برترین فروشگاه های آنلاین دنیا در سال 2023 ✔️

در عصر دیجیتال فروش آنلاین یک گزینه نیست، بلکه یک ضرورت است. با همگیری کرونا در سال 2020 فروشگاه هایی که سیستم آنلاین فروش نداشتند؛ ضربه سنگینی از اقتصاد خوردند. در همین اوضاع و احوال فروشگاه های آنلاین رونق گرفتند و رقابت دنیای کسب و کار وارد مرحله جدیدی شد. ◻️

برترین فروشگاه های آنلاین دنیا در سال 2023 

در عصر دیجیتال فروش آنلاین یک گزینه نیست، بلکه یک ضرورت است. با همگیری کرونا در سال 2020 فروشگاه هایی که سیستم فروش آنلاین نداشتند؛ ضربه سنگینی از اقتصاد خوردند. در همین اوضاع و احوال فروشگاه های آنلاین رونق گرفتند و رقابت دنیای کسب و کار وارد مرحله جدیدی شد.
طبق آمار Statista  در سال 2021 در مجموع 2 میلیارد نفر کالا و خدمات را به صورت آنلاین خریداری کردند. این یک افزایش بزرگ از 1.66 میلیارد خریدار دیجیتال جهانی نسبت به سال 2016 است و به این معنی است که رقابت در برترین مشاغل بازار آنلاین به طور مداوم در حال افزایش است، بنابراین برای آگاهی بیشتر بهتر است بهترین فروشگاه های آنلاین در سال 2023 بشناسیم؛ قبلا از پرداختن به این موضوع ابتدا مفهوم بازار آنلاین را برای شما عزیزان توضیح می دهیم. فروشگاه آنلاین یک وب سایت است که دارای سیستم فروش به صورت تک فروشنده یا فروشندگان شخص ثالث است.

طبق آمار مردم به 3 دلیل از  یک بازار آنلاین خرید می کنند:  1­_قیمت رقابتی  2_ فرآیند خرید آسان 3_ مقایسه راحت محصولات و خدمات

 برترین فروشگاه های آنلاین دنیا

Amazon

با بیش از 2 میلیارد بازدید در ماه آمازون همچنان برترین فروشگاه آنلاین در جهان است.
و خدمات B2B  و B2C را به بهترین مدل ارائه می دهد و افراد می توانند هر چیزی از گوشی موبایل تا شلوار و لباس کودک را در آمازون سفارش دهند. ابتکار اخیر آمازون استفاده از هواپیما بدون سرنشین برای تحویل محصولات بود که تاثیر چشمگیری بر فروش این کمپانی گذاشت.

مطالعه بیشتر:       چگونه یک بوم کسب و کار برای ایده‌های اپلیکیشن موبایل بسازیم ✔️

eBay

در یک نظرسنجی در سال 2021 ،  eBay به عنوان محبوب ترین بازار آنلاین در بین فروشندگان آمریکایی اعلام شد. این انتخاب به دلیل سهولت استفاده، تجربه بی نظیرخدمات مشتری و سودآوری برای فروشندگان بود.

 eBay فروش جهانی انواع محصولات از لوازم الکترونیکی گرفته تا ابزار باغبانی را به روشی مشابه آمازون ارائه می دهد. رقابت در این حوزه شدید است، اما اگر بتوانید جایگاه مناسبی برای خود ایجاد کنید، می توانید سود زیادی در این حوزه ایجاد کنید.
خریداران نیز می توانند از این رقابت برای خرید محصولات با کیفیت با قیمت های رقابتی در eBay استفاده کنند. 

Etsy

اگر عاشق محصولات دست‌ساز یا قدیمی هستید، به Etsy سری بزنید تا برخی از کالاهای فوق‌العاده منحصربه‌فرد و هنری را  مشاهده کنید.
فروشندگان نیز از این پلتفرم راضی  هستند زیرا به جامعه‌ای از افراد همفکر ارائه می‌شود که محصولات دست‌ساز و قدیمی را به اشتراک می‌گذارند.  این یک بازار مبتنی بر طاقچه است و به کاربران خود در سراسر جهان برخی از محصولات واقعاً  منحصربه‌ فرد را  ارائه می‌دهد.


Alibaba

علی بابا که به عنوان بزرگترین بازار آنلاین آسیا شناخته می شود، بازارهای بزرگ دیگری مانند  AliExpress و TaoBao را در زیر بال خود دارد. علی بابا تجارت خود را در چین آغاز کرد و به طور تصاعدی رشد کرد تا برندهای بزرگی مانند آمازون و eBay را به چالش کشید.

