چگونه وب سایتی مانند دیجی کالا بسازیم ✔️

اگر در دنیای تجارت الکترونیک تجربه ای ندارید، اما قصد دارید وب سایتی مانند دیجی کالا بسازید، چه باید بکنید؟ محدودیت ها فقط در ذهن ما وجود دارند، پس همیشه باید سعی کنیم که بهترین باشیم. اولین مرحله این است که یاد بگیرید چگونه یک وب سایت مارکت پلیس مانند دیجی کالا بسازید. راهنمای ما به شما کمک می‌ کند تا با استراتژی درستی پیش بروید، مراحل توسعه مناسب را دنبال، و فعالیت خود را شروع کنید.

چگونه وب سایتی مانند دیجی کالا بسازیم

آموزش طراحی سایت دیجی کالا

طبق آمار شاپرک، بازار تجارت الکترونیک ایران در سال 1400 تعداد 2.5 میلیارد تراکنش بر روی درگاه های بانکی انجام شده است. بازار خرده‌فروشی آنلاین در کشور در سال ۱۴۰۰، ۲۵ درصد رشد کرده و به سهمی حدوداً ۴ درصدی از کل بازار خرده‌فروشی کشور رسیده است. به نقل از پیوست؛ دیجی‌کالا به عنوان بزرگترین مارکت پلیس خرده فروشی ایران، در سال ۱۴۰۰ توانسته ارزش خالص کالاهای فروخته‌شده خود را ۴۹ درصد افزایش دهد و به حدوداً ۴۰ میلیون بازدید یکتای ماهانه با ۲۵۰ هزار مشتری و ۷.۵ میلیون کالا دست پیدا کند، این ارقام خودشان گویای داستان هستند. امروزه بسیاری از وب ‌سایت ‌های فعال در حوزه تجارت الکترونیک در تلاش اند تا رقبای خود را شکست دهند و هم سطح با غول فروش آنلاین یعنی دیجی کالا قرار بگیرند.

اگر در دنیای تجارت الکترونیک تجربه ای ندارید، اما قصد دارید وب سایتی مانند دیجی کالا بسازید، چه باید بکنید؟ محدودیت ها فقط در ذهن ما وجود دارند، پس همیشه باید سعی کنیم که بهترین باشیم. اولین مرحله این است که یاد بگیرید چگونه یک وب سایت مارکت پلیس مانند دیجی کالا بسازید. راهنمای ما به شما کمک می‌ کند تا با استراتژی درستی پیش بروید، مراحل توسعه مناسب را دنبال، و فعالیت خود را شروع کنید.

طراحی سایت فروشگاهی

تجارت الکترونیک به چه معناست؟

تجارت الکترونیک یک مفهوم چندگانه است که شامل تجارت و عملیات مالی می شود، این فرآیند از طریق اینترنت انجام می شود. بنابراین تجارت الکترونیک به معنی تجارت آنلاین، خرید و فروش است و کل صنعت اقتصاد بین‌المللی را تشکیل می دهد.

تجارت الکترونیک به بخشی جدایی ناپذیر از اقتصاد مدرن در دنیای معاصر تبدیل شده است. تعداد فروشگاه های آنلاین تجارت الکترونیک به طور تصاعدی در حال افزایش هستند و انواع مختلفی از محصولات و خدمات را در اختیار کاربران قرار می دهند. اما تجارت الکترونیک تنها فروشگاه های آنلاین را در بر نمی گیرند. رزرو آنلاین هتل، خرید بلیط، بانکداری اینترنتی و خدمات مشابه نیز از خدمات تجارت الکترونیک هستند.

معرفی محصول:  طراحی سایت حرفه ای

انواع تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک را می توان به سه دسته تقسیم کرد:

طراحی سایت  B2B (کسب و کار با کسب و کار). وقتی یک شرکت محصول یا خدمتی را به شرکت دیگری می فروشد در دسته B2B قرار می گیرد. به عنوان مثال، یک شرکت فناوری اطلاعات از شرکتی که در فروش سخت افزار فعال است، لپ تاپ می خرد.

