروع کرد ؟
چگونه می توان یک کسب و کار آنلاین با درآمد زیاد , بدون محدودیت زمان راه اندازی کرد ؟

مثل هر چیزی در زندگی، از ابتدا شروع شروع می کنیم !!! در اینجا مراحل ایجاد کسب و کار آنلاین شما را با روش های اثبات شده توسط هزاران کارآفرین موفق کسب و کار آنلاین توضیح می دهیم .

مطالعه بیشتر:       راهنمای صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و مارکت پلیس

یک بازار سودآور را انتخاب کنید

این جایی است که شما باید یک دقیقه به گذشته و آینده حال خود توجه نکنید. سالهاست که ممکن است "رویای کسب و کار جدیدی" داشته باشید. شما ممکن است در رویای خود تصور کنید که چه چیزی سود آور است و آیا محصول جدیدی که در ذهن دارید به فروش میرسد یا نه .

اما تا زمانی که تحقیق واقعی بازار را انجام ندهید، واقعا نمی دانید چه اتفاقی قرار است بیافتد و پول خود را سرمایه گذاری نمی کنید تا زمانی که به کاری که می خواهید انجام دهید مطمئن شوید .

در واقع، شما باید ابتدا با بازار شروع کنید. شما باید مشخص کنید کدام تبلیغ در حال حاضر محبوب است و چه محصولاتی پر فروش است . درعوض، شما چیزی را با قدرت ماندن می خواهید .

چنین بازارهای پایدار عبارتند از:

✔️ مراقبت از حیوان خانگی
✔️ برنامه های ورزشی و کاهش وزن
✔️ مکمل های تغذیه ای و درمان های طبیعی
✔️ مسافرت رفتن
✔️ عکاسی
✔️ بازی های ویدئویی

بعضی از راه های شناسایی یک بازار گرم , نگاه کردن به خرده فروشان آنلاین و فروشندگان عمده آنلاین است . نگاهی به اخبار نیز داشته باشید: مجلات را انتخاب کنید و ببینید چه چیزی تبلیغ یا نوشته شده است . ببینید که در شبکه های اجتماعی چه چیزی تبادل نظر و بحث می شود .) همه اینها سرنخ هایی برای پیدا کردن یک بازار بالقوه سودآور هستند ).

شما در بازاری می خواهید قدم بگذارید که رقبای زیادی وجود دارد . شما میتوانید بهترین باشید (حداقل در کسب و کار های کوچک ) , شما میخواهید به جایی برسید که مخاطبین زیادی را جذب کنید .

چگونه به بازارهای سود آور راه پیدا می کنید ؟ چگونه به کالا و خدماتی که علاقه دارید دسترسی پیدا میکنید ؟

کسب و کارهای آنلاین دسترسی شما را به بازارهای بالقوه خارج از کشور ممکن میسازد و دسترسی به کالا و خدماتی که برای شما سود آور است اشتیاق شما را برای کار دو چندان می کند .

مطالعه بیشتر:       چگونه ایده های خوب و منحصر به فرد برای بازار آنلاین خود پیدا کنیم؟

ساده ترین راه برای شروع کسب و کار آنلاین: بازاریابی پورسانتی (Affiliate marketing )

هنگامی که شما بازار داغ خود را با پتانسیل سود به دست آورید، وقت آن است که چگونگی فروش آن را بدانید. خوشبختانه شما مجبور نیستید محصولات خود را توسعه، تولید و یا حتی منبع تولید کنید! یک راه آسان و سودآور برای فروش محصولات موجود بازاریابی پورسانتی است .

با بازاریابی پورسانتی شما هیچگونه نگرانی بابت ، محصولات آماده به فروش, تحویل محصول , انبار , مدیریت سفارشات، خدمات مشتری، پرداخت مالی و سایر جنبه های سنتی خرده فروشی نخواهید داشت . در بازاریابی پورسانتی ، شما میتوانید بازاریابی و ارتقاء محصولات را از طریق سایت تجارت الکترونیک خود انجام داده ، و خرده فروشان آنلاین (یا شرکتی که محصول را تولید می کند) بقیه بخشها را مدیریت کنند. در این سیستم شما به عنوان یک معرف، به ازاء هر خرید یک کمیسیون دریافت می کنید (مثلا 5٪ یا بیشتر و با توجه به محصول) . این یک راه عالی برای شروع کسب و کار شما است.

