شنبه 29 مرداد 1401

فناوری و تکنولوژی

در عصر دیجیتال فروش آنلاین یک گزینه نیست، بلکه یک ضرورت است. با همگیری کرونا در سال 2020 فروشگاه هایی که سیستم آنلاین فروش نداشتند؛ ضربه سنگینی از اقتصاد خوردند. در همین اوضاع و احوال فروشگاه های آنلاین رونق گرفتند و رقابت دنیای کسب و کار وارد مرحله جدیدی شد. ◻️
ادامه
پنجشنبه 28 فروردین 1399

فناوری و تکنولوژی

وبینار مخفف عبارت Web-based seminar است و به سخنرانی ، سمینار و یا کارگاه آموزشی که بر پایه‌ی وب باشد گفته می‌شود. اکثر وبینارها برای آموزش های از راه دور در مورد هر موضوعی می تواند برگزار گردد.
ادامه
سه شنبه 15 آذر 1401

فناوری و تکنولوژی

اگر یک کسب و کار سنتی دارید و به فکر توسعه آن هستید و میخواهید یک فروشگاه اینترنتی و یا یک وب سایت راه اندازی کنید , ممکن است این نکته که چه سیستم مدیریت محتوا یا CMSرا انتخاب کنید , برایتان دشوار باشد . ما در این مقاله به معرفی چند سیستم مدیریت محتوا به همراه مزایا و معایب آن پرداخته ایم تا بتوانید انتخاب ساده تری داشته باشید .
ادامه
شنبه 19 آذر 1401

فناوری و تکنولوژی

دو کمپانی بزرگ گوگل و اپل , مارکت های بزرگی را برای عرضه‌ی اپلیکیشن‌ها ایجاد کرده و در اختیار کاربرانشان قرار داده‌اند که روزانه با انتشار صدها اپلیکیشن‌ جدید بروزرسانی می شوند . تفاوت عمده‌ ی گوگل پلی و اپ استور در این است که کاربران گجت‌های مبتنی بر iOS پول بیشتری را در اپ استور در مقایسه با کاربران گوگل پلی خرج می‌کنند که این اختلاف بسیار زیاد است ( چیزی در حدود 9 برابر ) .
ادامه
یکشنبه 3 مهر 1401

فناوری و تکنولوژی

اپ استور یکی از شناخته شده ترین فروشگاه های اپلیکیشن در دنیا برای کاربران IOS می باشد که در آن میلیون ها نرم افزار در زمینه های مختلف توسط برنامه نویسان انتشار یافته است . از آن جا که اپ استور تنها مرجع معتبر دانلود اپلیکیشن برای کاربران iOS است ، انتشار برنامه در اپ استور برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان از اهمیت بالایی برخوردار است .
ادامه
چهارشنبه 26 مرداد 1401

فناوری و تکنولوژی

اگر سایت و یا فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرده اید که برای آن زحمت کشیده اید و برایتان با ارزش است پس حتما باید به فکر تامین امنیت آن نیز باشید . برای داشتن یک سایت یا فروشگاه اینترنتی خوب باید زمان و هزینه صرف کنید , اما با رعایت برخی نکات ریز ممکن است تمام زحماتتان به هدر رود . در ایم مقاله سعی شده سات تا تهدیداتی را که در مسیر ورود به بازار آنلاین با آنها مواجه شوید را بیان میکنیم و راه های افزایش امنیت سایت و فروشگاه را نیز ذکر خواهیم کرد .
ادامه
سه شنبه 5 اردیبهشت 1402

فناوری و تکنولوژی

در واقعیت افزوده شما می توانید اشیاء مجازی را به محیط های واقعی اضافه کنید . در این مقاله قصد داریم به توضیح آخرین مطالب و تغییرات واقعیت افزوده در زندگی و کسب و کار بپردازیم ، با ما همراه باشید .
ادامه
یکشنبه 20 آذر 1401

فناوری و تکنولوژی

واقعیت افزوده (Augmented Reality) یک نمای فیزیکی زنده ، مستقیم یا غیرمستقیم است، که عناصری را پیرامون دنیای واقعی افراد به آن اضافه می‌کند. این عناصر مجازی بر اساس تولیدات کامپیوتری که از طریق دریافت و پردازش اطلاعات کاربر توسط سنسورهای ورودی مانند صدا، ویدئو، تصاویر گرافیکی یا داده‌های GPS می‌باشد ایجاد می‌شود.
ادامه
سه شنبه 16 آبان 1402

فناوری و تکنولوژی

اپلیکیشن موبایل، نرم افزاری است که برای اهداف خاص برای گوشی های هوشمند طراحی شده است و کاربران به کمک آن می توانند فعالیت های مختلفی از قبلی خرید، آموزش، بازی و استفاده از شبکه های اجتماعی را انجام دهند.
ادامه
شنبه 11 دی 1400

فناوری و تکنولوژی

ایده راه اندازی تاکسی های آنلاین را اولین بار شرکت Uber مطرح نمود ، این شرکت توانست با داشتن یک اپلیکیشن موبایل، افرادی که تمایل دارند تا به عنوان تاکسی فعالیت کنند را جذب کرده و با آنها همکاری داشته باشد.
ادامه
دوشنبه 5 فروردین 1398

فناوری و تکنولوژی

در این مقاله ما به توضیح برخی ابزارهای حرفه ای اینستاگرام برای مدیریت بهتر آن پرداخته ایم ، با ما در این مقاله همراه باشید
ادامه
جمعه 21 خرداد 1400

فناوری و تکنولوژی

امروزه ابزارهای برنامه نویسی و طراحی سایت بیشرفت زیادی داشته و بر خلاف چند سال پیش شما به راحتی می توانید یک فروشگاه اینترنتی را به سادگی راه اندازی و مدیریت کنید . به لطف فروشگاه‌سازها شما می‌توانید به سرعت یک فروشگاه اینترنتی بسازید که تمام امکانات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد. در ادامه همراه ما باشید
ادامه