چگونه یک بوم کسب و کار برای ایده‌های اپلیکیشن موبایل بسازیم ✔️

راه‌اندازی یک کسب و کار از طریق ساختن اپلیکیشن موبایل کار ساده‌ای نیست. شما باید روی تجربه و تکنولوژی شرکت‌های موفق حساب کنید و در مسیر اثبات شده آن‌ها پیش بروید. داشتن یک برنامه برای مدل کسب و کار یکی از مهم‌ترین عناصر ایجاد کسب و کار آنلاین است، ما در این مقاله، جزئیات آن را بررسی خواهیم کرد.

چگونه یک بوم کسب و کار برای ایده‌های اپلیکیشن موبایل بسازیم

راه‌اندازی یک کسب و کار از طریق ساختن اپلیکیشن موبایل کار ساده‌ای نیست. شما باید روی تجربه و تکنولوژی شرکت‌های موفق حساب کنید و در مسیر اثبات شده آن‌ها پیش بروید. داشتن یک برنامه برای مدل کسب و کار یکی از مهم‌ترین عناصر ایجاد کسب و کار آنلاین است، ما در این مقاله، جزئیات آن را بررسی خواهیم کرد.

بوم کسب و کار

بوم کسب و کار عدم برنامه‌ریزی برابر با شکست است.

این مهمترین دلیلی است که بیشتر کسب و کارها شکست می‌خورند، بوم کسب و کار طراحی اپلیکیشن در عین سادگی یک نوآوری محسوب می‌شود که به شما کمک می‌کند تا برای کسب و کار آینده خود برنامه‌ریزی کنید. در این بوم مبانی کسب و کار شما به صورت خلاصه، ساختاردهی شده و ارائه خواهد شد. توجه داشته باشید که یک بوم کسب و کار نمی‌تواند جایگزین یک برنامه تجاری باشد، اما داشتن آن الزامی است.

بوم کسب و کار با این حال، نقش آنها کمی متفاوت است.  

بوم کسب و کار شامل موارد ضروری است، در این بوم، سوالات ساده اما مهمی را مانند "چه کسانی مخاطب شما هستند؟"، "چگونه آن‌ها را جذب می‌کنید؟"، "اهداف شما چیست؟" و "منابع درآمد شما چیست؟" پاسخ خواهید داد. با درک این نکات، شما مشکلی در ارائه آن‌ها به سرمایه‌گذاران خود نخواهید داشت.

در اینترنت، شما می‌توانید بسیاری از آموزش‌های گام به گام راجع به ایجاد بوم کسب و کار برای مدل کسب و کار شرکت نرم‌افزاری موبایل خود پیدا کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه آن را کارآمد کنید. اما اجازه دهید با یک معرفی کوتاه شروع کنیم.

مطالعه بیشتر:       راهنمای صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و مارکت پلیس

نقشه بوم کسب و کار برای نرم‌افزارهای موبایل

به طور خلاصه، نقشه بوم مدل کسب و کار، نمایش گرافیکی ساختار شرکت شماست. این قالب ۹ نکته اساسی در هر کسب و کار را به نمایش می‌گذارد: پیشنهاد ارزش، شرکا، منابع، بخش‌های مربوط به مشتری، فعالیت‌های اصلی، ارتباط با مشتری، کانال‌های فروش، هزینه‌ها و درآمد.

دانلود فایل بوم کسب و کار

بوم کسب و کار چرا برای توسعه برنامه‌های کاربردی به نقشه بوم کسب و کار نیاز دارید؟

بطور کلی، این قالب هنگام ایجاد یک کسب و کار جدید استفاده می‌شود. این نقشه در مورد یک برنامه موبایل، به برنامه‌ریزی مرحله اولیه کمک می‌کند و مهم‌ترین نکات آن را تعیین می‌کند. همچنین به شرکت کمک می‌کند تا از تصمیمات اتفاقی مانند انتخاب استراتژی برای سودآوری برنامه در هنگام بحث درباره وظایف فنی با مدیر پروژه جلوگیری کند. این قالب حتی توسط سازمان‌های بزرگ نیز می‌تواند برای بهینه‌سازی فرآیندها و روش‌ها و همچنین روشن‌کردن اهداف و استراتژی‌های شرکت مورد استفاده قرار گیرد. هنگام بحث درباره هر جنبه از قالب بوم کسب و کار، مالکان و مدیران کسب و کار می‌توانند نقاط ضعف یا کمبودهای استراتژی را پیدا کنند، مسیر توسعه آینده را تعریف کنند یا ایده‌هایی را برای بهینه‌سازی و گسترش کسب و کار کشف کنند. به یاد داشته باشید که دقت و برنامه‌ریزی دقیق دوستان شما هستند! تصمیم‌گیری اتفاقی و هرج و مرج، منجر به شکست شرکت‌های بسیاری شده است.

