تبلیغات به زبان ساده ✔️  آموزش تبلیغات

تبلیغات یعنی مجموعـه روش هایی که با پیام دادن، معرفی کردن، نشان دادن یا بـر شمـردن محاسن و موارد استفاده از یک کالا یا خدمت در مصرف کننده احتمالی کشش و انگیزه ایجاد نموده و در انتخاب او اثر می گذارد.

تبلیغات به زبان ساده

تبلیغات یک روش تضمینی برای انتقال پیام به مخاطب است با ایجاد یک تبلیغ جذاب و صرف هزینه کافی می‌توان نظر بسیاری از کاربران را جلب کرد، تبلیغات می تواند تأثیر فوری بر تجارت داشته باشد این تأثیر را میتوان در بهبود تجارت یا افزایش شناخت برند در میان بسیاری از معیار های مختلف مشاهده کرد. تبلیغ به زبان انگلیسی Advertise می شود.

ما درپنج بخش توضیحات جامعی را در مورد تبلیغات بیان کردیم، آنچه در این مقاله می خوانید

+ تبلیغات چیست؟

+ بازار هدف چیست؟

+ رابطه تبلیغات و بازاریابی

+ مختصری از تاریخچه تبلیغات

+ 7سوال اساسی برای هدایت اهداف تبلیغاتی

+ انواع رسانه‌ها

 + مهم‌ترین گام‌ها در انتخاب رسانه

+ بررسی رسانه‌ها

+ عوامل مؤثر در انتخاب رسانه

 تبلیغات چیست؟

تبلیغات یک تاکتیک بازاریابی مؤثر و کارآمد برای ترویج کالا است، به‌طور مختصر اگر بخواهیم تبلیغات را تعریف کنیم  تبلیغات یعنی ابلاغ یک پیام از طریق یک رسانه پربازدید  به گروهی معین، با صرف هزینه  است

بازار هدف چیست؟

ایجاد بازار هدف اولین قدم مهم در هر کمپین تبلیغاتی است، شما قبل از شروع بباید بدانید که مخاطب مورد نظر شما چه کسانی هستند برای مثال اگر مخاطبان شما جوانان باشند استفاده از رسانه تبلیغاتی بسیار ضعیف است و انتخاب بهتر قطعا اینستاگرام یا سایت های پر بازدید است.

تعریف بازار هدف شامل ساختن مشخصات دموگرافیک مشتری احتمالی با در نظر گرفتن معیارهای مانند سن، جنسیت، وضعیت تأهل، سبک زندگی، عادات خرید و.. است.

محصول مرتبط:     طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس

رابطه تبلیغات و بازاریابی

اگر جمیع فعالیت های بازاریابی را در وجود یک درخت خلاصه کنیم، هرکدام از اندام های این درخت که یکی از اعمال حیاتی(organic) آن را انجام میدهند، بر یکی از فعالیت های بازاریابی منطبق هستند. بر این اساس:

✔️ ریشه ها: عملیات تحقیقات بازار و تغذیه اطلاعاتی
✔️ شاخه ها: تصمیم گیری در مورد کالا، قیمت، توزیع و تبلیغ
✔️ میوه ها: فروش، سود، سهم بازار، رضایت مشتری، ارزش افزوده، بازگشت سرمایه و... خواهند بود. بنابراین تبلیغات، یکی از چهار رکن اصلی در فعالیت های بازاریابی است و موفقیت هر بنگاه اقتصادی در هماهنگی، تعامل و یکپارچگی تصمیم های مربوط به کالا (خدمت)، قیمت، توزیع و تبلیغات می باشد.

مختصری از تاریخچه تبلیغات

تبلیغات از گذشته تا به امروز همیشه همراه مردم بوده است گرچه ممکن است مردم از آن اطلاع نداشته باشند، قبل از انقلاب گوتنبرگ و اختراع و تکمیل ماشین چاپ سه دوره تاریخی وجود داشته که به مختصر به این سه دوره پرداختیم

دوره اول: دوره علائم تجاری، در زمان‌های گذشته استادکاران ماهر و زبردست از علامت و اشکال مخصوص به خود برای آثار هنری استفاده می‌کردند تا بدین ترتیب شهرت آنان دست به‌دست و زبان به زبان می‌گشت و خریداران هنگام خرید به علائم تجاری توجه می‌کردند.

