چگونه اپلیکیشن مارکت پلیس  فروش کالا بسازیم و آن را توسعه دهیم؟

آیا دوست دارید شرکتی میلیارد دلاری ایجاد کنید؟ البته، چه کسی نمی خواهد! بیایید از رهبران تجارت الکترونیک جهان بیاموزیم و ببینیم که چگونه اپلیکیشنی مانند Wish بسازیم.

چگونه اپلیکیشن مارکت پلیس فروش کالا بسازیم و آن را توسعه دهیم؟

اگر کسی ۱۰ میلیارد دلار برای محصول نرم افزاری شما پیشنهاد دهد، چه می کنید؟ اگر رهبران معروف تجارت الکترونیک جهان بخواهند ایده یا پلتفرم شما را خریداری کنند، آن را می فروشید و یک ویلای لاکچری می خرید؟ یا این پیشنهاد به اندازه ای شما را تشویق می کند که به نتایج بهتری برسید و بیشتر از ۱۰ میلیارد دلار کسب کنید؟ آیا شما به اندازه کافی اعتماد به نفس دارید که اینگونه پیشنهادی را رد کنید؟

شایعات حاکی از آن است که پیتر سولچوفسکی، یکی از بنیانگذاران مارکت پلیس Wish، وقتی جف بزوس مبلغ زیادی را برای مارکت پلیس به او پیشنهاد داد، پیشنهادش را رد کرد. اگرچه توافق نامه های عدم افشا مانع از دسترسی به مبلغ دقیق پیشنهاد شده بود اما واقعیت همچنان شگفت انگیز است: یک کسب و کار نوپا در حوزه تجارت الکترونیک، پیشنهاد پیوستن به شرکت آمازون را رد کرد! عجب شجاعتی!!!

در حال حاضر، بازار Wish رشد و شکوفایی زیادی دارد و یکی از پردانلودترین اپلیکیشن های خرید آنلاین در سراسر جهان است که بر روی فروش محصولات بصورت عرضه مستقیم و بدون واسطه با قیمت های مناسب و تخفیفات جذاب تمرکز دارد  و شهرت آن همچنان در حال افزایش است. با توجه به موفقیت و پایداری آن، ما تصمیم گرفتیم تا به تاریخچه و جزئیات جالب Wish بپردازیم و به سوالات زیر پاسخ دهیم: چگونه یک مارکت پلیس مانند Wish را توسعه دهیم؟ چگونه از اشتباهات آن جلوگیری کنیم و راه حل بهتری ارائه دهیم؟

موفقیت مارکت پلیس Wish در قالب اعداد و حقایق

ممکن است تاکنون حتی نام اپلیکیشن Wish را نشنیده باشید. این اپلیکیشن یک پلتفرم تجارت الکترونیک است: در اینجا می‌توانید محصولات مختلف سرگرم‌کننده، مفید (و گاهی اوقات با کیفیت پایین) را پیدا کنید. این برنامه با وجود ویژگی‌های خاص و حتی شکایات برخی مشتریان، به مخاطبین خود رسید و به موفقیتی میلیارد ‌دلاری دست یافت.

ویژگی‌ کلیدی کالاهای Wish قیمت آن‌ها است: محصولاتی با قیمت‌های بسیار پایین در این اپلیکیشن وجود دارد. دلایل مختلفی می‌تواند باعث این مسئله شود، اما بیشتر قیمت‌های پایین ناشی از موارد زیر است:

۱. هزینه پایین محصولات تولید شده توسط فروشندگان چینی
۲. هزینه حمل و نقل پایین به دلیل همکاری بین پست چین و خدمات پستی ایالات متحده.

موفقیت مارکت پلیس Wish

مطالعه بیشتر:       راهنمای صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و مارکت پلیس

اپلیکیشن Wish چگونه موفق شد

در مورد قیمت‌های فوق ارزان و تبلیغات قوی Wish می توان چیزهای زیادی گفت. اما در کنار آن، Wish باید تاکتیک های بیشتری را به کار می گرفت و از روش های دیگری برای جذب مشتریان استفاده می کرد. ما این موضوع را بررسی کردیم و به توضیح تاریخچه مارکت پلیس Wish پرداخته‌ایم. این چیزی است که ما آماده به اشتراک‌ گذاشتن با شما هستیم:

زمینه‌ی کاری سولچوفسکی

یکی از بنیانگذاران این شرکت در دهه‌ی ۱۹۸۰ با کمونیسم در لهستان سر و کار داشته است. در دوران کودکی‌اش، کمبود محصولات امری رایج بود. پس از مهاجرت به کانادا، سولچوفسکی هنوز به روش خود به تجارت سنتی نگاه می‌کرد. بنابراین، خود او می‌گوید که قصد داشته تا Wish را برای مردم عادی آمریکا که اغلب محصولات ارزان را ترجیح میدهند، ایجاد کند.