طراحی سایت B2C (کسب و کار به مصرف کننده). زمانی که یک شرکت محصولات یا خدمات خود را به یک مصرف کننده خاص می فروشد در دسته B2C قرار می گیرد. این محصولات یا خدمات هم می تواند محصولات فیزیکی باشند و هم دوره های آنلاین. دیجی کالا نمونه خوبی از B2C است. شرکت ‌ها از B2B برای خرید چیزی استفاده می ‌کنند که به بهبود کسب ‌و کارشان کمک می ‌کند، در حالی که در مدل B2C مصرف کننده چیزی را برای استفاده شخصی خود می خرد.

طراحی سایت C2C (مصرف کننده به مصرف کننده). زمانی که فردی محصولی را به فرد دیگری می فروشد در دسته C2C قرار می گیرد. این مدل در بازارهای مختلف مانند دیوار، eBay، AliExpress، OLX و غیره استفاده می شود.

انواع تجارت الکترونیک

دیجی کالا چگونه کار می کند

برای ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک مانند دیجی کالا، باید بدانید که اینگونه پلتفرم ها چگونه کار می کنند. دیجی‌کالا بزرگ‌ترین بازارگاه و فروشگاه آنلاین در ایران و مستقر در تهران است که روزانه بیش از 5 میلیون بازدیدکننده دارد و ۸۵ درصد سهم بازار فروش آنلاین در ایران را از آن خود کرده‌است و اکنون یکی از بزرگ‌ترین خرده‌فروشی‌های آنلاین در خاورمیانه است. شمار پرسنل در حال حاضر این مارکت پلیس بیش از 8000 نفر کارمند می باشد که این امر مستلزم مدیریت یک اکوسیستم گسترده است که شامل بازار خرید محصولات مختلف به همراه یک پلتفرم ابری می شود که خدمات پردازش داده را ارائه می دهد.

دیجی کالا محصولات پلتفرم خود را با استفاده از دو مدل زیر به فروش می رساند:

طراحی سایت فروش توسط دیجی کالا (FBA). همه اقلام در مراکز دیجی کالا نگهداری می شوند و کارکنان این شرکت کلیه عملیات مربوط به فروش این اقلام را انجام می دهند.

طراحی سایت فروش توسط بازرگانان و شرکت ها (FBM). فروشندگان شخص ثالث از دیجی کالا به عنوان یک بازار برای فروش محصولات خود و مدیریت آنها به تنهایی (تحویل، ذخیره سازی و غیره) استفاده می کنند.

طبق آمار بررسی شده بیشتر محصولات فروخته شده از طریق دیجی کالا متعلق به فروشندگان شخص ثالث بوده است. البته همه این فروشندگان نماینده شرکت های کوچک نیستند. شرکت های بزرگ ایرانی و نمایندگی های خارجی نیز محصولات خود را در دیجی کالا می فروشند.

مطالعه بیشتر: راهنمای صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و مارکت پلیس

استراتژی تجاری

دیجی کالا به یک استراتژی تجاری قوی پایبند است که اگر قصد ایجاد وب سایتی مانند دیجی کالا را دارید، نباید آن را نادیده بگیرید. دیجی کالا همیشه از روندهای جدید پیروی، و از آنها در تبلیغات تجاری خود استفاده می کند. اما امروزه، دیجی کالا می تواند خودش این روندها را به تنهایی ایجاد کند. در این بخش راهبردهای اصلی که باید برای موفقیت روی آنها تمرکز کنید را تحلیل می کنیم.

استراتژی تجاری

  • استراتژی تجاری توسعه طرح تجاری. رقابت با دیجی کالا چیز پیچیده ای به نظر می رسد و باید با ایجاد یک طرح تجاری برای وب سایت خرید خود شروع کنید. هنگامی که یک طرح تجاری تهیه می کنید، می توانید مراحل توسعه کسب و کار خود را یادداشت کنید، مشکلاتی را که ممکن است با آن مواجه شوید در نظر بگیرید و بودجه پروژه را تخمین بزنید.

  • استراتژی تجاری گسترش بخش های بازار. منظور ما گسترش کسب و کار شما و ورود به جایگاه های جدید است. دیجی کالا راه خود را به عنوان یک فروشگاه آنلاین فروش دوربین دیجیتال آغاز کرد، اما اکنون بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران است. البته، وب ‌سایت شما نمی تواند فوراً بخش‌ های متنوعی از محصولات را پوشش دهد و طبیعتا گسترش آن زمان می ‌برد.  