دوره دوم: وسیله دیگر تبلیغات به‌کارگیری نشان و تبلیغ روی دیوارها بود بخشی از آن شامل جملاتی بود که روی سنگ و دیوارها جنب محلی که اجناس مختلف به فروش می‌رسید که نظیر آن را می‌توان تبلیغات دیوارها و تابلوهای بالای مغازه‌های امروزی ذکر کرد.

دوره سوم: جارچی‌های شهر، در دوران گذشته به‌ویژه در یونان، جارچی‌های وظیفه اطلاع‌رسانی را انجام می‌دادند آنان اخبار مهم و وقایع موردعلاقه مردم را انتشار و بابت آن مزد می‌گرفتند آنان حتی اتحادیه‌ای نیز تشکیل داده بودند اما بعد از 1450 و اختراع ماشین چاپ به‌وسیله یوهان گوتنبرگ به‌تدریج تقریباً طی 300 سال تمام اروپا تحت تأثیر این صنعت قرار گرفت.

با گسترش مطبوعات در قرن 17، تبلیغات به‌صورت جدید و تازه‌ای برای اطلاع افراد باسواد رشد و کم کم شروع به پیشرفت کرد، توسعه چاپ روز به‌روز بر تعداد روزنامه‌ها و مجله‌ها افزود و اولین روزنامه در ایالات‌متحده به نام بوستون نیوزلتر در سال 1690 به چاپ رسید و در سال 1914 نزدیک به 15 هزار روزنامه و مجله در این کشور منتشر شد.

پیدایش رادیو و تلویزیون که در حقیقت همان عمل جارچی های قدیم را انجام میداد باعث شد افراد بی‌سواد که توانایی خواندن نداشتند از تبلیغات مطلع شوند و دیگر سوادی لازم نبود که علاقه‌مندان به کالایی از مزایای آن مطلع شوند. در بسیاری از کشورها رادیو نقش مهمی در پخش آگهی و ایجاد ارتباط داشت تا روزنامه و مجله‌ها.

ظهور تلویزیون از اهمیت تبلیغات در رادیو و به نسبت بیشتر از روزنامه‌ها و مجله‌ها کاست، حال باوجود تلویزیون نه تنها شخص می‌توانست یک تبلیغ را بشنود بلکه می‌توانست تمام ویژگی‌ها و مشخصات آن را ببیند تأثیر بیشتری بگیرد.

مطالعه بیشتر:       راهنمای صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و مارکت پلیس

7 سوال اساسی برای هدایت اهداف تبلیغاتی

1. آیا می خواهید آگاهی از یک برند در ذهن مخاطبان ایجاد کنید؟
2. آیا می خواهید محصول یا نام تجاری خود را مجداد تبلیغ کنید؟
3. آیا می خواهید حجم ترافیک برند خود را افزایش دهید؟
4. آیا می خواهید حجم فروش خود را بهبود دهید؟
5. آیا می خواهید سود خود را افزایش دهید؟
6. آیا می خواهید بین کاربران ایجاد نیاز کنید؟
7. آیا می خواهید app برند خود را معرفی کنید؟

رمز موفقیت در تبلیغات، شناختن رفتار مصرف کننده است

فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی معاصر و استاد دانشگاه نورس وسترن در امریکا، هدف از تبلیغات را اثر گذاری بر جعبه سیاه مصرف کننده توصیف می کند و معتقد است اگر رفتار مصرف کننده دقیقأ شناسایی شود میتوان به نحوه انتخاب ، خرید، اکتساب ایده یا کالا و ...توسط او پی برد و از آن طریق با تولید و ارایه کالا یا خدمت مناسب، نیازها و خواسته های مصرف کننده را ارضاء نمود.

آیا می خواهید آگاهی از یک برند در ذهن مخاطبان ایجاد کنید؟

آگاهی از یک برند یکی از رایج‌ترین اهداف تبلیغاتی است، برای مثال زمانی که شما یک برند لباس‌دارید و می‌خواهید مشتری به‌دست آورید ابتدا باید افراد از برند شما آگاهی داشته باشند، آژانس‌های تبلیغاتی روش و اصولی را بکار می‌گیرند تا برند شمارا در ذهن مشتریان آینده قرار دهند. شما می‌توانید از Google Ads برای انتشار پیام و نام تجاری خود به‌طور گسترده برای جذب مخاطبان بیشتر استفاده کنید.

