چگونه وب سایت خود را سئو کنیم و نرخ تبدیل را افزایش دهیم

یادگیری نحوه بهینه سازی وب سایت برای سئو و تبدیل کاربران برای موفقیت سایت شما بسیار مهم است. باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دقیقاً همانطور که باید کار می کند، اگر سئوی خوبی داشته باشید، می‌توانید ترافیک بیشتری جذب کنید و فرصت‌های بیشتری برای تبدیل مشتریان بالقوه به دست آورید.

چگونه سایت خود را سئو کنیم و نرخ تبدیل بازدیدکنندگان را افزایش دهیم

یادگیری نحوه بهینه سازی وب سایت برای سئو و تبدیل کاربران برای موفقیت سایت شما بسیار مهم است. باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دقیقاً همانطور که باید کار می کند، اگر سئوی خوبی داشته باشید، می‌توانید ترافیک بیشتری جذب کنید و فرصت‌های بیشتری برای تبدیل مشتریان بالقوه به دست آورید.

یک وب سایت بهینه شده برای تبدیل، معمولاً معیارهای خوبی مانند زمان ماندن کاربر در صفحه و نرخ پرش دارد، به این معنی که ممکن است گوگل آن را رتبه بالاتر دهد. نکات و استراتژی‌های زیر به شما نحوه بهینه سازی وب سایت را برای هر دو SEO و تبدیل آموزش می‌دهند تا بتوانید از هر دو گزینه به بهترین‌ نحو استفاده کنید.

سئو چیست؟

سئو مخفف "بهینه سازی موتور جستجو" است. سئو، فرآیند افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت شما از طریق نتایج موتور جستجو (مانند گوگل) است که باعث می شود تا سایت بیشتر در نتایج دیده شود.

هنگامی که مشتریان بالقوه به دنبال اصطلاحاتی مرتبط با برند، محصول و خدمات شما هستند، شانس بیشتری برای یافتن وب سایت شما و تبدیل شدن به مشتری خواهند داشت. برای مثال تصور کنید که یک سایت تجارت در مورد تناسب اندام دارید و در وب سایت خود نکاتی در مورد رژیم غذایی و تمرین ارائه می دهید. شما همچنین مقاله ای در مورد کاهش وزن دارید، با اعمال موارد صحیح سئو، شخصی که به دنبال کلمه کلیدی مانند "چگونه وزن کم کنیم" بگردد، ممکن است شانس بیشتری برای پیدا کردن آن مقاله و در نتیجه برند شما داشته باشد. این قدرت سئو است.

سئو چیست؟

5 دلیل برای اینکه سایت شما نیاز به بهینه سازی دارد

دلایل زیادی برای یادگیری نحوه بهینه سازی برای تبدیل و سئو به صورت همزمان وجود دارد. اول اینکه باید بدانید که چگونه این دو مورد برای ایجاد یک وب سایت کارآمدتر و کم‌هزینه‌تر با هم کار می‌کنند. بیایید به پنج دلیل خاص برای بهینه سازی فوری و مداوم سایت خود در طول زمان نگاه کنیم.

اطلاعات مفیدی برای مخاطبین خود تولید کنید

بازاریابان گاهی اوقات، در مقابل گوگل قرار می گیرند و احساس می کنند که محتوای آنها بخوبی توسط گوگل رتبه بندی نمی‌شود و حتی گاهی با آپدیت الگوریتم های گوگل سایتشان دچار افت رتبه شده و ترافیک سایت آنها کم می شود.

در واقع، اهداف شما و اهداف گوگل یکسان هستند: بهترین محتوای ممکن را برای مخاطبان خود ارائه دهید، تجربه کاربری مثبت وب سایت ایجاد کنید و به محتوایی که ارزش قابل توجهی ارائه می دهد اولیوت دهید.