تجربه‌ مهندسی قوی

هر دو بنیانگذار Wish دارای مهارت های مهندسی IT قدرتمندی هستند. آن‌ها با هم در کالج تحصیل و مهارت‌هایشان را در شرکت‌هایی مانند Google و Yellow Pages تقویت کرده‌اند. بنابراین، زمانی که ایده‌ راه اندازی این کسب و کار به ذهنشان رسید، هر دو به عنوان متخصصین ماهر آماده بودند.

هزینه‌های کم توسعه‌ اپلیکیشن Wish

Wish مسیر موفقیت خود را از یک MVP آغاز کرد. یک پلتفرم ساده که محصولات محبوب را به نمایش می‌گذاشت. Wish مالکیت هیچ محصولی را نداشت و فقط افراد که آن‌ها را به لیست دلخواه خود اضافه می‌کردند. این پلتفرم هم تبلیغات فروش محصولات به مشتریان را آماده و ارسال می‌کرد. در واقع، همه‌ی چیزی که این پلتفرم انجام می‌داد، گرد هم آوردن فروشندگان و مشتریان بود. گذشت زمان و به کارگیری این استراتژی باعث موفقیت این پلتفرم شد. بعد از آن، Wish به یک بازار آنلاین تبدیل شد که هر کس می‌تواند هر چیزی را در آن پیدا کرده و آن را با بهترین قیمت خریداری کند.

میزان فروش بسیار بالای محصولات

دانلود و استفاده از Wish رایگان است. پس این شرکت چگونه پول در می‌آورد؟ بنیانگذاران پول خود را از حجم فروش محصولات به دست می‌آورند. قیمت‌های بسیار پایین، تبلیغات فعال و تنوع محصولات، مشتریان را جذب کرده و آن‌ها را به خرید به صورت مداوم و بیشتر تشویق می‌کنند. تفاوت یک دلاری بین قیمت تولیدکننده و قیمت وب‌سایت در صورت فروش یک میلیارد محصول به درآمد میلیارد دلاری تبدیل می‌شود.

مطالعه بیشتر:       آیا به دنبال ایده های کسب و کار آنلاین هستید ؟

5 برنامه برای نیازهای خاص مشتریان

هر یک از برنامه‌های زیر، قابلیت های برنامه اصلی Wish را افزایش می‌دهند. این برنامه‌ها به هم مرتبط هستند، اما به موضوعات مختلف اختصاص داده شده‌اند و به بهترین روش نیازهای یک مخاطب خاص را برآورده می‌کنند.

در وب‌سایت Wish یا از طریق برنامه‌ی موبایل این پلتفرم، مشتریان می‌توانند همه چیز را از ابزارهای پیشرفته گرفته تا کیف زنانه خریداری کنند. علاوه بر این، پنج برنامه‌ی دیگر نیز وجود دارد:

نیازهای خاص مشتریان

  • ۱. Wish for Merchants

    چند خط بالاتر از برنامه‌ی Wish برای خریداران نام برده شد. در اینجا، منظورمان از برنامه، نوع دیگری از برنامه است. این پنل مدیریتی برای فروشندگان است که آن‌ها از آن برای موفقیت در تجارت آنلاین استفاده می‌کنند. برنامه‌ی Wish برای فروشندگان شامل ابزارها و ویژگی‌های متعددی است که فروش آنلاین را سریع، ساده و راحت می‌کند.

  • ۲. Geek Wish

    این برنامه فقط بر فروش دستگاه ها تمرکز دارد. در آن، لپ تاپ‌، ساعت‌ هوشمند، تبلت‌ و غیره برای خرید موجود است.

  • ۳. Home Decor

    لوازم خانگی و دکور خانه در اپلیکیشن Home Decor وجود دارد.