 آیا می خواهید محصول یا نام تجاری خود را مجداد تبلیغ کنید؟

اگر بازاریابی مجدد یکی از اهداف تبلیغاتی شما است، ابتدا باید آگاهی از برند رابین مخاطبان ایجاد کنید سپس با استراتژی‌های بازاریابی مجدد به دنبال افزایش بازدید از برند خود باشید، بازاریابی مجدد در واقع هدف گذاری به موقع است در این شیوه تبلیغاتی شما برند خود را رفرش می کنید ( نواقص را برطرف و تمرکز میکنید بر نقاط مثبت نتیجه بخش)

مطالعه بیشتر:     چگونه از اپلیکیشن های موبایل کسب درآمد کنیم؟

آیا می خواهید حجم ترافیک برند خود را افزایش دهید؟

یکی از متداول‌ترین اهداف تبلیغاتی افزایش ترافیک ارگانیک است، به‌طور معمول یک برند نیاز به تمرکز مداوم بر بهینه‌سازی موتور جستجو و بازاریابی موتور محتوا دارد، اگر می‌خواهید از طریق تبلیغات بازدید بیشتری داشته باشید باید روی کلیک‌ها و نرخ کلیک ( CTR) تمرکز کنید با کلیک‌های بیشتر بازدید وب‌سایت شما بیشتر می‌شود.

برای بهبود نرخ CTR خود از موارد زیر بهره بگرید:
+ با استفاده از (keywordtool.io) می‌توانید نظارت بر عملکرد کلمات کلیدی داشته باشید و با حذف یا جایگزینی مواردی که ROI خوبی تولید نمی‌کنند بازدید سایت خود را بالا ببرید
+ از ابزار های ( Googel Ads) برای بررسی سوالاتی که مشتری جستجو می کند استفاده کنید این ترفند مناسبی برای تبلیغات کمپین شما است.

آیا می خواهید حجم فروش خود را بهبود دهید؟

بدون توجه به داشتن هر کسب‌وکاری افزایش فروش قعطا یکی از مهم‌ترین خواسته‌های یک برند است، برای رسیدن به این خواسته می‌توانید از Googel Ads بهره بگیرید شما می‌توانید با استفاده از پلتفرم  Googel Ads به مخاطبان مشخص دسترسی پیدا کنید، آنها را برای بازدید از وب‌سایت خود جذب کنید و درنهایت آنها را متقاعد کنید که از شما خرید کنند

آیا می خواهید بین کاربران ایجاد نیاز کنید؟

رقابت در بازار تجارت بسیار زیاد است اما هر کسب‌وکاری باکمی نوآوری می‌تواند در این بازار رشد کند و مشتریان را به سمت خود بکشاند، ولی ایجاد نیاز بین کاربران برای مشاغل و تیم های بازاریابی آنها یک چالش بزرگ است حال سوال این است چگونه می توان به این هدف دست یافت؟!

✔️ آگاهی از برند را افزایش دهید
✔️ بر بازاریابی سود آور تمرکز کنید
✔️ تخفیف های ویژه محصولات و خدمات خود را ارائه دهید
✔️ کیفیت محصولات و خدمات خود را بهبود ببخشید تا در بین رقبا خود برتر باشید
✔️ در بازاریابی خود همیشه این نکته را ذکر کنید که چگونه محصول یا خدمات شما زندگی مردم را بهتر خواهد کرد

مطالعه بیشتر:     راهنمای طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار

 انواع رسانه ها

✔️ تلویزیون
✔️ اینترنت
✔️ رادیو
✔️ مجلات عمومی (هفتگی- ماهانه- فصلنامه)
✔️ مجلات و نشریات تخصصی
✔️ تلویزیون های شهری
✔️ بیلبوردها
✔️ نمایشگاه‌ها
✔️ اوراق چاپی (پوستر، کاتالوگ ها)
✔️ هدایای تبلیغاتی
✔️ Events (رویدادها ، همایش ها )
✔️ پیامک

مهم‌ترین گام‌ها در انتخاب رسانه

1- تعیین سطح پوشش
2- تعداد دفعات ارسال پیام
3- نحوه تاثیر
4- انتخاب رسانه (صوتی / تصویری / چاپی )
5- انتخاب مورد خاص ( کدام روزنامه / کدام شبکه تلویزیون )
6- زمان بندی

