چگونه یک کمپین بازاریابی اثربخش داشته باشیم
چگونه یک کمپین بازاریابی اثربخش داشته باشیم

راه اندازی و تبلیغات بازاریابی دیجیتال دارای پارامترهای زیادی است که رعایت و دقت در آنها باعث رشد و پیشرفت کسب و کار ما می شود . هنگام شروع یک کمپین بازاریابی دیجیتال ثبت کلیه بازخوردها و بررسی و آنالیز ها در موفقیت کمپین شما نقش زیادی دارند . در این مقاله سعی شده تا نکات و توصیه های لازم را در جهت تدوین یک کمپین دیجیتال خوب بیان شود .

ادامه
کسب درآمد از طریق اپلیکیشن موبایل
کسب درآمد از طریق اپلیکیشن موبایل

دو کمپانی بزرگ گوگل و اپل , فروشگاه بزرگی را برای عرضه‌ی اپلیکیشن‌ها ایجاد کرده و در اختیار کاربرانشان قرار داده‌اند که روزانه با انتشار صدها اپلیکیشن‌ جدید بروزرسانی می شوند . تفاوت عمده‌ ی گوگل پلی و اپ استور در این است که کاربران گجت‌های مبتنی بر iOS پول بیشتری را در اپ استور در مقایسه با کاربران گوگل پلی خرج می‌کنند که این اختلاف بسیار زیاد است ( چیزی در حدود 9 برابر ) . اختلاف درآمد گوگل پلی و اپ استور در سال 2018 به بیشترین مقدار خود رسیده و اپ استور توانسته ۹۳ درصد بیشتر از Google Play درآمد داشته باشد که این مساله حاکی از رشد چشمگیر مارکت قدرتمند اپل در ماه های گذشته می باشد .

ادامه
نقش اپلیکیشن موبایل در کسب و کار
نقش اپلیکیشن موبایل در کسب و کار

ساده ترین تعریف از اپلیکیشن موبایل چیزی است که به کمک آن می توانند کارشان را به آسانی با چند کلیک روی موبایل انجام دهند ، اما در تعریف دقیق تر، اپلیکیشن موبایل یا بطور ساده اپ موبایل ، یک سری برنامه های تولید شده در کامپیوتر هستند که قابلیت اجرا شدن روی گوشی های هوشمند را دارند.

ادامه
نکاتی مهم در مورد بازاریابی ویدئویی
نکاتی مهم در مورد بازاریابی ویدئویی

امروزه اکثر کسب و کارها برای توسعه برنامه های بازاریابی و توسعه فروش خود نیازمند ایجاد کانال های ارتباطی و تعاملات بیشتر با کاربران و مخاطبین خود دارند . بازاریابی ویدئویی یکی از تاثیرگذارترین و مهمترین بخش های بازاریابی در حال حاضر می باشد . با ما در ادامه همراه باشید

ادامه