آموزش سئو سایت فروشگاهی ✔️ راهنمای جامع سئو سایت

به راهنمای جامع سئوی سایت های فروشگاهی خوش آمدید! این مقاله به شما توضیحات جامعی از SEO را ارائه می دهد که به طور خاص برای بازارهای آنلاین نوشته شده است. این سری مقالات به این موضوع می‌پردازد که سئوی بازار آنلاین چه چیزی را شامل می‌شود، چگونه می‌توان بازده بالقوه را تخمین زد، و چه زمانی زمان مناسب برای انجام این کار است.

آموزش صفر تا صد سئو سایت فروشگاهی

به راهنمای جامع سئوی سایت های فروشگاهی خوش آمدید! این مقاله به شما توضیحات جامعی از SEO را ارائه می دهد که به طور خاص برای بازارهای آنلاین نوشته شده است. این سری مقالات به این موضوع می‌پردازد که سئوی بازار آنلاین چه چیزی را شامل می‌شود، چگونه می‌توان بازده بالقوه را تخمین زد، و چه زمانی زمان مناسب برای انجام این کار است.

نکته مهم: قوانین بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برای همه سایت ها و فروشگاه‌های اینترنتی یکسان است، پس اگر سایت شرکتی، خدماتی و ... دارید هم از مطالب این مقالات می توانید استفاده کنید.

اگر می‌خواهید از موتورهای جستجو مانند گوگل، ترافیک به کسب‌وکار خود بیاورید همیشه توصیه‌های مشابهی درباره راه‌اندازی سایت، کلمات کلیدی، محتوا و پیوندها بیان می‌شود و مهم نیست که سایت شما یک مارکت پلیس باشد یا یک وب‌سایت تجاری یا حتی یک وبلاگ. اما وب سایت های فروشگاهی و مارکت پلیس دارای ویژگی هایی هستند که آنها را از اکثر وب سایت های دیگر متمایز می کند. از یک طرف، مقابله با مسائل فنی سئو مانند چالش‌های ساختار سایت، محتوای تکراری و محتوای کم کیفیت برای بازارهای آنلاین می‌تواند سخت باشد و از سوی دیگر، بازارهای آنلاین می توانند از جامعه مخاطبین خود برای طراحی استراتژی کلمات کلیدی رقابتی، ایجاد محتوای جذاب و ایجاد بک لینک بهره ببرند.

در این سری از مقالات، من یک نمای کلی از اصول اولیه سئو متناسب با چالش ها و فرصت های منحصر به فرد وب سایت های بازار را به شما ارائه می دهم، که هر مقاله مملو از توصیه‌های کاربردی و به‌روز برای کارآفرینان بازارهای آنلاین است. سئو در عین اینکه ساده به نظر می رسد، یک زمینه بسیار پیچیده است که نیاز به یادگیری و تنظیم مداوم دارد و دانستن اصول اولیه می تواند تفاوت زیادی برای کسب و کار شما ایجاد کند. هر مقاله همچنین شامل منابعی برای تعمیق دانش سئوی شما و به روز ماندن با آخرین پیشرفت ها خواهد بود.

راهنمای جامع سئو سایت فروشگاهی

سئوی مارکت پلیس یا فروشگاه اینترنتی چیست؟

بهینه سازی موتورهای جستجو یا SEO، به آوردن ترافیک ارگانیک با کیفیت بالا به بازار شما از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. (اکثر متخصصان سئو بر روی گوگل تمرکز می کنند زیرا سهم بازار جستجوی آن بیش از 90 درصد است و این راهنما نیز بر روی گوگل تمرکز دارد.) منظور من از سئوی بازار آنلاین، استفاده از ابزارها و درک بهینه سازی موتورهای جستجو به طور خاص برای وب سایت های مارکت پلیس است.

سئوی بازارهای آنلاین باید کاملاً با توجه به ‌عنوان حوزه تخصصی آن در نظر گرفته شود، این به این دلیل است که هر بازار دارای فرصت‌های منحصر به فرد و همچنین چالش‌های منحصربه‌فردی در مورد سئو هستند.

