ایده های هوش مصنوعی برای استارتاپ ها و فرصت های تجاری ✔️

کسب و کارها از فرصت‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی برای دستیابی به شفافیت، کارایی و خلاقیت استفاده می‌کنند تا ضمن حفظ موقعیت خود در بازار، بر روند موجود سوار شوند. علاوه بر این، استفاده از هوش مصنوعی در کسب و کار یک مزیت رقابتی محسوب می شود. در این مقاله، ما برخی از ایده های ارزشمند در زمینه پروژه های هوش مصنوعی را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد. مثال‌های ارائه‌ شده به شما می گویند که چگونه هوش مصنوعی در حال حاضر همراه با یادگیری ماشینی در دنیای تجارت مورد استفاده قرار می‌گیرد و خواهد گرفت.

ایده های هوش مصنوعی برای استارتاپ ها و فرصت های تجاری

بروزرسانی در تاریخ 30 بهمن 1402

کسب و کارها از فرصت‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی برای دستیابی به شفافیت، کارایی و خلاقیت استفاده می‌کنند تا ضمن حفظ موقعیت خود در بازار، بر روند موجود سوار شوند. علاوه بر این، استفاده از هوش مصنوعی در کسب و کار یک مزیت رقابتی محسوب می شود.

در این مقاله، ما برخی از ایده های ارزشمند در زمینه پروژه های هوش مصنوعی را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد. مثال‌های ارائه‌ شده به شما می گویند که چگونه هوش مصنوعی در حال حاضر همراه با یادگیری ماشینی در دنیای تجارت مورد استفاده قرار می‌گیرد و خواهد گرفت.

هوش مصنوعی چگونه بر کسب و کارها تاثیر می گذارد؟

برای بسیاری از مشاغل، هوش مصنوعی (AI) فرصتی در جهت کاهش هزینه های عملیاتی، افزایش کارایی، افزایش درآمد و بهبود تجربه مشتری است، حتی استارتاپ ها نیز با هوش مصنوعی می‌توانند فرصت های بزرگی را به دست آورند.

با ادغام مناسب کسب و کار خود با فناوری هوش مصنوعی، توانایی های زیر را می توانید به دست آورید:

⚫ صرفه جویی در زمان و هزینه با اتوماسیون و بهینه سازی فرآیندها و وظایف معمول؛
⚫ افزایش بهره وری و عملکرد؛
⚫ ارائه پیش بینی های تجاری بر اساس خروجی های فناوری هوش مصنوعی؛
⚫ پیش بینی اولویت های مشتری و ارائه تجربه شخصی؛
⚫ ایجاد راهبردهای با کیفیت و رشد پایگاه مشتری؛
⚫ به حداکثر رساندن فرصت های فروش؛

بسیاری از صاحبان مشاغل معتقدند هوش مصنوعی این قدرت را دارد که تقریباً همه چیز را در مورد نحوه انجام تجارت تغییر دهد. هوش مصنوعی می تواند تا سال ۲۰۳۰ تا ۷/۱۵ تریلیون دلار به اقتصاد جهانی کمک کند. برای اینکه در مسیر رشد با هوش مصنوعی قرار بگیریم، باید ایده های این حوزه و تغییراتی که به ارمغان می آورد را تجزیه و تحلیل کنیم.

فرصت های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی برای کسب وکارها

مطالعه بیشتر:       راهنمای طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار

فرصت های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی برای کسب وکارها

ایده‌های هوش مصنوعی الهام بخش بسیاری از شرکت‌ ها بوده و باعث شده آنها ارزش خود را به مؤثرترین شکل به مشتری انتقال دهند. هوش مصنوعی هزینه های کلی یک کسب و کار و هزینه های سربار آن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. اما از چه طریقی؟ هوش مصنوعی به طور خودکار سؤالات یا شکایات مشتریان را شناسایی می کند و بدون دخالت انسانی به آنها پاسخ می دهد. به عنوان مثال، در صنعت فناوری اطلاعات، سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی در ۲ مرحله به ما کمک می کنند: ایجاد و بکارگیری.