  • ۴. Cute Wish

    این برنامه برای دختران طراحی شده است. کاربران می‌توانند محصولات آرایشی و بهداشتی، اکسسوری، لباس و محصولات مشابه را در اینجا پیدا کنند.

  • ۵. Mama Shopping

    در اینجا، فروشندگان کالاهای کودک خود را برای فروش ارائه می‌دهند. این مجموعه شامل اسباب بازی، لوازم جانبی، محصولات مراقبت از کودک، لباس و غیره است.

این تقسیم بندی برای کمک به مشتری ایجاد شد تا دقیقا آنچه را که نیاز دارد پیدا کند. با این حال، مشتری همیشه به برخی از بخش‌های اضافی نیز دسترسی دارد، بنابراین جابه جایی بین برنامه‌ها و محصولات بسیار راحت است.

مطالعه بیشتر:       نحوه راه اندازی و کسب درآمد از طریق وب سایت

وب سایت Wish: انتقادات مشتریان

از Wish می توانیم چیزهای بسیار خوب و مفیدی یاد بگیریم. اما برای پیشرفت در برابر آن و ایجاد سایر راه حل های مشابه، باید از معایب آن و چیزهایی که مردم از Wish نفرت دارند نیز آگاه باشیم:

کیفیت بسیار پایین محصولات

بعضی از مشتریان سابق می گویند که Wish "فقط یک کلاهبرداری است". چرا؟ به دلیل کیفیت پایین محصولات چینی. دستکش هایی که دستان شما را آبی می کنند، پاوربانک هایی که روز بعد تحویل خراب می شوند، هدفون هایی که بعد از اولین آهنگ در ورزش صبحگاهی شما خاموش می‌شوند - همه اینها را می‌توان در مورد محصولات Wish گفت.

چه چیزی را از این موضوع می‌توانیم یاد بگیریم؟

شهرت خوب مستلزم کار با برند های شناخته شده و نظارت بر انتقادات مشتریان است. در حال حاضر، سولچوفسکی اعتراف می‌کند که کنترل کیفیت یک مشکل بزرگ است و Wish تلاش می‌کند آن را بهبود بخشد. با این حال، آسیب وارد شده است: بسیاری از مشتریان هرگز به این اپلیکیشن باز نخواهند گشت. برای ساخت برنامه ای شبیه به Wish، به کیفیت محصولات توجه کنید.

مشکلات فنی

ما نظرات مشتریان را در گوگل پلی بررسی کردیم. طبق نظر برخی از آنها، فروشگاه Wish for Merchants مشکلات جدی برای ورود به سیستم دارد. بدون شک، کاربران بهترین تسترها هستند. با این حال، مهندسان شرکت نیز باید کار خود را خوب انجام دهند.

چه چیزی را از این موضوع می‌توانیم یاد بگیریم؟

کنترل کیفیت محصول بسیار مهم است؛ اما اطمینان از کیفیت برنامه هم بسیار حیاتی است. برای اثبات اینکه شما بهتر از هر شرکت تجارت الکترونیک مشابهی عمل می کنید، باید کیفیت خوب و بی‌ عیب و نقصی را ارائه دهید و بلافاصله به انتقادات مشتریان رسیدگی کنید.

پشتیبانی ناکافی مشتریان

آنها می گویند که متخصصان Wish نه تنها نمی توانند کیفیت بالایی را ارائه دهند، بلکه به درخواست ها هم پاسخ مناسبی نمی دهند. وقتی تولیدکنندگان هزاران مایل از مشتریان فاصله دارند رسیدگی به مشکلات واقعا دشوار است. بنابراین، تیم خدمات مشتریان باید به خوبی آموزش دیده و پاسخگو باشد، نه اینکه بی تفاوت و بی دقت عمل کند.

چه چیزی را از این موضوع می توانیم یاد بگیریم؟

به مشتریان خود گوش دهید. کارکنان خود را آموزش دهید. بر توسعه مهارت های نرم‌افزاری تمرکز کنید و کسب و کار خود را بر اساس خواسته های مشتریان بسازید.

مشکلات مداوم با بازگشت وجه

دو مشکل‌ مهم وجود دارد:

برای فروشندگان: Wish قول بازگشت وجه کامل به مشتریانی که سفارشات اشتباهی انجام داده اند را می‌دهد؛ در نتیجه، کسب و کارها پول خود را از دست می‌دهند و از فروش در Wish خودداری می‌کنند.