 در این بخش از مقاله، معرفی مختصری از نحوه عملکرد موتورهای جستجو و عناصر مورد نیاز برای رتبه بندی جستجوها ارائه می شود. اگر به نظر چیزی است که قبلاً می‌دانید، می‌توانید به مقاله دوم بروید تا درباره تخمین پتانسیل سئوی بازار خود بیشتر بخوانید.

نحوه کار سئو با موتورهای جستجو

موتورهای جستجویی مانند گوگل وجود دارند تا به جستجوگران کمک کنند آنچه را که در وب می خواهند، پیدا کنند. گوگل ربات‌هایی را برای کشف و خواندن اطلاعات می‌فرستد، گوگل اطلاعاتی را که ربات‌ها پیدا می‌کنند جمع‌آوری، دسته بندی و ذخیره می‌کند، سپس آنها را تجزیه و تحلیل و سازمان‌دهی می‌کند (فرآیندی به نام فهرست‌سازی.)

گوگل از معیارهای مختلفی استفاده می کند تا بفهمد چه کسی به چه سوالاتی بهترین پاسخ را می دهد تا بر اساس آنها، محتوا را رتبه بندی می کند. محتوای با بالاترین رتبه در صفحات نتایج جستجو (به اختصار "SERP") ارائه می شود. سئو به شما کمک می کند به گوگل سیگنال دهید که وقتی شخصی یک عبارت خاص را برای جستجوی تایپ می کند، بازار آنلاین شما بهترین گزینه است و باید بالاتر از نتایج دیگر نشان داده شود، به عبارت دیگر، سئو به شما کمک می کند:

◻️ اطمینان حاصل کنید که موتورهای جستجو می توانند سایت شما را به طور موثر بخواند و فهرست کنند.
◻️ 
جستجوهایی را شناسایی کنید که در آن بازار شما می تواند با آنچه که شخص به دنبال آن است مطابقت خوبی داشته باشد.
◻️ 
درک کنید که چگونه می توانید محتوایی را ایجاد و بهینه کنید که در صفحات نتایج جستجو رتبه بالایی دارد.
◻️ 
رتبه بندی خوب مهم است زیرا صفحه نتایج جستجو مکانی شلوغ است.

در رتبه بندی ها می توان از تبلیغات گوگل استفاده نمود که مشتری برای نمایش در صفحه اول، هزینه پرداخت می کند. این روش شامل موارد سئو نمی شود و تا زمانی که حساب شما شارژ داشته باشد شما در رتبه های اول صفحات هستید.

برای جستجو های ارگانیک، گوگل به توسعه الگوریتم جستجوی خود و افزودن ویژگی‌های جدید SERP ادامه می‌دهد و هدف آن ترغیب کاربران به صرف زمان بیشتر در گوگل است. بخش‌های ویژه، بخش‌های سوالات متداول و نتایج ویدیو و تصویر، SERP‌های جذابی را ایجاد می‌کنند که افراد را در صفحه نتایج جستجو نگه می‌دارد.

برخی از این ویژگی‌ها حتی بلافاصله پاسخ به سؤال جستجوگر را نشان می‌دهند. افراد می توانند بدون کلیک بر روی نتیجه و خروج از صفحه نتایج، آنچه را که می خواهند بدانند، بیابند. بالا رفتن در رتبه‌بندی می‌تواند باعث افزایش ترافیک ارگانیک شما شود.

نرخ کلیک ارگانیک (CTR) هر چه نتایج جستجوی شما در بخش های پایین تر صفحه جستجو باشید کمتر است، در واقع نرخ کلیک تعداد کلیک‌هایی است که نتیجه ارگانیک شما بر تعداد دفعاتی که در SERP نشان داده می‌شود (به‌عنوان نمایش گزارش‌شده) تقسیم می‌شود، در اولین نتیجه در حدود 30٪ مواقع، سومی کمتر از 20٪ کلیک می شود و فقط حدود 4٪ افراد روی نتایج 8 تا 10 کلیک می کنند. اگر تلاش های سئوی شما بتواند صفحه شما را از نتیجه شماره 10 به شماره 1 برساند، ده برابر بیشتر احتمال دارد که بیشتر کلیک دریافت کنید. حالا بیایید ببینیم برای رسیدن به نتایج بالاتر چه چیزی لازم است.

