طراحی و ساخت اپلیکیشن پولساز ایرانی ✔️

✳️ یک استراتژی‌ موفق برای برقراری ارتباط بیشتر با کاربران اینترنت طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل است.

طراحی و ساخت اپلیکیشن پولساز ایرانی

براساس آمار (Statista) در حال حاضر 6.4 میلیار نفر در سراسر جهان از گوشی هوشمند استفاده می کنند، این درحالیست که بیشتر افراد از گوشی موبایل برای استفاده از اپلیکیشن های مختلف بهره می گیرند؛ یک استراتژی‌ موفق برای برقراری ارتباط بیشتر با کاربران اینترنت طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل است. اپلیکیشن ها خدمات مفیدتر و در دسترس تری نسبت به وبسایت ها در اختیار کاربران قرار می دهند و از دیدگاه دیجیتال مارکترها این پلتفرم جایگاه مهمی در توسعه و برند سازی کسب و کار دارد.

مزایای طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل :

✳️  برند سازی
✳️  ارتباط مستقیم با مشتریان
✳️  سبقت از رقبا
✳️  دسترسی آسان و راحت
✳️  افزایش فروش
✳️  کاهش هزینه تبلیغات
✳️  صرفه جویی در زمان و هزینه
✳️  دریافت اعلان های تخفیف

مطالعه بیشتر:       راهنمای صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و مارکت پلیس

اپلیکیشن یا وب سایت کدام بهتر است؟

یکی از انتخاب‌های مهم برای افرادی که قصد راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین یا توسعه بیزینس را دارند انتخاب بین  اپلیکیشن  موبایل  یا  وب‌سایت  است. هنگامی که قصد تصمیم‌گیری بین سایت یا اپلیکیشن را دارید، انتخاب مناسب‌ترین گزینه قطعاً به هدف نهایی شما بستگی دارد.
اما به‌صورت کلی ازنظر بازاریابی اپلیکیشن برتری بیشتری نسبت به وب‌سایت دارد، مزیت‌های مثل ارسال نوتیفکیشن برای کاربر، سرعت زیاد، تجربه کاربری بهتر و... مخاطبان را ترغیب به استفاده از اپلیکیشن ها می‌کند.

مطالعه بیشتر:       ۵ دلیل برای اینکه چرا کسب و کار شما به اپلیکیشن موبایل نیاز دارد

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

یکی از روش های تضمینی پولساز در دنیای آنلاین طراحی اپلیکیشن فروشگاهی است، فرقی ندارد در خانه محصولاتی را می فروشید و یا فروشگاهی دارید؛ در هر صورت طراحی و ساخت اپلیکیشن یکی از بهترین روش ها جهت ارتباط با مشتری، معرفی محصولات، ارائه بهتر خدمات و... به مشتریان است.  با استفاده از این پلتفرم می توانید در هر لحظه با ارسال نوتیفیکیشن به کاربران آنها را از جدیدترین محصولات و تخفیف های ویژه مطلع بسازید.

محصول مرتبط:      طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن مشابه اسنپ

تاکسی های اینترنتی امکان حمل و نقل سریع و آسان را برای همه مردم فراهم کرده است. مزایای طراحی تاکسی اینترنتی بسیار زیاد است یکی از موارد مهم این است که این سرویس ها بستر را برای سفر امن کودکان و سالمندان، در مسافت‌های طولانی شهری، بدون نیاز به همراه را فراهم کرده‌اند. طراحی و کارایی نرم افزار درخواست تاکسی اینترنتی یک بیزینس اینترنتی استثنایی است. اپلیکیشن تاکسی یاب میتواند در مقیاس یک کشور به فعالیت بپردازد و خیلی زود رشد کند.

محصول مرتبط:     طراحی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی

طراحی اپلیکیشن خدمات پزشکی آنلاین

با پیشرفت تکنولوژی و توسعه روز افزون گوشی های موبایل بیشتر افراد برای پاسخگویی به نیازها و دسترسی به خدمات از اپلیکیشن ها و سایت ها استفاده می کنند. بخش بهداشت و درمان نقش اساسی در زندگی ما ایفا می کنند و همیشه با مشکلاتی مثل اتلاف زمان و هزینه، آلودگی محیط درمان، یافتن پزشک متخصص و... را دارند. اگر در حوزه درمان فعالیت می کنید ارائه خدمات درمانی در منزل به صورت آنلاین بسیار پولساز و موفق است. با طراحی و ساخت اپلیکیشن پزشکی تمامی خدمات درمانی و مراقبتی را تنها با چند کلیک برای کاربران می توانید فراهم کنید و درآمد بسیار خوبی کسب کنید.