  • استراتژی تجاری تحقیق در زمینه کاری و مخاطب هدف. شما نمی توانید فقط با فروش گوشی های هوشمند و یا لباس خود را شروع کنید. در صورت ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک، برای یافتن جایگاه مناسب باید تحقیقات جامعی انجام دهید. حداقل باید کار خود را با چند نوع محصول شروع کنید و سپس به تدریج کسب و کار خود را رشد دهید. علاوه بر این، باید تعیین کنید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و به چه کسانی این محصولات را می فروشید. زیرا اگر مخاطبان هدف به درستی انتخاب نشده باشند، می توانند به نقطه ضعف وب سایت خرید آنلاین شما در برابر دیجی کالا تبدیل شوند.

  • استراتژی تجاری اجرای یک رویکرد بازاریابی صحیح. اگر می خواهید استراتژی های بازاریابی را دور بزنید، ایجاد وب سایتی مانند دیجی کالا ممکن است فکر بدی باشد. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، بهینه ‌سازی موتورهای جستجو، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوا و غیره برخی از این استراتژی ها هستند. باید از هر یک از راه‌های گفته شده برای تبلیغ وب ‌سایت جدید خود استفاده کنید و تا حد امکان به افراد بیشتری درباره فروشگاه تجارت الکترونیک خود اطلاع دهید.

  • استراتژی تجاری روی خدمات مشتری تمرکز کنید. شما باید تجربه کار با دیجی کالا را برای کاربران تکرار کنید و به یک شرکت مشتری محور تبدیل شوید، در غیر این صورت شکست خواهید خورد. شما باید خواسته ها و نیازهای مشتریان را در نظر بگیرید، تجربه مشتری مداری خوبی را به آنها ارائه دهید و محصولات با کیفیت بالایی را به فروش برسانید. هدف اصلی شما افزایش اعتماد و وفاداری مشتریان نسبت به شرکتتان است.

روش های کسب درآمد از یک پلتفرم تجارت الکترونیک

هنگامی که یک استراتژی تجاری برای پروژه خود ارائه کردید، باید روش های کسب درآمد را مشخص کنید و تعیین کنید که کدام یک از آنها به شما کمک می کنند تا به سود برسید. ما مدل های درآمدی دیجی کالا را لیست می کنیم تا تصویر کاملی را از فعالیت های آنها در اختیار شما قرار دهیم.

کارمزدها. بخش درآمدی اصلی دیجی کالا، کارمزد محصولات فروخته شده، ارسال شده و غیره است. این کارمزد شامل هزینه هایی مانند کارمزد ارجاع (فروشندگان مبلغی را برای هر محصول فروخته شده پرداخت می کنند، و این مبلغ بستگی به نوع محصول دارد)، کارمزد فروش هر محصول ( کارمزد  ثابت به ازای هر کالای فروخته شده پرداخت می شود)، هزینه های حمل و نقل (دیجی کالا هزینه های حمل و نقل را دریافت می کند و مقدار آن بسته به دسته بندی محصول متفاوت است)، هزینه های نهایی (این کارمزد برای هر کالای چند رسانه ای مانند آلبوم های موسیقی، بازی های ویدئویی، محصولات نرم افزاری و غیره پرداخت می شود).

استراتژی تجاری

تبلیغات. تبلیغات محبوب ترین روش کسب درآمد محسوب می شود. تبلیغات موضوعی در یک وب سایت تجارت الکترونیک ممکن است سوددهی خوبی داشته باشد. با این حال، دیجی کالا به جای تبلیغات، کارمزد درآمدی بیشتری دارد.

هزینه اشتراک. دیجی کالا دارای مدل اشتراکی خودش به نام دیجی پلاس است که مزایای خاصی مانند تحویل رایگان و سریع، دسترسی به منابع فیدی پلاس، تخفیفات اختصاصی، 30 روز مهلت مرجوعی و سایر مزایا را در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران سالانه 780 هزار تومان برای این اشتراک می پردازند. بنابراین، می‌توانید چندین مدل پریمیوم ایجاد کنید که شامل جوایزی برای کاربران نیز بشود.

