5 نکته برای بهبود سئو فروشگاه اینترنتی
5 نکته برای بهبود سئو فروشگاه اینترنتی

بهینه سازی یک سایت فروشگاهی بر اساس فاکتورهای سئو کار بسیار پیچیده و دشواری است زیرا برای بهینه سازی کلیه محصولات بسیار زمان بر و سخت خواهد بود . بجز مسئله زمان در سئو فروشگاه اینترنتی موارد دیگری هم هست که باید در نظر بگیریم مثلا بات های موتورهای جستجو , بودجه محدودی را برای سایت ها در نظر میگیرند , این موضوع برای سایت های با محتوای کم , مهم نیست اما اگر شما سایتی با محتوا زیاد دارید قطعا مورد اهمیت خواهد بود .

ادامه
دلایل عدم ایندکس سایت و فروشگاه اینترنتی در گوگل
دلایل عدم ایندکس سایت و فروشگاه اینترنتی در گوگل

شاید برایتان پیش آمده باشد که به شدت بر روی سایت و یا فروشگاه اینترنتی خود کار کرده اید اما محتوای شما در صفحات گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار نگرفته اند , اگر فکر میکنید که تلاشتان ارزشمند بوده پس شاید مشکل از ایندکس شدن سایت در موتورهای جستجو باشد.

ادامه
چگونه یک کمپین بازاریابی اثربخش داشته باشیم
چگونه یک کمپین بازاریابی اثربخش داشته باشیم

راه اندازی و تبلیغات بازاریابی دیجیتال دارای پارامترهای زیادی است که رعایت و دقت در آنها باعث رشد و پیشرفت کسب و کار ما می شود . هنگام شروع یک کمپین بازاریابی دیجیتال ثبت کلیه بازخوردها و بررسی و آنالیز ها در موفقیت کمپین شما نقش زیادی دارند . در این مقاله سعی شده تا نکات و توصیه های لازم را در جهت تدوین یک کمپین دیجیتال خوب بیان شود .

ادامه
کسب درآمد از طریق اپلیکیشن موبایل
کسب درآمد از طریق اپلیکیشن موبایل

دو کمپانی بزرگ گوگل و اپل , فروشگاه بزرگی را برای عرضه‌ی اپلیکیشن‌ها ایجاد کرده و در اختیار کاربرانشان قرار داده‌اند که روزانه با انتشار صدها اپلیکیشن‌ جدید بروزرسانی می شوند . تفاوت عمده‌ ی گوگل پلی و اپ استور در این است که کاربران گجت‌های مبتنی بر iOS پول بیشتری را در اپ استور در مقایسه با کاربران گوگل پلی خرج می‌کنند که این اختلاف بسیار زیاد است ( چیزی در حدود 9 برابر ) . اختلاف درآمد گوگل پلی و اپ استور در سال 2018 به بیشترین مقدار خود رسیده و اپ استور توانسته ۹۳ درصد بیشتر از Google Play درآمد داشته باشد که این مساله حاکی از رشد چشمگیر مارکت قدرتمند اپل در ماه های گذشته می باشد .

ادامه