بوم کسب و کار

بوم کسب و کار تفاوت بین بوم کسب و کار و یک برنامه تجاری برای اپلیکیشن موبایل

با وجود شباهت‌هایی که وجود دارد، اما نقشه بوم کسب و کار و یک برنامه تجاری، اسنادی با قالب‌ها، اهداف، نوع ارائه و توسعه کاملاً متفاوت هستند. بیایید به هر دوی آنها به صورت دقیق‌تری نگاه بیندازیم.

✔️ قالب:

بوم کسب و کار، یک پرزنت کوتاه از ساختار کسب و کار شماست. این نقشه شامل هیچ اطلاعاتی در مورد استراتژی و راه‌های تحقق یک ایده نیست. همچنین در آن، شما فرآیندها و بهینه‌سازی کسب و کار خود را توصیف نمی‌کنید. این نقشه شامل شماره‌گذاری‌ها و محاسبات نیست.

برنامه تجاری یک سند استراتژیک گسترده است. این برنامه بر اساس بوم کسب و کار تهیه می‌شود و در اینجا شما استراتژی خود را برای توسعه هر جنبه تعریف شده توسط بوم توضیح می دهید. در هنگام نوشتن یک برنامه تجاری، شما تمام محاسبات، نمودارها و نمودارهای ممکن را درج می‌کنید.

✔️ هدف:

بیایید تصور کنیم که کسب و کار شما یک خانه است.

اولین مرحله، ساخت پروژه خانه شماست. این امر شامل تحقیق در مورد منطقه‌ای که خانه در آن ساخته می‌شود، طراحی معماری، هزینه‌ها و اطلاعات ارتباطی می‌شود. تنها وقتی که همه این اسناد آماده و تأیید شوند، می توانید کار ساختمانی را به صورت پایه آغاز کنید.

بوم کسب و کار همان پروژه کسب و کار شما محسوب می‌شود. این روشی ساده برای ارائه اطلاعات است که در پشت آن، تحقیق و بررسی‌های زیادی قرار دارد. تنها وقتی که تایید شوند می‌توانید شروع به ساخت آن کنید. برنامه تجاری پایه‌ای برای آینده شرکت شماست. شما آن را فقط زمانی ایجاد می‌کنید که شرایط تحلیل شده، ایده و پروژه تأیید شده باشد.

✔️ تأییدیه:

آیا می‌دانید که اکثر برنامه‌های تجاری در زمان اجرا در شرایط واقعی بازار شکست می‌خورند؟

دلیل شماره ۱ - بد بودن ایده کسب و کار

این به این معنا نیست که ایده به تنهایی بد باشد. ایده ممکن است واقعاً خوب و در سال های اخیر با موفقیت در بازار وجود داشته باشد. این ایده می‌تواند نسخه بهبود یافته‌ای از برنامه موجود باشد، با این حال، مشتریان ممکن است از محصول موجود راضی باشند. آنها ممکن است برای پرداخت هزینه در جهت بهبودهایی که شما ارائه می‌دهید آماده نباشند، این به معنای ابطال ایده است.

چگونه می‌توانید در این مرحله از شکست جلوگیری کنید؟ با اعتبارسنجی ایده، این همان دلیل اصلی است که باید بوم کسب و کار را ایجاد کنید.

همانطور که اشاره شده است، بوم کسب و کار برای اعتبارسنجی ایده ایجاد می‌شود. فقط زمانی که می‌توانید پایداری ایده (یعنی هر یک از ۹ جنبه‌ای که در ادامه در این مقاله شرح داده می‌شود) را اثبات کنید، می‌توانید آن را اعتبارسنجی شده در نظر بگیرید. فقط زمانی که مدل اعتبارسنجی شده باشد، می‌توانید با ایجاد برنامه تجاری - استراتژی اجرایی – کار خود را ادامه دهید.

