نکات طلایی بازاریابی در اینستاگرام
نکات طلایی بازاریابی در اینستاگرام

اینستاگرام ، یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی است که کاربران در آن قادرند تا تصاویر و ویدئو های خود را به اشتراک بگذارند . از اینستاگرام میتوان برای اهداف تجاری خود استفاده کنید و در آن به معرفی کالا و خدمات خود بپردازید . اینستاگرام می تواند در انتقال ترافیک مخاطبین به سمت کسب و کار نقش تاثیر گذاری داشته باشد و می تواند به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی مطرح گردد . یکی از مهمترین موارد در جذب مخاطبین در اینستاگرام , داشتن استراتژی محتوایی مناسب با فضای ایستاگرام می باشد , در این مقاله ما به توضیح استراتژی های بازاریابی محتوا جهت افزایش بازخورد در اینستاگرام پرداخته ایم .

ادامه
راهنمای انتخاب سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی سایت
راهنمای انتخاب سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی سایت

اگر یک کسب و کار سنتی دارید و به فکر توسعه آن هستید و میخواهید یک فروشگاه اینترنتی و یا یک وب سایت راه اندازی کنید , ممکن است این نکته که چه سیستم مدیریت محتوا یا CMSرا انتخاب کنید , برایتان دشوار باشد . ما در این مقاله به معرفی چند سیستم مدیریت محتوا به همراه مزایا و معایب آن پرداخته ایم تا بتوانید انتخاب ساده تری داشته باشید .

ادامه
چگونه یک کمپین بازاریابی اثربخش داشته باشیم
چگونه یک کمپین بازاریابی اثربخش داشته باشیم

راه اندازی و تبلیغات بازاریابی دیجیتال دارای پارامترهای زیادی است که رعایت و دقت در آنها باعث رشد و پیشرفت کسب و کار ما می شود . هنگام شروع یک کمپین بازاریابی دیجیتال ثبت کلیه بازخوردها و بررسی و آنالیز ها در موفقیت کمپین شما نقش زیادی دارند . در این مقاله سعی شده تا نکات و توصیه های لازم را در جهت تدوین یک کمپین دیجیتال خوب بیان شود .

ادامه
کسب درآمد از طریق اپلیکیشن موبایل
کسب درآمد از طریق اپلیکیشن موبایل

دو کمپانی بزرگ گوگل و اپل , فروشگاه بزرگی را برای عرضه‌ی اپلیکیشن‌ها ایجاد کرده و در اختیار کاربرانشان قرار داده‌اند که روزانه با انتشار صدها اپلیکیشن‌ جدید بروزرسانی می شوند . تفاوت عمده‌ ی گوگل پلی و اپ استور در این است که کاربران گجت‌های مبتنی بر iOS پول بیشتری را در اپ استور در مقایسه با کاربران گوگل پلی خرج می‌کنند که این اختلاف بسیار زیاد است ( چیزی در حدود 9 برابر ) . اختلاف درآمد گوگل پلی و اپ استور در سال 2018 به بیشترین مقدار خود رسیده و اپ استور توانسته ۹۳ درصد بیشتر از Google Play درآمد داشته باشد که این مساله حاکی از رشد چشمگیر مارکت قدرتمند اپل در ماه های گذشته می باشد .

ادامه