مطالعه بیشتر: 6 مدل کسب درآمد از مارکت پلیس و نحوه انتخاب مناسب آنها

مراحل توسعه وب سایتی مانند دیجی کالا

حالا به بخش اصلی مقاله رسیدیم، یعنی جایی که به فرآیند توسعه یک وب سایت تجارت الکترونیک خواهیم پرداخت. برای اینکه بدانید چگونه وب سایتی مانند دیجی کالا بسازید، باید این بخش را با دقت بخوانید.

یک پلتفرم تجارت الکترونیک انتخاب کنید

این همان چیزی است که باید در هنگام تدوین استراتژی تجاری به همراه مدل های درآمدی در نظر بگیرید. پلتفرم های تجارت الکترونیک منبع بازی وجود دارند که می توانید از آنها برای توسعه فروشگاه خود استفاده کنید. هر توسعه دهنده نرم افزاری ممکن است پلتفرم خاصی را به شما توصیه کند، اما ما محبوب ترین ها را لیست کرده ایم: Magento، Shopify، Bigcommerce. هر پلتفرم ویژگی های خاص خود را دارد و شما باید پلتفرمی را انتخاب کنید که کاملاً با ایده هایتان مطابقت داشته باشد.

یک هاست قابل اعتماد بخرید و وب سایت خود را نامگذاری کنید

برای یک وب سایت تجارت الکترونیک مانند دیجی کالا، باید یک هاست پایدار خریداری کنید. طبیعتا هاست خوب گران است، اما ظرفیت کافی برای مدیریت بار روی وب سایت را دارد. توصیه می شود از هاست ابری استفاده کنید. هاست های ابری قیمت بالاتری خواهند داشت، اما در عوض یک سرور چند منظوره برای نیازهای خود دریافت می کنید. علاوه بر این، ایجاد نام و دامنه را برای وب سایت خود فراموش نکنید. نام پلتفرم شما باید کوتاه و جذاب باشد.  

استراتژی تجاری

ساختار معماری وب سایت

اگر توسعه دهنده نرم افزار نیستید، نمی توانید معماری مناسبی را برای وب سایت تجارت الکترونیک خود بسازید. اما یک متخصص قابل اعتماد همه چیز را به درستی اجرا می کند، بنابراین یک شرکت قابل اعتماد مانند پیشگامان دامنه فناوری را انتخاب کنید.

معماری یک وب سایت تجارت الکترونیک باید شامل چه مواردی باشد؟ وب سایت شما باید دارای سطح امنیتی، عملکرد و انطباق پذیری بالایی باشد.

یک وب ‌سایت تجارت الکترونیک پرداخت‌ های کاربران و سایر داده‌های محرمانه و شخصی آنها را ذخیره می‌کند، بنابراین همه چیز باید رمزگذاری شده باشد تا از حملات هکرها جلوگیری شود. این وب سایت باید در برابر حملات DDoS و XSS و SQL-injections محافظت شود.

عملکرد قوی نیز نقش مهمی را ایفا می کند زیرا کاربران دوست ندارند منتظر اجرای فرآیندهای مختلف بمانند. اگر همه چیز به کندی کار کند، تأثیر منفی بر درآمد شما خواهد داشت. هنگامی که می خواهید یک وب سایت تجارت الکترونیک حرفه ای مانند دیجی کالا ایجاد کنید، باید بحث عملکرد را در نظر داشته باشید.

و در نهایت وب سایت شما باید انطباق پذیر باشد زیرا بازار همیشه بهبود می یابد. ممکن است ویژگی های جدیدی اضافه، و یا از فناوری های ترند شده استفاده شود.

ایجاد یک طراحی تعاملی

داشتن یک طراحی تعاملی با کاربر به ویژه برای وب سایت های تجارت الکترونیک ضروری است. کاربران باید به سرعت و به طور مستقیم در وب سایت شما گشت و گذار کنند، بنابراین UI و UX باید با مدل های رفتاری سنجیده ایجاد شوند. شرکت پیشگامان دامنه فناوری به عنوان یک شرکت توسعه و طراحی نرم افزار می تواند یک رابط کاربری جذاب و تجربه کاربری عالی برای وب سایت شما ایجاد کند، پس با ما تماس بگیرید.