ممکن است شما فقط به روش‌های خاصی محتوا ایجاد کنید، گوگل میلیون‌ها وب‌سایت را تجزیه و تحلیل می‌کند، در حالی که شما تنها رفتارهای مخاطبان خاص خود را تجزیه و تحلیل می‌کنید. گوگل بیش از 200 سیگنال رتبه بندی برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام بخش‌های محتوا در اولین صفحه نتایج جستجو ظاهر می‌شوند استفاده می‌کند. این الگوریتم توجه زیادی به نشانه‌هایی می‌کند که یک صفحه وب خاص اطلاعات مورد نظر جستجوگران را به آنها ارائه می‌دهد.

هنگامی که روی سئو تمرکز می کنید، کلمات کلیدی معنایی اولیه و پنهان را مرتبط با قصد جستجو انتخاب می کنید. شما محتوایی را می نویسید که مردم دوست دارند بخوانند و مطمئن شوید که اطلاعات متا را ارائه می دهید تا به گوگل کمک کنید بهتر محتوا را درک کند.

اگر وب سایت خود را برای تبدیل بهینه سازی می کنید، تمرکز خود را بر هدایت بازدیدکنندگان به سمت یک هدف خاص قرار می دهید، خواه عضویت در لیست ایمیل شما باشد یا خرید یکی از محصولات. درست مانند گوگل که می‌خواهد دقیقاً همان چیزی را که مصرف‌کنندگان می‌خواهند به مخاطبان خود ارائه دهد.

دانستن نحوه بهینه سازی وب سایت خود برای سئو و تبدیل به طور همزمان، هر دو هدف را تقویت می کند و رابطه بهتری بین سایت شما و موتورهای جستجو ایجاد می کند.

ترافیک ارگانیک خود را افزایش دهید

معمولا یک کسب و کار متوسط، ​​حدود 1 تا 5 درصد از کل درآمد خود را صرف تبلیغات می کند. اگر کسب و کار شما در سال 1 میلیارد تومان درآمد کسب کند، ممکن است شما 10 تا 50 میلیون تومان را برای تبلیغات هزینه کنید. ممکن است یک درصد کوچک به نظر برسد، اما می توانید به آن اضافه کنید. برخی از صنایع مانند خرده فروشی، هزینه بیشتری برای تبلیغات می‌پردازند.

جذب ترافیک ارگانیک از طریق سئو رایگان است و برای انجام آن کافیست تا شما برای توسعه و تبلیغ محتوا هزینه کنید، اما هزینه آن کمتر از تبلیغات کلیکی برای شما خواهد بود.

هنگامی که نرخ ورود جستجوگرانی که از طریق جستجوی ارگانیک به سایت شما می آیند و کسانی که از طریق تبلیغات پولی می آیند را مقایسه کنید، نتایج خوبی بدست می آورید. جستجوی ارگانیک تقریباً 15 درصد و جستجوی پولی کمتر از 2 درصد ورودی کاربر به سایت شما دارد.

بر روی زمان خود را سرمایه گذاری کنید و پول خود را برای افزایش ترافیک ارگانیک سرمایه گذاری کنید. ممکن است زمان بیشتری طول بکشد، اما نتایج ماندگارتر هستند و منجر به تبدیل بیشتر می شوند.

بر روی ترافیک موجود سرمایه گذاری کنید

وقتی افراد از وب سایت شما بازدید می کنند، نمی خواهید آنها تنها به سایت شما سر بزنند و بروند. در عوض، می‌خواهید یک تأثیر ماندگار ایجاد کنید و آنها را تشویق کنید تا دوباره برگردند. یادگیری نحوه بهینه سازی وب سایت خود برای تبدیل نیاز به درک تجربه کاربر دارد. بفهمید که بازدیدکنندگان چگونه در سایت شما حرکت می کنند، آیا در صفحه اسکرول می کنند و چند بار روی فراخوان های شما برای اقدام (CTA) کلیک می کنند.