مطالعه بیشتر:       نحوه عملکرد گوگل | چهار استراتژی قدرتمند سئو برای افزایش رتبه

آنچه برای مشاهده SERP مورد نیاز است

بخش‌های People Also Ask، بخش های ویژه و نتایج ویدیو به برندها فرصت‌های جدیدی برای رتبه‌بندی از طریق انواع محتوا می‌دهد. در عین حال، SERP های در حال تکامل و افزایش رقابت، سئو را به طور فزاینده ای چالش برانگیز می کند. به طور خلاصه، عملکرد خوب در سئو مستلزم: ایجاد ساختار کل وب سایت بازار آنلاین بر اساس بهترین شیوه های فنی SEO است.

  • ✳️ سئوی درون صفحه: اطمینان از اینکه جنبه های فنی محتوا و استفاده از کلمه کلیدی در صفحات سایت به بهترین نحو انجام شده تا توانایی شما در رتبه بندی کلمات کلیدی انتخابی را به حداکثر برساند.

  • ✳️ سئوی خارج از صفحه: ایجاد بک لینک های طبیعی و با کیفیت از سایر وب سایت ها که به گوگل نشان می دهد که صفحات شما قابل اعتماد است یا به عبارت دیگر دارای اعتبار است. (برند سازی سایت)

سئوی مارکت پلیس و فروشگاه های اینترنتی، چیزی نیست که بتوانید در طول زمان انجام دهید. این موضوع باید در DNA مارکت پلیس بافته شود. در افزایش رتبه بندی، فرصت هایی برای تمرکز و تلاش های سئو وجود دارد که اکثر رقبای شما در آن ممکن است سرمایه گذاری نکرده باشند.

همانطور که گفته شد، سئو ممکن است کانال رشد مناسبی برای هر بازار آنلاینی در هر مرحله نباشد. بنابراین قبل از پرداختن به جزئیات هر یک از جنبه های سئو، مهم است بدانیم که آیا در آن زمان، بیشترین بازگشت سرمایه (ROI) را ارائه می دهد یا خیر.

آیا باید روی سئوی بازار آنلاین سرمایه گذاری کرد؟

امروزه بازاریابان گزینه های بسیار متنوعی برای بررسی و انتخاب آمیخته بازاریابی خود دارند، از رسانه های اجتماعی گرفته تا اشکال مختلف تبلیغات پولی، اینفلوئنسر مارکتینگ و روابط عمومی. اما چرا باید اینقدر روی این کانال سرمایه گذاری کنند؟ تقریبا 30 درصد از کل ترافیک وب همچنان از موتورهای جستجو تامین می شود که برای یک کانال بازاریابی، این سهم قابل توجهی است.

ترافیک جستجوی ارگانیک اغلب با کیفیت بالا است، از آنجایی که گوگل در رتبه بندی محتواهای باکیفیت ، خوب عمل می کند، ترافیکی که موتورهای جستجوگر به ارمغان می آورند معمولاً هدفمند است. نتایج جستجوی ارگانیک نیز نسبت به تبلیغات پولی برای کاربران قابل اعتمادتر و معتبرتر به نظر می رسند. یک مزیت بزرگ دیگر سئو به عنوان یک استراتژی رشد این است که موفقیت شما به میزان بودجه بازاریابی شما بستگی ندارد، اما مطمئناً رایگان نیست؛ شما روزها و ساعت ها را صرف آن می کنید. اما این کاری است که می توانید بدون بودجه بازاریابی هنگفت انجام دهید، شما فقط به کار سخت، تحقیق زیاد، آزمایش زیاد و آزمون و خطا نیاز دارید.

