این مقاله به بررسی استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ در حوزه پزشکی و سلامت میپردازد که یک بازاریاب دیجیتال در حوزه سلامت و تندرستی میتواند برای جذب مخاطب بیشتر، افزایش درآمد و مهمتر از همه، حفظ مشتریان وفادار به کار گیرد.
بازاریابی دیجیتال در حوزه پزشکی و سلامت
این مقاله به بررسی استراتژیهای دیجیتال مارکتینگ در حوزه پزشکی و سلامت میپردازد که یک بازاریاب دیجیتال درحوزه سلامت و تندرستی میتواند برای جذب مخاطب بیشتر، افزایش درآمد و مهمتر از همه، حفظ مشتریان وفادار به کار گیرد.
آیا تا به حال سعی کردهاید بفهمید مشتریان شما چگونه درباره کسبوکار سلامت شما اطلاعات پیدا کردهاند؟
شما میتوانید با برگزاری یک نظرسنجی از مخاطبین برای تعیین اصلیترین منابع جذب مشتری استفاده کنید. اما حتی بدون انجام نظرسنجی، اگر از اکثر مخاطبین سوال شود، آنها خواهند گفت که شما را به صورت آنلاین پیدا کردهاند. این موضوع ممکن است از طریق گفتگو با دوستان و خانواده در اپلیکیشنهای شبکه های اجتماعی یا گروه های چت دوستان، موتور جستجوی گوگل یا از طریق معرفی دوستان در شبکههای اجتماعی رخ داده باشد.
علاوه بر این، شما نیاز خواهید داشت که بر اساس نیازهای خاص مشتریان، بازاریابی هدفمند انجام دهید. بسته به خدماتی که ارائه میدهید، باید بدانید چه چیزی جواب میدهد و چه چیزی جواب نمیدهد.
جدیدترین استراتژیهای بازاریابی دیجیتال شامل چندین مرحله است که به کسبوکار پزشکی و سلامت شما کمک میکند تا به اهداف کوتاهمدت و بلندمدت خود از طریق پلتفرمهای مختلف بازاریابی اینترنتی دست یابد. اینها شامل رسانههای شما، رسانههای پولی و رسانههای تبلیغ شده میشوند که همگی برای دستیابی به آن هدف تلاش میکنند.
1- انجام تحقیقات بازار
اگر نمیدانید کجا هستید و قرار است به کجا بروید، هیچ کمپین یا استراتژیای جواب نخواهد داد. اولین گام این موضوع، تمرکز بر روی این بخش است. ابتدا تحقیقات بازار انجام دهید. اطلاعاتی که جمعآوری میکنید بسیار مهم است زیرا به شما امکان میدهد:
➼ برای فعالیتهای بازاریابی خود، مطالب جذاب تهیه کنید.
➼ مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید.
➼ بر اساس نیازهای مشتریان، کالاها یا خدمات جدیدی شناسایی کنید.
➼ برای جلوگیری از از دست دادن مشتریان بالقوه، برند خود را هدایت و مدیریت کنید.
➼ از روندهای جدید صنعت آگاه باشید.
با انجام تحقیقات بازار میتوانید درباره نیازهای مشتریان، نیازهای شرکت خود و اقدامات رقبا اطلاعات کسب کنید.
باید مشخص کنید که چه چیزی کسبوکار سلامت شما را منحصربهفرد میکند. آیا شما در ارائه خدمات و برنامههای سلامت سازمانی و انتشار دانش سلامت و تناسب اندام، بهتر از دیگران عمل میکنید؟ سابقه، اصول، اهداف، ماموریت و چشمانداز شرکت چیست؟ مشتریان شما چگونه کسبوکار شما را میبینند؟
سپس تعریف دقیقی از مخاطب هدف خود ایجاد کنید. این واقعیت که اکثر کسبوکارهای حوزه سلامت بدون ارتباط واضح با یک گروه خاص، چندین گروه جمعیتی را مورد هدف قرار می دهند، یکی از عوامل شکست آنهاست.
شما میتوانید مخاطبان مختلفی را هدف قرار دهید، اما ارائه خدمات شما باید دارای یک موضوع واحد باشد. کالاها و خدماتی که ارائه میدهید باید بر روی خدماتی که در آن برتری دارید، متمرکز باشد.