مطالعه بیشتر:     راهنمای جامع نوشتن بیزینس پلن برای اپلیکیشن موبایل

ساختار بوم کسب و کار

با بحث در مورد اهمیت ایجاد بوم کسب و کار برای اپلیکیشن، شروع به بررسی هر یک از بخش‌های الگوی بوم می‌کنیم. گرچه این الگو به نظر ساده می‌آید، اما معنای پشت پرده بلوک‌های سازنده آن ممکن است مبهم باشد. ۹ بلوک سازنده در سه گروه کلیدی زیر تقسیم می‌شود: زیرساخت، مشتری و فروش، و مالی. امیدواریم توضیحات ما به شما کمک کند تا درک کنید چگونه برای اپلیکیشن خود یک مدل تجاری ایجاد کنید.

ساختار بوم کسب و کار

زیرساخت

این بنیاد، خلاصه اپلیکیشن شما را تعریف می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه شرکت شما از رقبای خود متمایز است و چگونه فرایند توسعه را پشتیبانی خواهید کرد.

۱-پیشنهاد ارزش

مشتریان اپلیکیشنی را که مشکل آن‌ها را حل نمی‌کند، استفاده و خریداری نمی‌کنند. پیشنهاد ارزش مجموعه‌ای از مزایایی است که محصول شما به کاربران ارائه می‌دهد و دلیلی است که آن‌ها باید بابت آن هزینه پرداخت کنند. بیایید نمونه‌ای از پیشنهاد ارزش مدل تجاری اپلیکیشن موبایل را ببینیم:

⚫ نوآوری: رفع نیازهایی که قبلاً وجود نداشته‌اند یا هنوز هم کاملاً رفع نشده‌اند.
⚫ بهره‌وری:  افزایش کارآمدی در رفع نیازهای شخصی یا شرکتی مشتری.
⚫ قیمت:  ارائه یک راه‌حل کم هزینه‌تر از محصول موجود، اما با کارایی بهتر یا همان کارایی.

۲- همکاران کلیدی

اکثر شرکتهای متوسط و بزرگ با دیگر شرکت‌ها و سازمان‌ها همکاری می کنند. به همین دلیل، باید در مدل کسب و کار خود شرحی از همکاران کلیدی و همکاری‌های شما وجود داشته باشد. بیایید انواع همکاری ممکن برای یک استارتاپ مبتنی بر موبایل را بررسی کنیم:

⚫ همکاران تأسیس‌کننده:  بگذارید تصور کنیم نویسنده ایده یک کسب و کار یک فروشنده یا کارآفرین با استعداد است که تجربه فنی قوی ندارد. وی به کمک یک فرد فنی نیاز دارد که به مدیر فنی (CTO)  تبدیل شود و کاربردی‌سازی بخش فنی توسعه را هدایت کند.
⚫ پیمانکاران: در هنگام توسعه اپلیکیشن تلفن همراه ، شما باید با شرکت‌هایی که به انجام جوانب مختلف کار می‌پردازند قرارداد ببندید: شرکت توسعه نرم افزار، آژانس بازاریابی، شرکت حقوقی و حسابداری و غیره.
⚫ تامین‌کنندگان: در صورتی که کسب و کار شما به فروش، خرید یا تولید شیء فیزیکی مرتبط باشد‌، شما باید با تامین‌کنندگان محلی همکاری کنید.

حتماً از تمامی افراد و شرکت‌های مورد نیاز برای شروع یک کسب و کار موفق استفاده کنید.

۳-منابع کلیدی

برای شروع ساخت یک شرکت اپلیکیشن موبایل، شما نیاز دارید که برخی از منابع فیزیکی و فکری، یا منابع انسانی و مالی را که برای توسعه لازم است، در اختیار داشته باشید. در بوم کسب و کار شما، این منابع به عنوان منابع کلیدی توصیف خواهند شد. بیایید چند مثال را بررسی کنیم:

⚫ منابع فیزیکی: اشیاء فیزیکی مانند تجهیزات، ساختمان‌ها و حمل‌ونقل.
⚫ منابع فکری: مالکیت فکری مانند پتنت، نماد تجاری، الگوها و پایگاه داده‌ها.
⚫ منابع انسانی: افرادی که برای توسعه ایده شما کار می‌کنند. این موضوع به ویژه برای پروژه‌های مبتنی بر علم و خلاقیت مهم است.
⚫ منابع مالی: دارایی‌های نقدی، اعتبارات و سرمایه‌هایی که برای پرداخت هزینه‌های توسعه استفاده خواهند شد.
⚫ مشتریان و فروش: این قسمت مشخص می‌کند که شرکت روی چه گروه مشتریانی می‌خواهد متمرکز شود و چگونه فرایند فروش سازمان یافته خواهد شد.