برای ارزیابی اینکه آیا کار سخت ارزشش را دارد یا خیر، سه سوال از خود بپرسید:

◼️ آیا فرصتی در ترافیک ارگانیک وجود دارد که بازار آنلاین من بتواند از آن استفاده کند؟
◼️ 
آیا کانال های بهتری وجود دارد که بتوانم ابتدا روی آنها تمرکز کنم؟
◼️ 
آیا اکنون زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در سئو سایت است؟
◼️ 
آیا تقاضای ارگانیک برای بازار شما وجود دارد؟

هنگامی که یک بازار آنلاین را راه اندازی می کنید، قطعه طلایی واقعی این است: درک کنید که مردم چگونه محصول یا خدمات شما را به صورت آنلاین جستجو می کنند. وقتی مردم به دنبال محصولات شما هستند، چه چیزی را تایپ می کنند؟ یک مشکل رایج برای بازارهای آنلاین، عدم درک اینکه آیا تقاضای ارگانیک برای چیزی که ارائه می دهند وجود دارد یا خیر است.

برخی از بازارهای آنلاین با محصولی با تقاضای جستجوی موجود به بازار می آیند. این امر معمولاً برای بازارهایی که طرف عرضه آنها متشکل از مشاغل مستقر (دارای شعبه فیزیکی) است صادق است. مردم اغلب برای یافتن خدمات و کسب و کارهای محلی، مکان های نزدیک یا املاک در یک شهر خاص به Google مراجعه می کنند. شرکت های بزرگ زیادی از این فرصت استفاده کرده و از SEO به عنوان یک تاکتیک رشد کلیدی استفاده کرده‌اند، راه‌اندازی چنین بازاری به این معنی است که می‌توانید بر روی تقاضای جستجو خیلی سریع‌تر سرمایه‌گذاری کنید و بازار آنلاین خود را خیلی سریع‌تر گسترش دهید. ( استفاده از سئوی محلی)

وضعیت برای بازارهای اشتراکی مانند اسنپ تاکسی و جاباما بسیار متفاوت است. زمانی که این بازارها برای اولین بار شروع به کار کردند، هیچ کس به دنبال «اشتراک گذاری ماشین» نبود، زیرا این سرویس در آن زمان واقعاً وجود نداشت و جستجویی هم در اینترنت برای آن صورت نمی پذیرفت.

برای راه اندازی یک استارتاپ، از کارهای کوچک شروع کنید و قبل از ایجاد یک وب سایت بزرگ بازار آنلاین، ابتدا روی اعتبارسنجی محصول/بازار خود تمرکز کنید و بررسی کنید که آیا حجم جستجو از قبل برای آن  وجود دارد یا خیر، یا اینکه آیا واقعاً باید با ایجاد محتوای آموزشی در مورد خدمات خود شروع کنید.

سئو سایت فروشگاهی

آیا کانال های جذب قوی تری دارید؟ سئو می تواند ابزار قدرتمندی برای ایجاد رشد پایدار و قابل دفاع در بازار باشد، اما این تنها ابزار نیست. مانند هر استراتژی رشد بازار، آنچه برای شما مناسب است به نوع بازار، جایگاه و مخاطبان شما بستگی دارد.

برخی از بازارها ممکن است دارای یک مؤلفه قوی دهان به دهان (بازاریابی ویروسی) یا رسانه های اجتماعی پرطرفدار باشند که سرمایه گذاری در سئو را در اولویت دوم قرار می دهد، آنها استراتژی رشد روزهای اولیه خود را حول محور تعامل کاربر و جامعه‌سازی متمرکز می کنند. یکی دیگر از موارد بازاریابی آنلاین این است که شما در حال ساختن یک اپلیکیشن موبایل هستید و حداقل محتوا را در وب دارید، در این مورد، اولویت های بازاریابی شما ممکن است جای دیگری باشد. در طراحی اپلیکیشن موبایل به تنهایی، می‌توانیم استدلال کنیم که احتمالاً فرصت‌هایی را برای به دست آوردن مشتریان در وب از دست می‌دهید که می‌توانید آن‌ها را به برنامه خود هدایت کنید.

