تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام

بازدید : 1509

تبلیغات در اینستاگرام برای اهداف تجاری و برندسازی بسیار دارای اهمیت است . بر اساس آمار , تعداد کاربران ایرانی اینستاگرام بالغ بر 25 میلیون می باشد , طبق آمار کافه بازار 23 میلیون نصب فعال در این اپ مارکت انجام شده است . اینستاگرام با این موضوع که یک رسانه تصویری است بیشتر مورد توجه قرار گرفته است . تبلیغات در اینستاگرام از این جهت دارای اهمیت می باشد که شما قادرید تا تصویر و ویدئو محصولات و خدمات خود را به اشتراک بگذارید و حتی بااستفاده از قابلیت تگ قیمت , کاربران را به سمت سایت و فروشگاه اینترنتی خود هدایت کنید .

تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام برای اهداف تجاری و برندسازی بسیار دارای اهمیت است . بر اساس آمار , تعداد کاربران ایرانی اینستاگرام بالغ بر 25 میلیون می باشد , طبق آمار کافه بازار 23 میلیون نصب فعال در این اپ مارکت انجام شده است . اینستاگرام با این موضوع که یک رسانه تصویری است بیشتر مورد توجه قرار گرفته است . تبلیغات در اینستاگرام از این جهت دارای اهمیت می باشد که شما قادرید تا تصویر و ویدئو محصولات و خدمات خود را به اشتراک بگذارید و حتی بااستفاده از قابلیت تگ قیمت , کاربران را به سمت وب سایت و فروشگاه اینترنتی خود هدایت کنید .

چگونه از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده کنیم ؟

بعد از ایجاد صفحه در اینستاگرام , باید بدانیم که چطور از آن به نفع کسب و کارمان استفاده کنیم . برخی از مزایای تبلیغات در اینستاگرام را به شما توضیح می دهیم :

بهبود تاثیر بصری بر مخاطبین:

برای این منظور ما باید تصاویر و ویدئوهای باکیفیت تهیه کرده و انتشار دهیم , تصاویر و ویدئو ها باید به نحوی باشد که گویای محصولات و خدمات ما باشند .

برندسازی :

اینستاگرام تاثیر به سزایی در برند سازی شما دارد , شما می توانید از طریق اینستاگرام در افزایش آگاهی برند خود در ذهن مخاطبین استفاده کنید .

افزایش تعاملات :

شما از طریق تبلیغات در اینستاگرام می توانید تعاملات خود را با مخاطبین هدف خود افزایش دهید و آنها را به سمت خرید و انتخاب محصولات و خدمات خود هدایت کنید . افزایش فالوورهای شما باعث افزایش فروش و اعتبار برند شما خواهد شد .

بازاریابی هدفمند :

شما از طریق بازاریابی در اینستاگرام می توانید مخاطبین هدف خود را بر اساس سلیقه و مکان انتخاب کنید , از طریق بازاریابی هدفمند شما می توانید محصولات و خدمات خود را به آسانی به مخاطبین خود معرفی کنید .

برگزاری مسابقه / جشنواره / قرعه کشی :

برگزاری مسابقات و اهدای جایزه برای اکثر افراد جذاب است , شما از طریق اینستاگرام می توانید کاربران خود را درگیر برند خود کرده و اطلاعات آنها را جمع آوری کنید و از آنها به عنوان لیدفروش استفاده کنید .

خدمات تبلیغات اینستاگرام

معرفی خدمات تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات بازدیدی در اینستاگرام

در تبلیغات بازدیدی اینستاگرام، محتوای تبلیغاتی شما در پیج های انتخابی بصورت پست و استوری قابل نمایش است . جهت اطلاع از پیج ها با ما در ارتباط باشید .

تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ

در این نوع تبلیغ , آگهی شما از طریق افراد اینفلوئنسرها (افراد تاثیر گذار در موضوعی مشخص) در قالب پست و یا استوری انتشار پیدا میکند . تبلیغات اینفلوئنسر در سه حالت  اینفلوئنسر کوچک (  2 هزار تا 100 هزار فالوور ) , اینفلوئنسر بزرگ ( 100 هزار تا 1 میلیون فالوور ) و سلبریتی ( بالای یک میلیون فالوور )  قابل انتشار است . جهت اطلاع از تعرفه ها با ما در ارتباط باشید .

تبلیغات اسپانسر

تبلیغات رسمی اینستاگرام، معروف به اسپانسر (Sponsored Ads) یا پروموت اینستاگرام (Promote)  می باشد که می توان آنرا بر اساس سن، موقعیت مکانی، رفتار و علایق انتخاب کرد . این روش , پیشنهاد خود اینستاگرام برای تبلیغات است و امکانات خوبی را در اخیار کسب و کارها قرار می دهد . جهت اطلاع از تعرفه ها با ما در ارتباط باشید .

تبلیغات اینستاگرام بر اساس رسانه

تبلیغات اینستاگرام بر اساس رسانه

تبلیغات با استفاده از انتشار تصاویر :

در این نوع تبلیغ شما عکسی از کسب و کار خود را به اشتراک میگذارید , این عکس می تواند شامل تصویر محصول , نحوه کارکرد محصول و یا خدمات شما باشد .

تبلیغات با استفاده از ویدئو :

تبلیغات ویدئویی در اینستاگرام بسیار تاثیر گذار است ؛ شما می توانید تیزر محصولات و خدمات خود و یا ویدئوهای آموزشی از نحوه استفاده را به اشتراک بگذارید . ویدئو ها می تواند شامل تیزر , استاپ موشن , موشن گرافیک و تجربه کاربران باشد .

تبلیغات ترکیبی :

در این نوع تبلیغ شما می توانید ترکیبی از ویدئو و تصاویر را به اشتراک بگذارید , در این حالت شما می توانید تا 10 تصویر / ویدئو را در یک پست قرار دهید .

تبلیغات اینستاگرام بر اساس هدف

هدفگذاری در تبلیغات اینستاگرام مهمترین بخش آن است , اینکه بدانیم مخاطبین ما چه کسانی هستند و در کجا قرار دارند . بعد از هدف گذاری انتخاب نوع کمپین دارای اهمیت است . انواع کمپین های اینستاگرامی به شرح زیر می باشد :

کمپین های آگاهی از برند Awareness

همانطور که از نام این کمپین مشخص است این کمپین به منظور نمایش برند یا کسب و کار به افراد می باشد , در این کمپین برند / کسب و کار شما بصورت مکررا در مکان های مختلف به اشخاص نمایش داده می شود .

کمپین توجه Consideration

 این کمپین برای انتقال کاربران به سمت وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی و یا شبکه های دیگر شما انجام می شود , در این کمپین هدف جلب توجه کاربران می باشد .

کمپین تبدیل  Conversion

این کمپین به منظور افزایش فروش  و جذب مشتریان بلاقوه صورت می گیرید .

مدیریت پیج اینستاگرام

خدمات شرکت پیشگامان در زمینه تبلیغات اینستاگرام :

- اصلاح نام پیج ، بیو  و تنظیمات کسب و کار و تنظیم پارامترهای اینستاگرام
- آنالیز رقبا و ترندها
- مدیریت پیج ( تامین و بارگزاری محتوا , ویرایش تصاویر و ویدئو , ساخت کلیپ)
- زمانبندی ارسال محتوا در زمان های مشخص
- ارتقا پیج و جذب مخاطب بر اساس هشتگ ، محتوا و مکان
- طراحی کمپین های تبلیغاتی ( برند سازی , وفاداری , ترغیب , عضو گیری )
- تبلیغات در پیج های پر بازدید بصورت پست و استوری
- اینفلوئنسر مارکتینگ
- تبلیغات اسپانسری یا Promote اینستاگرام در سایر کشورها ( این سرویس در ایران فعال نیست )

در صورت تمایل به تماس توسط کارشناسان ما لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود 

نظرات کاربران