آموزش و مقالات
جستجو
اینستاگرام ، محبوب ترین شبکه اجتماعی تصویری است و هشتگ نیز یکی از ارکان اصلی این شبکه می باشد. با استفاده از هشتگ ها ، مطالب دسته بندی میشوند و هدایت کاربران به سمت موضوعات خاص ، ساده تر می شود. استفاده از برخی از هشتگ ها سبب میشود که پست های شما در یک دسته بندی خاص قرار بگیرد و به این وسیله کاربران دیگر با اکانت شما آشنا شوند، شما را لایک و دنبال کنند. پیدا کردن هشتگ های محبوب فارسی اینستاگرام و استفاده از آنها ، موضوعی است که در ادامه به آن می پردازیم.
ادامه توسعه روزافزون فن آوري هاي اطلاعاتي و ارتباطي دستاوردهاي فراواني را براي جامعه بشري به ارمغان آورده است و تاثير شگرفي بر زندگي مردم و نيز رفتار و مناسبات اجتماعي آنان گذارده است .
ادامه مخفف عبارت Customer Relationship Management است و به روش نرم افزاري اطلاق مي شود كه به سازمان كمك مي كند به شيوه اي سازمان يافته ارتباط با مشتريانش را مديريت كند.
ادامه شاید بتوان گفت عصر حاضر سخت ترین دوران برای تجارت در تمام طول دوران زندگی بشر است، ما از همه چیز اشباع شده ایم، شبکه های اجتماعی باعث شده تا ما نسبت به هر نوع محتوایی احساس کرختی پیدا کنیم. هربرت سایمون روان شناس میگوید :”داشتن گنجینه ای از اطلاعات به معنای کمبود چیز دیگر، یعنی فقر توجه است”. به نظر میرسد جلب توجه افراد به کمیاب ترین کالای قرن بیست و یکم تبدیل شده است. در فضایی که دسترسی به هر نوع کالا و خدماتی تنها به فاصله ما تا تلفن همراهمان خلاصه میشود، ماندن در ذهن مخاطب چالش بزرگی است. به واسطه تلفن های همراه، نوع تعامل ما با دنیای امروز بیشتر از طریق یکی از حواس ماست؛ بینایی و البته انگشت سبابه!
ادامه