⚪ در مرحله ایجاد: هوش مصنوعی به طراحان و توسعه دهندگان در طول فرآیند توسعه محصول کمک می کند.
⚪ در مرحله بکارگیری: همانطور که مردم از محصول استفاده می کنند، هوش مصنوعی با شخصی سازی، طراحی پیش بینی شده، واقعیت افزوده، رابط های صمعی بصری در کامپیوتر و موارد دیگر تجربیات کاربر را به طور گسترده بهبود می بخشد.

هوش مصنوعی فرصتی عالی برای تحول در حوزه دیجیتال ایجاد کرده است. اگر به درستی از هوش مصنوعی استفاده شود، مشاغل حذف نمی شوند بلکه ارتقا پیدا می کنند. هوش مصنوعی می تواند برخی از وظایف تکراری را حذف کند و به شرکت ها در خلاقیت خود آزادی عمل دهد. حوزه هوش مصنوعی یک موقعیت بکر محسوب می شود. بیایید بررسی کنیم که این حوزه تاکنون چه تغییراتی برای ما ایجاد کرده است.

ایده های تجاری هوش مصنوعی

مطالعه بیشتر:       ترندهای توسعه وب و جدیدترین زیرساخت‌های فناوری وب در سال ۲۰۲۳

ایده های تجاری هوش مصنوعی  

همانطور که ممکن است بدانید، هوش مصنوعی تأثیر زیادی بر تجارت داشته و فرصت های زیادی را در آن فراهم کرده است. در اینجا چند نمونه از ایده های تجاری هوش مصنوعی در حوزه های مختلف آورده شده است.

برنامه های مراقبت های بهداشتی

امروزه ایده های هوش مصنوعی به طور گسترده در پزشکی مدرن استفاده می شوند. با کمک هوش مصنوعی، مدیریت سوابق پزشکی بیمار و سایر داده های مرتبط آسان تر می شود. هوش مصنوعی این داده ها را ذخیره، پردازش و فهرست بندی، و همچنین دسترسی آسان به آنها را در هر زمانی تضمین می کند.  

Сyclica با ترکیب ریشه های خود در هوش مصنوعی (AI) و بیوفیزیک پروتئین ها با یک مدل تجاری نوآورانه، در زمینه تمرکززدایی کشف داروهای جدید کمک می کند. متخصصان در Сyclica تعداد سیگنال های قابل پیش‌بینی را با موتورهای هوش مصنوعی خلاقانه مانند MatchMaker™ و POEM™ به حداکثر می رسانند.

یکی دیگر از پروژه های هوش مصنوعی مستقر در ایالات متحده برای کشف داروهای جدید، Atomwise نام دارد. این نرم افزار داده های دارویی موجود را تجزیه و تحلیل کرده و محتوای آن را مطالعه می کند. با استفاده از Atomwise، بیمارستان ها می توانند راه هایی را برای اصلاح داروهای موجود و تولید انواع جدیدی از داروها برای درمان بیماری های مختلف بیابند.

خدمات فناوری اطلاعات و برنامه های امنیتی

رشد شدید دنیای دیجیتال موجب حملات سایبری و هک داده ها شده است. یکی از موثرترین و خلاقانه ترین راه‌ها برای مقابله با هک، پیاده‌سازی هوش مصنوعی در راه‌حل‌های فناوری اطلاعات، امنیت و سایر خدمات این حوزه است. بیایید نگاهی به ایده های تجاری هوش مصنوعی در این زمینه بیندازیم.

AI2 یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی است که توسط آزمایشگاه علوم کامپیوتر MIT، الگوی X و آزمایشگاه هوش مصنوعی (CSAIL) توسعه یافته است. این پلتفرم قرار است حملات سایبری را در قالب مدل‌سازی متنی پیش‌بینی کند.