گروه خاصی از افرادی که میخواهید پیام بازاریابی شما را دریافت کنند، مخاطب هدف شما نامیده میشود. آنها کسانی هستند که احتمالاً از کسب و کار شما بازدید خواهند کرد. آنها در ویژگیهای مختلفی مانند جمعیتشناسی و رفتار با یکدیگر مشترک هستند. شما میتوانید با تقسیمبندی، هدفگذاری و موقعیتیابی مخاطبان خود، درک بهتری از نیازهای آنها داشته باشید.
اکنون میتوانید با استفاده از دادههای جمعآوری شده، یک استراتژی بازاریابی ایجاد کنید. پس از تعیین مخاطب هدف خود، از مشتریان فعلی بپرسید که نظر آنها درباره برند شما چیست و فکر میکنند چه تغییراتی باید انجام دهید، همچنین باید با مشتریان بالقوهای که بخشی از بازار هدف شما هستند مصاحبه کنید.
برای اینکه بفهمید رقبا بهتر از شما چه میکنند، باید تحقیقاتی در مورد رقابت و بازار انجام دهید. چرا آنها بیشتر از شما سود میبرند؟ آنها از چه ابزارهایی برای افزایش بازدیدکنندگان استفاده میکنند، تبلیغات و حضور آنلاین آنها چگونه عمل میکند و تمرکز آنها بر روی چه چیزی است؟
پس از انجام تحقیقات بازار، باید متوجه شده باشید که در کدام برنامههای سلامت برتری دارید، بازار هدف شما کیست و چه چیزی شما را از رقبا متمایز میکند.
2- طراحی وب سایت سلامت و تندرستی
وب سایت کسبوکار سلامت را پایه و اساس حضور آنلاین در نظر بگیرید. این سایت به عنوان دفتر آنلاین کسبوکار شما عمل میکند. شما میتوانید کالاها و خدمات خود را به مشتریان بالقوه و فعلی معرفی کنید، محتوای آموزشی و جالب ارائه دهید و از آن برای دستیابی به اهداف خود کمک گیرید.
ایجاد یک وب سایت جذاب ممکن است ساده به نظر رسد، اما آیا برای موتورهای جستجو بهینه شده است؟ آیا شما به طور مداوم از آن سرنخ و مشتری دریافت میکنید؟ اگر نه، زمان آن رسیده است که از سئو برای بهینه سازی وب سایت کسب و کار خود استفاده کنید.
چهار ستون اصلی سئو عبارتند از:
➼ سئو فنی: آیا خزندهها و ایندکسرهای موتور جستجو میتوانند به محتوای شما دسترسی پیدا کنند؟
➼ آیا محتوای جالب و آموزندهای دارید که برای مشتریان ایدهآل شما هدفگذاری شده باشد؟
➼ آیا HTML و محتوای وب سایت شما بهینه شده است؟
➼ سئو خارج از صفحه: چگونه در حال ایجاد اعتبار سایت خود برای افزایش رتبهبندی موتورهای جستجو هستید؟
تایتل های صحیح صفحه، توضیحات متا، هدرها، تصاویر و ساختار URL برای سئو داخلی ضروری هستند. علاوه بر اینها مواردی همچون نمایش صحیح وب سایت بر روی موبایل، ساختار چیدمانی سایت و زمان بارگذاری نیز از موارد مهم هستند.
برای افزایش اعتبار سایت خود از سئو خارج از صفحه (سئو خارجی) استفاده کنید. با دریافت لینکهای ورودی از وب سایتهای معتبر و مرتبط، تولید مطالب ارزشمند و انتشار آن در وب سایتهای دیگر میتوانید به این هدف دست یابید. لینکهای ورودی که از این مطالب دریافت میکنید، باعث افزایش دیده شدن شما در اینترنت و رتبهبندی موتورهای جستجو میشود.
وب سایت شما همچنین باید برای نمایش در موبایل مناسب باشد. URL باید در همه پلتفرمها یکسان باشد. علاوه بر اینکه برای خزیدن و ایندکس کردن گوگل آسان است، طراحی واکنشگرا، تجربه مرور فوقالعادهای را برای مشتریان شما در هر دستگاهی فراهم میکند.