 برخی از بازارهای آنلاین به مخاطبانی پاسخ می دهند که معمولاً برای کسب اطلاعات به Google مراجعه نمی کنند. این نکته را هم اینجا ذکر می کنم که هر سیستم یا پلتفرم معیارها و الگوریتم جستجوی خاص خود را دارد، برای مثال کسی که دنبال یک شخص خاص در اینستاگرام است از گوگل استفاده نمیکند، یا شخصی که به دنبال خرید خودرو یا ملک است از پلتفرم دیوار استفاده می کند.

ممکن است در آینده، نقش سئو در ایجاد رشد کسب و کارهای آنلاین بدتر شود، سئو سایت در آینده با کاهش بازگشت سرمایه باعث خواهد شد تا سرمایه گذاری روی سئو و برنده شدن در آن سخت تر شود، این بدان معنا نیست که دیگر هیچ فایده ای در سرمایه گذاری در سئو وجود نداشته باشد، اما نباید تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار دهید. برای درک بهتر این مطلب این نکته را توجه داشته باشید که اپلیکیشن و سایت شما باید دارای سیستم جستجو خود باشد که نتایجی بهینه را به کاربران نمایش دهد و کاربران لزوما برای دسترسی به خدمات و محصولات شما در گوگل جستجو نمیکنند همانطور که شما برای خرید یک کالای دست دوم در گوگل جستجو نمی کنید و سراغ دیوار و شیپور می روید.

آیا اکنون زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در سئو سایت است؟

به طور کلی، زمان مناسب برای شروع به فکر در مورد سئو اکنون است، به خصوص برای ملاحظات فنی، هر چه زودتر شروع کنید، بهتر است. اگر پایه و اساس خوبی برای کیفیت سایت (زیرساخت فنی) و معماری اطلاعات (ساختار محتوایی) خود ایجاد کنید، می‌توانید در آینده از شر بسیاری از کارها خلاص شوید.

وقتی صحبت از هدایت ترافیک از طریق سئو می شود، بازارها ممکن است بخواهند سرمایه گذاری اصلی خود را تا زمانی که یک عرضه اولیه با کیفیت بالا ایجاد کنند، متوقف کنند.

بر اساس مطالعات انجام شده است، بیشتر بازارهای آنلاین از سئو برای کسب ورودی، سمت تقاضا استفاده کرده‌اند و از رویکردهای مختلفی برای ایجاد عرضه استفاده می‌کنند که این مورد منطقی است، معمولاً ایجاد یک عرضه با کیفیت بالا مستلزم ایجاد محتوا و راه حل های فروش باکیفیت است، در حالی که در سمت طرف تقاضا احتمالاً راه حل های گوگل را برای سؤالات خود جستجو می کند.

بنابراین چه زمانی برای شروع سرمایه گذاری در سئو مناسب است؟ زمانی که عرضه اولیه بازار خود را ایجاد کردید و آماده هستید که مشتریان را به سمت آنها هدایت کنید. هنگامی که عرضه شروع می شود، تیم بازاریابی شروع به فکر کردن در مورد استراتژی هایی برای افزایش تقاضا می کنند.

زمانی که مشتریان را به پلتفرم می آورید، آن لحظه است که باید در مورد سرمایه گذاری بر روی سئو فکر کنید، مطمئناً می توانید بعداً نیز وارد موضوع سئو شوید، اما من صاحبان کسب و کار را به شدت تشویق می‌کنم که در هنگام ساختن تیم اجرایی، تخصص سئو را نیز در ذهن داشته باشند. با این حال، حتی اگر در مرحله‌ای هستید که افزایش تقاضا در اولویت شما است، اهداف رشد ممکن است به معنای استراتژی‌های رشد دیگری باشد که در آن لحظه برای شما مناسب‌تر است.

اگر نیاز دارید که خیلی سریع رشد قابل توجهی داشته باشید، سئو ممکن است با تمام پتانسیلی که دارد برای شما مناسب نباشد، سئو در ارائه بازگشت سرمایه کند است. (معمولا حداقل سه تا شش ماه زمان برای سئو نیاز دارید)  اگر شش ماه فرصت ندارید که منتظر جمع شدن ترافیک ارگانیک باشید، ممکن است با یک استراتژی رشد متفاوت شروع کنید.