بررسی رسانه‌ها:

  • روزنامه
    محاسن : پوشش وسیع در بازارهای محلی ، پذیرش زیاد بین مردم ، اعتماد و باور مردم به مندرجات
    معایب : کوتاهی عمر پیام ، عجله مخاطب در خواندن ، مخاطبین ناپایدار

  • مجله
    محاسن : تخصصی بودن رسانه ، خوانندگان زیاد ، اثرگذاری روانی بر مخاطبین
    معایب : فروش نامشخص ، فاصله بین دو شماره زیاد

  • تلویزیون
    محاسن : اثر گذاری حسی ، پوشش خیلی وسیع ، تاثیر روانی بر مخاطب
    معایب : مخاطبین پراکنده ، کوتاهی عمر پیام ، هزینه زیاد

  • اینستاگرام
    محاسن : پوشش بسیار گسترده، افزایش دو برابری فروش، پیدا کردن مخاطبان هدفمند
    معایب : لزوم تکرار و استمرار، سطح رقابتی بالا

مطالعه بیشتر:      راهنمای انتخاب و طراحی سایت برای کسب و کارها

عوامل مؤثر در انتخاب رسانه

1- تعداد تقریبی مخاطبان
2- نوع مخاطبان
3- فرآیند تصمیم گیری برای خرید کالا
4- محل کار و زندگی مخاطبان
5- رسانه مورد علاقه مخاطبان
6- وقت و زمان دسترسی مخاطبان به رسانه
7- محدودیت ها و الزامات قانونی

گروه مرجع

گروه های مرجع ، گروه هایی هستند که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم درشکل دادن به رفتار و عقاید یک شخص مؤثر واقع می شوند و اشخاص معمولا رفتار اعضای گروههای مرجع را تقلید می کنند.

دریافت پیام

دریافت پیـام بـه معنـی حضـور در صحنـه ارتباطـی ، تفهیـم وتفاهم ،هم زبـانی وهم فرهنگـی و بطــور خلاصـه شرایطـی است که گیـرنـده پیـام بـه کمک حواس خود از مضمون و مفاد پیام آگاهی یابد.

درک پیام

درک پیـام بـه معنـی پـی بـردن بـه منظـور و مقصود فرستنده پیــام است.بـه عبـارت دیگـر درک به معنـی تفسیر اطلاعــاتی است که از طریق حواس پنج گانه واصل می شود.

طبقه بندی تبلیغات از نظر روش ایجاد ارتباط

  • 1- روش صریح یا مستقیم (Explicit Adv یا Direct Adv.) یعنی ایجاد ارتباط یا پیامهای شفاف و آشکار و بی واسطه

  • 2- روش ضمنی یا غیر مستقیم Implicit Adv.) یا Indirect Adv) یعنی ایجاد ارتباط با روش غیر علنی و پنهان کاری

  • 3- روش غیر آشکار یا زیر آستانه حسی( Subliminal Adv) یعنی گنجاندن پیام های تصویری یا صوتی در لابلای تصاویر،پوسترها، نقاشیهای دیواری، تیزرهای تلویزیونی و یا اخبار به گونه ای نامحسوس و خیلی سریع به طوری که بیننده یا شنونده با توجه به شرایط خود، به گونه نا خود آگاه ، از آن پیام مطلع شود.

در تبلیغات تلویزیونی، با استفاده از این روش، در هر 24 ثانیه که باید یک Frame از جلوی دوربین عبور کند تا حرکت اشیاء به طور طبیعی دیده شود، یک فریم به شیئی یا تصویر دیگری اختصاص می یابد و از آنجا که عبور یک تصویر در یک بیست و چهارم ثانیه در مرز و آستانه حس بینایی قرار دارد، بعضی اشخاص آن را احساس می کنند و بعضی دیگر تصور می کنند که آن را ندیده اند و به آن توجهی نمی کنند. استفاده از این روش در بسیاری از کشورهای دنیا ممنوع شده است.

طبقه بندی تبلیغات از نظر موضوع

1- تبلیغات سیاسی: یعنی تبلیغاتی که با هدف اثر گذاری بر افکار عمومی و تغییر نگرش ها و عقاید جامعه نسبت به مسایل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از طریق تظاهرات، حرکات اجتماعی، مصاحبه ها، مسافرت ها، تشکیل احزاب و ... انجام شود.