محتوای بهینه شده برای موتورهای جستجو
ایجاد محتوای مفید و جذاب که بر اساس نیازها و خواستههای مخاطب هدف شما متمرکز باشد، همیشه جزء ضروری یک استراتژی سئو موفق است. با محتوای صحیح، میتوانید بازدیدکنندگانی را جذب کنید که احتمال تبدیل شدن به مشتریان را دارند.
یک وبلاگ در وب سایت خود ایجاد کنید و مطالب آموزنده و غیر تبلیغاتی در مورد مشکلاتی که مشتریان شما با آن مواجه هستند، ارائه دهید. مشکلات مشتریان خود را شرح دهید، پاسخ ارائه دهید و سپس توضیح دهید که چگونه خدمات شما میتواند به آنها در غلبه بر این موانع کمک کند.
وبلاگ شما یک مکان عالی برای جذب مشتریان بالقوه است. محتوایی ارائه دهید که مشتریان بالقوه را در طول فرآیند خرید راهنمایی کند. دریابید که آنها به دنبال چه چیزی در اینترنت هستند، سپس مقالات مفیدی در مورد آن موضوعات تولید کنید.
دانش خود را در مورد موضوعات نشان دهید و راه حل ارائه دهید. تا زمانی که آنها آماده خرید هستند، با محتوای عالی در طول چرخه خرید، این مشتریان بالقوه را پرورش دهید. از فراخوان به عمل CTA میتوان برای ارسال مشتریان به صفحات فرود که منجر به تولید سرنخ میشوند، استفاده کرد. (باید یک فرم در صفحه فرود وجود داشته باشد که مشتری بالقوه باید برای دریافت پیشنهاد، آن را پر کند.)
گزارشهای تحقیقاتی، کتابهای الکترونیکی و مقالات معتبر را برای دانلود مخاطبان خود از وب سایت خود ایجاد کنید (این همچنین یک روش موثر برای ساختن یک لیست پستی است). فیلمهای آموزشی آپلود کنید، وبینار برگزار کنید، نمونه های کالا را رایگان توزیع کنید.
برای پاسخگویی به نیازهای مختلف مخاطب هدف خود، محتوایی که ارائه میدهید باید متنوع باشد. مشتری باید سرگرم شود، آموزش ببیند و کنجکاو شود. با تحقیق دریابید که کدام نوع محتوا برای مخاطبان شما موثرتر است. شاید اگر فیلمهای آموزشی رژیم غذایی و ورزش بازدیدکنندگان بیشتری نسبت به یک کتاب الکترونیکی تجاری در مورد سلامتی جذب کردند، باید فیلمهای بیشتری بسازید.
هنگامی که از محتوای جالب استفاده میکنید، شانس تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان بالقوه افزایش مییابد. به عنوان مثال، بازدیدکنندگان میتوانند اطلاعات خود را در ازای محتوای کتاب شما در فرمهایی که برای دانلود آن تکمیل میکنند، وارد کنند.
بسیار مهم است که به خاطر داشته باشید که محتوایی که تولید میکنید باید برای مشتری ایدهآل شما هدفگذاری شود. این کار شیوه زندگی آنها را تسهیل میکند. به عنوان مثال، یک برنامه سلامتی سازمانی برای افزایش تعامل کارکنان در محل کار یا یک مقاله که توصیههای سلامتی و تناسب اندام ارائه میدهد، هر دو روشهای عالی برای تعامل با مشتریان شما هستند. با تحقیق در مورد مخاطب مورد نظر خود، مشتری ایدهآل را پیدا خواهید کرد.
3- رسانههای اجتماعی
در حال حاضر بیش از 3 میلیارد کاربر رسانههای اجتماعی وجود دارد که آنها از طریق دستگاههای تلفن همراه به آن دسترسی دارند. تاثیر و توسعه شبکههای اجتماعی که در حال حاضر یا در گذشته در دسترس بودهاند را بررسی کنید.
همانطور که میبینید، پلتفرمهای زیادی وجود دارد و تصمیمگیری در مورد بهترین آنها برای کسبوکار شما دشوار است. با این حال، مکان و انواع اطلاعات مورد علاقه هدف شما از طریق تحقیقات بازار مشخص شده است.