اگر کسی در لیست ایمیل شما ثبت نام کند، می توانید در تاریخ بعدی با پیشنهادات، مشوق ها و موارد دیگر با او تماس بگیرید. همچنین می‌توانید بازدیدکنندگان را تشویق کنید که شما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند، از صفحات محصولات شما بازدید کنند و پست‌های وبلاگ شما را بخوانند.

سرمایه گذاری روی ترافیک موجود به بهبود سازی نرخ تبدیل شما کمک می کند زیرا درصد بیشتری از ترافیک ارگانیک شما تبدیل می شود. شما می دانید که مخاطبان شما به چه پیشنهادی پاسخ خواهند داد و چگونه آن را به روشی جذاب ارائه دهید.

بر روی سایت خود بیشتر کار کنید

هر کسی می تواند یک وب سایت را بسازد (حتی یک وب سایت زیبا)، اما افراد بسیار کمی می توانند یک وب سایت ایجاد کنند که قابل اعتماد باشد و نرخ تبدیل بالایی داشته باشد. این نکته را توجه داشته باشید که نرخ تبدیل متوسط در تمام صنایع کمتر از 2.5 درصد است.

شما می خواهید مخاطبان شما با نرخ های بسیار بالاتری تبدیل شوند. برای انجام این کار، باید مخاطبان خود را به دقت ورد بررسی و مطالعه قرار دهید و به آنها آنچه را که نیاز دارند و انتظار دارند، ارائه دهید. اگر تحقیق کرده اید و داده ها را در سایت خود اعمال کرده اید، می توانید انتظار افزایش نرخ تبدیل را داشته باشید. افرادی که از سایت شما بازدید می کنند به سرعت آنچه را که نیاز دارند پیدا می کنند و از برند شما برای ارائه آن قدردانی می کنند و نتیجه آن می شود وفاداری به برند.

سئو همیشه اولویت دارد، بدون ترافیک ورودی به سایت نمی توانید تبدیل داشته باشید. سایتی با محتوای ارزشمند، باکیفیت و فرصت های فراوان برای تبدیل بازدیدکنندگان ایجاد کنید.

به مخاطبان خود آنچه را می خواهند و انتظار دارند بدهید

این سناریو را تصور کنید: شما یک سایت تجارت الکترونیکی (فروشگاهی) دارید که کفش می فروشد. یک مشتری به یک جفت کفش جدید برای دویدن نیاز دارد و در گوگل جستجو می کند تا بهترین کفش برای دونده ها را پیدا کند. شما یک پست وبلاگ طولانی و عمیق در مورد انتخاب کفش‌های مخصوص دویدن نوشته‌اید، از جمله توصیه‌های برند و اطلاعات برای انواع مختلف دونده‌ها.

بازدیدکننده مقاله را می خواند و در پایان، یک آهنربای سرنخ دارید که یک جدول سایز و تناسب رایگان برای دونده ها ارائه می دهد. تنها کاری که بازدیدکننده باید انجام دهد این است که در لیست ایمیل شما ثبت نام کند. شما یک ایمیل تشکر از عضویت برای بازدید کننده ارسال می کنید. چند روز بعد، یک کد تخفیف برای فروشگاه آنلاین خود به همراه تصاویر کفش‌های مخصوص دویدن ارسال می‌کنید. مشتری متوجه می‌شود که شما چیزی دارید که نیازهای او را برآورده می‌کند و تخفیف باعث فروش فوری می‌شود.

همانطور که می بینید، SEO و بهینه سازی نرخ تبدیل به صورت دست در دست کار می کنند. اگر انتظارات مخاطبان خود را برآورده کنید و به آنها کمک کنید تا آنچه را که می خواهند پیدا کنند، مشتری را خوشحال می کنید.