2-تبلیغات تجاری: یعنی تبلیغاتی که با هدف اثرگذاری بر مصرف کنندگان، توزیع کنندگان، نمایندگان، رقبا یا ... و با استفاده از ابزار هایی مانند رادیو، تلویزیون، بیل بورد، مطبوعات، نمایشگاه ها، جوایز، هدایا و امثالهم انجام می شود.

طبقه بندی تبلیغات از نظر غرض و منظور از ارسال پیام

1- تبلیغات آگاه کننده (Informative)

تبلیغات آگاه کننده به منظور معرفی محصول جدید، پیشنهاد استفاده های جدید از محصول قدیمی، مطلع کردن مشتریان در مورد قیمت ها و تغییرات آن ها، شرح کار و نحوه استفاده، توصیف خدمات موجود، اصلاح برداشت ها یا عقاید قدیمی، مبارزه با شایعات، کاهش نگرانی ها و دغدغه ها، زایل کردن ترس و شبهات مصرف کننده و بالاخره ایجاد یک تصویر(IMAGE) مناسب و مطلوب از کالا یا خدمت در ذهن مخاطب هدف، صورت می گیرد.

2-تبلیغات متقاعد کننده(Convincing)

تبلیغات متقاعدکننده یا ترغیب کننده(Persuasive)، برای ایجاد ترجیح نسبت به یک مارک یاBrand، نسبت به یک شرکت تولید کننده یا نسبت به یک فروشگاه خاص صورت می گیرد. هم چنین، از تبلیغات متقاعد کننده برای تغییر تصورات غلط یا نامناسب مشتری به تصورات مثبت، ترغیب و ایجاد انگیزه نسبت به استفاده از کالا در آینده یا پذیرش نمایندگان یا فروشندگان توسط مخاطبین استفاده می گردد.

3- تبلیغات یاد آور(Reminding)

تبلیغات یادآور یا یادآوری کننده در موارد زیر به کار میرود:

-یادآوری به مشتریان گذشته و جلب وفاداری آنها (بویژه در فعالیت های بیمه و حمل و نقل هوایی در مورد انقضای قرارداد، تغییر آدرس، نرخ های جدید، پوشش های بیشتر بیمه، یادآوری تمدید قرارداد، یادآوری فصول تخفیف دار، امتیازات، حراجی هاو غیره...
-در شرایط رقابتی و به منظور یادآوری مارک
- در شرایطی که قبلاً تبلیغات سنگینی انجام شده و اکنون تبلیغات سبک تر، با فاصله زمانی بیشتر و زمان پخش کمتر انجام می گردد ( دوره تثبیت یا بلوغ در PLC)


4- تبلیغات چالشی (Challenging)

نامگذاری این نوع تبلیغات بدان علت است که گاهی اوقات قبل از ورود محصول به بازار و قبل از افشای نام محصول، عرضه کننده مایل است اذهان را نسبت به خود متوجه کند، یا اینکه علائمی بدهد که مصرف کنندگان نسبت به مصرف کالاهای فعلی دلسرد شده و مشتاق شناسایی محصول جدید باشند. بهرحال همانطور که از نام (چالشی) برمیآید، این نوع تبلیغات، چالشی در ذهن مصرف کننده ایجاد می کند و در او این سئوال را بوجود میآورد که این کالا یا خدمت چیست و پس از جستجو و سئوال بالاخره متوجه می شود و نام کالا را دیگر فراموش نمی کند. مانند تبلیغات (ا و ب) ” کتاب اول“ یا (ل؟ ک ا) ” کره لتکا ” یا ”ن ” اشاره به (ایه شریفه نون و القلم که توسط انجمن اهل قلم انتخاب شده بود).

  • طبقه بندی تبلیغات بر اساس مخاطب

    1- تبلیغات خاص مصرف کننده نهایی
    2- تبلیغات خاص کانال های توزیع و واسطه ها

  • طبقه بندی تبلیغات بر اساس رسانه

    1- تبلیغات چاپی (Print Adv.)
    2- تبلیغات پخشی (Time based Adv.)
    3- تبلیغات پستی (Mailing Adv.)
    4- تبلیغات در فضای باز (Outdoor Adv.)
    5- تبلیغات فروشگاهی (Store Adv.)

