تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام

بازدید : 57

تبلیغات در اینستاگرام برای اهداف تجاری و برندسازی بسیار دارای اهمیت است . بر اساس آمار , تعداد کاربران ایرانی اینستاگرام بالغ بر 25 میلیون می باشد , طبق آمار کافه بازار 23 میلیون نصب فعال در این اپ مارکت انجام شده است . اینستاگرام با این موضوع که یک رسانه تصویری است بیشتر مورد توجه قرار گرفته است . تبلیغات در اینستاگرام از این جهت دارای اهمیت می باشد که شما قادرید تا تصویر و ویدئو محصولات و خدمات خود را به اشتراک بگذارید و حتی بااستفاده از قابلیت تگ قیمت , کاربران را به سمت سایت و فروشگاه اینترنتی خود هدایت کنید .

تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام برای اهداف تجاری و برندسازی بسیار دارای اهمیت است . بر اساس آمار , تعداد کاربران ایرانی اینستاگرام بالغ بر 25 میلیون می باشد , طبق آمار کافه بازار 23 میلیون نصب فعال در این اپ مارکت انجام شده است . اینستاگرام با این موضوع که یک رسانه تصویری است بیشتر مورد توجه قرار گرفته است . تبلیغات در اینستاگرام از این جهت دارای اهمیت می باشد که شما قادرید تا تصویر و ویدئو محصولات و خدمات خود را به اشتراک بگذارید و حتی بااستفاده از قابلیت تگ قیمت , کاربران را به سمت وب سایت و فروشگاه اینترنتی خود هدایت کنید .

چگونه از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده کنیم ؟

بعد از ایجاد صفحه در اینستاگرام , باید بدانیم که چطور از آن به نفع کسب و کارمان استفاده کنیم . برخی از مزایای تبلیغات در اینستاگرام را به شما توضیح می دهیم :

بهبود تاثیر بصری بر مخاطبین:

برای این منظور ما باید تصاویر و ویدئوهای باکیفیت تهیه کرده و انتشار دهیم , تصاویر و ویدئو ها باید به نحوی باشد که گویای محصولات و خدمات ما باشند .

برندسازی :

اینستاگرام تاثیر به سزایی در برند سازی شما دارد , شما می توانید از طریق اینستاگرام در افزایش آگاهی برند خود در ذهن مخاطبین استفاده کنید .

افزایش تعاملات :

شما از طریق تبلیغات در اینستاگرام می توانید تعاملات خود را با مخاطبین هدف خود افزایش دهید و آنها را به سمت خرید و انتخاب محصولات و خدمات خود هدایت کنید . افزایش فالوورهای شما باعث افزایش فروش و اعتبار برند شما خواهد شد .

بازاریابی هدفمند :

شما از طریق بازاریابی در اینستاگرام می توانید مخاطبین هدف خود را بر اساس سلیقه و مکان انتخاب کنید , از طریق بازاریابی هدفمند شما می توانید محصولات و خدمات خود را به آسانی به مخاطبین خود معرفی کنید .

برگزاری مسابقه / جشنواره / قرعه کشی :

برگزاری مسابقات و اهدای جایزه برای اکثر افراد جذاب است , شما از طریق اینستاگرام می توانید کاربران خود را درگیر برند خود کرده و اطلاعات آنها را جمع آوری کنید و از آنها به عنوان لیدفروش استفاده کنید .

خدمات تبلیغات اینستاگرام

معرفی خدمات تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات بازدیدی در اینستاگرام

در تبلیغات بازدیدی اینستاگرام، محتوای تبلیغاتی شما در پیج های انتخابی بصورت پست و استوری قابل نمایش است . جهت اطلاع از پیج ها با ما در ارتباط باشید .

تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ

در این نوع تبلیغ , آگهی شما از طریق افراد اینفلوئنسرها (افراد تاثیر گذار در موضوعی مشخص) در قالب پست و یا استوری انتشار پیدا میکند . تبلیغات اینفلوئنسر در سه حالت  اینفلوئنسر کوچک (  2 هزار تا 100 هزار فالوور ) , اینفلوئنسر بزرگ ( 100 هزار تا 1 میلیون فالوور ) و سلبریتی ( بالای یک میلیون فالوور )  قابل انتشار است . جهت اطلاع از تعرفه ها با ما در ارتباط باشید .

تبلیغات اسپانسر

تبلیغات رسمی اینستاگرام، معروف به اسپانسر (Sponsored Ads) یا پروموت اینستاگرام (Promote)  می باشد که می توان آنرا بر اساس سن، موقعیت مکانی، رفتار و علایق انتخاب کرد . این روش , پیشنهاد خود اینستاگرام برای تبلیغات است و امکانات خوبی را در اخیار کسب و کارها قرار می دهد . جهت اطلاع از تعرفه ها با ما در ارتباط باشید .

تبلیغات اینستاگرام بر اساس رسانه

تبلیغات با استفاده از انتشار تصاویر :

در این نوع تبلیغ شما عکسی از کسب و کار خود را به اشتراک میگذارید , این عکس می تواند شامل تصویر محصول , نحوه کارکرد محصول و یا خدمات شما باشد .

تبلیغات با استفاده از ویدئو :

تبلیغات ویدئویی در اینستاگرام بسیار تاثیر گذار است ؛ شما می توانید تیزر محصولات و خدمات خود و یا ویدئوهای آموزشی از نحوه استفاده را به اشتراک بگذارید . ویدئو ها می تواند شامل تیزر , استاپ موشن , موشن گرافیک و تجربه کاربران باشد .

تبلیغات ترکیبی :

در این نوع تبلیغ شما می توانید ترکیبی از ویدئو و تصاویر را به اشتراک بگذارید , در این حالت شما می توانید تا 10 تصویر / ویدئو را در یک پست قرار دهید .

تبلیغات اینستاگرام بر اساس هدف

هدفگذاری در تبلیغات اینستاگرام مهمترین بخش آن است , اینکه بدانیم مخاطبین ما چه کسانی هستند و در کجا قرار دارند . بعد از هدف گذاری انتخاب نوع کمپین دارای اهمیت است . انواع کمپین های اینستاگرامی به شرح زیر می باشد :

کمپین های آگاهی از برند Awareness

همانطور که از نام این کمپین مشخص است این کمپین به منظور نمایش برند یا کسب و کار به افراد می باشد , در این کمپین برند / کسب و کار شما بصورت مکررا در مکان های مختلف به اشخاص نمایش داده می شود .

کمپین توجه Consideration

 این کمپین برای انتقال کاربران به سمت وب سایت و یا فروشگاه اینترنتی و یا شبکه های دیگر شما انجام می شود , در این کمپین هدف جلب توجه کاربران می باشد .

کمپین تبدیل  Conversion

این کمپین به منظور افزایش فروش  و جذب مشتریان بلاقوه صورت می گیرید .

خدمات شرکت پیشگامان در زمینه تبلیغات اینستاگرام :

  • مدیریت پیج ( تامین و بارگزاری محتوا , ویرایش تصاویر و ویدئو , ساخت کلیپ)
  • ارتقا پیج و جذب مخاطب بر اساس هشتگ
  • طراحی کمپین های تبلیغاتی ( برند سازی , وفاداری , ترغیب , عضو گیری )
  • تبلیغات در پیج های پر بازدید بصورت پست و استوری
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تبلیغات اسپانسری یا Promote اینستاگرام
  • افزایش تعداد فالوور

تبلیغات در اینستاگرام

در صورت تمایل به تماس توسط کارشناسان ما لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود 

نظرات کاربران