نحوه راه اندازی و کسب درآمد از طریق وب سایت ✔️

راه های دیگر سودآوری

بازاریابی پورسانتی یک راه سریع عالی برای تبدیل به یک کسب و کار آنلاین است. شما ممکن است تنها منبع اصلی محصول باشید ( این مدل دارای پتانسیل بسیار سودآور است و می تواند به آسانی قابل افزایش باشد.) ممکن است منابع دیگری از محصولات وجود دارد و شما مجبور نیستید سرمایه گذاری بزرگ مالی برای استفاده از آنها انجام دهید.

Drop shipping بسیار شبیه به بازاریابی وابسته است. در این مدل، شما محصولات دیگر شرکت ها را می فروشید. شما محصولات خود را در وب سایتتان به بازار عرضه می کنید. اما این بار شما سفارشات راقبول می کنید . هنگامی که درخواست کالا دارید، آنها را به طرف تامین کننده خود که معمولا یک تولید کننده یا عمده فروش است میفرستید , انها کالا را مستقیم برای مشتری ارسال میکنید . درآمد شما در این حالت از طریق پورسانت فروش یا مابه التفاوت قیمت خرده فروشی و عمده فروشی باشد .

با محصولات برچسب سفید، شما با شرکت دیگری که محصولی را تولید کرده اید همکاری می کنید. شما فقط کافیست نام و نام تجاری خود را بر روی آن قرار بدهید . اغلب این مدل کسب و کار آنلاین با Drop shipping ترکیب شده است. مکمل ها، داروها و دیگر محصولات مرتبط با سلامتی از نمونه های بارز برای برچسب سفید زدن می باشد .

البته، اگر شما آمادگی این را دارید که محصولات خود را ایجاد کنید، می توانید این کار را انجام دهید, اما ایجاد یک محصول فیزیکی مستلزم سرمایه گذاری بسیار زیاد از قبل است و هیچگونه تضمینی برای بازگشت سرمایه وجود ندارد .

یک روش کم ریسک برای فروش محصولات خود، ایجاد محصولات اطلاعاتی از جمله کتاب های الکترونیک، وب سایت های عضویت، فیلم ها و برنامه های صوتی است. به عنوان مثال، اگر شما در زیمنه کشاورزی فعالیت دارید ، می توانید گزارش ویژه ای در زمینه رشد هندوانه داشته باشید، یا اینکه یک ویدیو را از بهترین تکنیک های کنترل آفات بدون آفت کش ها را انتشار دهید .

اگر کسب و کار شما در مورد IT است، می توان آن را به راحتی در فضای ابری یا هارد دیسک خود ذخیره کرد و از طریق اینترنت فروخته و تحویل دهید. از ویژگی این کار هزینه ناچیز و صرف وقت اندک می باشد . تنها چیزی که برای توسعه این محصولات صرف می کنید وقت و تخصص شما است.

مطالعه بیشتر:       هر آنچه که باید در مورد سرویس های توسعه وایت لیبل بدانیم

اگر کنترل کافی دارید وب سایت خود را راه اندازی کنید

شما بازار و محصول خود را دارید. اکنون وقت آن رسیده است تا فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید، تا در آن محصولات خود را فروش و بازاریابی کنید . شما لازم نیست تخصص تکنیکی (داشتن دانش برنامه نویسی ) برای راه اندازی وبسایت خود جهت تاسیس کسب و کار آنلاین داشته باشید و یا حتی مجبور نیستید یک طراح وب گران قیمت را استخدام کنید.

شما می توانید از طریق شرکت های سرویس دهنده , برنامه های متن باز و ... یک وب سایت حرفه ای و هر چیزی که برای کسب و کار آنلاین خود دارید راه اندازی کنید . با یاد گیری سیستم مدیریت محتوای سایت تان به راحتی میتوانید آنرا در هر زمان و هر مکان بروز رسانی و مدیریت کنید .