نحوه بهینه سازی سئو سایت در 8 مرحله ساده

برای شروع، ابتدا باید سئوی وب سایت خود را تقویت کنید تا ترافیک بیشتری جذب کنید. مراحل زیر شما را برای موفقیت در سئو آماده می کند، سپس می توانید تمرکز خود را بر روی تبدیل بگذارید و به بروزرسانی و تولید محتوای جدید ادامه دهید.

تمام داده‌های وب سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید

یک قطعه داده به تنهایی ممکن است چیزی به شما نگوید، اما زمانی که داده‌های زیادی جمع‌آوری می‌کنید، شروع به متوجه شدن الگوریتم ها خواهید شد. اگر چند نفر از سایت شما بازدید کنند و روی CTA شما کلیک نکنند، ممکن است مشکلی نداشته باشید، اما اگر درصد قابل توجهی از بازدیدکنندگان CTA شما را نادیده بگیرند، ممکن است نیاز به برخی تنظیمات داشته باشید.

گزارش‌های رفتار کاربر و داده‌های ترافیک Google Search Console به ترسیم یک تصویر واضح کمک می‌کنند. برای مثال گزارش‌های رفتار کاربر به شما نشان می‌دهند که افراد پس از ورود به سایت شما چگونه رفتار می‌کنند، در حالی که داده‌های GSC معیارهای کلیدی، مانند تعداد جلسات، تعداد جلسات منحصر به فرد، نرخ پرش و موارد دیگر را ردیابی می‌کند.

داده‌ها را برای الگوهای خاص تجزیه و تحلیل کنید، منابع ارجاع می‌توانند چیزهای زیادی در مورد مخاطبان شما به شما بگویند. مردم چگونه سایت شما را پیدا می‌کنند؟ به دنبال صفحاتی باشید که ترافیک بیشتر و تبدیل بیشتری نسبت به دیگران دارند، وضعیت آن صفحه را مهندسی معکوس کنید تا آن را در سراسر سایت خود تکرار کنید.

تحقیق جامع در مورد کلمات کلیدی انجام دهید

سال‌ها پیش، می‌توانستید کلمه کلیدی را دلخواه انتخاب کنید، یک مقاله ۳۰۰ کلمه‌ای بنویسید و روز بعد برای آن کلمه کلیدی رتبه بگیرید!!! اما سئو دیگر به این شکل کار نمی کند.

ابزارهایی مختلفی امروزه وجود دارد که به شما کمک می‌کنند کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار و حوزه خود را پیدا کنید. از آنها برای یافتن کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید که با هدف جستجو کاربران بالقوه شما مطابقت دارد. در مورد اینکه چرا آنها یک کلمه کلیدی خاص را جستجو می کنند و چه چیزی را امیدوارند در صفحه ای در مورد آن بیابند فکر کنید.

با یک کلمه کلیدی گسترده شروع کنید، برای مثال شاید شما خدمات نگهداری سگ ارائه دهید، بنابراین با کلمه کلیدی مانند "سرپناه سگ" شروع کنید. ابزارهایی مانند keywordtool.io لیستی از کلمات کلیدی را به شما ارائه می دهد که می توانید آنها را به چند طریق فیلتر کنید. شما به دنبال کلمات کلیدی طولانی هستید که می توانید برای جذب مخاطبان خاص استفاده کنید. همانطور که صفحات بیشتری برای سایت خود ایجاد می کنید، این کار را بارها و بارها انجام دهید. مقالات طولانی و عمیق بنویسید که تا حد امکان اطلاعات بیشتری در مورد موضوع ارائه دهد.

محتوای طولانی و غنی از ارزش تولید کنید

طبق گفته Buffer، طول ایده آل برای یک پست وبلاگ 1600 کلمه است. البته این فقط یک نقطه شروع است. قبل از اینکه در مورد طول بهینه محتوای خود تصمیم بگیرید، کلمه کلیدی اصلی خود را در گوگل جستجو کنید و به 10 نتیجه برتر در  صفحه SERP مراجعه کنید. به طول صفحات نگاه کنید و اگر دیدید آن صفحات بیش از 1600 کلمه دارند، شما هم باید محتوایی با طول بیشتر تولید کنید.

