نحوه برگزاری کلاس آنلاین

با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی گسترده به اینترنت، برگزاری کلاس‌های آنلاین به یکی از روش‌های پرطرفدار و مؤثر آموزش تبدیل شده است. کلاس‌های آنلاین، که به صورت مجازی و از راه دور برگزار می‌شوند، این امکان را فراهم می‌کنند تا دانشجویان و مدرسین بدون محدودیت جغرافیایی به فرآیند آموزش و یادگیری بپردازند. این نوع آموزش، انعطاف‌پذیری بالایی دارد و به دانشجویان اجازه می‌دهد تا با مدیریت بهتر زمان خود، به یادگیری بپردازند. علاوه بر این، استفاده از ابزارهای دیجیتال مانند ویدئو کنفرانس، پلتفرم‌های مدیریت یادگیری (LMS) و منابع آموزشی آنلاین، تجربه یادگیری را تعاملی‌تر و جذاب‌تر می‌کند. در این مقدمه به بررسی مزایا، چالش‌ها و اهمیت برگزاری کلاس‌های آنلاین خواهیم پرداخت.

برگزاری کلاس آنلاین

بعد از فراگیر شدن کرونا و عدم تمایل افراد در آن زمان به رفتن کلاس های حضوری، نقش کلاس های آنلاین پررنگ شد و نرم افزارهای زیادی در این بخش توسعه داده شدند. اکثر نرم افزارهای برگزاری کلاس آنلاین دارای ویژگی هایی برای برگزاری کلاس مجازی، وبینار و کنفرانس آنلاین است که هر کدام ویژگی های خاصی را ارائه می دهند. نرم افزار زوم، مایکروسافت تیمز، گوگل میت، ادوب کانکت بهترین نرم افزارهای خارجی و داناپلاس و اسکای روم نیز بهترین پلتفرم های ایرانی در این زمینه هستند.

برگزاری آنلاین کلاس

بهترین نرم افزارهای برگزاری کلاس آنلاین

برای برگزاری کلاس‌های آنلاین نرم‌افزارهای متعددی وجود دارد که هرکدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارند. تعداد زیادی نرم افزار بین المللی و ایرانی برای اینکار وجود دارد که در ادامه به توضیح و بررسی آنها می پردازیم.

راهنمای دسترسی سریع به محتوای صفحه

zoom   microsoft teams   Google meet  Adobe Connect  Danaplus   Skyroom

1- نرم افزار زوم (zoom):

زوم یک پلتفرم جامع ارتباطی است که برای جلسات مجازی، وبینارها، کنفرانس‌ها، کلاس‌های آنلاین و تماس‌های ویدیویی طراحی شده است. این پلتفرم طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد که آن را به انتخابی محبوب برای افراد، مشاغل، موسسات آموزشی و سایر سازمان‌ها تبدیل کرده است. زوم یک نسخه رایگان با قابلیت‌های محدود ارائه نموده است که برای استفاده از تمام ویژگی‌ها، باید یک اشتراک پولی را خریداری کنید.

از زوم می توان برای مواردی همچون برگزاری جلسات کاری، آموزش، مشاوره های پزشکی از راه دور، برگزاری رویدادها و موارد شخصی مانند گروه های دوستانه استغاده نمود.

ویژگی های کلیدی زوم:

برگزاری جلسات ویدیویی:
✔️ ویدئو و صدای با کیفیت بالا: زوم از ویدیو و صدای با کیفیت بالا برای برقراری ارتباطی شفاف پشتیبانی می‌کند.
✔️ ظرفیت بالای شرکت کننده: بسته به نوع اکانت، زوم می‌تواند جلساتی با صدها تا هزاران شرکت کننده را پشتیبانی کند.
✔️ نمایش گالری: این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا حداکثر 49 شرکت کننده را به صورت همزمان در یک صفحه مشاهده کنند.

اشتراک گذاری صفحه نمایش:
✔️ 
اشتراک گذاری کل صفحه یا برنامه‌های کاربردی خاص: کاربران می‌توانند کل صفحه نمایش خود یا برنامه‌های خاص را به اشتراک بگذارند.
✔️ 
ابزار حاشیه نویسی: شرکت کنندگان می‌توانند از ابزار حاشیه نویسی برای رسم شکل، برجسته سازی یا علامت گذاری روی صفحه نمایش به اشتراک گذاشته شده استفاده کنند.