همچنین، ما همیشه روندهای بروز را بررسی، و آنها را در طراحی خود اعمال می کنیم تا پروژه شما رقابتی شود. طراحی خوب به کسب و کار شما امکان برجسته شدن در بین رقبا را می دهد.

طراحی بصری به چه معناست؟ وقتی خریداران وارد صفحه یک محصول می‌شوند، باید بخش های عادی مانند قیمت به واحد پول محلی، تصاویر، نظرات، افزودن کالا به سبد خرید، انتخاب روش تحویل یا روش پرداخت و انجام سفارش را مشاهده کنند. طراحی مناسب مستقیماً بر موفقیت کسب و کار و محبوبیت وب سایت شما تأثیر می گذارد.

معرفی محصول: طراحی اپلیکیشن مارکت پلیس

فرآیند طراحی و توسعه

و حالا پیچیده ترین مرحله آغاز می شود. توسعه دهندگان نرم افزار شروع به طراحی وب سایت شما با استفاده از ابزارهای مختلف می کنند. این روند ممکن است از 1 الی ۴ ماه و گاهی تا یک سال و یا حتی بیشتر طول بکشد. همه چیز به پیچیدگی محتوا و مقیاس اولیه یک وب سایت بستگی دارد.

یک وب سایت در حوزه تجارت الکترونیک باید توسط متخصصان ماهر در سطوح متوسط ​​و ارشد ایجاد شود، زیرساخت فناوری مورد نیاز برای توسعه یک وب سایت مانند دیجی کالا ممکن است متفاوت باشد زیرا هر تیم توسعه دهنده ای ممکن است از ابزارهای متفاوتی برای برنامه نویسی و دستیابی به یک هدف خاص استفاده کند.

فرآیند طراحی و توسعه

تست و بررسی

هنگامی که وب سایت توسعه پیدا می کند، فرآیند تست مناسب هم باید پیاده سازی شود. جدای از مراحل تست الزامی انجام شده توسط مهندسان QA، تست بتا و تست A/B نیز مورد نیاز هستند. یعنی توصیه می کنیم چند نسخه از وب سایت خود بسازید، سپس یک گروه مرکزی تشکیل دهید و به آنها اجازه دهید این نسخه ها را آزمایش کنند.

شما عملیات بازاریابی را انجام می دهید، بازخورد جمع آوری می کنید و این به شما این امکان را می دهد تا راه حلی را که انتظارات آنها را برآورده می کند، پیاده سازی کنید. علاوه بر این، کاربران بتا ممکن است نکاتی را در مورد بهبود وب سایت شما ارائه دهند.

مطالعه بیشتر: MVP چیست، اهمیت MPV و ۶ دلیل برای ضرورت وجود آن در طراحی اپلیکیشن

ویژگی های یک MVP برای ساخت وب سایتی مانند دیجی کالا

وب سایت شما باید یک سری ویژگی اساسی داشته باشد. به یاد داشته باشید که ویژگی های ضروری، اسکلت وب سایت شما را می سازند، اما قطعا کاری نمی کنند که وب سایت شما عالی به نظر برسد. بنابراین به ویژگی های جانبی برای بهبود بازار آنلاین خود فکر کنید. همچنین به دنبال دلایلی برای ضروری بودن MVP در کسب و کارتان بگردید.

  • ثبت نام و ورود به سیستم. کاربران ممکن است بدون ثبت نام وارد وب سایت شما شوند، اما برای خرید یک محصول، باید حساب کاربری ایجاد کنند. امروزه این فرآیند باید کمترین زمان ممکن را ببرد، بنابراین به کاربران اجازه دهید با استفاده از حساب‌های گوگل، ایمیل و شماره همراه وارد سیستم شوند.

  • مشخصات کاربری. در وب سایت شما باید دو نوع حساب وجود داشته باشد؛ یک برای خریداران و دیگری برای فروشندگان. پروفایل خریدار حاوی اطلاعات شخصی و جزئیات پرداخت است، در حالی که حساب‌ فروشنده شامل جزئیات حمل و نقل و جزئیات محصول، روش‌های پرداخت مورد استفاده توسط خریدار و غیره می شود.