  • طبقه بندی تبلیغات برحسب هدف تبلیغات

    1- هدف ، جلب نظر اشخاص برای خرید کالا
    2- هدف ، جلب نظر سازمان ها برای خرید کالا.
    3- هدف ، جلب نظر عناصر توزیع (عمده فروش وخرده فروش).

مزایای تبلیغات

✔️ به اطلاعات و فرهنگ عمومی کمک می کند.
✔️ به استاندارد شدن محصول کمک می کند.
✔️ به بهبود کیفیت کمک می کند.
✔️ سرمایه گذاری را افزایش می دهد.
✔️ به توسعه تکنولوژی کمک می کند.
✔️ فروش را افزایش می دهد.
✔️ سود را افزایش می دهد.
✔️ ریسک تولید را کم می کند.
✔️ در آمد عمومی را افزایش میدهد.
✔️ حجم داد و ستد را زیاد می کند.
✔️ باعث تنوع کالاها می شود.
✔️ نو آوری را تشویق می کند.
✔️ باعث تغییر شکل و تکامل کالاها می شود.
✔️ از مشکلات فروش در سطح خرده فروشی و عمده فروشی می کاهد.
✔️ برخورد علمی و اقتصادی را جایگزین برخورد کاسبکارانه می کند.
✔️ خریدار و فروشنده را به هم نزدیک می کند.
✔️ هزینه های توزیع را کاهش می دهد.
✔️ هزینه های حمل و نقل را کاهش می دهد.
✔️ به تولید و مصرف انبوه کمک می کند.
✔️ باعث ایجاد رقابت می شود.
✔️ باعث ایجاد اعتماد و پیش داوری مثبت نسبت به کالا می شود.
✔️ رسانه ها را سازمان می دهد و تقویت می کند.
✔️ انتخاب را برای مصرف کننده آسان می کند.
✔️ محدوده جغرافیایی بازار را توسعه می دهد.
✔️ تجربیات جدیدی به زندگی افراد اضافه می کند.
✔️ عرضه اضافی را جذب می کند.
✔️ فاصله زمانی بین تولید و مصرف را کاهش می دهد.
✔️ باعث به حداکثر رساندن استفاده از ظرفیت تولید می شود.
✔️ موجودی انبار را کاهش می دهد.
✔️ به سرعت گردش پول در جامعه کمک می کند.
✔️ باعث شفاف شدن بازار می شود.

آثار تبلیغات

✔️ آموزش
✔️ افزایش فروش
✔️ ایجاد رقابت سالم
✔️ افزایش تولید
✔️ تعادل قیمت ها
✔️ ایجاد اشتغال
✔️ بهبود روشهای تولید
✔️ بهبود بسته بندی
✔️ توسعه داد و ستد
✔️ رونق اقتصادی
✔️ وفاداری مصرف کننده

محصول مرتبط:      طراحی سایت حرفه ای

divider
divider

محصولات مرتبط

⚡ طراحی و پیاده سازی انواع اپلیکیشن اندروید، iOS، وب اپلیکیشن و PWA ✒️ برنامه نویسی سفارشی با متدهای جدید ✒️ طراحی بصورت cross-platform ✒️ قابل انتشار بر روی تمامی مارکت های نرم افزاری معتبر مانند گوگل پلی و اپ استور ✒️ بروزرسانی سریع و آسان ✒️ سیستم مدیریت آسان و پیشرفته ◀️ مشاوره رایگان + یکسال پشتیبانی رایگان ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ✏️ طراحی کاملا سفارشی ✏️ مدیریت سریع و آسان ✏️ دارای نسخه اندروید، iOS و وب اپلیکیشن ✏️ قیمت مناسب و تحویل سریع ✏️ اتصال به انواع درگاه‌های بانکی ✏️ امکان بارگزاری در استورهای نرم افزاری مانند گوگل پلی و بازار ✏️ مدیریت یکپارچه اپلیکیشن و سایت ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
⚙️ طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس ✏️ امکان افزودن چندین فروشگاه ✏️مدیریت سریع و آسان سیستم ✏️دارای زیرساخت برنامه نویسی سریع و قدرتمند ✏️ امنیت بالای سیستم ✏️ ارائه بصورت اندروید و IOS ✏️ طراحی رابط کاربری اختصاصی ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه

ثبت نظر