برای خریداران: اگر بسته شما آسیب دیده تحویل شما داده شده باشد یا محصول اشتباهی دریافت کرده باشید، بسیار سخت است تا با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و پول خود را پس بگیرید؛ این مشکل باعث دور شدن خریداران می‌شود.

چه چیزی را از این موضوع می توانیم یاد بگیریم؟

سیستم بازپرداخت خود را مورد بررسی قرار دهید و از نمونه های برتر در این زمینه استفاده کنید. درباره آن در وب سایت خود بنویسید و به مشتریان خود بگویید که فرایند کلی چگونه است. و یک بار دیگر، کارکنان خود را برای پاسخگویی سریع به مشکلات مربوط به بازپرداخت آموزش دهید.

مطالعه بیشتر:       چگونه بهترین استراتژی های رشد بازار آنلاین را پیدا کنیم

چگونه مارکت پلیسی مانند Wish بسازیم: قابلیت های مهم

این بخش نیاز به رویکرد ویژه ای دارد. برنامه هایی مانند Wish، ۳ طرف اصلی را به هم متصل می کنند:

✔️ ادمین پلتفرم؛
✔️ فروشندگانی که محصولات خود را در این پلتفرم می فروشند؛
✔️ مشتریان.

برای درک صحیح نحوه ساخت راه حل تجارت الکترونیکی خود، بیایید ببینیم که هر طرف درگیر به چه ویژگی هایی نیاز دارد.

مارکت پلیسی مانند Wish

امکاناتی برای مشتریان

✔️ ثبت‌نام سریع و آسان (یک گزینه ی عالی ادغام ثبت‌نام با پروفایل شبکه‌های اجتماعی مشتریان و امکان ثبت‌نام با یک کلیک است)
✔️ قابلیت مدیریت پروفایل که امکان افزودن عکس شخصی، تغییر اطلاعات شخصی، دسترسی به خریدهای قبلی و غیره را فراهم می‌کند؛
✔️ جستجوی ساده با فیلترها: به مشتریان اجازه دهید فروشگاه خاص یا فقط محصولی را که به دنبال آن هستند جستجو کنند؛
✔️ بخش پیشنهادی: جستجو را با پیشنهادات انحصاری خود بهبود دهید و محصولات بیشتری را نمایش دهید؛
✔️ صفحه محصول با توضیحات دقیق، عکس، ویدئوها و نظرات خریداران قبلی؛
✔️ اتاق پرو مجهز به فناوری واقعیت افزوده، که یکی از مهم ترین ترند های تجارت الکترونیک در سال آینده است؛
✔️ سبد خرید: به مشتریان اجازه دهید محصولاتی که دوست دارند را ذخیره کنند و بعداً آن‌ها را خریداری کنند.
✔️ دکمه افزودن به سبد خرید (در نظر داشته باشید که باید به خوبی قابل مشاهده و در مکانی مناسب در صفحه قرار داده شود)؛
✔️ درگاه پرداخت که امکان پرداخت با کارت اعتباری، استفاده از پی پال و استرایپ و غیره را فراهم می کند؛
✔️ برنامه های وفاداری که به طور خاص برای پلتفرم تجارت الکترونیکی شما ساخته شده اند: شما باید با پیشنهادات منحصر به فرد خود مشتریان را جذب کنید.

امکاناتی برای فروشندگان

✔️ ثبت نام و تأیید: از همان ابتدا مطمئن شوید که تنها فروشندگان قابل اطمینان برای رشد کسب و کار خود در پلتفرم شما هستند؛
✔️ ایجاد و مدیریت کاتالوگ برای افزودن محصولات؛
✔️ تبلیغ محصولات پولی؛
✔️ بخش سفارشات با اطلاعات مربوط به هر خرید،
✔️ وضعیت پرداخت و حمل و نقل؛
✔️ 
بخش حسابداری: در صورتی که یک فروشنده با کارشناسان حسابداری همکاری نکند، ارائه این نوع خدمات می‌تواند یکی از مزیت‌های بزرگ پلتفرم شما باشد؛
✔️ 
ادغام با سیستم مدیریت انبار و دیگر CMS ها؛
✔️ 
ویژگی محاسبه مالیات؛
✔️ 
نظرات و امتیازات محصول.