مطالعه بیشتر:       کلمات کلیدی در سئو

مجموعه کامل سئوی مارکت پلیس را بخوانید

سئوی فروشگاه اینترنتی و مارکت پلیس به این موضوع می پردازد که چگونه دانش و ابزارهای سئو می توانند به طور خاص برای بازارهای آنلاین مفید باشند. بسیاری از تاکتیک ها و استراتژی های سئو برای اکثر وب سایت ها اعمال می شود، با این حال، بازارهای آنلاین دارای ویژگی هایی هستند که سئو را چالش برانگیزتر می کند. در عین حال، مشاغل بازار فرصت های منحصر به فردی دارند که می تواند تلاش های سئو آنها را افزایش دهد.

شروع کار با سئو در زمینه ای چالش برانگیز مانند بازارهای آنلاین ممکن است به نظر یک کار بزرگ باشد، اما درک اصول اولیه آن می تواند به شما کمک کند تا بازار خود را رشد دهید.

در طول این سری مقاله، هدف من این است که به شما کمک کنم تا بهبودهای اصلی سئو را که می توانید در وب سایت فروشگاه آنلاین خود ایجاد کنید، بیابید. اگر تاثیری می بینید و می خواهید بیشتر در این مورد بیاموزید، منبعی دارید که بر اساس آن می توانید تخصص عمیق تری در سئو بدست آورید.

در ابتدا، شما همه چیز را نمی‌دانید، و این ممکن است بد یا کاملاً دلهره‌آور به نظر برسد. این صنعت دائماً در حال تحول است و حوزه‌های وسیعی وجود دارد که می‌توان با جزئیات بیشتر و گسترده تر به آنها نگاه کرد. اگر مشتاق یادگیری و علاقه واقعی به دنیای سئو هستید، پیشرفت خواهید کرد.

من در این سری مقالات آموزشی سئو موارد زیر را به شما توضیح خواهم داد و توصیه میکنم آنها را دنبال کنید:

◼️ فرصت ها و چالش های خاص سئو در بازارهای آنلاین
◼️ 
سئو فنی و توصیه هایی برای بازارهای آنلاین
◼️ 
تحقیق کلمات کلیدی و ایجاد استراتژی کلمات کلیدی برای بازار شما
◼️ 
ایجاد محتوای غنی از کلمات کلیدی برای بازار شما
◼️ 
استراتژی های لینک سازی برای بازارها

هر مقاله توصیه ها و موارد مفیدی را به اشتراک می گذارد، من همچنین به مجموعه ای از مقالات و موضوعات توییتر از متخصصان سئو نیز اشاره می کنم که می توانید آنها را دنبال کنید تا درک سئو خود را گسترش دهید. همه مقالات همچنین حاوی نکاتی برای ابزارها و تکنیک‌های سئو هستند که می‌توانند به شما در بررسی عملکرد سئو، یافتن فرصت‌های کلمات کلیدی، نوشتن محتوای عالی و سنجش پیشرفت سئو کمک کنند.

مطالعه بیشتر در مورد سئو

حوزه سئو گسترده است و دائماً در حال تحول است، بنابراین عمیق تر شدن در شیوه های عمومی سئو ایده خوبی است. برای گسترش مقدمه سئو که در این مقاله ارائه کردم، منابع زیر را توصیه می کنم (این منابع به زبان انگلیسی هستند و من سعی میکنم بهترین موارد رو براتون ترجمه کنم):

✔️ راهنمای مبتدیان Moz برای SEO یک منبع عالی برای هر کسی است که با سئو شروع می کند. (به زبان انگلیسی)
✔️ 
ویدیوهای آموزشی SEO Ahrefs و مجموعه ویدیوهای Moz و لیندا نیز می تواند به شما کمک زیادی نماید.
✔️ 
SemRush در مورد چالش ها و تکنیک های خاص سئو به روشی قابل دسترس می نویسد.
✔️ 
ژورنال موتور جستجو یک منبع عالی برای آخرین اخبار سئو است.