ضبط جلسات:
✔️ 
ضبط محلی و ابری: جلسات را می‌توان به صورت محلی روی دستگاه میزبان یا در فضای ابری برای دسترسی و اشتراک گذاری آسان ضبط کرد.
✔️ 
رونوشت: خدمات رونوشت خودکار برای جلسات ضبط شده در دسترس است.

چت و پیام رسانی:
✔️ 
چت درون جلسه: شرکت کنندگان می‌توانند برای همه افراد جلسه یا به صورت خصوصی برای افراد خاص پیام ارسال کنند.
✔️ 
چت دائمی: زوم چت دائمی را برای تیم‌ها ارائه می‌دهد تا بین جلسات در ارتباط باشند.

وبینارها:
✔️ 
وبینارهای گسترده: زوم با قابلیت‌های تعاملی مانند پرسش و پاسخ، نظرسنجی و بلند کردن مجازی دست شرکت کنندگان، وبینارهایی با تعداد شرکت کننده زیاد را پشتیبانی می‌کند.
✔️ 
مدیریت شرکت کنندگان: مدیریت آسان مخاطبان بزرگ با گزینه‌های ثبت نام و ردیابی شرکت کنندگان.
✔️ 
بحث‌های گروهی کوچک: برگزارکنندگان می‌توانند جلسه اصلی را به جلسات کوچک‌تر برای بحث‌های متمرکز تقسیم کنند.
✔️ 
تخصیص خودکار یا دستی: شرکت کنندگان می‌توانند به صورت دستی یا خودکار به اتاق‌های فرعی اختصاص داده شوند.

ویژگی‌های امنیتی:
✔️ 
رمزگذاری سرتاسر: زوم برای اطمینان از امنیت داده‌ها، رمزگذاری سرتاسر را برای جلسات ارائه می‌دهد.
✔️ 
اتاق انتظار: برگزارکنندگان می‌توانند با استفاده از اتاق انتظار، زمان ورود شرکت کنندگان به جلسه را کنترل کنند.
✔️ 
رمز عبور جلسه: افزودن رمز عبور به جلسات برای ایجاد یک لایه امنیتی اضافی.

پشتیبانی چندسکویی:
✔️
دستگاه‌های مختلف: زوم بر روی ویندوز، مک، لینوکس، iOS، اندروید و به عنوان یک وب‌اپلیکیشن در دسترس است.
✔️
یکپارچه سازی یکپارچه: ادغام با سرویس‌های مختلف تقویم مانند Google Calendar و Microsoft Outlook.

2- نرم افزار Microsoft Teams

مایکروسافت تیمز یک پلتفرم همکاری است که با مایکروسافت 365 شده (مانند  Word، Excel،   PowerPoint و  OneNote) و چت، جلسات ویدئویی، ذخیره سازی فایل و ادغام با برنامه ها را در خود جای داده است. این پلتفرم برای تسهیل کار تیمی و بهبود ارتباط و همکاری در سازمان ها طراحی شده است. این نرم افزار بر روی ویندوز، مک، iOS  و اندروید در دسترس است.

از مایکروسافت تیمز برای همکاری های تجاری، جلسات از راه دور، برنامه های آموزشی، مدیریت پروژه و مشاوره و خدمات از راه دور پزشکی می توان استفاده نمود. از مزایای این برنامه می توان به هماهنگی کامل با محیط کار Microsoft و ابزارهای مرتبط و از معایب آن به پیچیدگی نسبی برای کاربران تازه‌کار و نیاز به اشتراک Office 365 برای استفاده از تمامی امکانات می توان اشاره نمود.

ویژگی ها نرم افزار Microsoft Teams

چت و پیام رسانی:
✔️ 
پیام رسانی آنی: ارسال پیام به افراد یا گروه ها به صورت real-time.
✔️ 
گفتگوهای موضوعی: سازماندهی بحث ها بر اساس موضوعات خاص درون یک کانال.
✔️ 
ویرایش متن غنی: فرمت بندی پیام ها با قابلیت درشت نمایی (bold)، ایتالیک (italic)، درج لینک و موارد دیگر.

کانال ها و تیم ها:
✔️ 
ایجاد تیم: ایجاد تیم برای بخش های مختلف، پروژه ها یا گروه ها.
✔️ 
کانال ها: سازماندهی گفتگوها و محتوا با ایجاد کانال هایی درون یک تیم برای موضوعات یا پروژه های خاص.
✔️ 
کانال های خصوصی: همکاری امن با زیرمجموعه ای از اعضای تیم.

