پنجشنبه 7 اردیبهشت 1402

استارتاپ

در این مقاله، نحوه ایجاد نقشه راه محصول استارتاپی را خواهید آموخت. آماده شوید تا در مورد فرآیند آماده سازی اطلاعات کسب کنید و بر روی موارد درست تمرکز کنید، موارد مهم را تعریف کنید و یک سند کارآمد برای استارتاپ خود ایجاد کنید.
ادامه
دوشنبه 4 اردیبهشت 1402

استارتاپ

لجستیک صنعتی است که نیاز به نوآوری دارد. برخلاف استارتاپ ها، کسب و کارهای موفق آماده سرمایه گذاری در توسعه راه حل های مدرن و کارآمد برای بخش حمل و نقل خود نیستند. ما در این مقاله استارت آپ های برتری را که در صنعت لجستیک نوآوری می کنند، بررسی کرده ایم، با ما همراه باشید.
ادامه
چهارشنبه 10 اسفند 1401

استارتاپ

اگر در دنیای تجارت الکترونیک تجربه ای ندارید، اما قصد دارید وب سایتی مانند دیجی کالا بسازید، چه باید بکنید؟ محدودیت ها فقط در ذهن ما وجود دارند، پس همیشه باید سعی کنیم که بهترین باشیم. اولین مرحله این است که یاد بگیرید چگونه یک وب سایت مارکت پلیس مانند دیجی کالا بسازید. راهنمای ما به شما کمک می‌ کند تا با استراتژی درستی پیش بروید، مراحل توسعه مناسب را دنبال، و فعالیت خود را شروع کنید.
ادامه
دوشنبه 30 بهمن 1402

استارتاپ

کسب و کارها از فرصت‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی برای دستیابی به شفافیت، کارایی و خلاقیت استفاده می‌کنند تا ضمن حفظ موقعیت خود در بازار، بر روند موجود سوار شوند. علاوه بر این، استفاده از هوش مصنوعی در کسب و کار یک مزیت رقابتی محسوب می شود. در این مقاله، ما برخی از ایده های ارزشمند در زمینه پروژه های هوش مصنوعی را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد. مثال‌های ارائه‌ شده به شما می گویند که چگونه هوش مصنوعی در حال حاضر همراه با یادگیری ماشینی در دنیای تجارت مورد استفاده قرار می‌گیرد و خواهد گرفت.
ادامه
یکشنبه 25 دی 1401

استارتاپ

ما تاکنون با شرکت های استارتاپی زیادی کار کرده ایم، با افراد مختلف و صنعت های مختلف. در این میان چیزهای زیادی را در مورد جذب نیرو و تناسب فرهنگی آموختیم که در این مقاله می‌خواهم آنها را با شما به اشتراک بگذارم.
ادامه
پنجشنبه 8 دی 1401

استارتاپ

طبق یک مرکز تحقیقاتی Pew، هفتاد درصد از افراد 50 تا 64 ساله و 42 درصد از افراد بالای 65 سال دارای تلفن هوشمند هستند. کاربران سالمند بالای 50 سال از اپلیکیشن های مختلف برای همه زمینه های زندگی استفاده می کنند. استارت‌آپ‌هایی که حوزه‌های مختلف زندگی سالمندان را پوشش می‌دهند، در سراسر جهان موفق وپولساز عمل کرده اند.
ادامه
یکشنبه 4 دی 1401

استارتاپ

✳️ همه گیری ویروس کرونا به طور جدی بر جهان تأثیر گذاشت و تغییراتی را ایجاد کرده که باید به آنها توجه کنیم، اولین تغییر این است که ما به دنیای آنلاین رفته‌ایم و حالا بسیاری از مشکلات و درخواست ها را می‌توانیم از طریق اپلیکیشن ها حل کنیم، و اپلیکیشن‌های پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و نمی توان اهمیت آنها را نادیده گرفت.
ادامه
شنبه 3 دی 1401

استارتاپ

✔️ اپلیکیشن های مراقبت پزشکی در زندگی روزمره ما اهمیت زیادی دارد، برای طراحی آن باید به یک سری نکات ضروری همچون طراحی مناسب، دسترسی درست کاربران به منوها و خدمات مناسب تمرکز داشت. ما در این مقاله در مورد موارد مهمی که باید در نظر داشته باشیم صحبت می کنیم.
ادامه
یکشنبه 20 آذر 1401

استارتاپ

در سالهای اخیر، تناسب اندام و داشتن یک سبک زندگی سالم و پرانرژی جزئی از برنامه روزمره همه شده است. امروزه، اکثر مردم معتقدند که سبک زندگی سالم باعث زیباتر شدن، موفق و سرزنده تر بودن می شود و اکثر بیماری ها در نتیجه اضافه وزن و تغزیه ناسالم است. با نگاهی به این موضوع، تقاضا و علاقه کاربران، توسعه دهندگان اپلیکیشن شروع را به فکر ایجاد و توسعه اپلیکیشن های تناسب اندام انداخته است.
ادامه
دوشنبه 14 آذر 1401

استارتاپ

RAT رویکردی است که برای آزمایش ایده‌ها و فرضیات استفاده می‌شود. هدف اصلی آن جمع‌آوری بازخورد کاربران در سریع‌ترین زمان ممکن، و بررسی شدنی بودن یک ایده پیش از راه‌اندازی محصول است. شما می‌توانید خطرناک‌ترین فرضیات مربوط به محصول آینده خود را آزمایش کنید. رویکرد RAT به طور ویژهای ارزشمند است، زیرا عرضه یک محصول جدید همیشه با چالش‌های بزرگی همراه خواهد بود. این امر در مورد استارتاپ‌ها نیز وجود دارد.
ادامه
یکشنبه 13 آذر 1401

استارتاپ

یک وب‌سایت آموزشی با طراحی مناسب، راهی ایده‌آل برای مؤسسات آموزشی و پلتفرم‌های آموزش آنلاین محسوب می‌شود که برتری‌های خود را نشان دهند، و دانش‌پژوهان آتی را جذب کنند. بهترین وب‌سایت‌های آموزشی چند منظوره هستند: آنها میزبانی دوره‌های خودآموز را بر عهده می‌گیرند، اطلاعاتی در مورد برنامه‌های درسی ارائه می‌دهند و شامل منابع یادگیری و بسیاری موارد دیگر می‌شوند. اما چگونه می‌توان یک وب‌سایت آموزشی را طراحی کرد که احتمال موفق شدن آن بالا باشد؟ چنین وب‌سایتی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ در این مقاله، ما به تمام این سوالات پاسخ می‌دهیم.
ادامه
یکشنبه 13 آذر 1401

استارتاپ

✳️ یک استراتژی‌ موفق برای برقراری ارتباط بیشتر با کاربران اینترنت طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل است.
ادامه