کسب و کار آنلاین
جستجو
آیا دوست دارید شرکتی میلیارد دلاری ایجاد کنید؟ البته، چه کسی نمی خواهد! بیایید از رهبران تجارت الکترونیک جهان بیاموزیم و ببینیم که چگونه اپلیکیشنی مانند Wish بسازیم.
ادامه مارکت پلیس ها قطعا مدل کسب و کار آینده هستند. اما کسب و کارهای مارکت پلیس چگونه کسب درآمد می کنند؟ ما محبوب ترین مدل های کسب درآمد را تجزیه و تحلیل کرده ایم و آماده اشتراک گذاری هستیم. اکنون می فهمیم که دیجی کالا، باسلام، Etsy، eBay، Amazon و Airbnb چگونه کسب درآمد می کنند.
ادامه برنامه های تک صفحه ای همه محتوای وب سایت را در یک صفحه قرار می دهند. آنها تجربه کاربری روانی را ارائه می دهند و زمان بارگذاری را کاهش می دهند. اما چگونه توسعه می یابند؟ نمونه های کاربردی تک صفحه ای چیست؟ تمام پاسخ ها در این مقاله آمده است.
ادامه تجارت الکترونیک و به ویژه مارکتپلیس یکی از صنایعی است که به سرعت در حال رشد و تغییر است. اما مارکتپلیس ها در سال 2024 چگونه تغییر خواهند کرد؟ برای شما مطالب مهمی داریم!!!
ادامه آیا ایده ای برای ساخت یک پلت فرم فروش آنلاین دارید؟ راهنمای دقیق ما در مورد نحوه ایجاد یک بازار مارکت پلیس آنلاین را بخوانید و زمان تقریبی توسعه و برآورد هزینه را بدست آورید.
ادامه چگونه می توان بدون صرف هزینه های گزاف یک وب اپلیکیشن ساخت؟ در این مقاله، با رویکردهای مختلف برای توسعه وب اپلیکیشن و همچنین راهکارهایی برای صرفه جویی در هزینه طراحی آن آشنا خواهید شد. در پایان، یاد خواهید گرفت که چگونه هزینه تقریبی برنامه وب خود را محاسبه کنید.
ادامه راهاندازی یک کسب و کار از طریق ساختن اپلیکیشن موبایل کار سادهای نیست. شما باید روی تجربه و تکنولوژی شرکتهای موفق حساب کنید و در مسیر اثبات شده آنها پیش بروید. داشتن یک برنامه برای مدل کسب و کار یکی از مهمترین عناصر ایجاد کسب و کار آنلاین است، ما در این مقاله، جزئیات آن را بررسی خواهیم کرد.
ادامه برای اینکه معاملات شما به درستی انجام شود، باید کاربرانی داشته باشید که درگیر و متعهد به پلتفرم شما باشند. یک راه محبوب برای رسیدن به این هدف این است که پلتفرم خود را به چیزی فراتر از یک بازار آنلاین تبدیل کنید: یک جامعه. این استراتژی توسط محبوب ترین مارکت پلیس های دنیا مانند Airbnb و Etsy مورد استفاده قرار گرفته است. استارتاپ آلمانی PaulCamper ، برای اجاره ون های کمپر، از تاکتیک های جامعه سازی استفاده کرد تا عرضه خود را تقریباً پنج برابر کند. در این مقاله یاد خواهید گرفت که چگونه این کار را انجام دهید.
ادامه تکنیک هایی برای افزایش اعتماد بین ارائه دهندگان و مشتریان و افزایش تراکنش ها. یکی از بزرگترین مشکلاتی که مشاغل بازار باید با آن مقابله کنند موضوع ترس است. هر زمان که مشتریان و ارائه دهندگان درگیر معاملات می شوند، موارد متعددی از اضطراب و نگرانی در مشتریان ظاهر می شود.
ادامه مهمترین معیارهایی که تمام فعالیت های بازاریابی و رشد شما را ثابت می کند. واقعاً کدام معیارهای بازار آنلاین را باید دنبال کنید تا بدانید بازار شما موفق است؟ ممکن است کسی فکر کند که رشد پایگاه تعداد کاربران شما و انجام تراکنش ها معیاری مهم است. با این حال، همه چیز کمی ظریف تر از آن است که به نظر می رسد.
ادامه بعد از اینکه بازار آنلاین خود را برای جذب مخاطبین اولیه آماده کردین و طرفدارانی برای آن پیدا کردید، زمان آن فرا رسیده که به رشد فکر کنید. در اینجا نحوه یافتن کانال رشد مناسب برای بازار اولیه شما آورده شده است. کلید رشد یک بازار، رسیدن به یک چرخه عالی و مناسب است: ارائهدهندگان با کیفیت بالا مشتریان بیشتری را به ارمغان میآورند، و پایگاه مشتری رو به رشد، به نوبه خود، ارائهدهندگان بیشتری را جذب خواهد کرد. در این فصل به چگونگی دستیابی به این چرخه می پردازیم، پیشنهاد میکنم که مقالات قبل را برای دریافت بازخورد بهتر مطالعه کنید.
ادامه زمان آن فرا رسیده است که بازار مارکت پلیس خود را در اولین آزمایش واقعی خود قرار دهید: آیا می توانید معاملات بین مشتریان و ارائه دهندگان خود را تسهیل کنید؟ آیا بازار شما واقعاً برای کاربران ارزش ایجاد می کند؟
ادامه