ForAllSecure یک استارتاپ هوش مصنوعی است که در پیتسبورگ، ایالات متحده آمریکا راه اندازی و مستقر شده است. این نرم افزار می تواند باگ ها را پیدا کند و مشخص کند که آیا سواستفاده از آنها ممکن است یا خیر. باگ ها منجر به نتایج غیرمنتظره می شوند و رفتاری را ایجاد می کنند که باعث نقض جدی امنیت می شود. ForAllSecure برای حفاظت از مشتریان خود در برابر هک ها و حملات مختلف، یک اپلیکیشن دقیق و تست کامپیوتری در اختیار آنها قرار می دهد.

مطالعه بیشتر:      ایده‌های استفاده از اینترنت اشیاء و فرصت‌ های تجاری آن

برنامه های مشتری محور

هوش مصنوعی مشتری محور برای پاسخ خودکار به سوالات رایج مشتریان ایجاد شده است. علاوه بر این، هوش مصنوعی به تعیین گروه بازاری که مشتریان خاص به آن تعلق دارند نیز کمک می کند.

در آینده نزدیک، هوش مصنوعی مشتری محور حتی می تواند با مشتریان تماس بگیرد تا در هر بخش از فعالیت آنها به مشکلاتشان رسیدگی کند. در حال حاضر، چت ‌بات‌ هایی وجود دارند که می‌توانند به سؤالات ساده پاسخ دهند و محصولات یا خدمات مرتبط را بر اساس پاسخ‌ها و علایق مشتریان ارائه دهند.

ایده های استفاده از هوش مصنوعی در برنامه های مشتری محور

Hipmunk پلتفرمی است که برای جستجوی سفر های مختلف استفاده می شود. Hipmunk برای کمک به افراد در جستجو و رزرو آسان ‌تر، چت بات هایی را ایجاد کرده که می‌توان آنها را به راحتی با Facebook، Slack یا Skype ادغام کرد.

ItsAlive یک استارتاپ فرانسوی است که به عنوان یکی از بهترین چت بات های هوش مصنوعی برای فیس بوک مسنجر در نظر گرفته می شود. ItsAlive به کسب‌وکارها کمک می ‌کند تا با شناسایی کلمات کلیدی در فیس‌بوک مسنجر و پاسخ دادن به مشتریان از طریق این چت بات ها، زمان پاسخگویی به پرسش‌های متداول را کاهش دهند.

برنامه های صرفه جویی در انرژی و هزینه ها

هدف استفاده از هوش مصنوعی در این دو حوزه کاهش مصرف انرژی و هزینه عملیات های مالی است. بیایید به این ایده های کاربردی نگاهی بیاندازیم.

Digit یک استارتاپ هوش مصنوعی است که به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا پس‌انداز خود را بر اساس عادات و اهداف شخصی خود از طریق یک اپلیکیشن در تلفن همراه بهینه کنند. این اپلیکیشن فاکتورهای مختلفی مانند درآمد ماهیانه، موجودی فعلی و خرج و مخارج روتین را تجزیه و تحلیل می کند. در نتیجه، کاربران یک طرح پیشنهادی برای انتقال پول به حساب پس انداز دریافت می کنند.

آزمایشگاه Invenia تیمی از دانشمندان است که یادگیری ماشینی را برای صرفه جویی در انرژی پیاده سازی می کنند. آنها روی تحقیقات بنیادی با تمرکز بر هوش مصنوعی، پیش‌بینی سری‌ های زمانی و تصمیم‌گیری کار می‌کنند.

مطالعه بیشتر:       ۱۵ ایده محبوب برای اپلیکیشن های مبتنی بر موقعیت مکانی

اپلیکیشن های کاریابی

هوش مصنوعی به کارفرمایان کمک می‌ کند تا از فرآیندهای تکراری اجتناب کنند و با گزینه های نهایی تعامل مؤثری داشته باشند. هوش مصنوعی در استخدام به معنای ارائه فرآیندهای پشتیبان خودکار، مرتب‌سازی سریع‌تر رزومه و پایش فشرده متقاضیان است.

XOR یک دستیار استخدام مبتنی بر هوش مصنوعی است برای شرکت هایی در زمینه فناوری، خرده فروشی، مراقبت های بهداشتی و رستوران ها کار می کند. XOR چت بات ها را برای تعامل با متقاضیان و متقاضیان پیاده سازی می کند. فرآیند درخواست را سریع تر و موثرتر می کند و در عین حال نرخ بیکاری را کاهش می دهد.