فروشندگان می توانند از فروش در علی بابا سود ببرند زیرا هیچ کمیسیون یا هزینه پنهان اضافی دریافت نمی کند. برای خریداران، علی بابا یک مقصد برای همه دسته کالاها است. به معنای واقعی کلمه به عنوان آمازون شرق شناخته می شود

مطالعه بیشتر:     آنچه برای برنامه ریزی کسب و کار در بازار آنلاین باید بدانید

Walmart

این غول خرده‌فروشی چندی پیش وارد تجارت آنلاین شد و با قرار گرفتن در رتبه سوم پربازدیدترین بازارهای آنلاین در ایالات متحده، برای خود نامی دست و پا کرد.
Walmart در سال 1962 خود را به عنوان یک فروشگاه خرده فروشی با تخفیف راه اندازی کرد و اکنون در  24 کشور در بخش های خرده فروشی و تجارت الکترونیک حضور دارد. این غول خرده‌فروشی b2c طیف گسترده‌ای از تخفیف‌ها را بر روی همه دسته‌های محصولات از لوازم الکترونیکی گرفته تا لوازم خانگی ارائه می‌دهد. 

Mercado Libre

بنیان گذاران این بازار آنلاین از eBay الهام گرفتند تا یک مدل کسب و کار b2b و c2c برای مشتریان خود ایجاد کنند. مدل کسب‌وکار منحصربه‌فرد آن شامل پیشنهاد به مشتریان برای محصولاتی است که می‌خواهند داشته باشند. 

 Mercado Libre با eBay متفاوت است زیرا بخش تدارکات (حمل و نقل) را نیز دارد ؛ در همین حال    eBay برای تحویل به FedEx یا خدمات پستی ایالات متحده وابسته است.

توانایی لجستیک به Mercando Libre کمک می کند تا هزینه های حمل و نقل خود را با حاشیه زیادی کاهش دهد، که به نوبه خود آزادی ارائه قیمت های رقابتی تر را به خریداران می دهد. 

مطالعه بیشتر:      چگونه ایده های خوب و منحصر به فرد برای بازار آنلاین خود پیدا کنیم؟

Allegro

آمازون، eBay، Walmart  غول های شناخته شده خرده فروشی آنلاین هستند. با این حال، ستاره های در حال ظهور دیگری نیز در آستانه بزرگ شدن هستند، یکی از آنها آلگرو لهستانی است. در چنین بازارهایی است که فروشندگان بین المللی این شانس را دارند که برجسته شوند و محصولات را با موفقیت به فروش برسانند. 

  Allegro بزرگترین بازار آنلاین لهستانی و یکی از بزرگترین بازارهای اروپا پس از آمازون، eBay و AliExpress است. دسته بندی برتر آنها شامل کالاهای خانگی، لوازم الکترونیکی، مد، محصولات مراقبت از کودکان و مراقبت های بهداشتی است. محصولات مارک در اینجا تقاضای زیادی دارند. فروشندگان آلگرو می توانند کالاهای نو، بازسازی شده و دست دوم را بفروشند. 

آلگرو به برندهای B2C و فروشندگان حرفه‌ای این فرصت را می‌دهد تا در بازار پررونق آنلاین لهستان فروش کنند؛ این همچنین یک راه برای ورود به منطقه اروپای شرقی است.

اگر به فکر راه اندازی فروشگاه آنلاین هستید، قطعا یکی از بهترین ایده ها طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی مبتنی بر آخرین متد برنامه نویسی روز دنیا است.

طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس چیست؟

اپ مارکت پلیس یا اپلیکیشن چند فروشندگی بستری برای فروشندگان مختلف است تا در فضای اینترنت محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند. به عبارت ساده تر مارکت پلیس یک فروشگاه بسیار بزرگ است که شامل مغازه های کوچک و بزرگ مختلف می باشد که هر کدام از فروشندگان به صورت جداگانه فروشگاه خود را اداره می کنند.
در مارکت پلیس ها هر فروشنده یک پنل مدیریتی جداگانه برای ثبت محصولات و خدمات خود دارد و می تواند از همان پنل سفارشات خود را مدیریت کند. امروزه مصرف کنندگان به مارکت پلیس های آنلاین اعتماد بیشتری دارند، زیرا برای انتخاب یک محصول تمامی گزینه های موجود را می توانند مقایسه کنند و با خیال راحت انتخاب کنند.

