چگونه با استفاده از سئوی محلی، مشتریان خود را افزایش دهیم ✔️

سئوی محلی سنگ بنای موفقیت هر کسب و کار اینترنتی برای دستیابی به مشتریان در منطقه خود است. مخاطبان محلی معمولا همیشه به دنبال یافتن فروشگاه‌ها و دریافت خدمات در منطقه خود هستند و از آنجا که کسب و کار شما در آن منطقه حضور دارد، شما نزدیکترین گزینه برای مشتریان بالقوه محسوب می شوید.

چگونه با استفاده از سئوی محلی، مشتریان خود را افزایش دهیم

سئوی محلی سنگ بنای موفقیت هر کسب و کار اینترنتی برای دستیابی به مشتریان در منطقه خود است. مخاطبان محلی معمولا همیشه به دنبال یافتن فروشگاه‌ها و دریافت خدمات در منطقه خود هستند و از آنجا که کسب و کار شما در آن منطقه حضور دارد، شما نزدیکترین گزینه برای مشتریان بالقوه محسوب می شوید.

برای یافتن شما توسط مشتریان شما نیاز به توسعه و برنامه ریزی استراتژی هایی دارید تا کسب‌وکار شما بتواند در فهرست نقشه‌های محلی نشان داده شود، مزایای کسب‌وکارتان را با مشتریان جدید به اشتراک بگذارد، و نیازها و سؤالات آنها را پاسخ دهد. مخاطبان شما به سرعت در حال تحقیق و یافتن خدمات و محصولات مورد نیاز خود هستند، پس تمرکز بر روی ارائه خدمات آنلاین می تواند شما را متمایز کند و کسب و کار شما را رونق بخشد.

تغییرات در سئوی محلی در سال 2023 تغییرات در سئوی محلی در سال 2023

در طول چند سال گذشته، گوگل به دنبال راه‌هایی برای بهبود تعامل کاربر با خدمات دهندگان و فروشندگان محلی بوده است و به طور مداوم آن را با ویژگی‌های جدید برای صاحبان مشاغل و مصرف‌کنندگان بروزرسانی می‌کند. به احتمال زیاد یک مصرف‌کننده محلی قبل از بازدید از وب‌سایت شما، فهرست کسب‌وکار Google شما را مشاهده خواهد کرد، این فهرست شامل اطلاعات کاملی از کسب و کار شما به همراه تصاویر شما است. این ویژگی می تواند یک مزیت برای مصرف کنندگانی باشد که به دنبال کسب اطلاعات سریع در مورد یک کسب و کار هستند.

در 16 دسامبر2022، گوگل این موضوع را اعلام کرد که بروزرسانی جستجوی محلی به پایان رسیده است. این به‌روزرسانی یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های الگوریتم جستجوی محلی در 5 سال گذشته بوده، که بر افزایش نتایج در نزدیکی کاربر که جستجو می‌کند متمرکز است، در نتیجه نتایج جستجوی محلی‌شده‌تر را نسبت به نتایج دورتر محاسبه می‌کند، همچنین شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ارزش کلمات کلیدی مورد استفاده در یک نام تجاری کاهش یافته است (برندها را در جستجوی محلی اولویت قرار نمی‌دهد).

علاوه بر نقشه های گوگل، اپل نیز در بروزرسانی iOS15، نقشه ها را مورد اصلاح قرار داده است، اما همچنان گوگل در این زمینه پیشرو است و تجربه کاربری بهتری را ارائه می‌دهد. این عوامل نشان می دهد که  GMB (Google Business Profile)  قوی تر از قبل خواهد بود و به تکامل خود ادامه می دهد تا در خط مقدم جستجوی محلی قرار گیرد.

مطالعه بیشتر:       آموزش جامع سئو داخلی سایت

تغییرات در سئوی محلی در سال 2023 چگونه سئوی محلی خود را در سال 2023 بهینه کنیم؟

با نگاهی به آینده، برخی از زمینه‌ها وجود دارند که باید برای رقابت در سئوی محلی، استفاده از ابزارها و منابع برای به دست آوردن سئوی محلی، بر روی آنها تمرکز داشت.

فهرست  GMB(گوگل بیزنس پروفایل) خود را اولویت بندی کنید

Google Maps  با اجازه دادن و تشویق کاربران به اشتراک گذاری تجربیات، سؤالات و نظرات خود در مورد مشاغل محلی از جهات مختلف و در مقیاس وسیع، جستجوی محلی را متحول کرده است. گوگل در حال حاضر بزرگترین منبع موجود بررسی های محلی و محتوای عکس اشتراک گذاشته شده مربوط به مشاغل است. برای اطمینان از اینکه بهترین روش ها را برای سئوی محلی دنبال می کنید، برنامه ای برای بررسی منظم نمایه خود در گوگل مپ داشته باشید. این به شما کمک می کند تا حضور خود را حفظ کنید و در معرض دید مشتریان جدید قرار بگیرید.

