تبلیغات در اینستاگرام ✔️
تبلیغات در اینستاگرام ✔️
تبلیغات در اینستاگرام برای اهداف تجاری و برندسازی بسیار دارای اهمیت است . بر اساس آمار , تعداد کاربران ایرانی اینستاگرام بالغ بر 25 میلیون می باشد , طبق آمار کافه بازار 23 میلیون نصب فعال در این اپ مارکت انجام شده است . اینستاگرام با این موضوع که یک رسانه تصویری است بیشتر مورد توجه قرار گرفته است . تبلیغات در اینستاگرام از این جهت دارای اهمیت می باشد که شما قادرید تا تصویر و ویدئو محصولات و خدمات خود را به اشتراک بگذارید و حتی بااستفاده از قابلیت تگ قیمت , کاربران را به سمت سایت و فروشگاه اینترنتی خود هدایت کنید .
امتیاز دهی :

تبلیغات اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام برای اهداف تجاری و برندسازی بسیار دارای اهمیت است . بر اساس آمار , تعداد کاربران ایرانی اینستاگرام بالغ بر 25 میلیون می باشد , طبق آمار کافه بازار 23 میلیون نصب فعال در این اپ مارکت انجام شده است . اینستاگرام با این موضوع که یک رسانه تصویری است بیشتر مورد توجه قرار گرفته است . تبلیغات در اینستاگرام از این جهت دارای اهمیت می باشد که شما قادرید تا تصویر و ویدئو محصولات و خدمات خود را به اشتراک بگذارید و حتی بااستفاده از قابلیت تگ قیمت , کاربران را به سمت وب سایت و فروشگاه اینترنتی خود هدایت کنید .
چگونه از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده کنیم ؟
بعد از ایجاد صفحه در اینستاگرام , باید بدانیم که چطور از آن به نفع کسب و کارمان استفاده کنیم . برخی از مزایای تبلیغات در اینستاگرام را به شما توضیح می دهیم :
تبلیغات اینستاگرام بر اساس رسانه
تبلیغات با استفاده از انتشار تصاویر :
در این نوع تبلیغ شما عکسی از کسب و کار خود را به اشتراک میگذارید , این عکس می تواند شامل تصویر محصول , نحوه کارکرد محصول و یا خدمات شما باشد .
تبلیغات با استفاده از ویدئو :
تبلیغات ویدئویی در اینستاگرام بسیار تاثیر گذار است ؛ شما می توانید تیزر محصولات و خدمات خود و یا ویدئوهای آموزشی از نحوه استفاده را به اشتراک بگذارید . ویدئو ها می تواند شامل تیزر , استاپ موشن , موشن گرافیک و تجربه کاربران باشد .
تبلیغات ترکیبی :
در این نوع تبلیغ شما می توانید ترکیبی از ویدئو و تصاویر را به اشتراک بگذارید , در این حالت شما می توانید تا 10 تصویر / ویدئو را در یک پست قرار دهید .
تبلیغات اینستاگرام بر اساس هدف
هدفگذاری در تبلیغات اینستاگرام مهمترین بخش آن است , اینکه بدانیم مخاطبین ما چه کسانی هستند و در کجا قرار دارند . بعد از هدف گذاری انتخاب نوع کمپین دارای اهمیت است . انواع کمپین های اینستاگرامی به شرح زیر می باشد :
خدمات شرکت پیشگامان در زمینه تبلیغات اینستاگرام :
- اصلاح نام پیج ، بیو و تنظیمات کسب و کار و تنظیم پارامترهای اینستاگرام
- آنالیز رقبا و ترندها
- مدیریت پیج ( تامین و بارگزاری محتوا , ویرایش تصاویر و ویدئو , ساخت کلیپ)
- زمانبندی ارسال محتوا در زمان های مشخص
- ارتقا پیج و جذب مخاطب بر اساس هشتگ ، محتوا و مکان
- طراحی کمپین های تبلیغاتی ( برند سازی , وفاداری , ترغیب , عضو گیری )
- تبلیغات در پیج های پر بازدید بصورت پست و استوری
- اینفلوئنسر مارکتینگ
- تبلیغات اسپانسری یا Promote اینستاگرام در سایر کشورها ( این سرویس در ایران فعال نیست )

جهت استفاده از مشاوره رایگان بر روی دکمه درخواست مشاوره کلیک نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.
نظر بدهید