طراحی و پیاده سازی اتوماسیون اداری
طراحی اتوماسیون اداری
طراحی اتوماسیون تحت وب
طراحی اتوماسیون تحت ویندوز
طراحی پورتال سازمانی
طراحی سیستم های گردش کار WorkFlow
طراحی سیستم ارتباط با مشتری CRM
سیستم های کارت هوشمند
سیستم اتوماسیون اداری تحت وب پیشگامان کلیه فرایندهای سازمانی، مکاتبات اداری را به صورت الکترونیک از هر نقطه جغرافیایی با سرعت بالا، سهولت کاربری و در محیطی امن فراهم میکند. سیستم اتوماسیون اداری تحت وب پیشگامان با ایجاد بستری مناسب برای ثبت و گردش نامه و انواع فرمهای سازمانی، پیگیری دقیق، گزارش اقدامات لازم و مدیریت بهینهی جلسات، ضمن سرعت بخشیدن به روند مکاتبات درون سازمانی، امکان تعامل الکترونیک برون سازمانی را نیز فراهم میکند. مجموعه این امکانات با بهرهگیری از برترین فناوریهای تولید نرمافزار، با کاربری ساده و امنیت بالا ساخته شده است.
اتوماسیون تحت وب
تحت وب بودن یک نرم افزار قابلیت استفاده از آن را در هر زمان و هر مکان تنها با استفاده از یک مرورگر فراهم میکند. نرمافزار تحت وب مستقل از سیستم عامل و محیط نرمافزاری بوده و امکان استفاده از آن بدون نیاز به نصب یا ارتقاء نرم افزار روی کلاینت وجود دارد. هنگامیکه از نرمافزار اتوماسیون اداری تحت وب استفاده میکنید، همه جا دفتر کار شماست. ویرایشگر و نمایشگر تعبیه شده در داخل نرم افزار، بهکارگیری این راهکار را مستقل از هر ابزاری کرده است.
اتوماسیون اداری تحت وب پیشگامان قابلیت پشتیبانی از تعداد زیاد کاربران را با کارایی مناسب داراست. با افزایش تعداد کاربران در سازمان کافیست سختافزار بیشتری اختصاص دهید و نگران سرعت و کارایی سیستم اتوماسیون اداری نباشید.
اتوماسیون اداری تحت وب پیشگامان به گونهای طراحی شده است که امکان پوششدهی انواع مختلف کسبوکارها و انطباق با مدلهای متنوع گردش مکاتبات در سازمانها را دارد. راهکارهای اتوماسیون اداری به شکلی تحلیل و پیادهسازی شدهاند که انعطافپذیر بوده، بهطورکامل نیازهای مشتریان را پاسخ میدهند و مطابق با نیازهای متنوع مشتریان قابل پیکربندی هستند.
اتوماسیون اداری چیست ؟
خودکارسازی اداری (اتوماسیون اداری) مجموعهای از روشهای کاری و نرمافزار و سختافزار رایانه است که برای ذخیره و بازیابی و مبادله اسناد و اطلاعات اداری به کار میرود.
بسیاری از تکنولوژیهای جدید بر پایه این جمله بوجود آمدهاند «انسان فکر کند، ماشین کار کند». با وجود گذشت سالها از پیادهسازی انواع سیستمهای مکانیزه مالی و صنعتی در سازمانها و موسسات اقتصادی، امور اداری و دفتری و گردش اسناد مالی اغلب این موسسات به طریقه سنتی انجام میگیرد. سرعت پایین، افزایش بوروکراسی، وابسته شدن سیستم به افراد و نیز عدم هماهنگی این روش با سیستمهای مکانیزه سبب افزایش قابل ملاحظه خطاهای انسانی و کاهش بهرهوری در سازمانها شده است.
نتیجه اهداف، اندیشهها و اقدامات انجام شده در هر سازمان بصورت اسناد و مدارک نگهداری میشود. این اسناد که با صرف وقت و هزینههای زیاد فراهم میآیند، حاوی اطلاعات و تجربیات گرانبهایی میباشد که در دستیابی به اهداف سازمان نقش مهمی داشته و یکی از ابزارهای مهم مدیریت در تهیه برنامهها و تصمیم گیریهای استراتژیک محسوب میگردد.
حجم کارها و اهمیت اطلاعات در کلیه سازمانها و شرکتها با وجود استفاده از پرسنل متعدد شاهد رشدی روزافزون است. برنامهریزی، سازماندهی، کنترل و نظارت بر عملکرد فعالیتهای درون سازمانی یکی از مهمترین معیارها و پیش نیازها در توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای امروزی محسوب میشوند. تحقیقات گروه WFMC (تحقیقات انجمن مدیریت جریان کار - ۲۰۰۶) نشان میدهد سازمانها و شرکتهای سنتی در محصولات و خدمات خود عملاً تنها از ۳۰٪ زمان فرایندها ارزش افزوده دریافت میکنند و از ۷۰٪ زمان باقیماده غیر از اتلاف وقت و هزینه چیزی عایدشان نمیشود. این آمار حتی در شرکتها و بنگاههای اقتصادی موفق که گردش کاری سنتی را دنبال میکنند بصورتی واضح تر نمود پیدا میکند.
اجزای متنوع خودکارسازی اداری به بخشهای گوناگون فرایندهای اداری پرداخته و طیف وسیعی از دستگاههای مورد کاربرد در این حوزه (ازجمله اسکنر، فکس، تلفن، ایمیل، موبایل و ...) در شبکهای رایانهای توان مبادله اسناد و اطلاعات را دارند.
برخی بخشهای رایج سیستمهای خودکارسازی اداری به شرح زیر است:
۱- درگاه سازمانی
۲- کارتابل پرسنل
۳- تقویم و برنامهریزی روزانه
۴- سیستم روابط عمومی
۵- بایگانی و آرشیو اسناد
۶- موتور جستجوی اسناد تحت وب
۷- مدیریت فرآیندهای کسب و کار
۸- موتور گردش کار
۹- طراح گردش کار
۱۰- مدیریت صورتجلسات
۱۱- مدیریت دبیرخانه
۱۲- ارجاع الکترونیکی
۱۳- کتابخانه الکترونیک
۱۴- سیستم کنترل رفت و آمد اشخاص
۱۵- پردازش تصویر - تشخیص حرکت توسط دوربین مدار بسته
۱۶- تلفن گویا
۱۷- اطلاعرسانی گویا
۱۸- داشبوردهای دیجیتال مدیریت استراتژیک سازمان
۱۹- مدیریت ارسال و دریافت پیام کوتاه
۲۰- مدیریت ارسال و دریافت پیام چند رسانهای
۲۱- مدیریت ارسال و دریافت فکس
۲۲- مدیریت ارسال و دریافت ایمیل
۲۳- دفترچه یادداشت روزانه
۲۴- گفتگو و تبادل پیغام
۲۵- مدیریت زمانبندی گزارشها
۲۶- مدیریت و امنیت ۶ لایه
۲۷- گزارش ساز پویا
۲۸- تحلیل دادهها در کسب و کار هوشمند
۲۹- فرم ساز پویا
۳۰- دسترسی از راه دور به سیستم - تحت وب
در صورت تمایل به تماس توسط کارشناسان ما لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود
شرکت پیشگامان دامنه فناوری
عضو رسمی انجمن انفورماتیک ایران
05138466685