جلسات ویدئویی و صوتی:
✔️ 
تماس های با کیفیت بالا: میزبانی جلسات ویدئویی و صوتی با کیفیت بالا با حداکثر هزاران شرکت کننده.
✔️ 
زمان بندی: برنامه ریزی جلسات از طریق Outlook یا داخل تیمز.
✔️ 
رویدادهای زنده: پخش ویدئو و محتوا به مخاطبان گسترده.

اشتراک گذاری و همکاری روی فایل:
✔️ 
ادغام با OneDrive و SharePoint : به اشتراک گذاری و همکاری روی فایل های ذخیره شده در OneDrive یا SharePoint بپردازید.
✔️ 
همکاری همزمان: روی اسناد با استفاده از برنامه های مایکروسافت آفیس مانند Word، Excel و PowerPoint به صورت مستقیم درون تیمز با همکاران خود کار کنید.

3- نرم افزار Google Meet

Google Meet یک سرویس ویدئو کنفرانس است که توسط گوگل توسعه یافته و برای جلسات ویدئویی امن و باکیفیت بالا طراحی شده است. این سرویس بخشی از Google Workspace که قبلا G Suite نامیده می شد است و به طور گسترده برای جلسات کاری، دورکاری، آموزش آنلاین و دورهمی های مجازی استفاده می شود. گوگل میت روی مرورگرهای وب، دستگاه های iOS و اندروید در دسترس است و نیاز به نصب نرم افزار اضافه ندارد و از امنیت بالایی برخوردار است.

ویژگی‌های اصلی گوگل میت شامل جلسات ویدئویی با کیفیت، اشتراک‌گذاری صفحه، یکپارچگی با Google Calendar   و  G Suiteمی باشد و از مزایای آن می توان به استفاده آسان، یکپارچگی با ابزارهای گوگل، و امکان برگزاری جلسات تا 250 نفر و از معایب آن به امکانات کمتر نسبت به برخی رقبا و نیاز به حساب گوگل برای دسترسی به همه ویژگی‌ها اشاره نمود.

ویژگی های نرم افزار گوگل میت

کیفیت تصویری و صوتی:
✔️ 
ویدیو و صدای اچ دی: کیفیت بالای ویدیو و صدای واضح را برای یک تجربه بهتر در جلسات فراهم می کند.
✔️ 
حذف نویز: نویزهای پس زمینه را برای بهبود وضوح صدا کاهش می دهد.

ظرفیت جلسه:
✔️ 
جلسات بزرگ: تا ۲۵۰ نفر شرکت کننده را در یک جلسه برای کاربران Google Workspace پشتیبانی می کند.
✔️ 
لایو استریمینگ: امکان پخش زنده جلسات را برای حداکثر ۱۰۰۰۰۰ نفر در یک دامنه فراهم می کند.

ادغام با  Google Workspace
✔️ 
ادغام با تقویم: برای زمان بندی آسان و پیوستن به جلسات به طور یکپارچه با Google Calendar ادغام می شود.
✔️ 
Google Drive: به اشتراک گذاری و همکاری روی اسناد، صفحات گسترده و ارائه ها در طول جلسات بپردازید.

ابزارهای همکاری:
✔️ 
به اشتراک گذاری صفحه نمایش: کل صفحه نمایش خود یا پنجره های برنامه خاص را با شرکت کنندگان به اشتراک بگذارید.
✔️ 
زیرنویس همزمان: زیرنویس زنده خودکار با استفاده از فناوری تشخیص گفتار گوگل را ارائه می دهد.
✔️ 
چت: قابلیت چت درون جلسه برای برقراری ارتباط متنی و به اشتراک گذاری لینک ها.

Google Meet یک پلتفرم همه کاره و امن است که نیازهای طیف وسیعی از ویدئو کنفرانس را از محیط های حرفه ای تا استفاده شخصی برآورده می کند. ادغام آن با Google Workspace و رابط کاربری آسان، آن را به انتخابی مناسب برای افراد و سازمان هایی تبدیل می کند که به دنبال راه حل های ارتباطی ویدیویی قابل اعتماد هستند.