طول همه چیز نیست!!! با این حال، این سیگنالی به گوگل ارسال می کند که شما اطلاعات بیشتری ارائه می دهید. اگر تعداد افراد زیادی وقت بیشتری را در آن صفحه بگذرانند و تا انتها بخوانند، احتمالاً رتبه بالاتری خواهید داشت.

سایت خود را برای سئوی داخلی بهینه سازی کنید

سئوی داخلی به شما می گوید که چگونه هنگام ایجاد صفحات خاص، آن را بهینه سازی کنید. عواملی مانند عنوان ها، عنوان های داخل متن، تگ های هدینگ، بهینه سازی تصاویر، لینک سازی داخلی، URL و تگ‌های متا در این دسته قرار می‌گیرند.

از کلمه کلیدی اصلی خود در تیتر خود استفاده کنید (ترجیحاً در ابتدای آن). همچنین باید در URL و حداقل یک زیرتیتر، کلمه کلیدی ظاهر شود. در کل متن اصلی محتوا، کلمات کلیدی را بین 0.5 درصد تا 2.5 درصد در آن بکار ببرید، سعی کنید از حد بالاتر نروید تا مانند یک پرکننده کلمه کلیدی به نظر نرسید. کلمات کلیدی اصلی و مرتبط خود را در سراسر متن اصلی، زیرتیترها و متن alt تصویر منتشر کنید. برای هر کدام توضیحات تکمیلی زیادی قرار دهید تا گوگل به درستی بفهمد در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

سئوی خارجی سایت را بهینه سازی کنید

سئوی خارجی نوعی لینک سازی از یک صفحه خارج از سایت به صفحه داخل سایت شما است و به روش هایی اشاره دارد که در آن وب سایت خود را از طریق ابزارهای خارجی بهینه سازی می کنید. وبلاگ نویسی مهمان، فعالیت در رسانه های اجتماعی، اینفلوئنس مارکتینگ و عنوان کردن نام برند همگی می توانند سئوی سایت شما را بهبود بخشند.

ما کمی بعد در مورد بک لینک ها به طور خاص صحبت خواهیم کرد، اما به طور کلی، لینک های خارجی می توانند تفاوت زیادی در سئو ایجاد کنند. لازم نیست شما از سایت های کوچک و کم اعتبار لینک بگیرید زیارا آنها کمکی نخواهند کرد (و حتی می توانند آسیب بزنند). در عوض، هنگامی که به دنبال بک لینک هستید، نشریات معتبر را هدف قرار دهید.

وب سایت را برای موبایل بهینه سازی کنید

بیشتر افراد به وب سایت ها از طریق دستگاه های تلفن همراه دسترسی دارند و شما قطعا نمی خواهید آن تبدیل های بالقوه را از دست بدهید. علاوه بر این، گوگل شاخص اولویت موبایل را راه اندازی کرده است، به این معنی که اگر روی سازگاری با موبایل تمرکز کنید، ممکن است رتبه بهتری کسب کنید. (حتی اولویت در ایندکس کردن صفحات، یعنی صفحات بهینه شده برای موبایل سریعتر ایندکس می شوند)

طراحی رسپانسیو ساده ترین راه حل را ارائه می دهد. سعی کنید در هنگام طراحی سایت از قالب های ریسپانسیو یا واکنش گرا استفاده کنید.

سرعت بارگزاری صفحات را بالا ببرید

سرعت صفحه در سئو و تبدیل هر دو مهم است. اگر در حال بازدید وب سایتی هستید که برای بارگیری آن زمان زیادی طول می کشد، احتمالاً روی دکمه "بازگشت" کلیک می کنید و به دنبال چیز دیگری می گردید. به طور مشابه، اگر در حال پر کردن فرمی هستید که به دلیل سرعت کم از ارسال خودداری می کند، در نهایت تسلیم خواهید شد.