☑️ به‌روزرسانی کامل نمایه با تکمیل تمام ویژگی‌های موجود
☑️ بروزرسانی و تایید اطلاعات لیست ها
☑️ به‌روزرسانی مرتب نمایه با عکس‌های خوب و باکیفیت
☑️ ایجاد نظرات جدید و پاسخ دادن به نظرات

یک صفحه فرود یا سایت محلی قوی و خوب داشته باشید

صفحه فرود شما باید برای جستجوی محلی به خوبی بهینه شده باشد، با فهرست محلی ترکیب شود و جنبه ها و جزئیات منحصر به فرد محصول، خدمات و مزایای انتخاب خدمات یا محصولات شما را در اختیار کاربران قرار دهد. صفحه فرود محلی شما باید شامل موارد زیر باشد:

✔️ نام تجاری و ویژگی منحصر به فرد محصولات یا خدمات شما
✔️ محتوای بهینه‌سازی شده محلی، ایجاد یک سری سؤالات متداول مفید
✔️ عکس‌های کارکنان، تصاویر محیط شما، کاربران می‌خواهند با برند شما تعامل داشته باشند و شما را بشناسند
✔️ نقد و بررسی ها
✔️ مجوزات و تقدیر
✔️ ثبت مکان در نقشه گوگل که به نمایه Google شما منتهی می شود
✔️ آدرس و اطلاعات تماس و سایت

مطالعه بیشتر:       سئو سایت , از واقعیت تا عمل

سوالات متداول

سئو محلی چیست؟
سئو محلی به کسب و کارهای محلی اجازه می دهد تا خدمات و سرویس های خود را به مشتریان محلی در کمترین زمان ممکن ارائه نمایند.
تفاوت سئو محلی با سئو سایت چیست؟
سئو سایت بر روی بهبود بازدید سایت در مقیاس جهانی تمرکز دارد، اما سئوی محلی بر روی دیده شدن کسب و کار شما در مقیاس منطقه ای تمرکز دارد. استراتژیهای این دو روش بهینه سازی بسیار مشابه هم است.
اهمیت سئو محلی در چیست؟
سئوی محلی به کسب و کار شما کمک شایانی می نماید، حتی اگر وب ‌سایت نداشته باشید. سئو محلی به جذب ترافیک بیشتر به محل شما کمک می‌کند و احتمالاً نرخ تبدیل بالایی نیز به شما ارائه می دهد.
divider
divider

محصولات مرتبط

✍️طراحی فروشگاه اینترنتی ☰ پیاده سازی با CMS اختصاصی ☰ امکان ارائه اپلیکیشن موبایل (اندروید و IOS) ☰ بارگزاری نامحدود محصولات ☰ پنل مدیریت سریع و آسان ☰ کدنویسی بهینه شده برای سئو ☰ روشهای پرداخت متنوع (پرداخت آنلاین، کیف پول، پرداخت در محل) ☰ اتصال به سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان CRM ☰ امکان اتصال به نرم افزار حسابداری جهت بروز رسانی قیمت ها و موجودی ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
✍️ چرا شرکت طراحی سایت پیشگامان دامنه فناوری ؟ ☰ 15 سال سابقه فعالیت + بیش از 500 مشتری ☰ پیاده سازی طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای اختصاصی ☰ مدیریت سریع و آسان سایت بدون نیاز به داشتن دانش فنی ☰ تحویل سریع + قیمت مناسب + بهینه سازی و سئو اولیه ☰ قابلیت نمایش بر روی موبایل (ریسپانسیو) ☰ دوره های آموزش سئو و بازاریابی دیجیتال اولیه رایگان ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ✏️ طراحی کاملا سفارشی با کدنویسی اختصاصی ✏️ رابط کاربری UI/UX اختصاصی ✏️ پنل مدیریت پیشرفته ✏️ دارای نسخه اندروید، iOS و وب اپلیکیشن ✏️ دارای کیف پول و اتصال به انواع درگاه‌های بانکی ✏️ امکان بارگزاری در استورهای نرم افزاری مانند گوگل پلی و بازار ✏️ مدیریت یکپارچه اپلیکیشن و سایت ✏️ امکان اخذ نماد اعتماد ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه



ثبت نظر