فناوری و تکنولوژی
جستجو
صرف نظر از تعريفي كه از موفقيت مي شود، ويژگيهاي مشتركي بين تاجران موفق وجود دارد. ميتوانيد كنار هر يك از اين ويژگيهايي كه در وجود خود حس ميكنيد علامت بزنيد و به اين طريق متوجه انباشته خودتان شويد. حتي اگر همهي اين ويژگيها را نداشته باشيد نبايد نگران بشويد، بيشتر آنها با تمرين و پرورش دادن نگرشهاي موفقيت آميز بدست ميآيد، مخصوصاً اگر هدفهايي را براي خود انتخاب كنيد و از طريق برنامه ريزيهاي استراتژيك آنها را به كار بريد تا در زمان كوتاه و طي مراحل مشخص و معلومي به آنها برسيد . *** با پیشگامان باشید ***
ادامه اصولا" دوام تجارت هر بنگاه وابسته به خدمات ارایه شده از سوی آن بنگاه به مشتریان خود در جهت وفادارسازی آنها بوده که این امر مستلزم یک حرکت دوجانبه است که وزنه سنگین در این حرکت دو سویه بر عهده بنگاه است ، یعنی بنگاه باید تمام تلاش خود را در جهت رضایت مشتریان به کار گیرد و مایحتاج آنها را تامین نماید،تا مشتری نیز وفاداری خود را به بنگاه نشان دهد. اما این اصل چگونه ممکن است و آیا اصولا" امکان پذیر است یا خیر ؟ واگر هست چگونه ؟ با پیشگامان باشید
ادامه توسعه روزافزون فن آوري هاي اطلاعاتي و ارتباطي دستاوردهاي فراواني را براي جامعه بشري به ارمغان آورده است و تاثير شگرفي بر زندگي مردم و نيز رفتار و مناسبات اجتماعي آنان گذارده است .
ادامه شاید بتوان گفت عصر حاضر سخت ترین دوران برای تجارت در تمام طول دوران زندگی بشر است، ما از همه چیز اشباع شده ایم، شبکه های اجتماعی باعث شده تا ما نسبت به هر نوع محتوایی احساس کرختی پیدا کنیم. هربرت سایمون روان شناس میگوید :”داشتن گنجینه ای از اطلاعات به معنای کمبود چیز دیگر، یعنی فقر توجه است”. به نظر میرسد جلب توجه افراد به کمیاب ترین کالای قرن بیست و یکم تبدیل شده است. در فضایی که دسترسی به هر نوع کالا و خدماتی تنها به فاصله ما تا تلفن همراهمان خلاصه میشود، ماندن در ذهن مخاطب چالش بزرگی است. به واسطه تلفن های همراه، نوع تعامل ما با دنیای امروز بیشتر از طریق یکی از حواس ماست؛ بینایی و البته انگشت سبابه!
ادامه