  • بخش جستجو. استفاده از وب سایتی که قابلیت جستجو داشته باشد بسیار راحت تر است، به خصوص اگر یک وب سایت تجارت الکترونیک باشد که بدون بخش جستجو معنایی ندارد. برای یافتن یک محصول خاص بر اساس نوع، دسته بندی، قیمت، رنگ و غیره باید جستجوی پیشرفته با فیلترها را اضافه کنید.

  • صفحه محصول. پروفایل یک محصول صفحه ‌ای است که شامل اطلاعات مربوط به آن، تصاویر، نظرات و قیمت می شود. به عنوان یک ویژگی جانبی، می توانید مقایسه قیمت های یک محصول خاص را نیز اضافه کنید.

لیست ویژگی ها

ویژگی های ضروری

نام توصیفی محصول
تصویر(های) قابل تشخیص
نمای بزرگ شده تصویر(ها)
قیمت، به علاوه هزینه‌های اضافی خاص یک محصول
گزینه های قابل انتخاب برای یک محصول مانند رنگ و اندازه
موجود یا ناموجود بودن محصول
روشی ساده برای افزودن یک محصول به سبد خرید، و نمایش پیامی ساده هنگام افزوده شدن محصول
توضیحات مختصر و مفید برای یک محصول

ویژگی های مفیدی که بهتر است وجود داشته باشند

رتبه‌بندی ‌ها یا نظرات مشتریان یا کارشناسان، با قابلیت مرتب‌ سازی یا فیلتر کردن
تصاویر بیشتر برای محصول (نماهای چرخشی یا دقیق، و یا تصاویر متحرک محصول در حال استفاده)
ویدئوهای محصول
قابلیت بزرگنمایی یا حرکت روی تصاویر محصول
موارد پیشنهادی مرتبط
ابزارهای فهرست بندی یا رجیستری

ویژگی هایی که می توانند وجود داشته باشند

استفاده مجازی (به عنوان مثال، از طریق آپلود عکس یا واقعیت افزوده)
بررسی های تصویری یا ویدیویی از مشتریان
فراداده ها و فیلتر پیشرفته در بررسی ها
گزینه های خرید پرتکرار یا اشتراکی
ابزار سفارشی سازی محصول
تصاویر های ۳۶۰ درجه
آموزش گام به گام استفاده با فیلم یا انیمیشن

  • نظرات / رتبه بندی ها. همه کاربران باید این امکان را داشته باشند که در مورد محصولات نظر بدهند و سطح ارائه خدمات را رتبه بندی کنند. کاربران به وب سایتی که دارای بخش رتبه بندی و بررسی هر محصول است اعتماد بیشتری دارند.

  • سبد خرید. کاربر باید بتواند تمام محصولاتی را که برای خرید انتخاب کرده است بررسی کند. در سبد خرید، خریدار می‌تواند تعداد اقلام را تغییر دهد، چیزی را حذف یا اضافه کند، و در نهایت روش‌های ارسال/پرداخت و غیره را انتخاب کند.

  • روش حمل و نقل. کاربران باید انتخاب کنند که حمل و نقل چگونه انجام شود، و زمان تحویل و نحوه پرداخت هزینه آن را مشاهده کنند.

  • درگاه پرداخت. برای اینکه خریداران بتوانند هزینه محصولات را پرداخت، و فروشندگان وجوه را دریافت کنند، باید یک یا چند روش پرداخت اضافه کنید. هر چه وب سایت شما روش های پرداخت بیشتری ارائه دهد، تأثیر بیشتری بر وفاداری مشتریان دارد. از سیستم های پرداخت قابل اعتماد بانکی یا درگاه های واسط مثل زرین پال استفاده کنید.

  • اعلان های لحظه ای. خریداران و فروشندگان باید از تمام تغییرات در پروفایل خود مطلع شوند. به عنوان مثال، اعلانی مبنی بر تغییر وضعیت سفارش و یا وضعیت تحویل ارسال می شود. اعلان ها به کاربران اجازه می دهند به روز بمانند.

  • CMS. سیستم مدیریت محتوا (CMS) یک پنل مدیریتی است که به صاحب وب سایت اجازه می دهد تا تنظیمات خاصی را در وب سایت خود بدون کمک تیم توسعه تغییر دهد.