4- نرم افزار Adobe Connect

Adobe Connect  یک پلتفرم وب کنفرانس است که توسط شرکت ادوبی برای برگزاری جلسات مجازی، وبینارها، آموزش آنلاین و همکاری ساخته شده است. ادوبی کانکت به خاطر داشتن امکانات زیاد و انعطاف پذیری بالا، در کسب و کار، آموزش و پرورش و سازمان های دولتی به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

انعطاف پذیری، مجموعه ویژگی های غنی و گزینه های گسترده سفارشی سازی Adobe Connect را به ابزاری قدرتمند برای طیف وسیعی از نیازهای همکاری مجازی تبدیل می کند. چه برای کسب و کار، آموزش و پرورش یا رویدادهای مجازی بزرگ،Adobe Connect  ابزارهای لازم برای تعامل و برقراری ارتباط موثر با شرکت کنندگان را ارائه می دهد.

ادوب کانکت بر روی دستگاه های ویندوز، مکینتاش، iOS  و اندروید در دسترس است و دارای امنیت بالایی می باشد. از ویژگی های آن می توان به اتاق‌های مجازی سفارشی، ابزارهای تعاملی متعدد مانند تخته سفید و نظرسنجی، ویدئو کنفرانس، و ضبط جلسات اشاره نمود. امکانات تعاملی گسترده و پشتیبانی از جلسات آموزشی حرفه‌ای از مزیت های این نرم افزار است و از معایب آن می توان به هزینه بالا و نیاز به یادگیری برای استفاده بهینه اشاره نمود.

در صورت تمایل به راه اندازی کلاس آنلاین با نرم افزار قدرتمند ادوب کانکت با ما تماس بگیرید

درخواست مشاوره     تماس تلفنی

ویژگی های کلیدی ادوبی کانکت

اتاق های جلسه:
✔️ 
چیدمان های قابل تنظیم: کاربران می توانند چیدمان های مختلفی برای اتاق جلسه ایجاد و ذخیره کنند. این چیدمان ها شامل بخش های قابل تنظیم (پادها) برای اهداف مختلفی مانند به اشتراک گذاری محتوا، چت، پرسش و پاسخ و نظرسنجی هستند.
✔️ 
اتاق های دائمی: اتاق های جلسه و محتوای آنها در جلسات مختلف باقی می مانند، بنابراین نیازی به راه اندازی اتاق در هر جلسه نیست.
✔️ 
انتقال بدون مشکل: جابجایی شرکت کنندگان بین اتاق اصلی و اتاق های فرعی به سادگی انجام می شود.
✔️ 
همکاری گروه های کوچک: شرکت کنندگان را به اتاق های فرعی کوچکتر تقسیم کنید تا بحث ها و فعالیت های متمرکزتری داشته باشند.

پشتیبانی از رسانه های مختلف:
✔️ 
محتوای چند رسانه ای: از انواع رسانه های چند رسانه ای از جمله ویدیو، صدا، انیمیشن و محتوای تعاملی پشتیبانی می کند.
✔️ 
به اشتراک گذاری سند: به طور مستقیم در اتاق جلسه، اسناد، ارائه ها و سایر فایل ها را به اشتراک بگذارید.

ابزارهای تعامل:
✔️ 
نظرسنجی: در طول جلسات نظرسنجی برگزار کنید تا بازخورد و مشارکت شرکت کنندگان را جمع آوری کنید.
✔️ 
پرسش و پاسخ و چت: بخش های چت و پرسش و پاسخ یکپارچه برای تعامل و پرسش های لحظه ای.
✔️ 
ضبط جلسات: جلسات و سخنرانی ها را برای مشاهده بعدی ضبط کنید. ضبط ها می توانند شامل تمام عناصر تعاملی مانند چت و نظرسنجی باشند.
✔️ 
ضبط های قابل ویرایش: ضبط ها را ویرایش کنید تا بخش های غیر ضروری را حذف کرده و یا محتوای اضافی اضافه کنید.

 چرا Adobe Connect ؟

امنیت بالا ، انعطاف پذیری ، قابلیت توسعه و دارا بودن ویژگی های کامل در برگزاری جلسات آنلاین از مهمترین ویژگی های ادوب کانکت است .

  • چرا Adobe Connect
    امنیت بالا :

    رویکرد امنیتی چند لایه باعث می شود تا جلسات امنی را برگزار کنید و اشخاص ثالث نتوانند به محتوای جلسات شما دست یابند .

  • چرا Adobe Connect
    انعطاف پذیری :

    شما می توانید متناسب با سلیقه خود کلاس را طرح بندی و شخصی سازی کنید .