ایجاد لیست و تبلیغ محصولات با بازاریابی ایمیل

بعد از راه اندازی کسب و کار برای زنده ماندن نیاز به مشتری دارید , اما چگونه میتوانید این کار را انجام دهید ؟ چگونه می توانید مخاطبین هدف خود را پیدا کرده و آنها را به مشتری تبدیل کنید ؟

شما برای راه اندازی کسب و کار خود در مقیاس کوچک میتوانید از ارسال ایمیل کمک بگیرید , میتوانید بانک اطلاعاتی از مخاطبین هدف خود ایجاد کنید و شروع به بازاریابی کنید . بازاریابی ایمیلی در مورد پیشنهادات روزانه کارایی ندارد زیرا ممکن است مشترکین اشتراک خود را لغو و حتی به عنوان هرز نامه گزارش دهند . بر روی وب سایتتان اطلاعات ارزشمندی قرار دهید , خبرنامه ایجاد کنید , محتوای الکترونیکی , فیلم , عکس بر روی سایت تان قرار دهید تا مشتریان سرگرم شده و به شما اعتماد کنند . برای محصولات خود محتوا ایجاد کنید , از نظرات و پیشنهادات مشتریان جهت توسعه کسب و کار استفاده کنید .

شما در گذاشتن کالا یا خدمات بر روی سایت تان تنها به گذاشتن یک فرم سفارش کالا بسنده نکنید , مزایای محصولتان را به مشتری نشان دهید , محصولتان را کامل معرفی و نقد و بررسی کنید . شما باید تصویری در ذهن مشتری ایجاد کنید که نشان دهد محصول شما چه تاثیری در زندگی آنها ایجاد می کند . شما باید محصولتان را اثبات کنید سپس با یک پیشنهاد ویژه مشتریان را ترغیب به خرید کنید . افراد به طور طبیعی به خرید چیزی جدیدی مقاوم هستند، بنابراین شما باید هیجان و میل خرید را برای محصول خود ایجاد کنید.

شما این کار را با یک نسخه فروش موثر انجام دهید. این هنر استفاده از کلمات برای روانشناسی مصرف کننده است. و شما باید از این اصول در مورد هر ارتباطی با مشتریان استفاده کنید، چه در وبسایت، ایمیل شما، پست های رسانه های اجتماعی شما و چه در تبلیغاتی که انجام میدهید.

اگر قصد دارید فروش خود را توسعه دهید میتوانید از تولید محتوا برا کالا یا خدمات خود استفاده کنید و یا از افرادی که در این زمینه خبره هستید مشاوره و کمک بگیرید .

مطالعه بیشتر:       نکاتی را که باید هنگام طراحی اپلیکیشن و سایت بدانیم

4 راه برای افزایش بازدید در کسب و کار آنلاین شما

ارزانترین اما وقت گیر ترین راه برای افزایش بازدید سایت شما تولید محتوای ارزشمند (مطلب , تصویر , ویدئو) و اضافه نمودن بخش بلاگ در وب سایت است . تولید محتوا باعث جلب توجه موتورهای جستجو به سایت شما می شود , بهینه سازی سایت (سئو ) باعث می شود افرادی که بدنبال کالا و یا خدمات شما میگردند بهتر شما را پیدا کنند . بهتر است در صفحه اول سایت شما قسمت ثبت نام وجود داشته باشد تا بازدید کنندگان در صورت تمایل بتوانند ثبت نام کنند . در این کار باید شما مصمم باشید , اگر روزانه مطلب جدید اضافه نمیکنید حداقل هفته ای دو یا سه مطلب جدید بر روی وب سایت خود قرار دهید .

فرض کنید شما یه وب سایت در مورد ورزش یوگا دارید !!

شما می توانید در مورد روند، دیجیتال یوگا، نظر در مورد داستان های جدید یوگا، و نظر در مورد سبک های یوگا را بنویسید. گفتگو با چشم اندازهای خود را آغاز کنید و اطلاعات و بینش های ارزشمندی را ارائه دهید و آن را به گونه ای انجام دهید که بتواند مشتریان بالقوه را در جستجوی اطلاعات در مورد موضوع مورد علاقه شان جذب کند .