Restless Bandit یک پلتفرم استخدام است که از یک ربات هوشمند برای ارتباط با افراد واجد شرایط استفاده می کند. Restless Bandit الگوریتمی را حول میلیون‌ها رزومه، پروفایل متقاضیان و توضیح شغل مورد نظر ایجاد می‌کند تا از کشف نامزدهای برتر اطمینان حاصل شود.

اپلیکیشن های حوزه نشر و نویسندگی

برای نویسندگان و ناشران، هوش مصنوعی به تولید محتوای عالی و یافتن خواننده ای که بیشتر از همه به آن نیاز داشته باشد، کمک می کند. استفاده از هوش مصنوعی در پروژه های زیر به حوزه های گفته شده کمک کرده است.

Yseop نرم افزاری است که داده های ساختاریافته را به توصیه های هوشمندانه در زبان طبیعی تبدیل می کند. Yseop گزارش های مالی، خلاصه مطالب، اسناد بازاریابی و موارد دیگر را به چندین زبان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی می نویسد.

Boomtrain که توسط Zeta Global خریداری شده یک پلتفرم بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی است که در هر حوزه کاربردی به طور مرتبط با کاربران تعامل دارد و این تعامل را به مرور افزایش می دهد.

کسب و کارهای موفقی که از هوش مصنوعی استفاده کرده اند

شرکت Roam Analytics که در ایالات متحده مستقر است، یک پلتفرم هوش مصنوعی برای صنعت مراقبت های بهداشتی ایجاد کرده که از پردازش زبان طبیعی (NLP) استفاده می کند. این پلتفرم محتوای سوابق پزشکی الکترونیکی بیماران را تقویت و تجزیه و تحلیل می کند. Roam analytics ابزارهای هوش مصنوعی دیگری هم برای تجزیه و تحلیل و ذخیره داده ها دارد، به همین دلیل است که به طور گسترده در بیمارستان های ایالات متحده و اروپا استفاده می شود.

H2O.ai یک شرکت نرم‌افزاری اوپن سورس است که بر ادغام هوش مصنوعی با شرکت‌ها تمرکز دارد. این شرکت در رتبه‌بندی سالانه AI 100 CB Insights در بین ۱۰۰ استارت‌آپ آینده‌دار هوش مصنوعی در جهان قرار گرفت.

LivePerson ارتباط افراد با برندها را تغییر می دهد. برندهای پیشرو مانند Citibank، HSBC، Orange، و The Home Depot از راه حل های تجارت گفتگو محور برای هماهنگی بین انسان و هوش مصنوعی استفاده می کنند. در نتیجه، این شرکت ها رابطه سودمندی را با میلیون ها مصرف کننده خود ایجاد کرده اند.

Graphcore یک شرکت ارائه سیستم های سخت افزاری است که یک پردازنده جدید به نام واحد پردازش اطلاعات هوشمند (IPU) تولید کرده است. معماری منحصر به فرد IPU به این معنی است که توسعه دهندگان می توانند مدل های یادگیری ماشینی فعلی را سریع تر اجرا کنند.

شرکت‌های فعال در حوزه هوش مصنوعی در جهان

شرکت های فعال در زمینه هوش مصنوعی را می توان در دسته های خدمات هوش مصنوعی ابری (Cloud AI)، یادگیری ماشینی (Machine Learning) و تجهیزات هوش مصنوعی قرار داد.