مطالعه بیشتر:       راهنمای صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و مارکت پلیس

مزایای ساخت اپلیکیشن مارکت پلیس

☰ هزینه پایین تبلیغات و بازاریابی
☰ مشتریان بیشتر و افزایش فروش
☰ صرفه جویی در زمان و هزینه
☰ اعتماد بیشتر مشتریان به مارکت پلیس
☰ عدم محدودیت زمانی و مکانی
☰ تنوع و مقایسه آسان محصولات

اپلیکیشن فروشگاهی چیست ؟

اپلیکیشن فروشگاهی نرم‌افزاری است که بر روی گوشی‌های موبایل هوشمند اندروید و IOS قابل‌نصب و پشتیبانی بوده، این نمونه از اپ ها با کاربران تعامل ویژه‌ای را برقرار می‌کنند تا به‌راحتی هرچه بیشتر در هر ساعت شبانه‌روز به محصولات و خدمات موردنظر خود دسترسی داشته باشند  اپلیکیشن های فروشگاهی بصورت یکپارچه با فروشگاه اینترنتی طراحی و پیاده سازی گردیده است و نیاز به بروز رسانی و مدیریت مستقل ندارد .

مزایای طراحی و ساخت سایت فروشگاهی

◻️ با ساخت سایت فروشگاهی، وارد دنیای حرفه‌ای‌ها می‌شوید
◻️ می‌توانید تبلیغات آنلاین انجام دهید و فروش خود را چند برابر کنید
◻️ خرید اینترنتی از یک وب‌سایت، بسیار مطمئن‌تر از یک پیج اینستاگرام است
◻️ روند فروش بسیار سریع‌تر اتفاق می‌افتد که هم به نفع شما و هم به نفع مشتری‌هایتان است.
◻️ با طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای، در بسیاری از هزینه‌هایتان صرفه‌جویی می‌شود و در عوض هدفمندتر هزینه می‌کنید
◻️ حضور در گوگل از همه چیز مهم تر است، چون هم از امکانات گوگل استفاده می‌کنید و هم جامعه هدف‌تان بزرگتر می‌شود

نتیجه گیری

بازار های آنلاین با سرعت زیادی در حال رشد هستند و آمارنشان می دهد بیش از 60 درصد از فروش از طریق مارکت های آنلاین صورت می پذیرد. اگر فروشنده هستید و به دنبال بهترین بازار آنلاین در سال 2022 برای فروش محصولات و خدمات خود هستید روی جایگاه خود تمرکز کنید و سپس تصمیم بگیرید که آیا می خواهید محصولات خود را در یک مارکت پلیس یا بازار آنلاین اختصاصی عرضه کنید.

محصول مرتبط:     طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس

divider
divider

محصولات مرتبط

✍️طراحی فروشگاه اینترنتی ☰ پیاده سازی با CMS اختصاصی ☰ امکان ارائه اپلیکیشن موبایل (اندروید و IOS) ☰ بارگزاری نامحدود محصولات ☰ پنل مدیریت سریع و آسان ☰ کدنویسی بهینه شده برای سئو ☰ روشهای پرداخت متنوع (پرداخت آنلاین، کیف پول، پرداخت در محل) ☰ اتصال به سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان CRM ☰ امکان اتصال به نرم افزار حسابداری جهت بروز رسانی قیمت ها و موجودی ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ✏️ طراحی کاملا سفارشی با کدنویسی اختصاصی ✏️ رابط کاربری UI/UX اختصاصی ✏️ پنل مدیریت پیشرفته ✏️ دارای نسخه اندروید، iOS و وب اپلیکیشن ✏️ دارای کیف پول و اتصال به انواع درگاه‌های بانکی ✏️ امکان بارگزاری در استورهای نرم افزاری مانند گوگل پلی و بازار ✏️ مدیریت یکپارچه اپلیکیشن و سایت ✏️ امکان اخذ نماد اعتماد ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
⚙️ طراحی مارکت پلیس بصورت سفارشی ✏️ امکان افزودن چندین فروشگاه ✏️ دارای پنل ادمین، فروشنده و کاربر ✏️ طراحی سفارشی با کدنویسی اختصاصی ✏️ طراحی UI/UX اختصاصی ✏️ دارای اپ اندروید، iOS و PWA ✏️ اتصال به درگاه بانکی ✏️ دارای تمامی قابلیت های سبد خرید ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه

ثبت نظر

علی حسینی
علی حسینی
چهارشنبه 20 بهمن 1400

مرسی از مطالب عالیتون