اگر کاربران از طریق فیسبوک قابل دسترسی هستند، باید صفحه خود را بروز کنید. نام شرکت شما باید با نامی که در صفحه شما ظاهر میشود مطابقت داشته باشد. اطلاعات شرکت را با جزئیات خاص پر کنید.
سپس با دعوت از دوستان، خانواده و مشتریان قبلی از آنها بخواهید صفحه شما را لایک کنند. دکمههای لایک، توصیه و اشتراکگذاری در صفحه شما باید تعامل را تشویق کنند. در نهایت، مطالب جالبی منتشر کنید که زندگی مشتریان شما را بهبود میبخشد.
4- تبلیغات چندکاناله
اگر میخواهید مشتریان خود را مشتاق نگه دارید، باید کنترل هر چه بیشتر نقاط تماس را در دست داشته باشید. نقاط تماس جایی است که مشتریان، شرکت شما را در سایتهای شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک، تیک تاک، اینستاگرام و غیره پیدا میکنند.
این یک مکالمه است که میتواند برداشت مشتری از محصول یا خدمات شما را تغییر دهد. نقطه تماس ممکن است قبل، حین یا بعد از فروش اتفاق بیفتد.
امروزه برای بستن یک معامله به نقاط تماس بیشتری نیاز است. تولید پادکست ماهانه، ایجاد پستهای تبلیغاتی در وبلاگ، استفاده از تبلیغات اینترنتی یا استفاده از استراتژیهای بازاریابی سنتی کافی نیست. اگر میخواهید توجه مشتریان خود را جلب و حفظ کنید، باید اقدامات بسیار بیشتری انجام دهید.
برای موفقیت در بازاریابی، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:
شناسایی کانالهای رسانههای اجتماعی که مصرفکننده بالقوه شما از طریق تبلیغات هدفمند استفاده میکند.
استفاده از افراد تاثیرگذار برای جذب بازدیدکننده به وب سایت خود.
پخش پیام خود با ارسال مقالات به نشریات خارجی با نام خود.
استفاده از پادکستها و ویدیوها.
ارائه خبرنامه در مورد دستاوردها، جوایز، مسابقات و غیره شرکت برای به روز نگه داشتن مشتریان.
ارسال رایگان کتابهای الکترونیکی و مقالات که به مشتریان اطلاعات بیشتری میدهد. به عنوان مثال، ارائه راهنمایی رایگان تغذیه که مکمل خدمات تناسب اندام خریداری شده شما باشد.
استفاده از تصاویر مانند اینفوگرافیک، میم و عکسهای با کیفیت بالا از نقل قولها.
استفاده از فعالیتهای حضوری مانند پیادهروی، رویدادهای ورزشی، فعالیتهای تیمسازی و غیره.
تکنیکهای بازاریابی دیجیتال یکپارچه مشتریمحور عالی هستند. آنها را در کل سفر خرید مشتری در چندین کانال اعمال کنید.
به خاطر داشته باشید که یک فراخوان به عمل را در صفحه فرود انتخابی خود برای تبلیغات پولی خود قرار دهید. این میتواند شامل دانلود برنامه سلامتی، ثبت نام در کلاس ورزشی یا مشترک شدن در نشریه سلامت و تناسب اندام باشد.
برای هدفگذاری مجدد مشتریان بالقوه خود از بازاریابی مجدد استفاده کنید. بازاریابی مجدد بدون مزاحمت به شما امکان میدهد با مشتریان فعلی در کانالهای دیگری که استفاده میکنند تعامل داشته باشید.
5- اتوماسیون
با استفاده از اتوماسیون میتوانید مدیریت کسبوکار سلامت خود را آسانتر و سودآورتر کنید. میتوانید بخشهایی از رویههای خود را با کمک برنامههای نرمافزاری مختلف خودکار کنید. با ادغام چنین نرمافزاری با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود، میتوانید با موفقیت از آن برای سادهسازی فرآیندهای کسبوکار خود استفاده کنید. بیایید مزایای اتوماسیون برای مشاغل پزشکی و سلامت را با جزئیات بیشتر بررسی کنیم.
مشتریان میتوانند جلسات تناسب اندام خود را به صورت آنلاین با استفاده از رایانه رومیزی یا تلفن هوشمند برنامهریزی و پرداخت کنند. این نه تنها به مشتریان شما کمک میکند، بلکه برنامهریزی را سادهتر میکند، تیم شما را از وظایف دفتری خلاص میکند و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان شما را بهبود میبخشد.