  • چرا Adobe Connect
    تعاملات :

    برخلاف ابزارهای دیگر شما می توانید کاربران را در سیستم هدایت و ثبت نام کنید ، با ادوب کانکت می توانید چت ، نظرسنجی ، آزمون و دیگر موارد مورد نیاز را به جلسه آنلاین اضافه کنید .

  • چرا Adobe Connect
    قدرتمندی در اجرا :

    در طول برگزاری جلسات آنلاین شما می توانید با مجری خود در پشت صحنه همکاری کنید . این سیستم قابلیت های فرمان و توسعه زیادی را در اختیار شما قرار می دهد .

  • چرا Adobe Connect
    طراحی ایستا :

    شما با یک بار چیدمان کلاس و طراحی آن می توانید همیشه از آن در جلسات خود استفاده کنید .

Adobe Connect سیستمی برای آموزش

Adobe Connect سیستمی برای آموزش

 ادوب کانکت راه حلی ساده و سریع برای برگزاری کلاس های آموزشی و جلسات است ، این سیستم در هر مکان و در هر زمان قابل دسترسی و اجرا است . در این سیستم می توانید از تمام امکانات آموزشی از قبیل حضور و غیاب ، پرسش و پاسخ ، اشتراک گذاری فایل ، تصویر و صدای با کیفیت ، اشتراک گذاری صفحه نمایش و ... بهره بگیرید .

Adobe Connect برای وبینارها

ادوب کانکت یک بستر جامع برای برگزاری رویدادهای تجاری و بازاریابی است که می تواند جلساتی باکیفیت و تاثیرگذار برای معرفی خدمات و نمایش محصولات ، بیان ایده ها ، جلسات آموزشی پرسنل و ... را برای شما فراهم سازد .

Adobe Connect برای وبینارها

Adobe Connect برای جلسات

Adobe Connect برای جلسات

ادوب کانکت امکاناتی مفید را برای جلسات در اختیار شما قرار می دهد ، همکاران ، شرکا و مشتریان قادرند که هر کدام صفحه نمایش خود را اشتراک گذاری کنند و در هر مکان و زمان با رایانه و یا گوشی های تلفن همراه در جلسات شرکت کنند .

جهانی فکر کنید

ادوب کانکت انعطاف پذیر ترین ، ایمن ترین و دارای بیشترین امکانات در سطح جهان است .

برگزاری کلاس آنلاین با adobe connect

قابلیت ها اصلی :

✔️ ایجاد نامحدود کلاس با تنظیمات دلخواه
✔️ امکان شرکت کاربر در کلاس های متفاوت
✔️ امکان سطح بندی و اعمال کنترل قابلیت ها برای اعضاء
✔️ امکان حضور صدها نفر به صورت همزمان در جلسه با قابلیت اشتراک گذاری صدا و تصویر به صورت زنده
✔️ امکان کنفرانس صوتی و تصویری
✔️ امکان ضبط جلسات
✔️ اشتراک گذاری صفحه نمایش و فایل برای حاضرین
✔️ بخش یادداشت ، گپ و تخته سفید
✔️ امکان مدیریت کاربر ، مدیریت سیستم و گزارش گیری
✔️ رای گیری
✔️ دارای کتابخانه محتوا
✔️ اجرا بر روی تلفن های همراه هوشمند و مرورگر
✔️ امکان چت آنلاین بین اعضاء حاضر
✔️ ارسال پیام خصوصی بین اعضاء حاضر در وبینار
✔️ تخته وایت بورد با قابلیت استفاده از قلم نوری
✔️ امکان ضبط کردن جلسات و استفاده از فایل رکورد شده آنها به صورت آفلاین
✔️ امکان برگزاری نظرسنجی و رای گیری

تجهیزات لازم برای برگزاری کلاس در ادوب کانکت :

یک دستگاه رایانه شخصی یا (تبلت ، موبایل)
یک عدد میکروفون یا هدست جهت گفتگو با کاربران
یک عدد وبکم در صورت نیاز به ارائه تصویر و ویدئو
اینترنت پرسرعت حداقل 512KB بصورت متقارن (ارسال و دریافت)

5- پلتفرم ایرانی دانا پلاس

دانا پلاس یک سرویس امن، با کیفیت و مقرون به صرفه برای برگزاری کلاس‌های آنلاین، جلسات آنلاین و وبینار است که دارای ویژگی هایی همچون قابلیت ضبط جلسه، فرستادن لینک از طریق پیامک، برگزاری وبینار و بستر فروش بلیت و اتصال مطمئن است. دانا پلاس از طریق برنامه های iOS و Android قابل دسترسی است.