۴- بخش‌های مربوط به مشتری

حال شما باید مخاطبان هدف اپلیکیشن خود را شرح دهید. در حین کار بر روی این بخش، شما باید از نقطه نظر جمعیت شناسی، علایق و نیازهای مشتریان مورد نظر خود تحلیل کنید. سؤالات زیر به شما کمک خواهند کرد:

⚫ کاربران مورد نظر شما چه کسانی هستند؟ چند ساله‌اند؟ کجا زندگی می‌کنند؟
⚫ چه چیزهایی برای آنها جذاب است؟
⚫ نیاز آنها چیست؟ چه ترسی دارند؟
⚫ چگونه تصمیم به خرید می‌گیرند؟ چرا به کاربری اپلیکیشن شما علاقه‌مند خواهند شد؟

این تجزیه و تحلیل باید به نتیجه‌ای به نام "خریدار ایده‌آل" منجر شود که شامل توصیف دقیقی از مشتری ایده‌آل شما می‌شود. درک اینکه مشتری شما کیست و چه ترجیحاتی دارد به شما کمک می‌کند تا یک محصول را با نیازهای او بهتر هماهنگ کنید.

۵-  فعالیت‌های کلیدی

چگونه مشتریان خود را پیدا کرده و ارزش پیشنهادی خود را به آن‌ها ارائه خواهید داد؟ بخش فعالیت‌های کلیدی در بوم کسب و کار شما به این سوال کمک می‌کند. اگر شرکت شما به صورت کاملاً دیجیتالی باشد، فعالیت‌های کلیدی باید بر روی کمپین‌های بازاریابی آنلاین (خبرنامه‌های ایمیلی، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات آنلاین و غیره) تمرکز کند. برنامه‌های مرتبط با دنیای فیزیکی همچنین باید بر روی ایجاد زیرساخت‌های فیزیکی تمرکز کنند: انبارها، مراکز توزیع، نقاط حمل و نقل و غیره.

هدف اصلی این بخش، تفکر در بهترین کانال‌های تبلیغاتی برای ترویج استفاده از محصول شماست.

۶- رابطه با مشتری

در اینجا شما باید تعریف کنید که چگونه با مشتریان خود تعامل خواهید داشت و آن‌ها را پشتیبانی خواهید کرد. بیایید ببینیم چگونه این فرآیند می‌تواند سازماندهی شود.

⚫ پشتیبانی شخصی: ارتباط مستقیم مشتری با نماینده شرکت.
⚫ خدمات خودمحور: شرکت به طور مستقیم با مشتریان ارتباط برقرار نمی‌کند، اما ابزارهای لازم برای انجام همه چیز را به آن‌ها می‌دهد.
⚫ خدمات خودکار: شکلی پیشرفته‌تر از خدمات خودمحور است که با ابزارهای خودکار مانند چت‌بات ترکیب شده است.
⚫ جامعه:  ایجاد جوامعی که مشتریان می‌توانند در آنها دانش خود را به اشتراک بگذارند. این امر همچنین به شرکت کمک می‌کند تا نیازهای مشتریان خود را بهتر درک کند.

۷- کانال‌های فروش

چگونه پیشنهاد ارزش خود را به مشتریان خواهید فروخت؟ در حالی که این قسمت از بوم کسب و کار را تکمیل می‌کنید، به این موضوع فکر کنید.

در صورتی که با مدل کسب و کار برای اپلیکیشن موبایل سرو کار دارید، گزینه‌های اصلی شامل اپلیکیشن‌های اندروید و iOS هستند. همچنین می‌توانید فروش محصول خود را از طریق وب‌سایت، کمپین‌های ایمیلی، شبکه‌های اجتماعی و غیره نیز در نظر بگیرید.

بخش مالی

قسمت نهایی بوم کسب و کار شما جریان‌های مالی اپلیکیشن یعنی هزینه‌ها و درآمدها را شرح می‌دهد. در اینجا باید همه هزینه‌های ممکن را نظاره کرده و روش‌های کسب درآمد محصول را در نظر بگیرید.