جمع بندی نهایی

پس از خواندن این مقاله، احتمالا به درک بهتری از مراحل ساخت یک وب سایت تجارت الکترونیک مانند دیجی کالا رسیده اید. رقابت با دیجی کالا کار دشواری است، بنابراین باید منابع زیادی را در توسعه وب سایت خود سرمایه گذاری کنید تا در میان رقبا برجسته شوید. با این حال، یک رویکرد عاقلانه همیشه بهتر از اقدامات بی پروا است که منجر به شکست و هزینه های از دست رفته می شود.

برای ساخت وب سایتی شبیه به دیجی کالا، یک شرکت توسعه نرم افزار قابل اعتماد که دارای پرسنل متخصص است استخدام کنید. همانطور که در بالا اشاره کردیم، شرکت پیشگامان دامنه فناوری تمام ابزارهای لازم برای طراحی وب سایت تجارت الکترونیک شما و راه اندازی آن را دارد، جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

هزینه طراحی سایت دیجی کالا چقدر است؟
هزینه طراحی سایت مشابه دیجی کالا با توجه به نوع رویکرد و قابلیت های آن می تواند بسیار متفاوت باشد، طراحی می تواند به صورت فروشگاهی یا مارکت پلیس صورت گیرد که هر کدام هزینه خاص خود را دارد، حداقل هزینه طراحی سایت فروشگاهی مبلغ 15 میلیون تومان و مارکت پلیس 75 میلیون تومان می باشد.
طراح سایت دیجی کالا کیست؟
سایت دیجی کالا توسط خود آن بصورت مارکت پلیس طراحی و توسعه یافته است، طراح سایت با رویکردی مشابه سایت آمازون ایجاد گردیده است. در حال حاضر شرکت پیشگامان دامنه فناوری نیز پلتفرمی با امکانات و قابلیت های مشابه طراحی نموده است.
آیا طراحی سایت دیجی کالا با وردپرس امکان پذیر است؟
بله، وردپرس قابلیت ایجاد سایت فروشگاهی و مارکت پلیس را دارد اما از آن نمی توان در حد گسترده استفاده نمود اما برای شروع کار می توان آنرا با وردپرس ایجاد نمود.
divider
divider

محصولات مرتبط

✍️ چرا شرکت طراحی سایت پیشگامان دامنه فناوری ؟ ☰ 15 سال سابقه فعالیت + بیش از 500 مشتری ☰ طراحی سایت با CMS اختصاصی ☰ امنیت و سئو بالاتر نسبت به سایت های وردپرس ☰ مدیریت سریع و آسان سایت بدون نیاز به داشتن دانش فنی ☰ قابلیت نمایش بر روی موبایل (ریسپانسیو) ☰ عدم نیاز به نصب افزونه ☰ تحویل سریع + قیمت مناسب + بهینه سازی و سئو اولیه ☰ مشاوره سئو رایگان جهت رشد بیشتر ☎️ جهت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید
ادامه
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی ✏️ طراحی کاملا سفارشی با کدنویسی اختصاصی ✏️ رابط کاربری UI/UX اختصاصی ✏️ پنل مدیریت پیشرفته ✏️ دارای نسخه اندروید، iOS و وب اپلیکیشن ✏️ دارای کیف پول و اتصال به انواع درگاه‌های بانکی ✏️ امکان بارگزاری در استورهای نرم افزاری مانند گوگل پلی و بازار ✏️ مدیریت یکپارچه اپلیکیشن و سایت ✏️ امکان اخذ نماد اعتماد ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه
⚙️ طراحی مارکت پلیس بصورت سفارشی ✏️ امکان افزودن چندین فروشگاه ✏️ دارای پنل ادمین، فروشنده و کاربر ✏️ طراحی سفارشی با کدنویسی اختصاصی ✏️ طراحی UI/UX اختصاصی ✏️ دارای اپ اندروید، iOS و PWA ✏️ اتصال به درگاه بانکی ✏️ دارای تمامی قابلیت های سبد خرید ☎️ جهت مشاوره با ما تماس بگیرید
ادامه

ثبت نظر