امکاناتی برای ادمین پلتفرم

کسی که یک بازار را مدیریت می‌کند، باید به چنین عملکردهایی دسترسی داشته باشد:

✔️ ورود به پنل مدیریت با شناسه کاربری منحصر به فرد و رمز عبور قوی؛
✔️ 
گزارشات و آمارهایی که میانگین زمانی را که افراد روی پلتفرم شما صرف می کنند، جنسیت کاربر، سن، موقعیت مکانی، عملکرد و آمارهای مالی و غیره؛
✔️ 
بخش مدیریت کاربر که امکان مشاهده پروفایل کاربر، دسترسی به ویژگی های پیشرفته، مسدود کردن یک کاربر و غیره را فراهم می کند؛
✔️ 
بخش مدیریت دسته بندی محصولات؛
✔️ 
بخش مدیریت تبلیغات؛
✔️ 
بخش مدیریت نظرات.

چند ویژگی مشترک نیز برای تمام طرف‌های درگیر وجود دارند:

✔️ چت؛
✔️ 
اطلاعیه ها، یادآوری‌ها، خبرنامه‌ها؛
✔️ 
امکان پیگیری حمل و نقل و ادغام با نقشه گوگل؛

به خاطر داشته باشید که این ویژگی ها بسیار ضروری هستند. شما می‌توانید ویژگی های جانبی دیگری را که به طور کامل به ویژگی های خاص پلتفرم و کسب و کار شما وابسته هستند، اضافه کنید. با این حال، با پیاده سازی این مجموعه اولیه از ویژگی ها، اولین گام را به سوی موفقیت در بازار آنلاین برمی دارید.

مطالعه بیشتر:       ترندهای برتر توسعه مارکت پلیس در سال ۲۰۲۳

چگونه کسب درآمد کنیم؟

برای ساخت یک وب سایت مانند Wish، باید در مورد مدل کسب درآمد خود تصمیم بگیرید. ما ساده ترین راه‌های کسب درآمد در یک پلتفرم تجارت الکترونیکی مانند Wish تحلیل کرده‌ایم و در بخش زیر برخی از آن‌ها را بیان می‌کنیم:

نحوه کسب درآمد از پلتفرمی مانند Wish:

فریمیوم

با ارائه برخی از قابلیت‌ها به صورت رایگان، مشتریان را به عضویت در پلتفرم خود ترغیب می کنید. با ارائه قابلیت‌های پیشرفته، آن‌ها را متقاعد می‌کنید که پول خود را برای استفاده از برنامه شما خرج کنند. حفظ تعادل بین "قابلیت‌های رایگان و قابلیت‌های پرداختی" بسیار مهم است تا کاربران را از خود دور نکنید. همچنین، قیمت‌ و کیفیت نیز اهمیت دارد. با درخواست پول برای قابلیت‌های ساده، باعث آسیب به شهرت خود و از دست دادن کاربران می‌شوید.

خرید اشتراک

اگر پایگاه مشتریان بزرگی دارید، می‌توانید از مدل اشتراکی استفاده کنید. در این حالت شما تعداد و سطح مشارکت مشتریانی که دارید را به فروشندگان نشان می دهید. مزایای طرح اشتراک را شرح ‌دهید؛ و باعث رشد بازار خود شوید. در این حالت فروشندگان تنها پس از پرداخت هزینه اشتراک مجاز به فروش محصولات خود در پلتفرم شما هستند. در نظر داشته باشید که برای استفاده از اشتراک‌ها، باید یک پایگاه قوی از مشتریان واقعی داشته باشید.

دریافت هزینه برای هر خرید

این کار بسیار ساده و منطقی است. شما هزینه‌ خرید موفق را از فروشندگان دریافت می‌کنید. این مدل کسب درآمد کسانی را جذب می کند که تعداد فروش زیادی ندارند. لذا، اگر مارکت پلیس شما هنوز به اندازه کافی قوی نیست، این ممکن است گزینه خوبی باشد.

تبلیغات

تبلیغات خوب باعث پیشرفت می‌شود. در صورتی که توانایی نمایش آمارهای قابل توجه را داشته باشید، تبلیغات ممکن است باعث پیشرفت کسب و کار شما شود. برای استفاده از این مدل، تعداد بازدید کنندگان وب سایت باید به اندازه کافی بالا باشد تا شرکت‌ها را وادار به پرداخت هزینه تبلیغات در پلتفرم شما کند.