PageSpeed Insights گوگل به شما اطلاعات ارزشمندی در مورد اینکه سایت شما چقدر سریع در همه دستگاه‌ها بارگیری می‌شود و چه کارهای خاصی را می‌توانید برای سریع‌تر کردن سایت خود انجام دهید، ارائه می‌دهد.

بک لینک های با کیفیت دریافت کنید

بک لینک ها عامل اصلی کمک به رتبه بندی بهتر وب سایت شما هستند. هنگامی که سایت های با کیفیت بالا به سایت شما لینک می دهند، گوگل لینک را به عنوان سیگنالی از اعتبار سایت شما تفسیر می کند. همانطور که یک پروفایل بک لینک قوی ایجاد می کنید، صفحات شما در رتبه بندی بالا خواهند رفت.

دریافت بک لینک های با کیفیت نیاز به تلاش دارد، اما نتایج فوق العاده ای را خواهید دید. مقاله خود را با آنها به اشتراک بگذارید و آنها را به بخش از صفحه که از محتوای آنها استفاده کرده اید لینک دهید.

آیا سئو می تواند تبدیل های وب سایت شما را بهبود بخشد؟

اکنون که در مورد بهبود سئوی خود صحبت کردیم، برای تبدیل های شما چه اتفاقی می افتد؟ شما بلافاصله نتایج را نخواهید دید. رتبه بندی زمان می برد، به خصوص با انبوه محتوایی که به صورت آنلاین وجود دارد، بنابراین باید به سختی تلاش کنید تا محتوای با کیفیت ایجاد کنید، بک لینک جذب کنید و اعتبار خود را با گوگل ایجاد کنید.

با این حال، باید از همین حالا برای تبدیل ها آماده شوید. اگر بدانید چگونه وب سایت خود را بهینه سازی کنید، حتی اگر ترافیک کمی داشته باشید، می توانید بلافاصله تبدیل های بیشتری را مشاهده کنید.

سئو با هدایت افراد جستجوگر مناسب به سمت محتوای شما، تبدیل ها را بهبود می بخشد. اگر هدف صفحه را واضح  بیان کنید، گوگل می تواند آن را بر اساس قصد جستجو از طرف مصرف کننده به درستی رتبه بندی کند.

علاوه بر این، نوشتن مقالات طولانی تر و ارزش محورتر، شانس تبدیل بازدیدکننده را افزایش می دهد. آنها ارزش آنچه را که به اشتراک گذاشته اید را می شناسند و کنجکاو می شوند. تا زمانی که یک پیشنهاد جذاب به آنها ارائه دهید، شانس کسب تبدیل را افزایش می دهید.

بهینه سازی وب سایت شما برای تبدیل ها - بهبود تجربه کاربری UX

تجربه کاربری به این معنی است که مردم چگونه سایت شما را در رابطه با ناوبری و یافتن آنچه می خواهند درک می کنند و چقدر کار با سایت شما برای آنها ساده است. تجربه کاربری خوب باعث افزایش رضایت بازدیدکننده می شود.

برای به دست آوردن تبدیل های بیشتر، روی کوچکترین جزئیات تمرکز کنید. به عنوان مثال، صفحه اصلی خود را بررسی کنید و تمام عناصر را شناسایی کنید، از لوگوی شما و نوار ناوبری بالا گرفته تا ویجت‌های موجود در نوار کناری. اگر یکی از آن عناصر را حذف کنید، آیا تجربه کاربری را خدشه دار می کنید؟ اگر نه، از شر آن خلاص شوید. روی هدایت ترافیک خود به سمت اقدامی که می خواهید مردم انجام دهند تمرکز کنید.