شرکت های فعال در زمینه هوش مصنوعی ابری

✔️ Microsoft Azure: این سرویس شرکت مایکروسافت طیف گسترده‌ای از خدمات هوش مصنوعی از جمله یادگیری ماشین، بینایی کامپیوتر (تشخیص اشیا، تصاویر و ویدئو ها) و پردازش زبان طبیعی را ارائه می‌دهد.
✔️ Amazon Web Services (AWS): شرکت آمازون خدمات هوش مصنوعی را از طریق Amazon SageMaker ارائه می‌دهد، از جمله مدل‌های از پیش آموزش‌دیده، نوت‌بوک‌ها و ابزارهایی برای ساخت و استقرار مدل‌های سفارشی.
✔️ Google Cloud AI: گوگل، خدمات هوش مصنوعی مختلفی مانند Vertex AI (ساخت، آموزش، و مدیریت مدل‌های هوش مصنوعی)، AI Platform (ساخت و توسعه مدل‌های یادگیری ماشینی) و  TensorFlow (یک کتابخانه متن باز و پرکاربرد در زمینه یادگیری عمیق) را ارائه می‌دهد.
✔️ IBM Cloud: شرکت IBM، خدمات هوش مصنوعی را از طریق IBM Watson ارائه می‌دهد، از جمله خدمات آن می توان به پردازش زبان طبیعی، بینایی کامپیوتر و یادگیری ماشین اشاره نمود.

شرکت های فعال در زمینه یادگیری ماشین

✔️ OpenAI : OpenAI یک شرکت تحقیقاتی در زمینه هوش مصنوعی (AI) است که به مطالعه و توسعه فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی می‌پردازد. این شرکت با هدف ترویج و تسهیل دسترسی عموم به تکنولوژی‌های هوش مصنوعی و رهبری در حوزه پژوهش‌های مرتبط با AI تأسیس شده است. OpenAI از زمان تأسیس تاکنون به دستاوردهای قابل توجهی در زمینه یادگیری عمیق، پردازش زبان طبیعی، تولید محتوا، و ایجاد مدل‌های هوش مصنوعی پیشرفته دست یافته است. از جمله پروژه‌های معروف این شرکت می‌توان به سیستم‌های چندمنظوره گفتاری، تولید متن زبان طبیعی، و مدل‌های یادگیری تقویتی اشاره کرد. هدف اصلی OpenAI ایجاد یک AI عمومی و متکامل است که بتواند در زمینه‌های مختلف کاربرد داشته باشد و مزایای آن را برای جامعه به اشتراک بگذارد.

✔️ DeepMind : DeepMind یک شرکت تحقیقاتی هوش مصنوعی بریتانیایی-آمریکایی است که در سال ۲۰۱۰ تأسیس شده و در سال ۲۰۱۴ توسط گوگل خریداری شد و بر روی توسعه هوش مصنوعی عمومی تمرکز دارد. این شرکت در زمینه های یادگیری پیشرفته (آموزش هوش مصنوعی برای انجام وظایف پیچیده از طریق آزمون و خطا)، شبکه های عصبی عمیق (ساخت سیستم‌های هوش مصنوعی که می‌توانند از داده‌ها یاد بگیرند) و هوش مصنوعی عمومی فعالیت دارد.

✔️ Meta AI: این شرکت یک آزمایشگاه تحقیقاتی هوش مصنوعی متعلق به شرکت Meta Platforms (فیس‌بوک سابق) است که در سال ۲۰۱۴ تأسیس و در Menlo Park کالیفرنیا مستقر است و مراکز تحقیقاتی در سراسر جهان دارد. این شرکت در زمینه یادگیری ماشین (آموزش هوش مصنوعی برای انجام وظایف پیچیده از طریق داده‌ها )، بینایی کامپیوتر (آموزش هوش مصنوعی برای درک و تفسیر تصاویر و ویدئوها )، پردازش زبان طبیعی ( آموزش هوش مصنوعی برای درک و تولید زبان انسان ) و رباتیک ( ساخت ربات‌هایی که می‌توانند با انسان‌ها تعامل داشته باشند ) فعالیت دارد.

✔️ DataRobot :DataRobot یک شرکت نرم‌افزاری هوش مصنوعی است که در سال ۲۰۱۳ تأسیس شده و در بوستون ماساچوست مستقر است. این شرکت پلتفرمی را برای خودکارسازی فرآیند یادگیری ماشین ارائه می‌دهد که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به دانش کدنویسی، مدل‌های یادگیری ماشین را ایجاد و استقرار دهند. بیشتر خدمات و محصولات این شرکت در زمینه خودکارسازی فرآیند یادگیری ماشین می باشد.