محصول مرتبط:     طراحی اپلیکیشن پزشکی آنلاین

طراحی اپلیکیشن بازیافت

زندگی مدرن امروزی منجر به تولید زباله ها و پسماند های زیادی شده است، بازیافت زباله یکی از تاثیرگذارترین فعالیت ها برای حفظ محیط زیست محسوب می شود و مزایی زیادی مثل اشتغال زایی، جلوگیری از اتلاف سرمایه ملی، حفظ منابع طبیعی و... دارد.
 طبق آمار جهانی درآمد حاصل از بازیافت پسماند در جهان حدود 450 میلیارد دلار است، جالب است بدانید که ایران سالانه بیش از 20 میلیون تن زباله تولید می کند که با مدیریت راهبردی در این حوزه می تواند درآمد نسبتا زیادی کسب کند طراحی اپلیکیشن بازیافت یکی از نوآورانه‌ترین راه‌حل ممکن برای مدیریت پسماندهای شهری است

محصول مرتبط:     طراحی اپلیکیشن بازیافت

طراحی اپلیکیشن پیک موتوری

مهم‌ترین نکته در زندگی امروزی صرفه‌جویی در زمان و هزینه است، یک استارتاپ موفق در حوزه خدمات شهری که در سال‌های اخیر با رشد روبرو بوده است اپلیکیشن پیک موتوری است. این پلتفرم حمل‌ونقل شهری خدمات ارسال بار و سفر سریع را بسیار آسان کرده است، تنها کافیست مسیر خود را مشخص کنید و در هر زمان و مکان سرویس درخواست نمایید. بی‌شک این اپلیکیشن نیاز همیشگی مردم است و باعث اشتغال‌زایی و کسب درآمد بسیار خوبی خواهد بود.

محصول مرتبط:     طراحی اپلیکیشن پیک موتوری

طراحی اپلیکیشن خرید بلیط و رزرو هتل

یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن ها، پلتفرم های هستند که خدمات آنلاین برای کاربران فراهم می آورند. در این میان اپلیکیشن خرید بلیط و تور بین کاربران گوشی موبایل بسیار محبوب است. مسافرین به راحتی به راحتی می توانند از طریق این اپلیکیشن انواع بلیط هواپیما، قطار و هتل های مختلف را مشاهده و به صورت آنلاین خریداری کنند.

محصول مرتبط:     طراحی اپلیکیشن خرید بلیط و رزرو هتل

طراحی اپلیکیشن رستوران

امروزه بیشتر افراد اکثر خرید های خود را به صورت آنلاین انجام می دهند، به همین علت اپلیکیشن رستوران و سفارش آنلاین غذا در لیست محبوبترین اپلیکیشن ها قرار دارد. اپلیکیشن مشابه اسنپ فود امکانات زیادی مثل مشاهده منو غذا همراه با جزئیات، امکان سفارش غذا به صورت آنلاین، رزرو میز و... را برای کاربران فراهم می کند و این آسودگی مشتریان شما را دو برابر می کند.

محصول مرتبط:     طراحی اپلیکیشن سفارش غذا

طراحی اپلیکیشن نانوایی

طراحی اپلیکیشن نانوایی یکی از پلتفرم‌های اینترنتی در حال رشد در حوزه کسب‌وکار نانوایی است. با این سیستم مشتریان می‌توانند با چند کلیک ساده نان و شیرینی موردنظر خود را سفارش دهند و در کمترین زمان آن را درب منزل خود دریافت کنند. با ساخت اپلیکیشن سفارش نان می‌توانید یک ارتباط دائمی و رایگان با مشتریان خود برقرار کنید درواقع هدف از ساخت این نرم‌افزار دسترسی آسان مشتری به منو، قیمت‌ها، رزرو، سفارش و پرداخت آنلاین است.

محصول مرتبط:     طراحی اپلیکیشن سفارش نان

ساخت اپلیکیشن خدماتی

اپلیکیشن خدماتی مجموعه‌ای از افراد متخصص در زمینه‌های تعمیراتی، تأسیساتی و خدماتی منزل است. این پلتفرم به‌منظور بهبود روابط بین کاربران و متخصصین و رفع نیازهای خدماتی آنها برنامه‌ریزی‌شده است؛ سهولت در دسترسی کاربران بدون محدودیت مکانی و زمانی به خدمات باعث جلب اعتماد بیشتر و کسب درآمد دو چندان برای متخصصین است.

محصول مرتبط:     طراحی اپلیکیشن خدماتی

طراحی اپلیکیشن آموزشی

با توجه به پیشرفت و گسترش تکنولوژی بیشتر افراد به دنبال بهترین راهکار برای رسیدن به مطلوب خود هستند؛ یکی از نیاز های مبرهن و همیشگی افراد نیاز به آموزش و یادگیری مطالب جدید است. اپلیکیشن آموزشی ابزاری برای کاربران فراهم می کند تا به وسیله آن در هر مکان و زمانی به منابع آموزشی دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن آموزشی برای تمامی افراد در هر بازه سنی کارایی دارد و قطعا یکی از پولساز ترین ایده ها برای شروع یک کسب و کار جدید است. 