مطالعه بیشتر:       6 مدل کسب درآمد از مارکت پلیس و نحوه انتخاب مناسب آنها

نحوه ایجاد برنامه هایی مانند Wish

می‌توانید از پلتفرم‌های ویژه یا محصولات SaaS برای شروع سریع و آسان استفاده کنید. پلتفرم مارکت پلیس پیشگامان یک سیستم جامع و امن برای راه اندازی مارکت پلیس بصورت آماده و سفارشی می باشد.

اما یک نکته وجود دارد، ابزارهای آماده به شما امکان سفارشی کردن و انعطاف پذیری کافی را نمی‌دهند. آنها برای شروع خوب هستند، عملکرد پایه را فراهم می کنند و ممکن است به شما در اعتبارسنجی یک ایده کمک کنند. اما باز هم، آنها به اندازه کافی قدرتمند نیستند که بتوانید مارکت پلیس خود را بر اساس آنها بسازید. اگر پول خود را در توسعه نرم افزار سرمایه‌گذاری می‌کنید، باید مطمئن شوید که کیفیت به خوبی ارائه شده است. و برای رسیدن به کیفیتی که شما از آن درآمد کسب می‌کنید، باید به توسعه سفارشی روی بیاورید که در این مورد شرکت پیشگامان قادر به انجام آن است.

هزینه توسعه یک مارکت پلیس آنلاین مانند Wish چقدر است؟

هزینه ساخت برنامه‌ای تحت وب از صفر یک سؤال سخت است و پاسخ آن کاملا به مشخصات محصول شما بستگی دارد. یک برنامه تجارت الکترونیک با قابلیت‌های پایه که توسط یک تیم خدمات‌دهی متوسطی ساخته شده باشد، بین 100 تا 300 میلیون تومان هزینه خواهد داشت.

با این حال، شما باید به خاطر داشته باشید که توسعه کسب و کار خود و مارکت پلیس آنلاین قدرتمند نیاز به سرمایه‌گذاری‌های مداوم دارد. برای پیشرفت، شما باید به طور ثابت روی توسعه قابلیت‌های جدید کار کنید، مرزهای مارکت پلیس خود را گسترش دهید و به فعالیت‌های تبلیغاتی روی آورید. اگر شما این کار را درست انجام دهید و یک تیم ماهر را در کنار خود داشته باشید، روزی آمازون نیز با یک پیشنهاد رویایی و عالی با شما تماس خواهد گرفت.

نویسنده محتوا نویسنده: علیرضا نوفرستی | متخصص دیجیتال مارکتینگ شرکت پیشگامان دامنه فناوری

محصول مرتبط:     طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد اپلیکیشن و سایت و دریافت مشاوره رایگان ، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره    تماس تلفنی  

divider
divider

محصولات مرتبط

⚡ طراحی و پیاده سازی انواع اپلیکیشن اندروید، iOS، وب اپلیکیشن و PWA ✒️ برنامه نویسی سفارشی با متدهای جدید ✒️ طراحی بصورت cross-platform ✒️ قابل انتشار بر روی تمامی مارکت های نرم افزاری معتبر مانند گوگل پلی و اپ استور ✒️ بروزرسانی سریع و آسان ✒️ سیستم مدیریت آسان و پیشرفته ◀️ مشاوره رایگان + یکسال پشتیبانی رایگان ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
✍️ چرا شرکت طراحی سایت پیشگامان دامنه فناوری ؟ ☰ 15 سال سابقه فعالیت + بیش از 500 مشتری ☰ پیاده سازی طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای اختصاصی ☰ مدیریت سریع و آسان سایت بدون نیاز به داشتن دانش فنی ☰ تحویل سریع + قیمت مناسب + بهینه سازی و سئو اولیه ☰ قابلیت نمایش بر روی موبایل (ریسپانسیو) ☰ دوره های آموزش سئو و بازاریابی دیجیتال اولیه رایگان ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
⚙️ طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس ✏️ امکان افزودن چندین فروشگاه ✏️مدیریت سریع و آسان سیستم ✏️دارای زیرساخت برنامه نویسی سریع و قدرتمند ✏️ امنیت بالای سیستم ✏️ ارائه بصورت اندروید و IOS ✏️ طراحی رابط کاربری اختصاصی ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه

ثبت نظر