8- ساختار هزینه‌ها

هر چه بیشتر برآورد هزینه‌ها را بررسی کنید، در هنگام توسعه اپلیکیشن خود با چالش‌های کمتری روبه‌رو خواهید شد. بیایید هزینه‌هایی را که برایتان قطعی می‌باشند مرور کنیم:

⚫ هزینه‌های سازمانی: ثبت شرکت به عنوان یک مرکز قانونی با خدمات قانونی و حسابداری.
⚫ دفتر، تجهیزات لازم:  هر چیزی که برای راه‌اندازی شرکت نیاز دارید.
⚫ هزینه‌های توسعه:  سخت افزار، کار تیم توسعه نرم‌افزار، نگهداری پلتفرم آنلاین.
⚫ منابع انسانی: حقوق کارمندان.
⚫ بازاریابی و تبلیغات

ما همچنین توصیه می‌کنیم که برای هزینه‌های غیرمنتظره نیز بودجه در نظر بگیرید، همیشه بهتر است ایمن عمل کنید.

۹- جریان‌های درآمدی

چگونه قصد دارید از اپلیکیشن خود درآمدزایی کنید؟ بیایید چند گزینه ممکن را بررسی کنیم:

⚫ درآمد حاصل از فروش پیشنهاد ارزشمند (فروش کالاهای فیزیکی، کمیسیون، اشتراک و غیره).
⚫ تبلیغات (می‌توانید از پلتفرم خود برای ارسال تبلیغات استفاده کنید).
⚫ استفاده از برند (هنگامی که شرکت شما به یک برند قابل تشخیص با نشان تجاری ثبت شده تبدیل شود، قادر خواهید بود بابت استفاده از آن برند هزینه کنید).

مطالعه بیشتر:      راهنمای طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار

نکاتی برای ایجاد بوم کسب و کار برای اپلیکیشن تلفن همراه

امیدواریم راهنمای ما به شما در درک اطلاعات مورد نیاز برای ایجاد یک بوم کسب و کار کمک کرده باشد. با این حال، ما می‌دانیم که سخت‌ترین قسمت هر فعالیتی تصمیم‌گیری برای شروع انجام آن است. بنابراین، برای یافتن برخی نکات مدیریتی، ادامه مقاله را بخوانید!

بوم کسب و کار

مرحله آمادگی

امیدواریم قبل از ایجاد مدل تجاری، تحقیقات اولیه بازار و مطالعه کسب و کار رقبا را انجام داده باشید. برای روشن شدن مسائل، می‌توانید حتی یک نمودار برای کسب و کار رقبا ایجاد کنید.

اندیشه‌پردازی

بهترین روش برای ایجاد یک مدل تجاری، انجام اندیشه‌پردازی در تیم کوچکی از تصمیم‌گیرندگان (مؤسسین و مدیران سطح بالا) است. همچنین به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

⚫ قالب نمودار کسب و کار چاپی یا رسم شده روی یک برگه کاغذ بزرگ
⚫ مارکرهای زیاد و نوت‌های رنگی
⚫ ۴۵ تا ۶۰ دقیقه زمان

هنگام انجام اندیشه‌پردازی، به خاطر داشته باشید که باید بوم تنها شامل نکات اساسی باشد، مسائل استراتژیک را برای بعداً نگه دارید. برای راحتی خود، فرایند را به قدر ممکن منطقی کنید، به عنوان مثال:

⚫ هر نکته از پیشنهاد ارزش خود را به بلوک مربوطه متصل کنید
⚫ ایده‌های واقعی را با برنامه‌های آینده ترکیب نکنید
⚫ ایده‌های دپارتمان‌های مختلف را با هم تلفیق نکنید
⚫ رعایت این قوانین ساده به شما کمک می‌کند تا به مرحله بعد بروید.

بررسی

پس از اتمام اندیشه‌پردازی، بوم خود را کنار بگذارید و پس از چند روز با بیشترین صداقت به نگاه کنید. یک لیست با معیارهای ارزیابی کانوا ایجاد کنید. به عنوان مثال:

⚫ آیا مشتریان برای پیشنهاد ارزش شما هزینه پرداخت می کنند؟ چرا؟
⚫ مدل شما مقیاس‌پذیر است؟
⚫ آیا قادر به تولید درآمد پایدار خواهد بود؟ چه زمانی؟
⚫ آیا این ایده از رقابت محافظت می‌شود؟ چطور؟

اگر از پاسخ‌های خود راضی نیستید، می‌توانید جلسه ایده‌پردازی را تکرار کرده و تصحیحات لازم را در مدل اعمال کنید. تعدادی از تغییرات را ایجاد کنید تا مدل تجاری شما با انتظاراتتان مطابقت داشته باشد.