بازاریابی خودکار، پرورش سرنخ را بسیار تسهیل میکند. ارسال پیامهای ارزشمند، مرتبط و هدفمند به مشتریان بالقوه به توسعه ارتباطات کمک میکند. اتوماسیون با استفاده از تحویل به موقع پیامهای ایمیل سفارشی، به شما امکان میدهد مشتری بالقوه خود را علاقهمند و مطلع نگه دارید. چرخه فروش به لطف پرورش سرنخ کارآمد کوتاهتر میشود. شما میتوانید دادههای آنها را مدیریت کنید، فرمهای جمعآوری سرنخ ایجاد کنید، کمپینهای خودکار اجرا کنید و پیامهای خاص برای آنها ارسال کنید.
اتوماسیون بدون نیاز به تماس با مشتریان، به شما امکان میدهد پرداختها را پیگیری کنید و به کاربران در صورت انقضای اشتراک، اعلان ارسال می کند.
اتوماسیون ارتباط با مشتریان را سادهتر میکند. شما با استفاده از پیامک و ایمیل خودکار، زمان کمتری را برای برقراری ارتباط با مشتریان به صورت هفتگی یا روزانه صرف میکنید. اتوماسیون با فشار دادن یک دکمه، ارتباط یکبهیک را حفظ میکند.
با یک برنامه پاداش، میتوانید مشتریان خود را راضی کنید. اقداماتی را انتخاب کنید که به مشتریان اجازه میدهد پاداش کسب کنند، مانند نوشتن نقد و بررسی، ثبت نام در یک دوره یا خرید آن. سپس سیستم خودکار شما از مشتریان خود به خاطر وفاداری آنها تشکر میکند.
اتوماسیون درگیر کردن و مدیریت مشتریان را ساده میکند. مشتریان به کتابخانهای از فیلمهای تناسب اندام، دستورالعملهای تغذیهای و تمرینهای ضروری دسترسی دارند. در حالی که شما توسعه آنها را زیر نظر دارید، آنها همچنین میتوانند آنها را چاپ کنند.
6- ارزیابی برنامه بازاریابی دیجیتال
شما میتوانید با اندازهگیری، آنچه کار میکند و آنچه کار نمیکند را شناسایی کنید. سپس برای نتایج بهتر میتوانید آن را تقویت، حذف یا تنظیم کنید. پس از تصمیمگیری در مورد آنچه میخواهید بهبود بخشید، یک معیار موفقیت تعیین کنید. برای مثال، دو برابر کردن تعداد افرادی که در سه ماه آینده به باشگاه میپیوندند.
عملکرد برنامههایی را که تاکنون اجرا کردهاید بررسی کنید و در صورت نیاز تنظیمات لازم را انجام دهید. به کارهایی که به شما در دستیابی به اهداف خود کمک میکنند ادامه دهید و مواردی را که نتیجه نمیدهند تغییر یا تقویت کنید. برای مثال، مشخص کنید:
کدام کانال منبع اصلی ترافیک است؟
آیا میتوانید این بازدیدها را به سرنخ تبدیل کنید؟
فروش کلی نسبت به یک ماه پیش چگونه تغییر کرده است؟
آیا تلاشهای بازاریابی شما بازده سرمایه شما را به همراه دارد؟
اکثر بازدیدکنندگان چگونه به وب سایت شما میرسند؟
آیا تجارت تکراری دریافت میکنید؟
ارزیابی نهایی را از موفقیت خود در برآورده کردن معیارهای مشخص شده انجام دهید. در غیر این صورت، مشخص کنید که چه کاری باید متفاوت انجام شود و مطمئن شوید که تغییرات شما تاثیر ماندگار دارد.
اطلاعات جمعآوری شده به شما امکان میدهد مناطقی را که نیاز به بهبود دارند شناسایی کنید. آیا نیاز به کار روی استراتژیهای سئو، تمرکز بر یک نوع محتوا، افزایش تعاملات رسانههای اجتماعی یا تغییر زمان کمپینهای بازاریابی ایمیلی دارید؟ برای یادگیری آنچه کار میکند، از دادههای ابزارهایی مانند Google Analytics استفاده کنید.
