راه اندازی و تبلیغات بازاریابی دیجیتال دارای پارامترهای زیادی است که رعایت و دقت در آنها باعث رشد و پیشرفت کسب و کار ما می شود . هنگام شروع یک کمپین بازاریابی دیجیتال ثبت کلیه بازخوردها و بررسی و آنالیز ها در موفقیت کمپین شما نقش زیادی دارند . در این مقاله سعی شده تا نکات و توصیه های لازم را در جهت تدوین یک کمپین دیجیتال خوب بیان شود .

دو کمپانی بزرگ گوگل و اپل , فروشگاه بزرگی را برای عرضهی اپلیکیشنها ایجاد کرده و در اختیار کاربرانشان قرار دادهاند که روزانه با انتشار صدها اپلیکیشن جدید بروزرسانی می شوند . تفاوت عمده ی گوگل پلی و اپ استور در این است که کاربران گجتهای مبتنی بر iOS پول بیشتری را در اپ استور در مقایسه با کاربران گوگل پلی خرج میکنند که این اختلاف بسیار زیاد است ( چیزی در حدود 9 برابر ) . اختلاف درآمد گوگل پلی و اپ استور در سال 2018 به بیشترین مقدار خود رسیده و اپ استور توانسته ۹۳ درصد بیشتر از Google Play درآمد داشته باشد که این مساله حاکی از رشد چشمگیر مارکت قدرتمند اپل در ماه های گذشته می باشد .

ساده ترین تعریف از اپلیکیشن موبایل چیزی است که به کمک آن می توانند کارشان را به آسانی با چند کلیک روی موبایل انجام دهند ، اما در تعریف دقیق تر، اپلیکیشن موبایل یا بطور ساده اپ موبایل ، یک سری برنامه های تولید شده در کامپیوتر هستند که قابلیت اجرا شدن روی گوشی های هوشمند را دارند.

امروزه اکثر کسب و کارها برای توسعه برنامه های بازاریابی و توسعه فروش خود نیازمند ایجاد کانال های ارتباطی و تعاملات بیشتر با کاربران و مخاطبین خود دارند . بازاریابی ویدئویی یکی از تاثیرگذارترین و مهمترین بخش های بازاریابی در حال حاضر می باشد . با ما در ادامه همراه باشید