ویژگی های دانا پلاس:

✔️ پشتیبانی از جلسات بزرگ: دانا پلاس می تواند تا 1000 شرکت کننده را در یک جلسه پشتیبانی کند، که آن را برای رویدادهای بزرگ و وبینارها مناسب می کند.
✔️ 
اشتراک گذاری صفحه نمایش: کاربران می توانند به طور کامل صفحه نمایش خود یا پنجره های برنامه خاص را با سایر شرکت کنندگان به اشتراک بگذارند.
✔️ 
چت و پرسش و پاسخ: دانا پلاس دارای یک چت داخلی و سیستم پرسش و پاسخ است که به شرکت کنندگان اجازه می دهد در طول جلسات به طور زنده با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
✔️ 
ضبط جلسات: جلسات را می توان ضبط کرد و بعداً برای مرور یا به اشتراک گذاری دانلود کرد.
✔️ 
امنیت: دانا پلاس از رمزگذاری end-to-end برای محافظت از جلسات در برابر دسترسی غیرمجاز استفاده می کند.

6- اسکای‌روم Skyroom

اسکای روم، یکی از بهترین پلتفرم برگزاری سمینار، کلاس و جلسه در بستر اینترنت و به‌صورت آنلاین است. این پلتفرم با فراهم‌نمودن امکانات متعددی در راستای تجربه کاربری آسان، توانسته تا پاسخگوی نیاز طیف گسترده‌ای از افراد باشد. پلتفرم اسکای روم قابلیت‌های متعددی چون حضور هم‌زمان ۳۰۰۰ نفر، اختصاصی‌سازی پس‌زمینه و امکان ارائه بر روی سرور اختصاصی را دارد. این قابلیت‌ها موجب سهولت کار با این پلتفرم می‌شوند.

از مزایای برگزاری وبینار آنلاین در اسکای روم می توان به امکان حضور از هر نقطه دنیا، سهولت تعامل با شرکت‌کنندگان، امکان اشتراک‌گذاری محتوا و منابع، صرفه‌جویی در هزینه و زمان اشاره نمود. اسکای روم از طریق برنامه های iOS و Android قابل دسترسی است.

ویژگی های اسکای روم:

✔️ پشتیبانی از جلسات بزرگ: اسکای روم می تواند تا ۲۵۰ شرکت کننده را در یک جلسه برای کاربران عادی و تا 1000 شرکت کننده را برای کاربران سازمانی پشتیبانی کند.
✔️ 
اشتراک گذاری صفحه نمایش: کاربران می توانند به طور کامل صفحه نمایش خود یا پنجره های برنامه خاص را با سایر شرکت کنندگان به اشتراک بگذارند.
✔️ 
چت و پرسش و پاسخ: اسکای روم دارای یک چت داخلی و سیستم پرسش و پاسخ است که به شرکت کنندگان اجازه می دهد در طول جلسات به طور زنده با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
✔️ 
ضبط جلسات: جلسات را می توان ضبط کرد و بعداً برای مرور یا به اشتراک گذاری دانلود کرد.
✔️ 
امنیت: اسکای روم از رمزگذاری end-to-end برای محافظت از جلسات در برابر دسترسی غیرمجاز استفاده می کند.
✔️ 
ادغام با تقویم: اسکای روم با تقویم گوگل و سایر تقویم ها ادغام می شود، به این معنی که می توانید به راحتی جلسات را برنامه ریزی و به آنها بپیوندید.
✔️ 
تحلیل داده ها: اسکای روم گزارش هایی را در مورد جلسات شما ارائه می دهد، مانند تعداد شرکت کنندگان، مدت زمان جلسه و فعالیت های شرکت کنندگان.

divider
divider

محصولات مرتبط

✍️ چرا شرکت طراحی سایت پیشگامان دامنه فناوری ؟ ☰ 15 سال سابقه فعالیت + بیش از 500 مشتری ☰ طراحی سایت با CMS اختصاصی ☰ امنیت و سئو بالاتر نسبت به سایت های وردپرس ☰ مدیریت سریع و آسان سایت بدون نیاز به داشتن دانش فنی ☰ قابلیت نمایش بر روی موبایل (ریسپانسیو) ☰ عدم نیاز به نصب افزونه ☰ تحویل سریع + قیمت مناسب + بهینه سازی و سئو اولیه ☰ مشاوره سئو رایگان جهت رشد بیشتر ☎️ جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید
ادامه

ثبت نظر