تبدیلها، نرخ پرش، تعامل و دسترسی به جستجوی ارگانیک را در رسانههای اجتماعی پیگیری کنید. آیا افراد بیشتری برای کلاسهای تناسب اندام جدید ثبت نام میکنند یا ترافیک از مقالات مربوط به تغذیه و سلامت میآید؟
اولویت اصلی شما باید تمرکز بر هر چیزی باشد که تبدیلها را افزایش میدهد. برای افزایش نرخ تبدیل، باید برای بهبود برنامههای دیگر سخت تلاش کنید.
نقطه نهایی
شیوه بازاریابی کالاها و خدمات بخش پزشکی و سلامت برای مشتریان بالقوه نیاز به تغییر دارد. تحقیقات نشان داده شده در بالا نشان میدهد که بازاریابی دیجیتال برای جذب و حفظ مشتریان چقدر مهم است. بدون استراتژی بازاریابی دیجیتال، مشاغل پزشکی و سلامت به رقبا شکست خواهند داد.
همانطور که در بالا نشان داده شده است، میتوانید از استراتژیهای مختلف بازاریابی دیجیتال استفاده کنید، اما نکته اصلی درک نحوه تطبیق آنها با خط کاری خاص خود است. هر استراتژی بازاریابی دیجیتال باید به طور کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. برای مثال، سفارشیسازی محتوا، بازاریابی مجدد، استفاده از تبلیغات فیسبوک و استفاده از اتوماسیون ایمیل تنها چند نمونه هستند.
شناخت نقاط قوت خود و تمرکز بر آنها به شما کمک میکند تا مخاطبین بیشتری کسب کنید. کار بعدی که میتوانید انجام دهید، تحقیق کامل در مورد رقبا برای شناسایی نقاطی است که میتوانید پر کنید. یافتن نیازهای مشتریان و برآورده کردن آن آخرین تاکتیک مهم است.
این در مورد پیشبینی خواستههای مشتریان و برآورده کردن آنها به طور مناسب و سریع با استفاده از دادهها و بینشهای برنامه بازاریابی دیجیتال شما است. حفظ علاقه آنها با محتوای آموزشی و ارائه تمام کمکهای مورد نیاز برای متقاعد کردن آنها برای انتخاب شما نسبت به رژیم تمرینی خانگی.
نتیجهگیری
بازاریابی دیجیتال شیوه تبلیغ کالاها و خدمات توسط شرکتها و برندها را تغییر داده است. به نظر میرسد استراتژیهای بازاریابی سنتی با افزایش استفاده شرکتها از پلتفرمها و رویکردهای دیجیتال برای جذب مشتری و افزایش درآمد، جایگاه خود را از دست دادهاند. کسبوکار 27 میلیارد دلاری حوزه پزشکی و سلامت نیز از این موضوع عقب نمانده است.
امروزه مردم ترجیح میدهند به جای مراجعه حضوری به مراکز سلامت، به راه حلهای آنلاین دسترسی پیدا کنند که نشانهای از زمانهای است که در آن زندگی میکنیم. فیلمهای آموزشی را میتوان به تعداد بیشماری در یوتیوب یافت.
برای اکثر این موارد حتی نیازی به تجهیزات گسترده ندارید. همه چیزهایی که نیاز دارید کمی جا در خانه یا محل کار شماست. این صنعت با رقابت خرده فروشان اینترنتی، فروشگاههای فیزیکی و حتی پوشیدنیهایی مانند فیت بیت شناخته شده که به کاربران امکان ردیابی فعالیتها، ورزش، رژیم غذایی، وزن و حتی خواب را میدهد، روبرو است.
رتبهبندی خوب در موتورهای جستجو دشوار شده است، چه برسد به اینکه از رقابت متمایز شوید. بنابراین، شرکتکنندگان بازار باید استراتژیهای بازاریابی خود را به طور اساسی تغییر دهند. این مقاله بررسی میکند که چگونه ذینفعان کسبوکار میتوانند از بازاریابی دیجیتال برای جذب بیشتر مخاطب کمک کند.
نویسنده:علیرضا نوفرستی | متخصص دیجیتال مارکتینگ شرکت پیشگامان دامنه فناوری
ثبت نظر