از ابزارهای تحلیل رفتار کاربر استفاده کنید تا تجزیه و تحلیل کنید که چه چیزی نیاز به بهبود دارد. حدس و گمان تنها تا زمانی که به تجربه کاربر مربوط می شود، ادامه دارد. شاید فکر کنید یک عنصر در صفحه ضروری است، اما گزارش‌های رفتار کاربر این موضوع را تأیید نمی‌کنند.

اجرای گزارش‌های رفتار کاربر به شما بینش‌های منحصر به فردی در مورد کارهایی که افراد پس از ورود به وب سایت شما انجام می‌دهند را می‌دهد. به عنوان مثال، نقشه‌های حرارتی (هیت مپ) به شما نشان می دهند که بیشترین کلیک در کجا اتفاق می افتد تا بتوانید مهمترین عناصر خود را در صفحه قرار دهید.

نتیجه نهایی

سئو می تواند بسیار پیچیده باشد، اما دانستن اصول اولیه آن برای شروع مهم است. در ابتدا با جمع آوری هرچه بیشتر داده ها و انجام تحقیقات کامل شروع کنید. محتوایی متناسب با مخاطب خود بنویسید و مطمئن شوید که محتوای شما بهتر از رقبای شما باشد.

کمپین‌های جداگانه‌ای برای سئوی داخلی و خارجی ایجاد کنید. مطمئن شوید که سایت شما هم در دسکتاپ و هم در موبایل به سرعت بارگیری می شود و تا حد امکان بک لینک جذب می کنید. سپس بفهمید که چگونه وب سایت خود را برای تبدیل ها بهینه سازی کنید تا ترافیک های خوب جذب شده را هدر ندهید.

روی تجربه کاربر و الگوهایی که از طریق گزارش‌های رفتار کاربر شناسایی می‌کنید، تمرکز کنید. با گذشت زمان، شاهد افزایش ترافیک و تبدیل بر اساس تلاش سخت خود خواهید بود. علاوه بر این، حتی محتوای قدیمی‌تر نیز می‌تواند همچنان برای شما سخت کار کند، و در انتها به یاد داشته باشید که تمامی این مراحل زمانبر است و یک شبه به ثمر نخواهد نشست.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد اپلیکیشن و سایت و دریافت مشاوره رایگان ، اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

درخواست مشاوره    تماس تلفنی  

نویسنده محتوا نویسنده: علیرضا نوفرستی | متخصص دیجیتال مارکتینگ شرکت پیشگامان دامنه فناوری

divider
divider

محصولات مرتبط

✍️ تولید محتوا برای سایت ☷ تولید محتوای متنی ☷ تولید محتوای ویدئویی در قالب تیزر، موشن گرافیک و ویدئو 360 ☷ تولید محتوای تصویری ☷ عکاسی صنعتی ☎️ جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید
ادامه
✍️ چرا شرکت طراحی سایت پیشگامان دامنه فناوری ؟ ☰ 15 سال سابقه فعالیت + بیش از 500 مشتری ☰ پیاده سازی طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای اختصاصی ☰ مدیریت سریع و آسان سایت بدون نیاز به داشتن دانش فنی ☰ تحویل سریع + قیمت مناسب + بهینه سازی و سئو اولیه ☰ قابلیت نمایش بر روی موبایل (ریسپانسیو) ☰ دوره های آموزش سئو و بازاریابی دیجیتال اولیه رایگان ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
شرکت دیجیتال مارکتینگ پیشگامان ✔️ ارائه کامل خدمات دیجیتال مارکتینگ ✔️ مشاوره در زمینه راه اندازی کمپین های تبلیغاتی ✔️ مشاوره در زمینه توسعه برند ✔️ مشاوره و راه اندازی کسب و کار آنلاین ✔️ ارائه خدمات سئو داخلی و خارجی ✔️ تولید محتوای تخصصی ✔️ تحقیق کلمات کلیدی و بررسی رقبا ✔️ بک لینک و ریپورتاژ آگهی ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید ⬇️⬇️⬇️
ادامه

ثبت نظر