وقتی مدل آماده است، می توانید آن را با استفاده از اپلیکیشن‌های تجاری مانند Canvanizer یا فقط با اسکن مدل کاغذی خود، در فرمت دیجیتال ذخیره کنید. حالا شما آماده به اشتراک گذاشتن آن با شرکای خود، سرمایه‌گذاران و فروشندگان هستید.

در ضمن، یک مدل تجاری آماده زمانی که همکاری شما با یک شرکت توسعه نرم‌افزار آغاز می‌شود بسیار مفید خواهد بود. این امر به شرکای شما یک دید کلی از هدف و استراتژی کسب و کار اپلیکیشن‌تان ارائه می‌دهد.

محصول مرتبط:     طراحی اپلیکیشن موبایل

بوم کسب و کار

نتیجه‌گیری

بیایید نکات اصلی مقاله را خلاصه کنیم:

✔️ بوم کسب و کار یک ابزار قدرتمند است که در زمان و پول شما صرفه‌جویی می‌کند. هر چقدر که به ایجاد بوم توجه کنید، با چالش‌های کمتری مواجه خواهید شد.

✔️ بوم های مدل تجاری برای اپلیکیشن‌ها و مدل‌ تجاری با هم یکسان نیستند! به این تفاوت توجه کنید و زمانی که روی مدل خود کار می‌کنید، جزئیات را در نظر نگیرید.

✔️ از قالب بوم کسب و کار چاپ شده استفاده کنید تا هیچ یک از بلوک‌های اساسی مهم فراموش نشود.

✔️ اکنون شما همه چیز را در مورد ایجاد بوم کسب و کار می‌دانید. شما به اجرای موفقیت‌آمیز ایده خود نزدیک شده‌اید و برای چالش‌ها و هزینه‌های غیرمنتظره آماده هستید.

✔️ آیا این یک معجزه کسب و کار است؟ به هیچ وجه! بوم فقط یک چارچوب کسب و کار ساده است.

ما با بسیاری از اپلیکیشن‌ها همکاری کرده‌ایم و با چشمان خود شاهد کارایی قالب بوم بوده‌ایم.

دانلود فایل بوم کسب و کار

نویسنده محتوا نویسنده: علیرضا نوفرستی | متخصص دیجیتال مارکتینگ شرکت پیشگامان دامنه فناوری

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد اپلیکیشن و سایت و دریافت مشاوره رایگان، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره    تماس تلفنی  

divider
divider

محصولات مرتبط

⚡ طراحی و پیاده سازی انواع اپلیکیشن اندروید، iOS، وب اپلیکیشن و PWA ✒️ برنامه نویسی سفارشی با متدهای جدید ✒️ طراحی بصورت cross-platform ✒️ قابل انتشار بر روی تمامی مارکت های نرم افزاری معتبر مانند گوگل پلی و اپ استور ✒️ بروزرسانی سریع و آسان ✒️ سیستم مدیریت آسان و پیشرفته ◀️ مشاوره رایگان + یکسال پشتیبانی رایگان
ادامه
✍️ چرا شرکت طراحی سایت پیشگامان دامنه فناوری ؟ ☰ 15 سال سابقه فعالیت + بیش از 500 مشتری ☰ پیاده سازی طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای اختصاصی ☰ مدیریت سریع و آسان سایت بدون نیاز به داشتن دانش فنی ☰ تحویل سریع + قیمت مناسب + بهینه سازی و سئو اولیه ☰ قابلیت نمایش بر روی موبایل (ریسپانسیو) ☰ دوره های آموزش سئو و بازاریابی دیجیتال اولیه رایگان ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ✏️ طراحی کاملا سفارشی با کدنویسی اختصاصی ✏️ رابط کاربری UI/UX اختصاصی ✏️ پنل مدیریت پیشرفته ✏️ دارای نسخه اندروید، iOS و وب اپلیکیشن ✏️ دارای کیف پول و اتصال به انواع درگاه‌های بانکی ✏️ امکان بارگزاری در استورهای نرم افزاری مانند گوگل پلی و بازار ✏️ مدیریت یکپارچه اپلیکیشن و سایت ✏️ امکان اخذ نماد اعتماد ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه



ثبت نظر