شرکت های فعال در سایر حوزه‌های هوش مصنوعی

✔️ NVIDIA :NVIDIA یک شرکت فناوری چند ملیتی آمریکایی است که در سال 1993 تأسیس شده و در سانتا کلارا کالیفرنیا مستقر است. این شرکت در زمینه طراحی و تولید واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) تخصص دارد و به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت شناخته می‌شود. واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) تولیدی این شرکت برای کارهای هوش مصنوعی استفاده می‌شوند و چندین پلتفرم هوش مصنوعی در زمینه های مراکز داده، توسعه و استقرار ربات های هوش مصنوعی و سیستم های خودران ارائه نموده است.

✔️ Tesla: شرکت تسلا در سال ۲۰۰۳ تأسیس شده و در آستین تگزاس مستقر است، این شرکت به طور فزاینده‌ای از هوش مصنوعی در محصولات و خدمات خود استفاده می‌کند. برخی از کاربردهای هوش مصنوعی در تسلا در سیستم های خودران و ربات ها مورد استفاده قرار گرفته است.

✔️ Boston Dynamics :Boston Dynamics یک شرکت مهندسی و رباتیک آمریکایی است که در سال 1992 تأسیس شده و در Waltham، ماساچوست مستقر است. این شرکت به دلیل ربات‌های پیشرفته خود که می‌توانند حرکات پیچیده و چابکی را انجام دهند، شناخته شده است. ربات های این شرکت شامل ربات های انسان نما، ربات چهارپا (برای حمل اشیا)، ربات چرخ دار (بلندکردن اشیا) و ربات های جابجایی و بارگیری اشیا اشاره نمود.

شرکت های ایرانی که از هوش مصنوعی استفاده می کنند

در ایران کسب و کارهای زیادی از هوش مصنوعی برای بهبود فرآیندهای خود استفاده می کنند. بانک ها، شرکت های مخابراتی، شرکت های بیمه، شرکت های خرده فروشی و دانشگاه ها نمونه هایی از آن است که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم:

بانک ها:

✔️ بانک ملت: از هوش مصنوعی برای چت‌بات، تشخیص تقلب و پردازش وام استفاده می‌کند.
✔️ بانک تجارت: از هوش مصنوعی برای ارائه خدمات خودکار به مشتریان، مانند تشخیص چهره و احراز هویت استفاده می‌کند.
✔️ بانک صادرات: از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی تقاضا و بهینه‌سازی شبکه‌های خود استفاده می‌کند.

شرکت های مخابراتی:

✔️ همراه اول: از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و پیش‌بینی تقاضا استفاده می‌کند.
✔️ ایرانسل: از هوش مصنوعی برای شخصی‌سازی تجربه مشتری و ارائه خدمات خودکار به مشتریان استفاده می‌کند.

شرکت های بیمه:

✔️ بیمه ایران: از هوش مصنوعی برای ارزیابی ریسک و قیمت‌گذاری استفاده می‌کند.
✔️ بیمه دانا: از هوش مصنوعی برای پردازش ادعاها و ارائه خدمات خودکار به مشتریان استفاده می‌کند.

شرکت های خرده‌فروشی:

✔️ دیجی‌کالا: از هوش مصنوعی برای توصیه محصولات و شخصی‌سازی تجربه مشتری استفاده می‌کند.
✔️ اسنپ‌مارکت: از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی تقاضا و بهینه‌سازی زنجیره تامین استفاده می‌کند.

شرکت های استارتاپی:

✔️ زومیت: از هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی و تصویری استفاده می‌کند.
✔️ دیجی‌کالا دیلیت: از هوش مصنوعی برای بازیافت و پردازش زباله‌های الکترونیکی استفاده می‌کند.