محصول مرتبط:     طراحی اپلیکیشن آموزشی

ساخت اپلیکیشن چقدر هزینه دارد؟

تعیین هزینه ساخت اپلیکیشن به عوامل متعدد و متفاوتی بستگی دارد.
این عوامل شامل امکانات اپلیکیشن، طراحی رابط کاربری اختصاصی، مدت زمان و ... می شود.
پس پیشنهاد می شود ابتدا اپلیکیشن مورد نظر خود را انتخاب کنبد سپس آمار قیمت آن را بدست آورید.

مطالعه بیشتر:      هزینه طراحی اپلیکیشن

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد اپلیکیشن و سایت و دریافت مشاوره رایگان ، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره    تماس تلفنی  

divider
divider

محصولات مرتبط

⚡ طراحی و پیاده سازی انواع اپلیکیشن اندروید، iOS، وب اپلیکیشن و PWA ✒️ برنامه نویسی سفارشی با متدهای جدید ✒️ طراحی بصورت cross-platform ✒️ قابل انتشار بر روی تمامی مارکت های نرم افزاری معتبر مانند گوگل پلی و اپ استور ✒️ بروزرسانی سریع و آسان ✒️ سیستم مدیریت آسان و پیشرفته ◀️ مشاوره رایگان + یکسال پشتیبانی رایگان ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
⚜️ سرویس حمل و نقل آنلاین پیشگامان ☳ اپلیکیشن تاکسی آنلاین به صورت اختصاصی ☳ امکان سفارشی سازی برای آژانس های حمل و نقل درون و برون شهری ☳ امکان ارائه سرویس ویژه بانوان و سرویس مدارس ☳ دارای نسخه اندروید ، iOS و وب اپلیکیشن ☳ قابلیت درخواست سرویس از طریق اپلیکیشن , وب سایت و تماس تلفنی . ☳ تعریف خدمات شرکتی و سازمانی ☳ پرداخت هزینه سفر از طریق کیف پول و درگاه بانکی. ☳ نرخ دهی هوشمند کرایه و تماس امن ☳ امکان ارائه پیک موتوری، وانت تلفنی و تاکسی اینترنتی در یک اپلیکیشن ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
✅ شرکت طراحی اپلیکیشن پیشگامان دامنه فناوری ◀️ مناسب برای پزشکان، بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و داروخانه ها ✒️ امکان نوبت دهی و رزرو آنلاین ✒️ قابلیت ارسال پیام به صورت متن و عکس ✒️ معرفی تمامی متخصصین و پزشکان ✒️ ارسال نوتیفیکیشن برای کاربران و کادر پزشکی ✒️ معرفی کامل کلینیک و بیمارستان ✒️ اتصال به درگاه بانکی معتبر ✒️ امکان ارائه خدمات پزشکی و پیراپزشکی در منزل ✒️ پیاده سازی نهایی اندروید، IOS و وب اپلیکیشن ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
♨️ طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا پیشگامان ✏️ ایجاد دسته بندی های متنوع برای غذا، نوشیدنی و پیش غذا ✏️ سیستم پرداخت آنلاین، کیف پول و پرداخت در محل ✏️ پیگری لحظه ای سفارش غذا ✏️ ارسال پیام و نوتیفیکیشن به کاربر ✏️ اعمال کد تخفیف و هدیه ✏️ پیاده سازی در بستر اندروید، IOS و وب اپلیکیشن ✏️ یکسال پشتیبانی رایگان ✏️ امنیت بالا و هزینه پیاده سازی مناسب ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
♻️ طراحی اپلیکیشن بازیافت با زیرساخت قدرتمند پیشگامان ✒️ دارای سه بخش مدیریت سیستم، اپلیکیشن کاربر و اپلیکیشن ناوگان ✒️ دارای کیف پول داخلی با امکان خرید از فروشگاه ✒️ امکان افزودن چندین آدرس در یک حساب کاربری ✒️ امکان ارسال پیام و تماس با مرکز پشتیبانی ✒️ ثبت درخواست جمع آوری پسماند برای روزهای آتی ✒️ ثبت نام آسان با احراز هویت از طریق شماره موبایل ✒️ زیرساخت امن و سریع ✒️ هزینه طراحی مناسب به همراه یکسال پشتیبانی ✒️ دارای چندین مورد نمونه کار طراحی شده ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه

ثبت نظر

مریم
مریم
پنجشنبه 23 دی 1400

به نظرم طراحی اپلیکیشن طراحی داخلیم ایده جدید و جالبیه