رسانه های اجتماعی یکی دیگر از روش های کم هزینه برای هدایت ترافیک به وب سایت شما می باشد . با فیس بوک، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی، می توانید یک حساب کاربری رایگان و پست مربوط به کسب و کار خود ایجاد کنید. همانند وبلاگ نویسی یا محتوای وب، باید ترکیبی از محتوای مفید و عملی، و همچنین دعوتنامه مستقیم برای بازدید از سایت شما و ثبت نام عضویت (یا حتی خرید محصولات) وجود داشته باشد.

بازهم تاکید میکنم !!! مصمم به گذاشتن پست های مرتب بر روی سایت خود باشید . یکی از مهمترین راه های افزایش بازدید شبکه های اشتراک گذاری ویدئو مانند آپارات و YouTube است.

مردم در سراسر دنیا وقتی در مورد موضوعی سوال دارند برای پیدا کردن پاسخ سری به شبکه های اشتراک ویدئو خواهند زد . شما میتوانید ویدئو های مفیدی در مورد محصول یا خدمات خود به همراه مطالب مفید و لینک به وب سایت خود بر روی آنها قرار دهید .

البته، روش های تبلیغات پرداختی نیز برای افزایش بازدید وجود دارد، از جمله تبلیغات بنر، تبلیغات درج، تبلیغات پرداخت با کلیک، و غیره. اما این می تواند گران باشد بنابراین من توصیه می کنم در ابتدا با تمرکز بر راه های رایگان افزایش بازدید در ابتدا تمرکز کنید و بعد از راه اندازی کامل وب سایت و تولید و انتشار محتوا اقدام به تبلیغات هزینه ای کنید .

همه اش رو بذار کنار هم

این یک دوره آموزشی برای شروع کسب و کار آنلاین از ابتدا بوده است. این ممکن است زمان و تلاش زیادی را در ابتدا طلب کند همچنین شما باید انتخاب های سختی را در مسیر انجام دهید. ترفند این است که هر روز کمی کار کنید و به ترتیب: بازار خود را پیدا کنید، سپس محصول خود را، سپس سایت خود را بسازید و شروع به بازاریابی کنید. این کار را بکنید و پایه ای محکم برای کسب و کار ایجاد کنید که برای سالها درآمد کسب می کند.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد اپلیکیشن و سایت و دریافت مشاوره رایگان ، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره    تماس تلفنی  

divider
divider

محصولات مرتبط

⚡ طراحی و پیاده سازی انواع اپلیکیشن اندروید، iOS، وب اپلیکیشن و PWA ✒️ برنامه نویسی سفارشی با متدهای جدید ✒️ طراحی بصورت cross-platform ✒️ قابل انتشار بر روی تمامی مارکت های نرم افزاری معتبر مانند گوگل پلی و اپ استور ✒️ بروزرسانی سریع و آسان ✒️ سیستم مدیریت آسان و پیشرفته ◀️ مشاوره رایگان + یکسال پشتیبانی رایگان ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
✍️ چرا شرکت طراحی سایت پیشگامان دامنه فناوری ؟ ☰ 15 سال سابقه فعالیت + بیش از 500 مشتری ☰ پیاده سازی طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای اختصاصی ☰ مدیریت سریع و آسان سایت بدون نیاز به داشتن دانش فنی ☰ تحویل سریع + قیمت مناسب + بهینه سازی و سئو اولیه ☰ قابلیت نمایش بر روی موبایل (ریسپانسیو) ☰ دوره های آموزش سئو و بازاریابی دیجیتال اولیه رایگان ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ✏️ طراحی کاملا سفارشی ✏️ مدیریت سریع و آسان ✏️ دارای نسخه اندروید، iOS و وب اپلیکیشن ✏️ قیمت مناسب و تحویل سریع ✏️ اتصال به انواع درگاه‌های بانکی ✏️ امکان بارگزاری در استورهای نرم افزاری مانند گوگل پلی و بازار ✏️ مدیریت یکپارچه اپلیکیشن و سایت ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه

ثبت نظر