شرکت های مشاوره:

✔️ گروه مشاوره مکنزی: به سازمان‌ها در زمینه استراتژی هوش مصنوعی و پیاده‌سازی راه‌حل‌های هوش مصنوعی کمک می‌کند.
✔️ شرکت مشاوره امین: به سازمان‌ها در زمینه انتخاب و پیاده‌سازی فناوری‌های هوش مصنوعی مناسب کمک می‌کند.

دانشگاه ها:

✔️ دانشگاه تهران: در حال انجام تحقیقات در زمینه هوش مصنوعی و توسعه راه‌حل‌های جدید برای مشکلات مختلف است.
✔️ دانشگاه صنعتی شریف: در حال انجام تحقیقات در زمینه هوش مصنوعی و تربیت متخصصان هوش مصنوعی است.

مراکز تحقیقاتی:

✔️ مرکز تحقیقات مخابرات ایران: در حال انجام تحقیقات در زمینه هوش مصنوعی و توسعه فناوری‌های جدید هوش مصنوعی است.
✔️ مرکز تحقیقات کامپیوتر ایران: در حال انجام تحقیقات در زمینه هوش مصنوعی و ارائه خدمات مشاوره به سازمان‌ها در زمینه هوش مصنوعی است.

روی سودآوری کسب و کار خود سرمایه گذاری کنید

هدف این مقاله ارائه نمونه‌هایی از فرصت های هوش مصنوعی موجود برای بکارگیری یا سرمایه‌گذاری است. هوش مصنوعی در بخش مراقبت‌های بهداشتی، بازاریابی و فروش، بخش مالی و غیره فرصت‌های زیادی را برای شما به ارمغان آورده است. استفاده استارتاپ از هوش مصنوعی برای آنها از لحاظ مالی هم منطقی است.

تیم ما می تواند از ایده های تجاری هوش مصنوعی شما حمایت و در جهت تحقق آنها کمکتان کند. اگر به دنبال یک شریک قابل اعتماد برای شروع سفر خود در دنیای هوش مصنوعی هستید، شرکت پیشگامان دامنه فناوری بهترین انتخاب برای شما است. با ما در تماس باشید.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد اپلیکیشن و سایت و دریافت مشاوره رایگان ، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره    تماس تلفنی  

divider
divider

محصولات مرتبط

⚡ طراحی و پیاده سازی انواع اپلیکیشن اندروید، iOS، وب اپلیکیشن و PWA ✒️ برنامه نویسی سفارشی با متدهای جدید ✒️ طراحی بصورت cross-platform ✒️ قابل انتشار بر روی تمامی مارکت های نرم افزاری معتبر مانند گوگل پلی و اپ استور ✒️ بروزرسانی سریع و آسان ✒️ سیستم مدیریت آسان و پیشرفته ◀️ مشاوره رایگان + یکسال پشتیبانی رایگان
ادامه
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ✏️ طراحی کاملا سفارشی با کدنویسی اختصاصی ✏️ رابط کاربری UI/UX اختصاصی ✏️ پنل مدیریت پیشرفته ✏️ دارای نسخه اندروید، iOS و وب اپلیکیشن ✏️ دارای کیف پول و اتصال به انواع درگاه‌های بانکی ✏️ امکان بارگزاری در استورهای نرم افزاری مانند گوگل پلی و بازار ✏️ مدیریت یکپارچه اپلیکیشن و سایت ✏️ امکان اخذ نماد اعتماد ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
⚙️ طراحی مارکت پلیس بصورت سفارشی ✏️ امکان افزودن چندین فروشگاه ✏️ دارای پنل ادمین، فروشنده و کاربر ✏️ طراحی سفارشی با کدنویسی اختصاصی ✏️ طراحی UI/UX اختصاصی ✏️ دارای اپ اندروید، iOS و PWA ✏️ اتصال به درگاه بانکی ✏️ دارای تمامی قابلیت های سبد خرید ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه



ثبت نظر


نمایش کلیه نظرات
ابراهیم اسماعیلی
ابراهیم اسماعیلی
چهارشنبه 16 فروردین 1402

عالی

admin picture
پاسخ مدیر به ابراهیم اسماعیلی
شنبه 19 فروردین 1402

ممنون دوست عزیز