مزایای بکارگیری CRM در کسب و کار ✔️

مزایای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

CRM چیست؟

به همه فرآینده و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت و سازمانها برای شناسایی ، ترغیب ، گسترش ، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان بکار می رود .

✔️ جذب مشتری:  بازاریابی تک به تک ، مذاکرات اثر بخش ، روانشناسی رفتار با مشتری ، طراحی تجربه مشتری
✔️ حفظ مشتری:  کدهای رفتاری سازمان با مشتری ، مدیریت شکایات مشتریان ، اندازه گیری سطح رضایت مشتری
✔️ توسعه مشتری:  برنامه های وفادارسازی ، باشگاه مشتریان
✔️ شناسایی مشتری:  تعریف و بخش بندی مشتریان ، شناسایی رفتار مشتریان ، شناسایی ارزش مشتریان ، داده کاوی

مطالعه بیشتر:       مدیریت مشتری مداری سازمانی CRM یا مدل جهانی WCM ؟

مزاياي بکارگيري سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري CRM :

✔️ پاسخگويي سريع به درخواست مشتريان
✔️ فراهم کردن شرايط مراجعه مجدد مشتري
✔️ کاهش هزينه هاي تبليغاتي
✔️ افزايش فرصت هاي بازاريابي و فروش
✔️ شناخت عميق تر مشتري
✔️ دريافت باز خورد از مشتري و توسعه خدمات و محصولات جاري

مطالعه بیشتر:       5 اصل برای موفقیت CRM

اهداف مهم مدیریت ارتباط با مشتری CRM:

✔️ تامین کالاها و خدمات منطبق با نیازهای مشتری
✔️ ارتقای کیفیت کالاها و خدمات فراتر از نیاز مشتری
✔️ کمک به فعالین فروش و تسریع در رسیدن به هدف
✔️ حفظ مشتریان فعلی و دسترسی به مشتریان جدید
✔️ سفارشی کردن محصولات و خدمات برای مشتریان منحصر به فرد
✔️ افزایش میزان وفاداری مشتریان به سازمان

مدیریت ارتباط با مشتری :

✔️ مشتری ( فروش ، بازاریابی ، خدمات )، ارتباط، مدیریت
✔️ 20% مشتریان 80% فروش و سود آوری را ایجاد می کنند . ( قانون 80-20 )
✔️ فروش به مشتری جدید تا 4 برابر دشوارتر از فروش به مشتری قدیمی است .
✔️ هزینه فروش کالا به یک مشتری جدید ، 6 برابر فروش به شمتری قدیمی است .
✔️ اگر 20 مشتری از خدمات شما ناراضی باشند ، 19 نفر از آنها این موضوع را به شما نخواهند گفت و 14 نفر از بین 20 نفر ، به فروشندگان دیگری مراجعه می کنند .
✔️ همه مشتریان برای شرکت سودآور نیستند .
✔️ هر مشتری ناراضی بطور متوسط به 10 نفر دیگر تجربه ناخوشایندش را می گوید و هر مشتری راضی بطور متوسط به 5 نفر دیگر می گوید .
✔️ 95% از مشتریان ناراضی ، اگر با سرعت و به خوبی به شکایتشان رسیدگی شود ، مشتریان وفادار خواهند شد .
✔️ در مدیریت ارتباط با مشتری می بایست به تمامی ذینفعان سازمان توجه نمود ( مشتریان ، جامعه ، تامین کنندگان ، کارکنان سازمان ، سهامداران و مالکان )

مطالعه بیشتر:       راهنمای صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و مارکت پلیس

انواع فناوری CRM :

✔️ CRM عملیاتی :
اتوماسیون نیروی فروش ، سیستم های ERP ، مدیریت کمپین ، خدمات به مشتریان

✔️ CRM تحلیلی :
آمار ، نمودار ، دشبرد ، داده کاوی

✔️ CRM ارتباطی تعاملی :
مرکز تماس ، نامه/ فکس ، اینترنت / ایمیل ، تماس شخصی ، پورتال ، کیوسک های شهری ، مراجعه حضوری

محصول مرتبط:     طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس

divider
divider

محصولات مرتبط

⚡ طراحی و پیاده سازی انواع اپلیکیشن اندروید، iOS، وب اپلیکیشن و PWA ✒️ برنامه نویسی سفارشی با متدهای جدید ✒️ طراحی بصورت cross-platform ✒️ قابل انتشار بر روی تمامی مارکت های نرم افزاری معتبر مانند گوگل پلی و اپ استور ✒️ بروزرسانی سریع و آسان ✒️ سیستم مدیریت آسان و پیشرفته ◀️ مشاوره رایگان + یکسال پشتیبانی رایگان ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ✏️ طراحی کاملا سفارشی ✏️ مدیریت سریع و آسان ✏️ دارای نسخه اندروید، iOS و وب اپلیکیشن ✏️ قیمت مناسب و تحویل سریع ✏️ اتصال به انواع درگاه‌های بانکی ✏️ امکان بارگزاری در استورهای نرم افزاری مانند گوگل پلی و بازار ✏️ مدیریت یکپارچه اپلیکیشن و سایت ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
⚙️ طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس ✏️ امکان افزودن چندین فروشگاه ✏️مدیریت سریع و آسان سیستم ✏️دارای زیرساخت برنامه نویسی سریع و قدرتمند ✏️ امنیت بالای سیستم ✏️ ارائه بصورت اندروید و IOS ✏️ طراحی رابط کاربری اختصاصی ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه

ثبت نظر