فهرستی از ابزارهای سئو که باید هنگام شروع کار بر روی سئو خود در نظر بگیرید:

✔️ کنسول جستجوی گوگل به شما کمک می کند ترافیک جستجو و عملکرد سایت خود را اندازه گیری کرده و مشکلات را برطرف کنید.
✔️ 
Google Analytics ابزاری رایگان برای ردیابی و گزارش ترافیک وب سایت ارائه می دهد.
✔️ 
Screaming Frog یک ابزار پیشرفته بررسی SEO است. نسخه رایگان و پولی آن برای کاربران ایرانی قابل دانلود و استفاده است. (نسخه کرک شده)
✔️ 
Ahrefs، Moz و SEMRush پلتفرم های پیشرو SEO SaaS هستند. اکانت آنها نسبتاً گران هستند، اما اگر سئو استراتژی اصلی شما باشد، ارزش سرمایه گذاری را دارد. (برخی از شرکت های ایرانی اکانت های اشتراکی آنها را با قیمت مناسب می فروشند.)
✔️ 
Google’s Lighthouse یک ابزار متن باز و خودکار برای بهبود کیفیت صفحات وب است. دارای ابزارهایی برای بررسی عملکرد، دسترسی، برنامه های وب پیشرفته و سئو است.

شما در طول این مقالات می توانید سوالات خود را در پایین هر صفحه در بخش نظرات از من بپرسید و پیشنهاد می کنم تمام مقالات را با دقت دنبال کنید.

نویسنده محتوا نویسنده: علیرضا نوفرستی | متخصص دیجیتال مارکتینگ شرکت پیشگامان دامنه فناوری

مقالات مرتبط در زمینه سئو

برای مطالعه هر مقاله بر روی آن کلیک کنید

کلمات کلیدی در سئو

نحوه عملکرد گوگل

آموزش لینک سازی برای سایت های شرکتی و فروشگاهی

راهنمای جامع سئو داخلی سایت

divider
divider

محصولات مرتبط

شرکت دیجیتال مارکتینگ پیشگامان ✔️ ارائه کامل خدمات دیجیتال مارکتینگ ✔️ مشاوره در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی ✔️ مشاوره در زمینه توسعه برند ✔️ مشاوره و راه اندازی کسب و کار آنلاین ✔️ ارائه خدمات سئو داخلی و خارجی ✔️ تولید محتوای تخصصی ✔️ تحقیق کلمات کلیدی و بررسی رقبا ✔️ بک لینک و ریپورتاژ آگهی ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید ⬇️⬇️⬇️
ادامه
خدمات حرفه ای سئوی سایت و فروشگاه اینترنتی ✔️ خدمات کامل سئوی داخلی سایت ✔️ بهینه سازی محتوا ✔️ خدمات سئوی خارجی سایت (بک لینک و ریپورتاژ) ✔️ تولید محتوای تخصصی ✔️ عکاسی از محصول ✔️ خدمات کامل سرچ کنسول و گوگل مپ ✔️ تحقیق کلمات کلیدی ✔️ بررسی رقبا ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید ⬇️⬇️⬇️
ادامه
✍️ چرا شرکت طراحی سایت پیشگامان دامنه فناوری ؟ ☰ 15 سال سابقه فعالیت + بیش از 500 مشتری ☰ طراحی سایت با CMS اختصاصی ☰ امنیت و سئو بالاتر نسبت به سایت های وردپرس ☰ مدیریت سریع و آسان سایت بدون نیاز به داشتن دانش فنی ☰ قابلیت نمایش بر روی موبایل (ریسپانسیو) ☰ عدم نیاز به نصب افزونه ☰ تحویل سریع + قیمت مناسب + بهینه سازی و سئو اولیه ☰ مشاوره سئو رایگان جهت رشد بیشتر ☎️ جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید
ادامه

ثبت نظر